//
کدخبر: ۴۷۴۳۶۳ //

خیره‌کننده‌ترین طرح‌ها و رنگ‌ها: ۲۰ مدل طرح ناخن ساده و شیک برای دوست‌داران زیبایی

مدل‌های شیک و جذاب لاک ناخن هنر دست را با مجموعه‌ای خیره‌کننده از رنگ‌ها و طرح‌هایی که مجذوب و الهام‌بخش هستند، القا می‌کنند. هر مدل لاک ناخن شیک از رنگ‌های جیغ و پر زرق برق گرفته تا رنگ‌های ملایم و کلاسیک خلاقیت و زیبایی را از خود تراوش می‌کند.

خیره‌کننده‌ترین طرح‌ها و رنگ‌ها: 20 مدل طرح ناخن ساده و شیک برای دوست‌داران زیبایی
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر دوست دارید با 20 مدل لاک ناخن شیک، ساده و جذاب برای باسلیقه‌ها آشنا شوید تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

1. لاک آبی با طرح گل سفید

لاک ناخن آبی با طرح گل سفید، کنتراست زیبا و چشم نوازی را ایجاد می‌کند که ظرافت و جذابیت را منتقل می‌کند. پایه آبی تیره به عنوان یک بوم پررنگ عمل می‌کند، در حالی که الگوهای ظریف گل‌های سفید رنگی از زنانگی و ظرافت را به طراحی اضافه می‌کند.

لاک آبی

گل‌های سفید در پس‌زمینه آبی ظاهر می‌شوند و به ناخن‌ها ظاهری تازه و باطراوت می‌دهند که یادآور فصل بهار یا یک روز تابستانی است. این مدل لاک ناخن شیک مناسب برای خانم‌ها جوان و پر انرژی است.

2. آمبره مشکی و بیس

طراحی ناخن آمبره با لاک ناخن مشکی و بیس ظاهری چشمگیر و زیبا ایجاد می‌کند که شما را جسور نشان می‌دهد. این مدل لاک ناخن شیک با یک رنگ روشن در پایه و رنگ تیره در قسمت نوک ناخن ادامه پیدا می‌کند. اگر دوست دارید یک طراحی ناخن شیک و زیبا داشته باشید که چشم دیگران به آن خیره شود این طرح فوق‌العاده است.

لاک آمبره

3. آمبره سفید و بیس

همان‌طور که گفتیم لاک آمبره یک مدل لاک ناخن شیک برای خانم‌ها در هر سنی است. این طراحی ناخن با رنگ بیس در قسمت ابتدایی ناخن و رنگ روشن‌تر در قسمت پایین اجرا می‌شود.

لاک آمبره

4. لاک زرد و بیس با طرح گل

لاک ناخن زرد با طرح گل ظریف، حسی شاد و بازیگوش را به هر طراحی ناخنی اضافه می‌کند. رنگ روشن و آفتابی زرد، احساس شادی و مثبت بودن را برمی‌انگیزد و آن را برای ظاهر بهاری یا تابستانی ایده‌آل می‌کند. این مدل لاک ناخن شیک بهترین انتخاب برای فصل تابستان است.

لاک زرد

5. لاک سبز سفید با طرح گل

لاک ناخن سبز و سفید با طرح‌های گلدار ظاهری تازه و ظریف ایجاد می‌کند که برای هر موقعیتی عالی است. لاک سبز پر جنب و جوش الهام گرفته از طبیعت است در حالی که رنگ سفید کنتراست تمیز و مینیمالیستی را ارائه می‌دهد.

لاک سبز

این دو رنگ با هم به عنوان پس‌زمینه ایده‌آلی برای طرح‌های پیچیده گل‌ و برگ عمل می‌کند. این طرح‌ها بسته به سبک شخصی می‌توانند جسورانه یا ظریف باشند و حس جذابیت و پیچیدگی بهاری را القا کنند.

6. لاک سفید بنفش با طرح خط

لاک ناخن سفید و بنفش با طرح خطی ظاهری شیک و مدرن ایجاد می‌کند که برای هر موقعیتی مناسب است. رنگ سفید شفاف و تمیز به عنوان پایه‌ای پیچیده عمل می‌کند، در حالی که لاک بنفش پر جنب و جوش حسی بازیگوش به طرح اضافه می‌کند. طراحی خط نیز باعث کشیده‌تر نشان دادن ناخن می‌شود.

لاک بنفش

7. لاک سفید صورتی با طرح خط و نقطه

لاک ناخن سفید و صورتی با طرح خط و نقطه ظاهری ملایم و زنانه ایجاد می‌کند که هم شیک و هم بازیگوش است. اگر به دنبال یک مدل لاک ناخن شیک هستید که برای هر موقعیتی بتوانید آن را داشته باشید این طرح فوق‌العاده است.

لاک صورتی

8. لاک سفید مشکی با طرح خط

لاک ناخن سیاه و سفید با طرح‌های خطی ظاهری شیک و مدرن ارائه می‌دهد که سادگی را با پیچیدگی ترکیب می‌کند. چه خطوط طراحی نازک و ظریف باشند و چه اشکال هندسی برجسته ناخن‌های شما را فوق‌العاده شیک و چشم‌نواز می‌کنند.

لاک سفید مشکی

9. لاک سفید و قرمز

لاک ناخن سفید و قرمز انتخاب‌های کلاسیکی هستند که زیبایی ناخن‌ها را چندین برابر می‌کنند. لاک ناخن سفید حس ظرافت و سادگی را تراوش می‌کند که اغلب با مینیمالیسم و ​​مدرنیته همراه است.

لاک سفید قرمز

این رنگ لاک به خوبی با لباس‌های مختلف ست می‌شود. از سوی دیگر، لاک قرمز پررنگ و جاودانه است و نماد اعتماد به نفس، اشتیاق و زرق و برق است. این دو رنگ در کنار هم یک مدل لاک ناخن شیک هستند که برای هر خانمی در هر سنی مناسب هستند.

10. لاک صورتی با طرح پیچدار

لاک ناخن صورتی با طراحی پیچدار به هر ناخنی زیبایی و ظرافت می‌بخشد. رنگ لاک صورتی ملایم و زنانه است و طراحی خطوط پیچ در پیچ ظاهری پویا و چشم‌نواز ایجاد می‌کنند. این مدل لاک ناخن شیک تعادل کاملی بین ظرافت شیک و استعداد هنری برقرار می‌کند که برای بیان خلاقیت و در عین حال زیبایی ظاهری عالی است.

لاک صورتی

11. لاک صورتی ساده و طرح گل

لاک صورتی که با طرح‌های ظریف گل ترکیب شده است ظاهری شیک، زنانه و بازیگوش ایجاد می‌کند که برای هر موقعیتی عالی است. ترکیب لاک صورتی و طراحی گل ظرافت و جذابیتی را به وجود می‌آورد که انتخابی محبوب برای فصل بهار، عروسی یا هر موقعیت دیگری است.

لاک صورتی

12. لاک طلایی و بیس

لاک ناخن طلایی همراه با طراحی طلایی مظهر زرق و برق و پیچیدگی است که فوراً هر مانیکوری را به ظاهری لوکس و ظریف تبدیل می‌کند. لاک طلایی چه به عنوان پایه و چه برای طراحی استفاده شود، حس شکوه و شادی را القا می‌کند. این رنگ لاک برای هر زمان از سال و هر موقعیتی فوق‌العاده است.

لاک طلایی

13. لاک طوسی ساده با طرح قلب

لاک طوسی به این دلیل که ملایم و ظریف است باعث می‌شود دستان شما به زیبایی آراسته شود. از آن‌جایی که رنگ طوسی به تنهایی ممکن است به چشم نیاید با کشیدن طرح قلب می‌توانید ظاهر ناخن‌های خود را چشم‌نوازتر کنید.

لاک طوسی

14. لاک طوسی و سفید با طرح سنگ

لاک طوسی با رنگ سفید به خوبی تکمیل می‌شود. برای اینکه این طراحی ناخن از سادگی خارج شود می‌توانید لاک رنگ سفید را با رگه‌های سنگ مانند طراحی کنید.

لاک سفید

15. لاک قرمز سفید با طرح گل

اگر به دنبال یک مدل لاک ناخن شیک هستید که ناخن‌های شما را آراسته و زیبا نشان دهد این طراحی فوق‌العاده است. لاک ناخن قرمز و سفید با طراحی گلدار، لمسی پر جنب و جوش و پیچیده به هر طراحی ناخنی می‌بخشد. این مدل لاک ناخن شیک و مدرن انتخاب خوبی برای تمام خانم‌ها در هر سنی است.

لاک قرمز

16. لاک قرمز و بیس با طرح گل

لاک قرمز از آن رنگ‌هایی است که به خوبی با دیگر رنگ‌های روشن مانند لاک بیس ست می‌شود. برای اجرا این طراحی باید یکی از ناخن‌های خود را لاک بیس بزنید و طراحی گل را روی آن اجرا کنید.

 لاک قرمز

17. لاک قرمز، بیس و سفید با طرح گل

اگر از دوست‌داران لاک قرمز هستید، می‌توانید آن را با رنگ‌های مختلف لاک و طراحی‌ها تکمیل کنید. در این مدل لاک ناخن شیک باید روی تعدادی از ناخن‌ها لاک قرمز و روی تعدادی دیگر لاک بیس بزنید و در نهایت با رنگ سفید روی آن‌ها طراحی کنید.

لاک قرمز

18. لاک قهوه‌ای با طرح برجسته

طراحی ناخن برجسته با رنگ قهوه‌ای ظاهری پیچیده و بافت‌دار ایجاد می‌کند که به طراحی ناخن شما عمق و بعد می‌بخشد. این مدل لاک ناخن شیک فوق‌العاده زیبا و خاص است و دستان شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

لاک قهوه‌ ای

19. مرواریدی

طراحی ناخن که با مروارید تزئین شده است، ظرافت و پیچیدگی خاصی را به ناخن‌ها می‌دهد. مروارید‌هایی که به زیبایی روی ناخن‌ها کار شده باشند باعث می‌شوند که جذابیت دستان‌تان تا چندین برابر بیشتر شود. این مدل لاک ناخن شیک انتخاب خوبی برای عروسی است.

لاک مرواریدی

20. لاک نارنجی با طرح گل و شاخه

لاک ناخن نارنجی با طرح‌های گل و شاخه انتخابی پر جنب و جوش و شاد است که خلاقیت را به هر طرح ناخنی اضافه می‌کند. این مدل لاک ناخن برای کسانی که می‌خواهند زیبایی‌شناسی بازیگوش و شیک را در آغوش بگیرند عالی است.

لاک نارنجی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد