//
کدخبر: ۴۴۷۲۲۴ //

۲۰ میکاپ خیره کننده از مشهورترین چهره ها در مت گالا

مراسم مت گالا مهم ترین رویداد در بخش مد و فشن است که نزدیک به 80 سال است به منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی به نفع انستیتو طراحی لباس (Costume Institute) در شهر نیویورک برگزار می شود.

20 میکاپ خیره کننده از مشهورترین چهره ها در مت گالا
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این مراسم افراد مشهوری از حوزه‌های مختلف حرفه‌ای مانند مد، تلویزیون، تئاتر، موسیقی، ورزش، رسانه های اجتماعی و سیاست حضور دارند. این مراسم در اولین دوشنبه ماه می برگزار می‌شود و تم آن هر سال 6 ماه پیش از برگزاری مراسم مشخص می شود و مهمانان با لباس هایی متناسب  با تم اعلام شده آن سال در فرش قرمز این مراسم شرکت می کنند. در ادامه چند نمونه از به یادماندنی ترین و جالب ترین میکاپ های این مراسم را در طول سال های اخیر مشاهده می کنید:

1- ژانل مونایی

در این تصویر استایل سیاه و سفید ژانل مونایی بازیگر و خواننده امریکایی در مراسم مت گالا 2023 را مشاهده می کنید که در کنار یک رژلب قرمز پررنگ زیبایی خاصی به استایل او بخشیده است.  

 ژانل مونایی

2- لیدی گاگا

این استایل و آرایش لیدی گاگا در سال 2019 یکی از به یادماندنی ترین جلوه های مت گالا در تمام طول تاریخ است؛ زمانی که او عینک آفتابی بزرگ خود را برداشت، مژه های فوق العاده بلند که بسیار ظریف و دقیق و هماهنگ با لباسش تزئین شده بود، حیرت تماشاگران را برانگیخت.

 لیدی گاگا

3- ریحانا

ریحانا تا کنون خود را با مدل های آرایشی منحصربه فردی در مراسم مت گالا آراسته است. یکی از برجسته ترین و چشم نوازترین میکاپ های ریحانا لب های تیره در کنار سایه بنفش پاستلی رنگ او است که در مراسم مت گالا 2021 تحسین همگان را برانگیخت.

 ریحانا

4- لیلی کالینز

این استایل لیلی کالینز در مراسم مت گالا 2023 که هالیوود قدیم را به یاد ما می آورد، یکی از زیباترین و ساده ترین میکاپ ها با سایه قهوه ای دودی و لب های قرمز کلاسیک را به نمایش می گذارد.

 لیلی کالینز

5- جیجی حدید

مژه های سفید رنگ پر مانند جیجی حدید در کنار لباس، کلاه و آرایش زیبایش در مراسم مت گالا 2019 یکی از عجیب ترین و در عین حال جذاب ترین میکاپ های این سوپر مدل است.

جیجی حدید

6- اما استون

اما استون در مراسم مت گالا 2019 با آرایش براق و جواهری، ریمل آبی و یک آرایش چشم زیبا و چشم نواز حضور یافت.

 اما استون

7- زندایا

زندایا در مراسم مت گالا 2019 یک استایل و آرایش منسجم با هایلایتر صورتی و سایه چشم آبی پاستلی را به نمایش گذاشت.

 زندایا

8- جنیفر لوپز

جنیفر لوپز یکی دیگر از ستاره‌هایی است که با حضور در فرش قرمز مت گالا 2018 ظاهری زیبا از خود به نمایش گذاشته است. بخش متفاوت میکاپ او را می توان مژه های فوق العاده بلند و زیبایش دانست.

جنیفر لوپز

9- اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون بازیگر امریکایی در مراسم گالا 2018 با یک سایه صورتی براق هم رنگ با لباسش ظاهر شد که بسیار چشم نواز بود.

اسکارلت

10- تیلور سویفت

این میکاپ تیلور سویفت در مراسم مت گالا 2016 به لطف لب های قرمز مایل به سیاه او فوق العاده چشمگیر بود. به منظور حداکثر تاثیر سایر قسمت های صورت او بسیار لایت و کم رنگ آرایش شده اند.

تیلور سویفت

11- پریانکا چوپرا

میکاپ و استایل پریانکا چوپرا در مراسم مت گالا 2018 با سایه چشم طلایی و لب های قرمز تیره او یکی از به یاد ماندنی‌ترین میکاپ های این بازیگر در چند سال اخیر بوده است.

پریانکا چوپرا

12- کری واشینگتن

کری واشینگتن هنرپیشه امریکایی در مراسم مت گالا 2018 با چشمان طلایی درخشان و لب های صورتی ملایم حضور یافت که به نوبه خود بی نظیر بود.

کری واشینگتن

13- بلیک لایولی

بلیک لایولی مدل و بازیگر امریکایی در مراسم مت گالا 2022 با ظاهر درخشان و موهای براق که بخوبی با زیورآلاتش ست شده است، تحسین همگان را برانگیخت.

 بلیک لایولی

14- کریستن استوارت

میکاپ گرانجی کریستن استوارت با خط چشم دودی و سایه چشم نقره ای در مراسم مت گالا 2016 فوق العاده بود.

 کریستن استوارت

15- جما چان

جما چان هنرپیشه و مدل پیشین انگلیسی در مراسم مت گالا 2021 حضور یافت و با سایه سبز روشن و لب های سرخابی خود، خودنمایی کرد.

جما چان

16- ریس ویترسپون

این میکاپ سایه روشن ریس ویترسپون در کنار یک رژ لب تا حدودی پررنگ در مراسم مت گالا 2014 بسیار دیدنی بود.

ریس ویترسپون

17- بیانسه نولز

بیانسه نولز در مراسم مت گالا 2016 با سایه آبی تیره کاملا متضاد با رنگ لباسش حاضر شد. در حالی که برای آرایش سایر قسمت های صورت او از رژگونه و رژلب خنثی استفاده شده بود.

 بیانسه نولز

18- کلر دینز

کلر دینز یکی دیگر از افرادی است که با حضور در مراسم مت گالا 2017 با آرایش گرانجی خود توجه همگان را به خود جلب کرد.

کلر دینز

19- سلما هایک

سلما هایک بازیگر، مدل و تهیه کننده مکزیکی، امریکایی در مراسم فرش قرمز مت گالا 2019 با یک رژ لب به رنگ نارنجی روشن، سایه چشم دودی و مژه های پر زرق و برق خود میکاپ جسورانه ای را به نمایش گذاشت.

سلما هایک

20- میندی کالینگ

این میکاپ بنفش و خاص میندی کالینگ در مراسم مت گالا 2022 با لباس زیبای او کاملا هماهنگ است و چهره منحصربه فردی از او به نمایش گذاشته است.

میندی کالینگ

 
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد