//
کدخبر: ۴۷۵۲۶۵ //

به فرم چشم من کدام مژه مصنوعی می‌آید؟| انتخاب بهترین مدل مژه متناسب با فرم چشم

استفاده از مژه مصنوعی سریع‌ترین راه برای رسیدن به مژه‌های بلندتر و پرتر است، اما همانطور که مدل موی مناسب می‌تواند به زیبایی چهره شما کمک کند، پیدا کردن مدل مناسب مژه نیز بهترین فرم چشم‌های شما را نشان می‌دهد.

به فرم چشم من کدام مژه مصنوعی می‌آید؟| انتخاب بهترین مدل مژه متناسب با فرم چشم
به گزارش فرتاک نیوز،

سوفیا لورن یک بار گفت: زیبایی احساسی است که در درون دارید و در چشمان شما منعکس می شود. چشمان شما آینه ذهن شماست، مژه‌های شما به زیبایی چشمان شما می‌افزاید. آن را پر زرق و برق و زیبا کنید. همه مژه‌ها به چشم شما نمی‌آیند، زیرا چشم‌ها شکل‌های متفاوتی دارند، بنابراین مژه‌ها با شکل چشم‌ها همخوانی دارند. در انواع مژه‌ها نیز تفاوت‌هایی وجود دارد. پس از فکر کردن به همه این گزینه‌ها، می‌توانید یک مژه عالی برای خودتان انتخاب کنید. شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌کنیم تا بدانید چه نوع  مژه مصنوعی  به چشم شما می‌آید.

چگونه مژه مصنوعی مناسب برای فرم چشم خود را پیدا کنید؟

شناخت شکل چشم به شما کمک می‌کند تا بهترین آرایش را متناسب با صورت خود انجام دهید، اما چگونه فرم چشم‌های خود را تعیین کنیم؟ یک آینه بگیرید و به کل اجزای چشم نگاه کنید و مشخصات آن را ارزیابی کنید.

  1. آیا می‌توانید کل عنبیه (نقطه رنگی اطراف مردمک) را ببینید یا بخشی از آن توسط پلک پوشیده شده است؟

  2. در نظر بگیرید که آیا چشمان شما در طرفین به سمت بالا متمایل است یا خیر؟ فاصله بین دو چشمانتان چقدر است؟

  3. در نهایت به چین پلک خود نگاه کنید و مشاهده کنید که آیا با پلک باز قابل مشاهده است یا خیر؟

هنگامی که شکل چشم خود را مشخص کردید (در زیر به تفکیک کامل آن پرداخته‌ایم)، به سادگی می‌توانید ظاهری را که به دنبال آن هستید (طبیعی تا دراماتیک) را مشخص کنید.

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های بادامی

افراد مشهور: مارگو رابی، بیانسه، پالوما السیسر

مارگو دارای چشم‌های بادامی است. در انتهای آن کمی نوک تیز، با مرکز پهن‌تر که در آن منحنی عنبیه توسط پلک‌های بالا و پایین پنهان شده است. اگر چشم بادامی دارید خوش شانس هستید، چراکه با بیشتر مدل‌های مژه عالی به نظر می‌رسند. با حجم دادن به مژه‌ها به طور مساوی، فرم چشم ‌های خود را نشان دهید. مژه‌های هدی بیوتی یک انتخاب مناسب برای کسانی است که چشم‌های بادامی دارند. می‌توانید مژه‌ها را فقط در گوشه بیرونی چشم خود قرار دهید و یا اگر می‌خواهید ظاهری دراماتیک‌تر داشته باشید، می‌توانید به آن مژه دانه‌ای اضافه کنید.

مژه مصنوعی مناسب برای چشم بادامی

مژه مصنوعی مناسب برای چشم بادامی

مژه‌ مصنوعی مناسب برای چشم‌های گرد

افراد مشهور: Charitra Chandran، The Olsen Sisters، Zooey Deschanel

اگر می‌توانید بیشتر عنبیه خود را ببینید، پس چشمانتان گرد است. این فرم باید از مژه‌های فر برای بلند کردن و افزایش انحنای پلک بالایی شما استفاده کند. از مژه‌های سنگین و حجیمی که چشم شما را کوچک‌تر و صاف‌تر نشان می‌دهد، خودداری کنید.

بیشتر مژه‌های مصنوعی با چشم‌های گرد ست می‌شوند. اگر چشمان گرد دارید، مطمئناً خوش شانس‌ترین هستید. با این حال، مژه‌های ضربدری بهترین نوع مژه برای چشم‌های گرد شما هستند. این نوع مژه‌ها چشم‌های گرد را زیبا می‌کند. همچنین مدل Wild & Wispy از برند EYLURE در چشم‌های گرد بسیار زیبا به نظر می‌رسد، زیرا چشم را بدون سنگین کردن پلک‌ها بالا می‌برد. چشم‌های گردتر با مژه‌های بالدار یا نیمه در گوشه‌های بیرونی عالی به نظر می‌رسند.

انتخاب مژه مصنوعی متناسب با فرم چشم‌ | مژه های مصنوعی مناسب برای چشم‌های گرد

مژه های مصنوعی مناسب برای چشم‌های گرد

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های تک پلک، مونولید یا یکپارچه

افراد مشهور: جما چان، لیو ون، جونگ هو یون

چشم‌های مونولید هیچ چین و چروکی ندارند. این نوع چشم در شرق آسیا بیشتر دیده می‌شود. بدون چین و چروک، چشم‌ها متفاوت به نظر می‌رسند. در این شکل چشم، استخوان ابرو به خوبی مشخص نیست. در هنگام آرایش، زمانی که رنگ براقی روی استخوان ابرو اعمال می‌شود، چشم‌ها را زیبا می‌کند.

پلک‌های مونو جایی هستند که پوست پلک بالایی را می‌پوشاند. اگر چشم‌های مونولید دارید به مژه‌هایی چند لایه با مدل‌های سنگین نیاز دارید. مژه‌های بلند نیز می‌توانند گزینه خوبی باشند. ترکیب موهای بلند و کوتاه در مژه مصنوعی به باز شدن چشم کمک می‌کند. با این حال، اگر می‌خواهید چشمانی عمیق داشته باشید، از مژه‌هایی استفاده کنید که موهای بلندتری در وسط نوار دارند. استفاده از این نوع مژه‌ها به چشمان زیبای شما عمق می‌بخشد.

همچنین چه یک حرفه‌ای و چه مبتدی باشید، Lashify برای شما مناسب است. مژه‌ها در دسته‌های کوچک‌تری در قسمت پایین مژه‌ها قرار ‌می‌گیرند، نه روی بالا تا نتیجه طبیعی‌تری داشته باشند. می‌توانید چند قطعه را لایه‌بندی کنید، فقط در قسمت‌های پراکنده از آن استفاده کنید یا سبک‌های مختلف را ترکیب کنید. این مژه‌ها نیز یکی از سبک‌ترین مژه‌های موجود در بازار هستند.

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های تک پلک، مونولید یا یکپارچه

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های تک پلک، مونولید یا یکپارچه

مژه‌ مصنوعی مناسب برای چشم‌های نزدیک به هم یا بسته

افراد مشهور: کریستن استوارت، میشل اوباما، جنیفر آنیستون

همانطور که از نام آن می‌توانید حدس بزنید، فاصله چشم در این نوع چشم کمتر است. آن‌ها به هم نزدیک هستند، به همین دلیل به آن‌ها چشم بسته می‌گویند. تمرکز بر گوشه بیرونی چشم هنگام آرایش باعث می‌شود چشم‌ها زیبا به نظر برسند. اگر فاصله بین چشمان شما کمتر از عرض یک چشم باشد، پس چشمان شما نزدیک به هم هستند. با این فرم چشم، گوشه‌های داخلی را رها کنید و روی گوشه‌های بیرونی تمرکز کنید تا چشم‌ها بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسند. این مژه نواری به علت بلند بودن مژه‌ها در گوشه‌های بیرونی چشم‌ها را برجسته‌تر و کشیده‌تر می‌کند بدون اینکه حتی نزدیک‌تر به نظر برسد. ما عاشق طبیعی بودن این مژه‌ها هستیم. 

مژه‌ مصنوعی مناسب برای چشم‌های نزدیک به هم

مژه‌ مصنوعی مناسب برای چشم‌های نزدیک به هم

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های کلاه دار

افراد مشهور: آریانا دبوز، بلیک لایولی، جنیفر لارنس

چشم کلاهدار می‌تواند ژنتیکی باشد یا می‌واند نتیجه افزایش سن باشد. چشم‌های کلاهدار به دلیل لایه اضافی پوست کوچکتر به نظر می‌رسند. با چشم‌های کلاهدار، به دلیل برجسته بودن استخوان ابرو، پلک‌ها به وضوح قابل مشاهده نیستند. اگر چشمان کلاه دار دارید، باید در انتخاب مژه مصنوعی خود بسیار دقت کنید. با مژه‌های اشتباه، چشمان شما کوچک و روبه پایین به نظر می‌رسد. استفاده از مژه‌ای که در وسط بلندتر است بسیار مناسب این نوع فرم چشم می‌باشد. بنابراین برای باز کردن چشم از مرکز از میکس خوشه‌ای با مژه‌های بلند استفاده کنید. این کار باعث باز شدن چشم در مرکز می‌شود و جلوه زیبایی به چشم‌های کلاه دار شما می‌دهد. گاهی اوقات رسیدن به آرایشی که می‌خواهید به دلیل داشتن فرم چشم‌های کلاهدار سخت می‌شود. با این حال، با آرایش مناسب، چشم‌های کلاه‌دار زیبا به نظر می‌رسند. 

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های کلاه دار

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های کلاه دار

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های رو به بالا

افراد مشهور: زوئه کراویتز، تیلور سویفت، بلا حدید

آن‌هایی که چشم‌های رو به بالا دارند، جایی که گوشه‌های بیرونی بالاتر از گوشه‌های داخلی هستند، کاندیدای مناسبی برای چشم گربه‌ای می‌باشند. جای تعجب نیست که این یکی از جذاب‌ترین نگاه‌های Zoë است. مژه‌های بلندتر را در گوشه‌های بیرونی امتحان کنید و مژه‌های کوتاه‌تر را در گوشه داخلی تا ظاهری جذاب به چشمان خود ببخشید.

انتخاب مژه مصنوعی متناسب با فرم چشم‌ | مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های رو به بالا

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های رو به بالا

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های عمیق و گود

افراد مشهور: ناتالی پورتمن، آنجلینا جولی، کایرا نایتلی

آینه را طوری نگه‌دارید که فقط یک چشمتان را ببینید و در فاصله نزدیک به آینه پلکتان را ببندید. اگر پلکتان را ریز می‌بینید به این معنی است که چشم شما گود و یا فرورفته است و بالعکس اگر آن را درشت می‌بینید یعنی چشمتان برآمده و برجسته است.

چشم‌های گود و عمیق‌ به مژه‌هایی بلند نیاز دارند تا ظاهری جذاب داشته باشند. بنابراین به دنبال مژه‌هایی با طول بلند و پرپشت باشید که فر می‌شوند. این نوع مژه‌ها چشمان زیبای شما را نمایان می‌کند. اگر می‌خواهید چشمانتان را درشت کنید، از مژه‌های بلند در وسط استفاده کنید. به این ترتیب چشمان شما درشت‌تر از حالت معمول به نظر می‌رسد.

انتخاب مژه مصنوعی متناسب با فرم چشم‌ | مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های عمیق و گود

مژه مصنوعی مناسب برای چشم‌های عمیق و گود

چشمان رو به پایین و رو به بالا

چشمتان را باز کنید و تصور کنید که یک خط مستقیم و افقی وجود دارد که از مرکز هر دو چشم امتداد دارد. از خود بپرسید که آیا گوشه‌های بیرونی چشم شما در بالا یا پایین این خط مرکزی قرار دارد:

اگر گوشه‌های بیرونی بالای این خط باشد، شما چشم‌های رو به بالا (up turned) دارید.
اگر گوشه‌های بیرونی زیر این خط قرار دارند، شما چشمان رو به پایین ( down turned) دارید.
همچنین اگر این نقاط دقیقاً در امتداد یک خط قرار داشته باشند، چشم شما گرد یا بادامی است.

کلام پایانی

به غیر از چشمان شما، آرایش شما نیز برای انتخاب یک مژه مصنوعی مهم است. بسته به آرایش شما، مژه‌های شما نیز می‌توانند متفاوت باشند. مژه مصنوعی به چشم‌ها ابعاد بیشتری می‌بخشد. مژه‌هایی که به خوبی انتخاب شده‌اند می‌توانند چشمان شما را زیباتر کنند و انتخاب نامناسب آن می‌تواند ظاهر چشمانتان را بدتر کنند. مهم است که بدانید کدام یک را باید اعمال کنید و چگونه باید آن‌ها را اعمال کنید. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد