//
کدخبر: ۴۷۳۹۴۷ //

رنگ‌های مناسب پیراهن مردانه برای پوست‌های سبزه

توجه به ترکیب رنگ‌ها و هماهنگی آن‌ها با یکدیگر موضوع مهمی است و اگر جزو آن دست افرادی باشید که توجه زیادی به ساخت استایل‌هایی شیک و به‌روز دارند، اهمیت این موضوع برای شما نیز واضح و روشن است. در بین لباس‌های مردانه، تنوع بالایی از طرح‌ها و رنگ‌ها به چشم می‌خورد که به هنگام خرید، انتخاب را برای مردان سخت و سخت‌تر می‌کند. در این شرایط اگر حداقل بدانید که کدام رنگ لباس با رنگ پوست شما همخوانی بیشتری دارد، می‌توانید انتخاب درست‌تری داشته باشید.

رنگ‌های مناسب پیراهن مردانه برای پوست‌های سبزه
به گزارش فرتاک نیوز،

معمولاً برای پوست‌های روشن اکثر رنگ‌ها همخوانی دارد؛ اما پوست‌های تیره با رنگ‌های روشنی همچون سفید، کرم و یا رنگ‌های پرانرژی‌ای همچون قرمز و زرشکی بهتر دیده می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به پاسخ یکی از دغدغه‌های بزرگ آقایان یعنی بهترین رنگ پیراهن مردانه برای پوست‌های سبزه بپردازیم.

چگونه رنگ پوست خود را بفهمم؟

برای خرید پیراهن مردانه ابتدا باید مطمئن شوید که رنگ پوست شما کدام است تا رنگ‌های متناسب با آن را خریداری کنید؛ اما چگونه می‌توان فهمید که رنگ پوست ما روشن، گندمی یا سبزه است؟ برای این کار از نکات زیر کمک بگیرید:

  • کسانی که پوست روشنی دارند، با قرارگرفتن در معرض نور خورشید به‌سرعت دچار سوختگی و تیره‌شدن می‌شوند. این افراد غالباً رگ‌های آبی‌رنگی دارند.
  • نور خورشید برای افراد با پوست گندمی موجب برنزه‌شدن آنها می‌شود. افرادی با پوست گندمی معمولاً دارای رگ‌های آبی و سبز هستند.
  • افرادی با پوست سبزه هرچقدر هم در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، پوست آن‌ها به‌ندرت دچار سوختگی می‌شود. معمولاً این افراد رگ‌های سبزرنگی دارند.

بهترین رنگ پیراهن مردانه برای رنگ پوست سبزه

اکنون که از رنگ پوست خود مطمئن شدید، می‌توانید با خیال راحت رنگ‌های متناسب با پوست خود را بشناسید و بر اساس آن در هنگام خرید لباس تصمیم بگیرید. باید بدانید که رنگ‌های مختلفی وجود دارند که ترکیب آن‌ها با پوست سبزه می‌تواند فوق‌العاده جذاب شود. بسیاری از این رنگ‌ها، روشن هستند که در ترکیب با تیرگی پوست سبزه می‌توانند تضادی چشم‌نواز بیافرینند و برخی دیگر رنگ‌های پرانرژی و چشمگیری هستند که در تن افرادی با پوست سبزه به‌خوبی ست می‌شوند. در ادامه برخی از بهترین رنگ‌های پیراهن مردانه برای پوست سبزه را معرفی می‌کنیم:

سفید

در ابتدای مقاله نیز به ترکیب بی‌نظیر رنگ سفید با پوست سبزه اشاره کردیم. سفید یکی از بهترین و کاربردی‌ترین رنگ‌های پیراهن مردانه است که در هر استایلی از جمله رسمی، مهمانی، تفریح با دوستان، سفر و غیره قابل‌استفاده است. علاوه بر این، با خرید پیراهن با رنگ سفید دیگر نیازی به نگرانی در مورد ست‌کردن آن با لباس‌های دیگر ندارید؛ چرا که سفید تقریباً با تمام رنگ‌ها ست می‌شود. تضادی که این رنگ با پوست سبزه ایجاد می‌کند، می‌تواند بسیار جذاب و گیرا باشد.

نارنجی

رنگ‌های پر انرژی مثل نارنجی نیز در کنار پوست سبزه و گندمی می‌توانند ترکیب خوبی را ایجاد کنند. مخصوصاً برای کسانی که دنبال ترکیب و ساخت استایل‌های خاص و جدید هستند. این رنگ جلوة زیبایی را در کنار پوست شما باعث می‌شود.

رنگ پیراهن مردانه

سرمه‌ای

سرمه‌ای را قطعاً می‌توان از بهترین و شیک‌ترین رنگ‌های مناسب برای لباس‌های مردانه در هر فصلی از سال و برای هر رنگ پوستی دانست. این رنگ برای ساخت هر نوع استایلی مناسب است. چه بخواهید به یک جلسه رسمی و کاری بروید و یا اگر به مهمانی خانوادگی دعوت شده باشید. سرمه‌ای با اکثر رنگ‌ها و علی‌الخصوص رنگ‌های روشن ترکیب خوبی ایجاد می‌کند.

صورتی

یکی از رنگ‌هایی که کمتر بین مردان استفاده می‌شود رنگ صورتی است؛ اما این باور غلط که رنگ صورتی برای مردان خوب نیست باعث شده است که بسیاری از مردان از استایل‌های جذابی که می‌توان با آن ساخت، غافل شوند. مخصوصاً رنگ صورتی چرک که می‌تواند برای پوست‌های سبزه، جلوه بسیار خوب و منحصربه‌فردی ایجاد کند. رنگ صورتی از آن رنگ‌هایی است که با بسیاری از رنگ‌های دیگر قابل‌ترکیب است. در نتیجه با خرید پیراهن مردانه صورتی می‌توان استایل‌های متفاوتی را ایجاد کرد.

لیمویی

لیمویی رنگ ملیح و روشنی است که می‌تواند برای ترکیب یک استایل جذاب تابستانی برای آقایانی با پوست سبزه و گندمی یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. همان‌طور که گفتیم، رنگ‌های روشن برای پوست‌های سبزه بسیار مناسب‌اند. رنگ لیمویی نیز از جمله رنگ‌های پاستلی است که به دلیل ماهیت آن می‌تواند کمی انرژی‌بخش نیز باشد. از بهترین رنگ‌هایی که می‌توان آن را با لیمویی ست کرد، رنگ مشکی است که در کنار رنگ لیمویی به عنوان یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های استایل مردانه شناخته می‌شود.

زرشکی

رنگ‌های خانواده قرمز و علی‌الخصوص زرشکی نیز می‌توانند از بهترین رنگ‌های پیراهن مردانه مناسب پوست‌های سبزه باشند. این رنگ جزو رنگ‌های پرانرژی و تندی است که استفاده از آن در فصول سرد همچون پاییز و زمستان بیشتر پیشنهاد می‌شود. رنگ زرشکی با رنگ‌هایی همچون مشکی و سفید به‌راحتی ست می‌شود و می‌توان استایل‌های گوناگونی را با آن ایجاد کرد. به‌طورکلی نیز می‌توان رنگ زرشکی را چه در پیراهن‌های مردانه و چه در هر لباس دیگری جزو رنگ‌های بسیار شیک، جذاب و گیرا به شمار آورد.

آبی آسمانی

آخرین رنگی که در این مقاله معرفی می‌کنیم رنگ آبی آسمانی است. در ترکیب این رنگ آرام و ملایم با پوست سبزه، نه‌تنها حس بی‌حالی و رنگ‌پریدگی ایجاد نمی‌شود، بلکه سرزندگی خاصی در فرد ایجاد می‌گردد که به دلیل ماهیت پویا و زندة رنگ آبی است. رنگ آبی آسمانی را می‌توان با انواع رنگ‌های روشن و تیره ست کرد و یک استایل شیک، خاص و جذاب ساخت.

بهترین رنگ پیراهن مردانه برای پوست تیره

جمع‌بندی

هریک از رنگ‌های پوستی، جذابیت خاص خود را دارد؛ اما باید بدانید که چگونه می‌توان این جذابیت را بهتر نشان داد. یکی از متداول‌ترین دغدغه‌های آقایان با رنگ پوست سبزه، یافتن بهترین رنگ برای پیراهن مردانه است. اگر این موضوع دغدغه شما هم بود، احتمالاً پس از خواندن این مقاله دیگر از فکرکردن به آن راحت می‌شوید؛ چرا که احتمالاً متوجه شده‌اید که اتفاقاً رنگ‌های زیاد و جذابی هستند که ترکیب آن‌ها با پوست سبزه می‌تواند بسیار شیک و گیرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد