//
کدخبر: ۴۷۱۸۵۸ //

با این رنگ‌های ترند، تابستان را خنک و شیک بگذرانید

از رنگ‌های پرجنب و جوش گرفته تا رنگ‌هایی به صافی آبی آسمانی که شما را خنک می‌کنند، رنگ‌های ترندتابستان سال ۱۴۰۳ هستند که در این مطلب معرفی شده و نکاتی در مورد ست کردنشان با رنگ‌های دیگر عنوان شده است.

با این رنگ‌های ترند، تابستان را خنک و شیک بگذرانید
به گزارش فرتاک نیوز،

 اصلا جای تعجب نیست؛ همانطور که در هر فصل مدل لباس‌ها تغییر می‌‌کنند، رنگ آن ها نیز می‌توانند متفاوت شوند. در واقع در هر سال، جدای از یک رنگ اصلی، چند رنگ هستند که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. در فصل تابستان 1403 نیز اوضاع به همین شکل است؛ اما رنگ های ترند امسال که خنک هم هستند کدامند؟

 در تابستان 1403 رنگ‌ هلویی که رنگ سال نیز هست، بسیار مورد توجه قرار گرفته. اما برخی از رنگ‌‌های پاستلی و طیفی خاص از رنگ نارنجی نیز دیده می‌شوند که علاوه بر شیک و بانشاط نشان دادن شما، می‌توانند دفع کننده گرما و آفتاب هم باشند.

پالت رنگی ترند در فصل تابستان سال 1403

1714481650021

 

هر چه به روزهای گرم سال نزدیک می‌شویم، پالت رنگی روشن‌تر می‌شود. به عنوان مثال رنگ‌های پاستلی که به شدت برجسته و جذاب هستند. از طرفی می‌توانیم به سراغ رنگ‌های نود برویم یا اگر دوست داریم لباس‌هایی شادتر بپوشیم سراغ لباس‌های پرجنب‌وجوش‌تر را بگیریم. در این میان می‌توانید گرمای نرم رنگ هلویی را در کنار سرمای رنگ آبی آسمانی قرار دهید و در حالی که احساس خنکی می‌کنید شیک و پرجنب و جوش به نظر برسید.

رنگ سفید

یکی از رنگ‌هایی که در تابستان 1403 به شدت ترند شده‌اند، لباس‌هایی با رنگ سفید هستند. رنگ سفید بیشترین میزان نور خورشید را منعکس می‌کند. به همین دلیل، وقتی لباس سفید می‌پوشیم، گرمای کمتری جذب بدنمان می‌شود و احساس خنکی بیشتری می‌کنیم. از طرفی رنگ سفید نماد پاکی، سادگی و تازگی است. پوشیدن لباس سفید در روزهای گرم تابستان، حس نشاط و شادابی را به ما منتقل می‌کند. جدای از این مسائل، رنگ سفید به راحتی با سایر رنگ‌ها ترکیب شده و ظاهر شما را لوکس نشان می‌دهد.

قرمز تیره

1714482812633

 

یکی از جذاب ترین رنگ‌‌‌‌‌‌هایی که در تابستان 1403 مورد توجه قرار گرفته، رنگ قرمز تیره متمایل به مارونی و بورگوندی است. این رنگ لباس اگرچه تیره است و بیشتر برای فصول سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد اما ترکیب کردن آن با رنگ‌هایی مثل سفید، بژ، خاکستری و رنگ‌‌های تابستانی جلوه‌ای خاص به استایل شما می‌بخشد. اگر دوست نداشتید بخش مهمی از لباس‌هایتان را به این رنگ اختصاص دهید، می‌توانید به سراغ اکسسوری‌ها یا کیف و کفش به این رنگ بروید.

آبی آسمانی

1714483153406

امسال یکی از بهترین و لوکس‌ترین انتخاب‌ها برای رنگ لباس می‌تواند آبی آسمانی باشد. این رنگ خاص که به راحتی با رنگ‌هایی مثل سفید، سورمه‌ای، لیمویی و برخی از رنگ‌های پاستلی ست می‌شود می‌تواند یک رنگ خاص در کمد لباس‌های ما باشد. درواقع، این رنگ تداعی کننده حس خنکی و آرامش است، نور خورشید را منعکس می‌کند، با طبیعت و آسمان صاف تابستان‌ها هماهنگ است و به راحتی با رنگ پوست‌های متفاوت جور در می‌آید. این رنگ لباس می‌تواند یکی از اصلی‌ترین آیتم‌ها در یک ست لباس تابستانی کمد شما باشد. ضمنا این رنگ شیک هم برای مهمانی‌ها و هم بیرون رفتن‌های روزمره مناسب است.

سبز سیج

1714483252456

 

یکی دیگر از رنگ‌هایی که بدون شک می‌تواند استایل تابستانی شما را به شدت جذاب و شیک کرده و احساسی از خنکی و شادابی را منتقل کند، رنگ سبز سیج است که در تابستان 1403 مورد توجه قرار گرفته. برای ست کردن این رنگ اگر کمی جسور باشید می‌توانید به سراغ رنگ‌هایی مثل رنگ زرد بروید. و اگر بخواهید کمی کلاسیک‌تر و رسمی‌تر به نظر برسید می‌توانید طیف رنگی سبز را در نظر بگیرید و آن را سبز سیج ترکیب کنید. فراموش نکنید که ترکیب کردن رنگی مثل سبز سیج با رنگ‌های نود یا طبیعی می‌توانند شما را به بخشی از طبیعت تبدیل کنند.

یاسی پاستلی

1714483384175

یکی از متفاوت‌ترین رنگ‌هایی که تابستان امسال مورد توجه قرار گرفته و علاوه بر شیک بودن، حسی از خنکی به ما منتقل می‌کند، رنگ یاسی پاستلی است. رنگ‌های پاستلی با تناژ صورتی همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب رنگ‌های بهاری و تابستانی داشته‌اند و امسال نیز داستان به همین شکل بوده، مدگراها و لباس‌های غیررسمی با حال و هوای نوستالژیک و رویایی‌شان به شدت غوغا کرده‌اند. درواقع این رنگ ما را به یاد شکوفه‌های بهاری می‌اندازد و حال و هوای عاشقانه‌ای ایجاد می‌کند، همچنین اعتماد به نفس ما را بالا می‌برد.

پرتقالی

1714483457574

با اینکه در فصل تابستان هیچ نشانه‌ای از پرتقال نمی‌بینیم، اما می‌توانیم از رنگ آن استفاده کنیم تا بانشاط به نظر برسیم. تابستان 1403 سالی است که رنگ پرتقالی را به عنوان رنگی ترند در مغازه‌ها می‌بینیم. در واقع ما می‌توانیم در حالی که از لباس‌هایی با رنگ‌های روشن و آرامش بخش مثل آبی آسمانی استفاده می‌کنیم، می‌توانیم آیتمی به رنگ پرتقالی به آن اضافه کنیم تا پرطراوت به نظر برسیم.

زرد پاستلی

1714483632964

یکی دیگر از رنگ‌هایی که در تابستان 1403 مورد توجه قرار گرفته و به نظر می‌رسد محبوب بسیاری از دل‎ها شده است، رنگ زرد پاستلی است. این رنگ جذاب به راحتی می‌تواند با رنگ‌هایی مثل سفید، سبز، یا رنگ‌های پاستلی دیگر ست شود و حس و حالی از سرزندگی به استایل شما ببخشد. درواقع باید اشاره کرد که رنگ پاستلی، رنگی به شدت شاد و انرژی‌زا است و شما را در فصل تابستان خنک نگه می‌دارد.

هلویی

رنگ هلویی رنگ سال 2024 بود و حالا می‌بینیم که تبدیل به رنگی پرطرفدار حتی در فصل تابستان شده است. برای ترکیب کردن رنگ‌ها در استایلتان در حالی که می‌خواهید از رنگ هلویی استفاده کنید، یا می‌توانید با اضافه کردن رنگی مثل قهوه‌ای کمی رسمی‌تر به نظر برسید، هم می‌توانید با استفاده از لباس‌هایی به رنگ سفید یا سورمه‌ای لباسی جنجالی و سرزنده بپوشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد