//
کدخبر: ۴۲۷۲۴۶ //

دوام و تاثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

امروزه داشتن صورتی زیبا و بدون چروک آرزوی بسیاری از افراد است. با پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی دستیابی به این آرزو فراهم شده و شما می توانید با مراجعه به متخصص پوست، انواع عمل‌ های زیبایی چون جراحی لیفت ابرو، لیفت شقیقه، بوتاکس و… را تجربه نمائید.

دوام و تاثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از روش‌ های جوانسازی پوست ، لیفت نام دارد که می تواند تاثیر چشمگیری در کاهش روند پیری پوست ایفا داشته باشد. جالب است بدانید که یکی از روش های لیفت صورت با استفاده از نخ انجام می شود که با استفاده از آن می توان به سادگی تمامی چین و چروک ها را از بین برد.

لیفت صورت با نخ چیست؟

تا چند سال اخیر برای درمان شلی و افتادگی پوست، تنها از روش جراحی لیفت صورت استفاده می شد. این عمل جزء عمل‌های بسیار دشوار به حساب می آمده و به علت داشتن خطرات زیاد و دوره نقاهت طولانی، در میان افراد از محبوبیت خاصی برخوردار نبود. روش‌ های جوانسازی زیادی وجود دارند که از سابقه طولانی برخوردار هستند؛ اما نتایج اکثر آن ها با نتایج نهایی جراحی لیفت صورت به هیچ عنوان قابل مقایسه نبود. در واقع تنها راه برای ترمیم افتادگی پوست را برداشتن پوست اضافی به کمک تیغه جراحی می دانستند.

با توجه به پیشرفت روز افزون حرفه پزشکی و زیبایی، امروزه تمامی امور لیفت از جمله لیفت ابرو، لیفت شقیقه با نخ، لیفت صورت و… به وسیله نخ انجام می شود که می تواند در نوع خود، روش درمانی بسیار کم خطر و مدرنی به حساب آید. شما می توانید در این روش از پزشک خود بخواهید تا با استفاده از بخیه های قابل جذب یا موقت، میزان اثر بخیه را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

مزایای لیفت صورت با نخ

مزیت اصلی لیفت طبیعی صورت با نخ این است که تأثیر منحصر به فرد و مثبت خود را سریعاً نشان داده و شما می توانید دوام و ماندگاری آن را در طولانی مدت مشاهده کنید. به عنوان مثال پس از جراحی لیفت، به نظر می رسد که پوست کشیده شده است؛ در واقع انحنای طبیعی صورت از بین رفته و سایر نواحی مانند گونه ها یا لب ها حجم خود را از دست می دهند. می توان گفت با مقایسه لیفت صورت با سایر روش ها، در لیفت طبیعی صورت با نخ به هیچ عنوان در صورت تغییری اساسی ایجاد نمی شود و شما می توانید همان اجزای صورت را با تغییری نامحسوس مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که برخلاف سایر عمل های زیبایی، دوره نقاهت لیفت صورت با نخ به ۵ الی ۷ روز زمان نیاز دارد. پس از گذشت این روزها شما می توانید پوستی شاداب و جوان را مشاهده کنید؛ چرا که در این روزها نخ به لایه های عمقی پوست نفوذ کرده و به هیچ عنوان با چشم غیر مسلح قابل دیدن نخواهد بود. این امکان برای تمامی افراد وجود دارد تا با انجام لیفت طبیعی صورت با نخ، اقداماتی چون بهبود فرم گونه ها، رفع افتادگی نیمه تحتانی صورت، رفع غبغب، رفع افتادگی گردن و… را تجربه نمایند.

انواع نخ در لیفت نخ های استفاده شده در لیفت صورت دارای انواع گوناگون هستند که ضخامت آن ها بسیار نازک است. این نخ ها می توانند بر اساس نظر مراجعه کنندگان و متخصص متغیر بوده و دارای جنس های متفاوتی چون پلاتینیوم، طلا، پلی‌استر، کاپرون و… باشند. برخی از افراد از نخ های جذبی به جهت عدم واکنش بدن نسبت به آن ها استفاده می نمایند. گروه دیگری از نخ ها، نخ‌ های غیر قابل جذب نام دارند که معمولاً از فیبرهای سنتتیک یا طلا ساخته می شوند.

معایب استفاده از این نوع نخ ها این است که تا آخر عمر در زیر پوست باقی مانده و می توانند منجر به بیماری های حاد پوستی شوند. آخرین گروه از نخ های لیفت صورت، نخ‌ های ترکیبی نام دارند که بیشتر بخش های آن جذب پوست شده و تنها مقداری از نخ ها که شکلی مخروطی داشته اند به صورت تکه های ریز در زیر پوست باقی می مانند. استفاده از این نخ ها می تواند پروسه ساخت کلاژن را سرعت بخشیده و شادابی و جوانی پوست را به افراد هدیه دهد. با افزایش سرعت ساخت کلاژن، فیبروبلاست نیز به سرعت تکثیر شده و می تواند نقش بسزایی در جوانسازی پوست ایفا نماید.

در بخش ذیل نام برخی از نخ های رایج برای لیفت صورت بیان شده است:

  • نخ های بخیه معلق یا نخ سیلوئت

  • نخ های خاردار یا نخ کاگ و نخ لنگری

  • مونوفیلامنت ها یا نخ های تک رشته ای

  • نخ Peako

سخن پایانی

با گذشت زمان ممکن است به دلایل مختلف از جمله تغذیه، ورزش، کهولت سن و… پوست صورت افراد کمی افتاده شود. در این زمان تمامی افراد تمایل به اصلاح وضع ظاهری خود داشته و می خواهند با استفاده از روش های درمانی نوین، این عارضه را برطرف نمایند. امروزه یکی از روش های درمانی متداول که افراد متعددی را به سمت خود جذب کرده، لیفت طبیعی صورت با نخ نام دارد که می تواند بدون عوارض و خطرات جانبی، ظاهری زیباتر و شاداب تر را برای شما به ارمغان آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۲۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد