//
کدخبر: ۴۴۴۸۷۱ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی سه شنبه 17 بهمن ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

ممکن است مرتب کردن اولویت های تان دشوار باشد، مجبور هستید که کارهای مهمی را در محل کارتان انجام دهید، در حالیکه برای حل مشکلات مالی اصرار می کنید. باید به مسئولیت های حرفه ای خود توجه بیشتری داشته باشید. از هر گونه خیالپردازی اجتناب کنید.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

امروز برای حل یک مخمصه از روشهای موشکافانه ای استفاده می کنید و در جستجوی خود برای بهترین راهکار، مو را از ماست می کشید. مهارت های تحلیل گری قوی تان به شما این امکان را می دهد تا حتی سربرآوردن مشکلاتی که تصور می کردید که مدتهاست که آنها را رفع و رجوع کرده اید را هم تشخیص بدهید. در عین حال، آنقدر عملگرا و منطقی هستید که به محض اینکه یک راه مناسب را پیدا کنید، دست از جستجو بر می دارید. توماس اِدیسون می گوید: سه عنصر اصلی کسب دستاوردهای ارزشمند عبارتند از: اول، سختکوشی؛ دوم، پشتکار؛ سوم، عقل سلیم.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می‌کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

عشق تان ممکن است لحظه های خاصی به شما بدهد که می توانند شما را از لاک تان بیرون بکشند. در طول شب زمان عالی را با دوستان و عشق تان سپری خواهید کرد. حس ششم تان به شما کمک خواهد کرد که تصمیمات مهمی در کار بگیرید. سعی کنید زمانی را برای یک شخص سالمند در خانواده پیدا کنید.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگرچه احتمالاً به این خاطر که امروز کار زیادی انجام نمی دهید راضی هستید، اما می توانید روشهای ساده ای را پیدا کنید که به کمک آنها کارهای بیشتری را بدون هیچ تلاش خاصی به سرانجام برسانید. در واقع، طبیعت آسانگیرتان می تواند باعث سوءبرداشت دیگران شود و تصور کنند که تنبلی می کنید. با این وجود، شما بیش از آنچه که دیگران فکر می کنند عملگرا و منطقی هستید و می دانید که هنگامی که در زیر نور رضایت و شادمانی دراز می کشید چه حس خوبی به شما منتقل می شود. هَری تِرومَن می گوید: جالب است که اگر به اینکه امتیاز به نام چه کسی ثبت می شود اهمیتی ندهید چه دستاوردهایی را می توانید نصیب خود کنید.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

این ایده خوبی نیست که زمان را به بطالت بگذرانید و کناری بنشینید و بگذارید که شرایط تان تغییر کنند بدون اینکه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر کند. اما به این معنی هم نیست که بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلکه به این معنی است که تمایلات خود را در راهی بگذارید که جایی برای توفع و چشمداشت نباشد یا اینکه دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده است سرزنش نکنید. دقیقا منظورتان را بیان کنید؛ بعد اجازه دهید که تلاش‌هایتان به ثمر بنشینند

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

احتمالاً امروز خیالات آزاردهنده ای به ذهن تان خواهند آمد که دست از سر شما بر نمی دارند، و این افکار به جای عقرب های سمی، بیشتر شبیه حشرات مزاحم هستند. شما آرزو می کنید که ای کاش این افکار پرواز می کردند و می رفتند تا بتوانید از زیبایی های امروز لذت ببرید. خوشبختانه اکنون که پلوتون تحول آفرین در نشانه شما با خورشید درخشان به همکاری مشغول است، زیاد نسبت به توانایی های خود تردید ندارید. قدرت اراده شما آنقدر قوی است که می تواند کوه را هم جابجا کند. نیروی درونی و قلبی خود را برای مسائل جزئی و بی اهمیت هدر ندهید.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

احتمالا هدیه ای ارزشمند برای خانه ی خود دریافت کنید. بنظر می رسد که امروز بسیار مشغول هستید، اما در پایان روز از موفقیت های خود راضی خواهید بود. احتمالا بعد از ظهر را در خانه سپری خواهید کرد، و با چندین دوست کارهایی را انجام می دهید.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

ممکن است مرتب کردن اولویت های تان دشوار باشد، مجبور هستید که کارهای مهمی را در محل کارتان انجام دهید، در حالیکه برای حل مشکلات مالی اصرار می کنید. باید به مسئولیت های حرفه ای خود توجه بیشتری داشته باشید. از هر گونه خیالپردازی اجتناب کنید.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

شاید امروز یک روز ماجرایی باشد که عشق را به شما هدیه کند.اما این ماجرای عشقی آنقدر هم که شما می‌خواهید طول نکشد.ستاره ی اقبال شما فرصتهایی را برای عشق، خلاقیت و خود انگیختگی فراهم می‌کند در حالیکه ماه میزان اشتیاق شما را بیشتر می‌کند.شما باید بین واقع گرا بودن و در لحظه زندگی کردن خود تعادلی را برقرار کنید. قطعاً نمی‌خواهید که این موقعیت جذاب را از دست بدهید.به هرحال اگر آرزوی شما خیلی شدید باشد می‌تواند بعدها یأس و ناامیدی را برای شما به همراه داشته باشد.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

ممکن است قصد داشته باشید که ملاقات های کاری را به زمان دیگری موکول کنید، زیرا امروز به نظر می رسد که در بهترین حالت نیستید. همچنین باید گرفتن تصمیمات مهم را به تعویق بیندازید. زمان آن است که توجه بیشتری به نیازهای خانواده تان داشته باشید. امشب شما و عشق تان برای رفتن به سفر برنامه ریزی می کنید.

 فال انگلیسی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد