//
کدخبر: ۴۱۵۱۱۳ //

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ چه فرق هایی باهم دارن؟ کدومشون بهتره؟

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ یکی از چیستی‌های حوزه آرایش دائمی است که در ادامه به این تفاوت به شکل جزئی می‌پردازیم.

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ چه فرق هایی باهم دارن؟ کدومشون بهتره؟
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از روش‌های بسیار رایج و پر‌طرفدار برای تغییر ظاهر و افزایش زیبایی ابرو، تکنیک میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو است.

در واقع خانم‌ها برای داشتن ابرو‌های پرحجم و زیبا این روش را جایگزین تاتو دائم می‌کنند زیرا متخصص زیبایی برای تاتو، جوهر مورد نظر را در عمق بیشتری از پوست برای افزایش ماندگاری رنگ و طرح ابرو تزریق می‌کند بنابراین فرد امکان تغییر مدل و یا رنگ آن را را تا مدت زمان ۳ الی ۴ سال ندارد.

بررسی روش فیبروز و میکروبلیدینگ

در روش فیبروز یا هاشور ابرو خطوط نازک و ظریفی مانند مو طبیعی لا به لای ابرو با دستگاه مخصوص به صورت کاملا دستی و کنترل شده ایجاد می‌شود که ظاهری طبیعی را برای ابرو‌های شما به ارمغان می آورد. بنابراین می‌توانید نگران به وجود آمدن ظاهر غیر طبیعی ابرو‌های‌تان مانند روش تاتو نباشید ضمن این که جوهر تزریق شده در هر دو روش فیبروز و میکروبلیدینگ از دوام کمتری نسبت به تاتو برخوردار است.

 بنابراین شما می‌توانید در زمان کوتاه‌تری متریال رنگ و مدل ابرو دلخواه‌تان را تغییر دهید زیرا حجم جوهر وارد شده ،عمق کمتری در مقایسه با تاتو دارد.

آشنایی با تکنیک میکروبلیدینگ

 متخصص زیبایی از طریق بلیدر و به صورت دستی رنگ دانه‌ها را به زیر پوست شما به آرامی و با ایجاد شیار های ظریفی تزریق می‌کند که روشی کاملا متفاوت با تاتو ابرو دارد و باعث می‌شود شما ظاهر طبیعی تری داشته باشید.

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ چیست؟

بسیاری از افراد برای ایجاد تغییر در رنگ ابرو و یا پر حجم نشان دادن آن برای هاشور ابرو اقدام می‌کنند همچنین لازم به ذکر است که رنگ دانه‌هایی که از طریق ایجاد خراش‌هایی در ناحیه ابرو وارد پوست می‌شود ماندگاری کمتری در مقایسه با تاتو ابرو دارد.

انواع روش های فیبروز و یا میکروبلیدینگ ابرو

معمولا متخصص زیبایی متناسب با نوع پوست و سلیقه شما روش‌های متفاوتی را برای هاشور ابرو از جمله فیبروز، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن به شما پیشنهاد می‌دهد که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

در هر دو روش میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز از قلم دستی و یا هولدر برای اصلاح و فرم دهی به ابرو‌ها استفاده می‌شود به این صورت که رنگدانه‌ها از طریق ایجاد خراش‌های سطحی روی پوست وارد شده و ظاهری زیبا و در عین حال طبیعی را برای ابرو‌های شما به وجود می‌آورد.

اما در روش میکروپیگمنتیشن بر خلاف فیبروز که کاملا دستی است توسط دستگاه مخصوص عملیات هاشور ابرو انجام می‌شود.

تفاوت روش فیبروز ابرو و میکروبیلدینگ چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که روش میکروبلیدینگ و فیبروز شباهت زیادی با یکدیگر دارند به عنوان مثال در هر دو روش از قلم تاچ برای انتقال رنگدانه‌ها به زیر پوست استفاده می‌شود.

 لازم به ذکر است که در روش فیبروز ابرو از متریال رنگ و سوزن مناسب‌تری استفاده می‌شود بنابراین ابراز استفاده شده در روش فیبروز از جمله سوزن کیفیت بالا‌تری در مقایسه با میکروبلیدینگ دارد.

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ چیست؟

از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های این دو روش پر طرفدار هاشور ابرو این است که در روش میکروبلیدینگ جوهر وارد شده به زیر پوست از عمق و ماندگاری بیشتری در مقایسه با روش فیبروز برخوردار است.

 در واقع رنگدانه‌های تزریق شده در پوست به روش فیبروز عمق کمتری داشته بنابراین در مدت زمان کوتاه‌تری پاک می‌شود.

انواع تکنیک فیبروز ابرو و میکروبیلدینگ

همانطور که اشاره کردیم در روش میکروبلیدینگ و فیبروز از یک قلم دستی برای انتقال رنگدانه‌ها به زیر پوست استفاده می‌شود در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی انواع روش‌های محبوب و پر طرفدار میکروبلیدینگ با قلم تاچ بپردازیم.

1. بولد بروزر

یکی از بهترین روش‌های میکروبلیدینگ ابرو که توسط فردی به نام گرند مستر شناخته شده است بولد بروزر است که با نام‌های مجیک بروزر و یا مجیکال بروزر نیز معرفی می‌شود.

از مهم‌ترین دلایل نامگذاری این روش نحوه طراحی فوق العاده زیبا و خاص برای ابرو‌های شما توسط متخصص زیبایی است این در حالی است که خوشبختانه ظاهر طبیعی چهره و ابرو شما حفظ می‌شود.

در واقع خطوط ایجاد شده در این تکنیک به صورت اس مانند است که با استفاده از ریزپرز‌های اولیه باعث ایجاد ابرو‌های زیبا و پر پشت ضمن حفظ ظاهر طبیعی چهره شما می‌شود به همین دلیل از روش‌های بسیار محبوب و پر طرفدار در میان خانم‌ها شناخته شده است.

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ چیست؟

نوع پترن استفاده شده در روش فیبروز با میکروبلیدینگ متفاوت است در واقع پترن استفاده شده در روش فیبروز ابرو شامل نوع اسپاین 3، اسپاین 6 و آپ اسپاین است به همین دلیل احتمال عدم تناسب میان دو ابرو و در نتیجه غیر طبیعی بودن ظاهر در روش فیبروز بیشتر از تکنیک میکروبلیدینگ است.

روش میکروبلیدینگ محدودیت‌های کمتری را در طراحی و انتقال رنگدانه‌های مورد نظر فرد دارد ضمن اینکه ابرو به صورت دقیق تر و با ظرافت بیشتر طراحی می‌شود.

 در واقع باید بگویم دست متخصص زیبایی در ایجاد طرح دلخواه برای ابرو‌تان در روش میکروبلیدینگ باز‌تر بوده و تنوع بیشتری در طرح و متریال رنگ دارد ضمن اینکه به دلیل عمق تزریق از ماندگاری بیشتر برخوردار است.

ایجاد هاشور در ابرو به روش میکروبلیدینگ باعث می‌شود لبه‌های ابرو آزاد طراحی شود ضمن اینکه از بهترین و با کیفیت‌ترین سوزن‌ها استفاده می‌شود که سبب گرفتن نتیجه بهتر برای فرد است.

جالب است بدانید در تکنیک میکروبلیدینگ رعایت سلیقه و نظر مشتری بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد این در حالی است که روش فیبروز بیشتر به تجربه و تشخیص متخصص برای متریال رنگ و مدل ابرو شما بستگی دارد.

تزریق بی حسی در روش میکروبلیدینگ پس از انتخاب طرح دلخواه است در واقع در ابتدا و قبل از شروع مراحل اجرای تکنیک است اما در روش فیبروز تزریق بی حس کننده پس از ایجاد طرح خط تاج ابرو انجام می شود.

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ چیست؟

فیبروز یا میکرو بیلدینگ، انتخاب با شما

اگر میکروبلیدینگ توسط یک متخصص زیبایی ماهر انجام شود می‌تواند ظاهری بسیار زیبا و در عین حال طبیعی را برای ابرو‌های شما ایجاد کند.

ضمن اینکه حدود شش ماه تا یکسال بدون احتیاج به ترمیم قابلیت ماندگاری دارد. در روش میکروبلیدینگ آسیبی به پوست شما وارد نمی‌شود زیرا رنگ دلخواه با اندازه‌ای استاندارد توسط دستگاه مخصوص در لایه‌های سطحی پوست به صورت هاشور های پراکنده تزریق شده که باعث حجم‌دهی متناسب و زیبا به ابرو می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۱۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد