//
کدخبر: ۴۷۲۴۷۳ //

مثل سلبریتی‌ها بدرخشید! ترندهای موی فرفری ۲۰۲۴

مو فرفری‌ها همیشه جز دسته افراد جذاب بین همه مردان و زنان بوده‌اند.

مثل سلبریتی‌ها بدرخشید! ترندهای موی فرفری ۲۰۲۴
به گزارش فرتاک نیوز،

 از آنجا که همیشه و در همه مجلات به مدل موهای صاف و موج‌دار توجه ویژه‌ای می‌شود و مقالات فراوانی در ارتباط با آن مدل موها می‌بینیم، ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که جذاب‌ترین ترندهای مو برای فرفری‌ها در سال ۲۰۲۴ را بررسی کنیم. مدل موهایی که خیلی از سلبریتی‌ها نیز از آن برای خود و شرکت در مراسم‌ها استفاده کردند.

فرهای فنری بزرگ

مدل فرفری با فنرهای بزرگ

مو فرفری‌هایی که موهای پرپشتی دارند یکی از مدل موهای جذابی که می‌توانند داشته باشند مدل فرفری با فنرهای بزرگ است. مدل موهایی که علاوه بر شخصیت‌های بزرگ و سلبریتی‌ها، افراد عام نیز به آن علاقه زیادی دارند. برای داشتن همچین موهایی بهتر است که بعد از حمام از برس استفاده نکنید و از محصولاتی مانند موس و محصولات تقویت کننده و سرم‌های براق کننده استفاده کنید. و سپس با دستان خود به موهای خود حجم دهید و ظاهری شیک و بامزه برای خود ایجاد کنید. 

مدل موی Curly Bob

مدل موی Curly Bob

این روزها مدل موی باب نقل و نبات صحبت در آرایشگاه‌‌ها است و همه مردم تقریبا از این مدل مو و زیبایی‌هایش آگاه هستند. اوایل همه فکر می‌کردند که این مدل مو فقط مناسب افرادی است که موی صاف دارند و فرفری‌ها تمام تلاش خود را بکار می‌گرفتند تا موی خود را با اتو مو صاف کنند و مدل موی باب داشته باشند. اما کری واشنگتن با حضور در یک مراسم این مدل مو را با موهای فرفری و مجعد خود نشان داد که همگان حیرت‌زده شدند. اکثر آرایشگران معتقدند که این مدل بدلیل ظرافتی که دارد هم زیبایی طبیعی فرها را نشان می‌دهد و هم شیک و مدرن است و یک ترند همیشگی می‌تواند باشد.​

مدل موی Pineapple Pony

مدل موی Pineapple Pony

یکی از جذاب‌ترین ترندهای مو فرفری‌ها مدل پونی آناناسی یا Pineapple Pony است. برای این مدل مو باید فرهایتان به سمت بالا هدایت کنید و بگذارید مقداری از آن روی چتری‌هایتان بریزد. اگر هم چتری ندارید از انتهای موهایتان برای درست کردن یک چتری مصنوعی استفاده کنید :)) این مدل مو، فرهای شما را به بهترین شکل نمایش می‌هد و یکی از مدل موهای مناسب برای فرار از گرمای تابستان و عرق کردن گردن شما می‌باشد. 

مدل موی فر بلند

مدل موی فر بلند

این مدل مو برای کسانی که موهای خود را به وسیله محصولات فر کننده مو فر کردند بسیار مناسب است که یک حالت فر گونه به موی خود دهند و از طرفی موی آن‌ها همچنان روان و راحت باشد. این مدل مو همیشه جذابیت خاص خودش را دارد. این مدل مو برای کسانی که موهای بلند و مجعدی دارند بسیار عالی است و این افراد بعد از حمام و با خشک کردن عادی مو و استفاده از روغن‌های طبیعی به راحتی به این جذابیت دست پیدا می‌کنند.

موی مجعد شلخته

موی مجعد شلخته

موهای Shag یا به اصطلاح شلخته و درهم برهم یکی از مدل‌های موی محبوب بین سلبریتی‌ها و افراد علاقه‌مند به ترندهای مد است که با الهام از زمان‌های قدیم امسال نیز ترند شده است. این موهای درهم برهم برای کسانی که موهای متوسطی دارند و چتری‌های کوتاهی دارند مدل موی مناسبی است. مدل موی کلاسیکی که به چند لایه آن‌ها را در می‌آوریم و با اسپری و حجم‌دهنده‌های مو به آن‌ها حجم قابل توجهی می‌دهیم. با این ترند می‌توانید بعد از بیدار شدن از رخت خواب بدون شانه کردن موهایتان به بیرون بروید :))

مدل موی Pixie مارپیچ

مدل موی Pixie مارپیچ

در کنار مدل موی باب یکی دیگر از مدل موهای پرطرفدار، مدل موی پیکسی است. حالا با یک ظرافت و صلابت این مدل مو را فرفری‌ها نیز می‌توانند استفاده کنند. مدل موی پیکسی مارپیچ که افرادی که موی کوتاهی دارند می‌توانند از آن به بهترین شکل برای نمایش موهای خود و جلب توجه‌ها به سمت موی خود آن را پیاده سازی کنند. یکی از افرادی که این مدل مو را به بهترین شکل به نمایش گذاشت جولیا گارنر بود. این مدل مو را می‌توان با موس و روغن‌های حجم‌دهنده به بهترین شکل نمایش داد. 

 

چتری‌های فرفری

مدل موی چتری فرفری

مدل موی چتری فرفری یا Curly Bangs یکی از مدل موهای جذاب که توسط سلبریتی‌های زیادی مثل زندیا یا ریحانا و... در مراسم‌های خاص استفاده شد. کسانی که فکر می‌کنند فرفری‌ها نمی‌توانند چتری داشته باشند، قطعا عکس‌های این سلبریتی‌ها را در فضای مجازی ندیده و یا مقاله ما را نخوانده‌اند. خیلی از کارشناسان مدل موهای چتری را برای فرفری‌ها خصوصا آن‌ها که بالای ابرو می‌ایستد را بیشتر جذاب می‌دانند.

سخن نهایی

این مدل موهایی که ما معرفی کردیم تعداد کمی از مدل موهای فرفری بود که ترند هستند. اما ما سعی کردیم معروف‌ترین و جذاب‌ترین ترندهای موهای فرفری ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم تا در خلاصه‌ترین حالت ممکن بهترین مدل‌ها را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد