//
کدخبر: ۴۴۲۰۹۳ //

هفته مد مردان میلان ۲۰۲۴: نگاهی به جدیدترین ترندهای مد مردانه

هفته مد میلان در بخش لباس مردان با جلو‌ه‌گری انواع مارک‌های لباس مردانه و در حضور میلیاردرها آغاز شده است و در روزهای گذشته انواع بافتنی‌ها، بارانی‌های رسمی و چهره‌های مشهوری را که برای نمایش‌های مد پاییز‌ــ‌زمستان ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به ایتالیا آمده‌اند، شاهد بوده‌ایم.

هفته مد مردان میلان 2024:  نگاهی به جدیدترین ترندهای مد مردانه
به گزارش فرتاک نیوز،

گوچی نمایش‌های هفته مد میلان را با ارائه مجموعه‌ای آغاز کرد که در آن کیف‌هایی تک‌رنگ یا پوشیده‌شده با نشان تجاری گوچی و کت‌شلوارهایی یکدست، کت‌های چرمی و ژاکت‌های طرح‌دار را به نمایش گذاشت.

گوچی میلان ۲۰۲۴

مجموعه پاییز-زمستان ۲۰۲۴-۲۰۲۵ گوچی در هفته مد میلان ژانویه ۲۰۲۴-AFP

آرمانی هم برای مجموعه امپریو آرمانی‌ در این فصل، یک مجموعه تک‌جنسیتی با ترکیبی از لباس‌های مردانه و زنانه طراحی کرد. به گزارش نشریه وال‌پیپر (wallpaper)، او برای این مجموعه از دریای پرتلاطم زمستانی الهام گرفته و حس ماجراجویی را به آن القا کرده که یادآور ملوانان، کارگران جوان، مهندسان و افسران شجاع کشتی‌ها در میان طوفان‌های دریایی است. این مجموعه دارای عناصر دریایی متمایزی مانند کلاه و پیراهن ملوانی، دستکش، چکمه‌های ضدآب و کت‌های سرمه‌ای با سرشانه‌های پهن و برجسته است.

امپریو آرمانی میلان ۲۰۲۴

مجموعه پاییز-زمستان ۲۰۲۴-۲۰۲۵ امپریو آرمانی در هفته مد میلان ژانویه ۲۰۲۴-AFP

امپریو آرمانی‌ در عین حال، با در نظر گرفتن فضای آرام‌تر کنار بندر، از این فرصت برای افزودن زرق‌و‌برقی که به آن شهرت دارد در مجموعه‌اش استفاده کرده است و نقطه اوج این مجموعه شنل‌ها و کت‌شلوارهای مجلل با جواهرات یا گلدوزی‌‌شده‌اند.

رویکرد مینیمالیستی که دولچه و گابانا در مجموعه‌های اخیرشان بر آن تمرکز کرده‌اند، در آخرین مجموعه این نشان تجاری نیز مشهود است و بنیان‌گذاران این خانه مد، دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، بر بازگشت به ارزش‌های اصلی مارکی که در سال ۱۹۸۵ تاسیس کردند، تمرکز دارند. این رویکرد در لباس‌های مردانه این مارک به ترکیبی از خیاطی دقیق (ویژگی برجسته مجموعه آن‌ها) و اغواگری که از مشخصه‌های این نشان تجاری است، تبدیل می‌شود.

دولچه و گابانا میلان ۲۰۲۴

مجموعه پاییز-زمستان ۲۰۲۴-۲۰۲۵ دولچه و گابانا در هفته مد میلان ژانویه ۲۰۲۴-AFP

این مجموعه که به عنوان «براق» (Sleek) معرفی شد، مجموعه‌ای از کارهای شیک و دست‌دوز بود که اغلب در رنگ مشکی نمادین این مارک دوخته شده بودند. این مجموعه با تزیینات معمول دولچه و گابانا از جمله کت‌هایی با خز‌های مصنوعی بزرگ و قطعاتی تزیین‌شده با مهره یا پولک‌دوزی همراه بودند.

مجموعه فندی هم در این هفته مد چون همیشه شیک و جاودانه ظاهر شد. در مجموعه این مارک، تاپ‌های بافتنی، پشمی و کلیت (ساق‌های پشمی که در ایرلند مرسوم‌اند) ارائه شدند که با برش‌های کلاسیک، حالتی مدرن یافته بودند. در ردیف اول نمایش فندی، مهمانانی چون مارکو منگونی، وینستون دوک و کیت هرینگتون حضور داشتند.

فندی میلان ۲۰۲۴

مجموعه پاییز-زمستان ۲۰۲۴-۲۰۲۵ فندی در هفته مد میلان ژانویه ۲۰۲۴-AFP

البته در تمام نمایش‌های چند روز گذشته هفته مد میلان چهره‌های مشهور دیگری هم حضور داشتند. چنانچه ردیف اول نمایش گوچی با حضور ادریس آلبا، مارک فورنه، جورج بارنت و نیکولای فون بیسمارک و دیگران پر شده بود. جف بیزوس نیز هنگام ورود به مهمانی دولچه و گابانا به همراه نامزدش لورن سانچز مشاهده شد و نمایش پرادا میزبان خوانندگان مشهور گروه‌های کره‌ای از جمله کارینا و وین میتاوین بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد