//
کدخبر: ۴۳۳۲۸۶ //

برای تکمیل سبک پاییزی خود چه بخریم؟

پاییز امسال می‌توانیم از کت‌های چرمی و پفی گرفته تا دامن کلوش و لباس بدن‌نما را به کمد لباسمان اضافه کنیم

برای تکمیل سبک پاییزی خود چه بخریم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 این مطلب را تا انتها بخوانید و با چند مد محبوب پاییز پیش رو آشنا شوید.

خیاطی کلاسیک

خیاطی کلاسیک-PhotoRoom

بی‌شک طراحان جهان به اصول آزموده‌شده و واقعی خیاطی کلاسیک بازگشته‌اند. آن‌ها امسال لباس‌های رسمی و ساختارمند بیشتری به زندگی ما اضافه می‌کنند؛ از کت‌ و شلوارک‌های برندون ماکسول و پروئنزا شولر گرفته تا کت‌شلوار کلاسیک گوچی.

همه‌جا قرمز

لباس قرمز-PhotoRoom

هر فصل رنگی دارد که در صنعت مد طوفان به پا می‌کند. به جرئت می‌توان گفت قرمز برای پاییز و زمستان، رنگ بزرگی خواهد بود. امسال در حالی که برخی طراحان با اضافه کردن بخش‌هایی قرمزرنگ، سایه‌ای آتشین به کارهایشان اضافه کردند، برخی دیگر مانند سیلیوا چراسی، پاتبو و سندی لیانگ مدل‌هایشان را از سر تا پا قرمز روی صحنه فرستادند.

عاشقانه تاریک

سبک لباس اثیری-PhotoRoom

وقتی خانه مد رودارته به هفته مد نیویورک بازگشت، ظاهری رویایی و اثیری را به نمایش گذاشت که لباس‌های فیلم «قوی سیاه» (Black Swan) را به یاد می‌آورد.

این طراح آمریکایی تنها کسی نبود که سراغ این سبک رفت؛ آدِم  و سندی لیانگ نیز با گل‌های رز، تور و جزئیاتی که از سبک ویکتوریایی الهام گرفته شده بودند، زیبارویان دنیای تاریکی را به تصویر کشیدند.

مجموعه هماهنگ (ست) چرمی

ست چرم-PhotoRoom

پایین آمدن زودهنگام دما به یک کت چرم کلاسیک نیاز دارد اما چرا سراغ سبک‌های ست چرم مثل طراحی‌های برندون مکسول یا کوچ نرویم؟ کت‌دامن‌های چرم هماهنگ ماکسی در نمایش‌ مد پاییز ۲۰۲۳ بسیاری از خانه‌مدها تکرار شدند.

لباس‌های بدن‌نما

لباس بدن_نما-PhotoRoom

نمایش‌های مد امسال پر از لباس‌های بدن‌نما در پارچه‌های توری کلاسیک یا حریر‌های رمانتیک بود. نیاز نیست حتما آن‌ها را روی لباس زیر بپوشید تا جذاب باشند؛ در مد فعلی می‌توان آن‌ها را روی لباس‌های حریر، بلوز و تکه‌های دیگر هم استفاده کرد.

دامن چین‌دار

دامن چین_دار-PhotoRoom

هرچند دامن‌های خیلی کوتاه در مجموعه‌های امسال دیده شدند، حضور دامن‌های چین‌دار نیز پررنگ و محسوس بود. پرادا، آرمانی و دیویر در نمایش‌هایشان سبک‌های دهه ۱۹۵۰ را به شیوه نوینی ارائه کردند. این دامن‌ها هم با چکمه‌های شیک روی زانو و هم با کفش‌های تخت به‌خوبی هماهنگ می‌شوند.

زرد کَره‌ای

زرد روشن-PhotoRoom

رنگ زرد در بسیاری از طرح‌های طراحان امسال حسابی به چشم می‌آمد اما زرد خیلی کمرنگی که به کره‌ای نزدیک‌ بود، در مجموعه‌های کلوئه، ژیوانشی و آرون، توجه زیادی را به خود جلب کرد و می‌تواند با تکه‌های اصلی یک سبک به‌خوبی هماهنگ شود.

بازگشت به لباس‌های پایه

لباس_های پایه-PhotoRoom

مدل‌ها در نمایش گوچی با پیراهن‌های کلاسیک دکمه‌دار، کت‌های بزرگ‌تر از سایز و شلوار جین‌های گشاد روی صحنه، به یادمان آوردند که لباس‌های پایه دوباره به عرصه مد بازگشته‌اند. دیور، پرادا، راو و بوتگا ونتا نیز سبک‌های کلاسیک و پایه را به نمایش گذاشتند.

کت‌های پف‌دار

کت پفی-PhotoRoom

کت‌های پفی و لحاف‌‌دوزی‌شده در مجموعه‌های اسکیاپارلی، پرادا، اف‌فرم و لورن منوجیان توجه زیادی جلب کردند. این تکه‌ها از جمله لباس‌های محبوبی‌اند که هم‌زمان با سرد شدن هوا می‌توانیم به سراغشان برویم.

پپلوم دوست‌داشتنی

تاپ پپلون-PhotoRoom

بلوز‌ها و بالاتنه‌های پپلوم (با چین کوتاهی دور کمر که کمر را باریک و پایین‌تنه را حجیم‌تر نشان می‌دهد) به بازار برگشته‌اند. دیور، برندون ماکسول، جیل ساندر، و تروی از جمله مارک‌هایی‌اند که از این مدل در نمایش‌هایشان استفاده کردند. اگر این مدل بالاتنه را با دامن یا شلوارک هماهنگ کنیم، شبیه یک مدل واقعی خواهیم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد