//
کدخبر: ۴۴۵۴۵۱ //

فال رابطه | فال رابطه شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه شنبه 21 بهمن ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

تمام روابط مبتنی بر تعاملات دوطرفه است. وقتی همه چیز خوب است، طرفین بی قیدوشرط به هم می بخشند. اما اگر در قبال چیزی که می بخشند پاسخ کافی دریافت نکنند احساس می کنند که در تمام مدت از آنها امتیاز گرفته شده است بدون هیچ بازگشتی.

در تجارت و روابط سطحی، نیاز به امتیاز گرفتن واضح تر است. اما در روابط نزدیک امتیاز گرفتن از طرف به نظر خوب نیست. اگر دیده باشید، امتیاز گرفتن خودخواهی است. واقعیت این است که انسان ها حتی در روابط صمیمی هم امتیاز می گیرند اما اغلب به صورت ناآگاهانه. این کارت از شما می خواهد تا بیشتر در مورد امتیاز گرفتن - و اینکه چگونه می توان از آن در راه ایجاد لذت در رابطه استفاده کرد - هشیار باشید.

در رابطه ی سالم باید چیزی را که می دهید پس بگیرید وگرنه بعد از مدتی احساس رنجش می کنید. این بدان معنا نیست که سر هر مساله ی کوچکی باید خرده بگیرید. اما درنهایت باید تعادل حفظ شود. اگر همیشه بیشتر از آنچه می گیرید، می دهید، رنجش اجتناب ناپذیر است. اگر همیشه بیشتر از آنچه بدهید، می گیرید، احساس می کنید نیازی نیست به همان اندازه بدهید و این طرز فکر قطعاً مشکل ساز است.

کار هریک از طرفین این است که مطمئن شود تعادل کلی بین داده ها و گرفته ها وجود دارد. اگر یکی از طرفین شکایت کند یا ناراضی به نظر برسد چون فکر می کند بیشتر به رابطه بها داده باید طرف دیگر کاری کند که او مطمئن شود مورد توجه قرار دارد. در چنین مواقعی، عمل بیشتر از حرف تاثیرگذار است! رنجش نشانه این است که یکی از طرفین خیلی کمتر از دیگری امتیاز گرفته است. توجیه کردن راه برطرف کردن رنجش نیست. بلکه، باید به روشی ملموس حمایت خود را از طرف مقابل نشان دهید.

آگاهی از نحوه ی شمارش امتیازها به شما در حفظ تعادل کمک می کنند. در شمارش، چیزهای کوچک و بزرگ وجود دارد. طرفین رابطه فکر می کنند که اگر کار بزرگی انجام دهند امتیاز خیلی خیلی بیشتری می گیرند. اما ضرورتاً اینگونه نیست. یک کار کوچک معمولاً یک امتیاز دارد. جالب این است که یک کار بزرگ هم ممکن است یک امتیاز بگیرد. ممکن است فکر کنید کار بزرگی کرده اید اما ممکن است به چشم طرف مقابل به اندازه ی شما مهم نباشد. یک نمونه ی این مساله ازدواج هایی است که در آن مرد همه ی توان خود را صرف کار کردن و تامین خانواده می کند و به این خیال است که این کار امتیاز زیادی می گیرد. اما طرف دیگر فکر می کند کاری که خودش کرده بسیار مهمتر بوده است.

این گفته را به خاطر داشته باشید که "کارهای کوچک در خاطر می ماند". کارهای کوچک – مثل بغل کردن، تقسیم کارهای روزانه، قدردانی کردن، انجام کارها با هم، تعارف کردن، احترام گذاشتن، کادوهای کوچک – به اندازه ی کارهای بزرگ اهمیت دارند. گاهی، بخشیدن ساده یا گذشتن از خطای طرف مقابل امتیاز زیادی می گیرد. انجام کارهای کوچک به راحتی 10 تا 100 برابر بیشتر از کارهای بزرگ امتیاز می گیرد.

کارت امتیازسنجی از شما می خواهد تا مراقب راه های مختلف امتیاز گرفتن از طرف مقابل باشید. از او بپرسید که چه چیزهایی از نظر او امتیاز محسوب می شود. وقتی که دو نفر به روش امتیازدهی همدیگر آشنا باشند، رابطه ی واقعاً غنی و رضایت بخشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

ابراز احساسات ما به یکدیگر، سنگ بنای موفقیت در روابط است. اما همیشه کار آسانی نیست - به ویژه که باید در شیوه ای سازنده مطرح شود. به تعداد کمی از ما در دوران کودکی چگونگی ابراز احساسات به روش سالم نشان داده شده است. بعضی از ما از اعتراف به احساسات خود دچار ناراحتی می شویم. به پسران اغلب گفته شده است که گریه نکنند و ترسشان را نشان ندهند، و به دختران گفته شده که خشمگین شدن در "شخصیت" آن ها نیست.

با گذشت زمان، ممکن است ما آموخته باشیم که برخی از احساسات مان را نگه داریم. در حال حاضر ممکن است ما با اینکه بدانیم چگونه و یا چه زمانی آنها را ابراز کنیم، مشکل داشته باشیم. ممکن است به نظر برسد که هرگز زمان مناسب برای صحبت کردن وجود نداشته باشد. ممکن است ما احساسات خود را حتی در زمانی که از ما خواسته شده است، ابراز نکنیم. به عبارت دیگر، ممکن است ما احساساتمان را از راهی بیان کنیم که در بهترین حالت، آنچه را که واقعا می خواهیم، به ما نمی دهد - و یا، در بدترین حالت، ایجاد آشوب بیشتری می کند. ما هنگامی که عصبانی هستیم منفجر می شویم، اگر صدمه دیده ایم تعطیل می شویم، و یا اگر احساس ترس کنیم چنگ می زنیم.

در یک رابطه سالم، بسیار مهم است که شما احساسات خود را به یکدیگر بیان کنید. احساسات سیگنال ها هستند. به اشتراک نگذاشتن احساسات، مانند رانندگی کردن در شب بدون چراغ است. هیچ کس متوجه نمی شود چرا شریکش به طور ناگهانی رابطه را متوقف می کند، یا به نوبه خود به دیگری پشت می کند. هیچ کس نمی داند که در ذهن طرف مقابل چه می گذرد!

به یکدیگر آنچه را که احساس می کنید تاثیری در رابطه تان دارد، بازگو کنید. اگر یکی از شما عصبانی است، یا صدمه دیده است، و یا ترسیده است، نیاز دارید آن را مطرح کنید. و شما نیاز دارید آن را به روشی مطرح کنید که شریک زندگی تان بدون اینکه حالت تدافعی، بسته، و یا واکنشی پیدا کند، قادر باشد صحبتهای شما را بشنود.

کارت ابراز احساسات از شما می خواهد به چگونگی بیان احساسات خود توجه کنید. ابراز احساسات، یک مهارت است که می توان آن را آموخت. مهم ترین مسئله در بیان احساسات این است که در راه سازنده، مطرح شود.

نظر درباره این که بیان احساسات شما سازنده است یا خیر توسط شریک تان انجام می گیرد – نه شما! به طور مثال، اگر شریک زندگی شما با فریاد زدن بحث را خاتمه می دهد، پس آن فریادها نمی توانند سازنده باشد! اگر احساسات شما شدید هستند، گاهی اوقات بهتر است تا زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا ذهن تان آنها را پردازش کند، به جای مطرح کردن آنها در آن موقع، آنها را در زمان دیرتری اما بدرستی مطرح کنید. چند نفس عمیق بکشید. شاید صحبت کردن با یک دوست یا نوشتن در مورد احساستان بتواند کمک کننده باشد. زمانی که شما دوباره نزد شریک زندگی خود باز می گردید، ممکن است بتوانید ارتباط بهتری برقرار کنید.

در به اشتراک گذاری احساسات ، اغلب بهتر آن است که یک نفر به بیان احساسات بپردازد و دیگری صرفا شنونده باشد تا اینکه هر دو با هم بخواهند یک مرتبه به بیان احساسات بپردازند. وقتی که نوبت شما رسید، قصد واقعی خود را بگویید. آیا در این زمان به تخلیه احساسات خود می پردازید همراه با صدمه زدن به روحیات شریک زندگی تان - یا به بیان چیزهایی که می تواند رابطه شما را بهبود بخشد و به درک بیشتر کمک کند، می پردازید؟

این خیلی کمک کننده است که در چنین شرایطی چگونه براحتی احساسات خود را مطرح کنید - "من احساس ناراحتی می کنم"، "من احساس ترس می کنم"، "من احساس خشم می کنم" از کلمه "من" استفاده کنید - و از کلمه "شما" برحذر باشید. جملات کوتاه بکار ببرید. بدون قضاوت و هیچ سرزنشی. بدون تجزیه و تحلیل. هیچ جمله ای مانند "من احساس می کنم تو به من توجه نمی کنی" به کار نبرید. یا "تو مرا به خاطر تنبل بودنت عصبانی می کنی." هرگز شریک زندگی خود را به دلیل احساسی که دارید از خودتان دور نکنید.

احساسات خود را بیان کنید به دلیل اینکه مهم است که به شریک زندگی خود بگویید چه اتفاقی برای شما رخ داده است. به عنوان شنونده، به سادگی به احساس حال حاضر طرف مقابل احترام بگذارید، به جای اینکه تلاشی برای رفع و یا تغییر آن بکنید. این کارت از شما می خواهد راه های سازنده ی بیان احساسات خود را گسترش دهید. در انجام این کار، شما واقعا باید به احساسات خود افتخار کنید – به این دلیل که شما پیام آن ها را دریافت می کنید و این شانس را دارید که شنیده شوید.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

به دست آوردن چشم انداز در شرایط سخت اولین گام در حل مشکل است. آیا توجه کرده اید که چگونه در لحظات احساسی همه چیز خراب می شود؟ آیا تا بحال متوجه شده اید که تحت تاثیر احساسات، ظرفیت سازندگی شما در حال از دست رفتن است؟ باید احساسات خود را درک کنید و آنها را بیان کنید. اما کارت چشم انداز به شما یادآوری می کند که لازم است تاثیرات مخرب احساسات خام را کاهش دهید و از روابط مخربی که باعث ایجاد مشکل می شوند دوری کنید. به دست آوردن چشم انداز گامی است در این راه.

راه های بدست آوردن چشم انداز بسیار زیاد است. یک راه اعلام "وقفه" و ترک موقعیت مشکل ساز است تا بتوان از حالت احساسی خارج شد. چند نفس عمیق می تواند به شما کمک کند. کمی قدم زدن، حتی رفتن به آن سوی اتاق، موثر است. اگر فکر کردید که درگیر احساسات شدید هستید، از روی صندلی بلند شوید و کمی راه بروید تا بتوانید نفس عمیق بکشید.

کارت چشم انداز به معنای فاصله گرفتن برای دیدن وضعیت مشکل ساز از زاویه ای بازتر است.

یک راه برای ایجاد چشم انداز در خود این است که خود را عقابی برفراز آسمان تصور کنید. باد را حس کنید که بال های شما را شانه می زند. تازگی هوا را با هر نفس حس کنید. زمین را بنگرید و خود را در وضعیتی ببینید که برایتان مشکل ساز است. تمام اعضای دخیل را بنگرید – از جمله خودتان. به نفس کشیدن ادامه دهید. بالاتر پرواز کنید و از آن فاصله راحت تر و شاید با دلسوزی بیشتر به شرایط بنگرید.

به عنوان یک عقاب از نیروی ویژه ای برخوردارید. می توانید برفراز آسمان با قدرت و اعتماد به نفس کامل پرواز کنید. چشمان عقابی شما می تواند همه چیز را واضح تر از چشمان آدم ببیند. با این چشم ها، به زمین و شخصی که طرف مقابل شما در آن رابطه است نگاه کنید. تمام حالت ها، صداها و کلمات آنها را بنگرید. و به دقت ببینید فردی که شبیه شماست چگونه به این وضعیت واکنش نشان می دهد.

حالا توجه خود را به فردی جلب کنید که شبیه شماست. بادقت تمام حالت های آن فرد، کلمات و تن صدای او را ببینید. ببینید که چگونه بر فردی که شبیه شماست اثر می گذارد. ببینید که چگونه حساسیت های او بروز می کند. ببینید که چگونه هر کلام می تواند باعث قطع ارتباط یا عدم درک متقابل شود. دریابید که چگونه هر یک سعی در ادای نیت مثبت خود در صحنه ی ماجرا دارد اما در آن شکست می خورد.

چشمان عقابی شما این قدرت را دارد تا راه های سالم تر تعامل را پیدا کند. می توانید فرد بهتری را به جای خود انتخاب کنید. فردی را متصور شوید که اعتماد به نفس بیشتر و رفتار مقتدارانه تری دارد. او را در حال برقراری یک ارتباط سالم به شیوه ای سازنده ببینید. آنگاه برای یک لحظه، خود را در آن منظره تصور کنید و ببینید در جای او بودن چه حسی دارد – تعامل به این خوبی چه لذتی دارد!

چشم انداز مکان مرتفع تری در درون شماست. لحظه ای خود را رها کنید تا آن را به سمت پذیرش، درک و دلسوزی سوق دهید. با دیدی روشن به جلو حرکت کنید تا مسائل خود را با طرف مقابل به درستی حل کنید.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

اتمام، به معنی حل و فصل مسائل گذشته تان، و خاتمه دادن به چیزهای قدیمی می باشد که در حال حاضر با شما در ارتباطند. درست مانند تمام کردن پاراگراف نهایی در فصل قبل زندگی شماست، بنابراین شما می توانید بسیار کامل تر از قبل زندگی کنید.

چگونه گذشته در حالتی باقی می ماند که هنوز ما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ آیا ما سعی نمی کنیم تا حوادث ناگوار را فراموش کنیم؟ خب، درواقع ما بطور آگاهانه این کار را انجام می دهیم. با این حال در حالت نا آگاهانه این مسائل مربوط به گذشته و احساسات ناراحت کننده اطرافش، هنوز در روح و روان ما زنده اند.

همه ما می دانیم که در مورد بعضی چیزها در رابطه مان، حساس هستیم. گاهی اوقات ممکن است چگونگی حساسیت مان نسبت به مسائل گذشته را تشخیص دهیم. درد، ترس و یا خشم می تواند ما را از باز شدن مجدد دیدمان منع کند. به طور مشابه، یک اشتیاق بی پایان، یک تشنگی برای انتقام، تأسفی عمیق، و یا کینه ای خیره کننده می تواند شما را برای سالها گیر بیندازد.

در این گیر بودن، یک صفحه خاص از فصل قبلی زندگی شما هنوز هم بارها و بارها خوانده می شود. حتی ممکن است شما متوجه چگونگی تأثیر آن بر زندگی حال حاضرتان نشوید. و یا اگر هم متوجه تأثیرات گذشته شوید، ممکن است به این باور برسید که کاری برای انجام دادن باقی نمانده است. حالت ناتمام می تواند برای شما عادی شود. احساس معطل شدن، و یا انتظارات منفی برای شما آشنا و حتی راحت می شوند – مانند کفش های قدیمی. این کارت شما را تشویق می کند تا به تمام آن کفش های قدیمی خداحافظ بگویید. توجه کنید که آنها دیگر شما را در زندگی امروزتان به سمت جلو حرکت نمی دهند.

شما در رابطه تان نسبت به چه چیزی حساس هستید؟ چه چیزی باعث می شود تا شما واکنش نشان دهید؟ چه داستان های آشنایی را بارها و بارها در مورد رابطه تان برای خودتان تعریف می کنید؟ چگونه این چیزها با مسائل حل نشده در گذشته تان همراه می شوند؟ حتی ممکن است یک مسئله کنونی با شریکتان باشد که در گذشته وجود داشته و بطور کامل حل نشده است و هنوز بر روی شما تأثیر می گذارد.

کارت اتمام شما را دعوت می کند تا چیزی را بگویید که تا به حال نگفته اید اما با آن ارتباط برقرار کرده اید. کاری را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید، رها شوید، خودتان و دیگران را ببخشید، و حتی خداحافظ بگویید. مهم نیست که آیا فرد دیگر زنده است یا خیر و یا اینکه شما با او در تماس هستید یا نه – زیرا اتمام، کاملا در درون شما اتفاق می افتد.

سعی کنید نامه ای بنویسید، شاید آن نامه هیچ گاه به کسی ارسال نشود. تمام نیازهای خود را درون نامه بنویسید. تمامی احساساتی که تا به حال داشته اید و یا دارید به خصوص احساساتی که از آنها جلوگیری می کنید را مورد کاوش قرار دهید! از جمله خشم، ترس، درد، ناراحتی و اندوه، تأسف، چیزی که به آن امید دارید، به آن نیاز دارید و آن را در زندگیتان می خواهید. همه این احساسات را بنویسید.

چه شما آن را بنویسید، چه ننویسید، هر احساسی که دارید را کاملاً تا عمق آن درک کنید. قلب خود را برای تجربه احساساتی که سالها از آن دوری می کردید باز کنید. نکته این است که با احساسات کهنه و قدیمی تان در تماس باشید – یک بار برای همیشه. سپس یک حالت میل به تمام شدن را درون خود حس می کنید، انتخاب کنید که با نامه می خواهید چکار کنید – و یا اگر هنوز یک گزینه پیش روی شما باشد، چه چیزی به شخص مورد نظرتان می گویید؟

هنگامی که یک داستان قدیمی بالاخره تمام می شود، می توانید یک صفحه خالی تازه را باز کنید و شروع به نوشتن فصل بعدی زندگیتان کنید. می توانید با آمادگی بیشتر، به یک زندگی در نهایت لذت و کمال بپردازید.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

خلوت به معنای با خود وقت گذراندن – بدون حضور هیچ شخص دیگری - است. این زمانی است که توجه شما فقط به خودتان است. این زمان را می توان صرف خوداندیشی کرد – گویی که تصویر خود را در برکه ای آرام می بینید و زمانی را صرف وارسی خود می کنید. یا می توانید زمانی را صرف انجام کارهایی کنید که ارتباط شما را با خودتان بیشتر می کند.

ارتباط با دیگران عالی است و روابط نیازمند زمان و توجه است. با این حال، لازم است که به همان اندازه زمان و توجه تان را به خود اختصاص دهید. کارت خلوت به شما یادآوری می کند که گذار بین دو حالت با هم بودن و خلوت کردن بخشی از یک رابطه ی سالم است. اگر کارت خلوت را اتخاب کنید یعنی زمان مناسبی برای توجه به نیازهای شخصی – یا نیازهای طرف مقابل – است تا زمانی را به تنهایی بگذرانید.

خلوت کردن با خود برای رشد شخصی بسیار مهم است – و خیلی چیزها را به فرد نشان می دهد. بدین طریق می توانید خود را بهتر بشناسید. به قلب خود مجال گشودن می دهید تا بتوانید خواسته ها، احساسات و نیازهای واقعی خود را کندوکاو کنید. خلوت کردن به فرد کمک می کند تا حدود فردی را حفظ کند و به او در رشد فردیت کمک می کند. به فرد مجال تامل درباره ی خود، کارهایش و مقصدش در زندگی می دهد.

صرف زمان برای انجام کارهای شخصی – تمدد اعصاب، کتاب خوانی، قدم زدن در طبیعت، یا کار روی پروژه ای خاص باعث پرورش عمیق فرد می شود. با خلوت کردن می توانید ظرفیت حقیقی خود برای لذت بردن، آرامش، و عشق درونی را بیابید.

خلوت کردن زمانی لازم است که وقت کافی برای همنشینی با خود صرف نکرده اید. این کارت در پاسخ به نیاز طرف مقابل برای اندکی دوری از هم رو می شود. نیاز به تنها بودن یکی از طرفین باعث احساس عدم امنیت در دیگری می شود. باید به خاطر داشته باشید که کمی خلوت کردن بخش مهم و سلامت یک رابطه است – و به معنای وجود "مشکل" در رابطه نیست. همه نیاز دارند تا زمانی را صرف خلوت با خود کنند.

برخی به اشتباه فکر می کنند که نیاز طبیعی به تنها بودن یعنی وجود مشکل در رابطه. بلکه اگر کسی هیچ وقت احساس نیاز به خلوت کردن نکند به معنای وجود مشکل است. تنها بودن برخی را عصبی می کند به همین دلیل سعی می کنند تا حد ممکن وقت خود را با کار و افراد مختلف پر کنند.

اگر میل به اجتناب از آن دارید، پس تنها بودن همان چیزی است که نیاز دارید. حس می کنید چیزی از درونتان در حال غلیان است. کارت خلوت پیامی است که به شما می گوید با درون خود ارتباط برقرار کنید – دل خود را باز کنید و از درون خود باخبر باشید. اینک زمان التیام شخصی و جوانی دوباره است.

مثل قدیمی "خودت را بشناس" مثل همیشه حیاتی است. می توان آن را چنین برداشت کرد که "زمانی را صرف با خود بودن کن". تمرکز بر درون را تمرین کنید – تا با خود ارتباط برقرار کنید و خود را بشناسید – و مستقیماً از رابطه با خود بهره مند شوید. با این کار نه تنها چیزی را از همسرتان نمی گیرید بلکه حس تمامیت، آرامش، و قلبی آکنده تر از با هم بودن را به رابطه می آورید.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

سبکی متضاد سنگینی است. پادزهری است برای جدیت بیش از حد – و گیر کردن در مشکلات. کارت سبکی مزایای حفظ تعادل بین حل مشکلات و کنار گذاشتن آن برای مدتی کوتاه را یادآوری می کند. شما نمی توانید همیشه روی رابطه ی خود کار کنید. باید از آن لذت هم ببرید! حفظ تعادل یک عامل ضروری است.

به جای اینکه مدام متمرکز حل مشکلات باشید، سبکی به ذهن اجازه ی استراحت می دهد. ذهن خود را باز کنید و آزادانه تر نفس بکشید. مثل بادبادک روی باد شناورید و از مرز جاذبه و سنگینی فراتر می روید. کمی از اهمیت و "درست" دانستن خود بکاهید و همه چیز را اینقدر جدی نگیرید. دیدگاهی را برگزینید کنید که به شما اجازه ی دیدن جوانب مختلف بیشتری را بدهد. از این جایگاه، راه کارهای جدیدتری و موفقیت آمیزتری به چشم می خورند.

شوخ طبعی نوع بی نظیری از سبکی است. برای کناره گیری از موضع و تعصبات شخصی و دیدن جنبه های بامزه ی موضوع مهارت لازم است. افرادی که حس شوخ طبعی دارند به سبکی دست می یابند که حتی در سختی ها و مشکلات هم به آنها کمک می کند.

وقتی در موضعی ایستاده اید بیش از حد جدی هستید – یا خودتان را بسیار جدی جلوه می دهید؟ این کارت از شما می خواهد که خود را رها کنید. ممکن است فکر کنید نمی توانید قبل از حل یک مشکل خاص احساس خوشحالی کنید. شاید در نقش فردی "بالغ" گیر کرده اید که بیش از حد زیر بار مسئولیت و جدیت رفته است.

کارت سبکی به شما می گوید که زمانی را برای رهایی از قیدوبند در نظر بگیرید و حس هیجان و بازیگوشی کودکی را تجربه کنید. روابط با بازی است که عمیق و شکوفا می شوند و بازی نیاز به پذیرش و اجازه دارد. آزادی حاکم بر بازی یک منبع انرژی خودبخودی را آزاد می کند که غذای روح شماست و شما را احیا می کند. حماقت کردن، شکلک درآوردن یا حتی جک گفتن با صدای عجیب و غریب را تجربه کنید.

اما این کارت به معنای انکار چیزی نیست. افرادی که بر ساده ماندن امور اصرار دارند و خیلی جدی بودن را مسخره می کنند، یا افرادی که مسائل احساسی طرف مقابل خود را مانع رشد خود می دانند نیز در اشتباه هستند. اگر همیشه سعی در فرار از مشکلات سنگین داشته باشید، کارت سبکی از شما می خواهد که عمیق تر فکر کنید. برای رشد و پیشبرد یک رابطه ی سالم لازم است که قدری عمیق تر به مسائل نگاه کنید.

حفظ تعادل بین جدی بودن و سبکی، کار و بازی، نکته ای اساسی است. گفتن اینکه "نمیشه که همش مثل تراکتور کار کرد" به کسالت حاکم بر فردی سخت کوش و رابطه ی او اشاره دارد. کار بیش از حد آدم را خسته می کند و دیگر قادر به دیدن راه کارهای مثبت نیست. لازم است هر از گاهی استراحت کنید و بعداً با روحیه ای تازه تر به کار برگردید.

این کارت به شما می گوید که بین جنبه های سبک و سنگین رابطه تعادل برقرار کنید. بدانید که چه زمان باید جدی بود و چه زمان باید بی خیال بود. بدین طریق، در حل مشکلات خوش فکرتر خواهید بود – و در زندگی روزمره سرحال تر هستید.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

امنیت خاک حاصل خیزی است که باعث رشد و شکوفایی رابطه می شود. به طرفین رابطه اجازه می دهد تا به موفقیت بیشتری دست یابند و لذت بیشتری ببرند. در امنیت است که هر فردی احساس می کند او را همانگونه که هست تمام و کمال پذیرفته اند.

نشانه ی امنیت در رابطه این است که هر دو طرف بتوانند احساسات خود را بیان کنند – آنچه که واقعاً می خواهند و نیاز دارند. آنها می توانند ترس ها، دردها، و رازهای تلخ خود را با هم درمیان بگذارند – و اطمینان داشته باشند که از پشتیبانی همدیگر برخوردار خواهند شد. با علم به اینکه کسی به امیدها، تمایلات، و رویاهای سرکش آنها گوش می دهد و احترام می گذارد می توانند احساسات خود را بروز دهند.

برای اغلب افراد این امنیت همانند رویاست. چه چیز باعث می شود که اینگونه به نظر برسد؟ به یک دلیل؛ اغلب ما در کودکی می آموزیم که نمی توان احساسات، نیازها، خواسته ها، و امیدها را آزادانه بیان کرد. حتی می آموزیم که باید این خواسته ها را سرکوب کرد. تعداد کمی از ما صریح و شفاف بودن را آموخته ایم – تا بتوانیم افکار و احساسات خود را در میان بگذاریم – بدون ترس از قضاوت.

لازم است که این حس امنیت با یکدیگر بودن را در رابطه حفظ کنیم. با ایجاد امنیت، می توان در نهایت درهای درون قلب را باز کرد و خود را وارد رابطه ای سالم، زنده، و عاشقانه کنیم. با امنیت می توان خود را در اختیار دیگری گذاشت و در نهایت ماهیت دوست داشتنی و واقعی خود را درک کنیم.

ایجاد امنیت ساده و راحت نیست. به چالش کشیدن محرومیت ها و ترس های قدیمی جسارت می خواهد تا بتوان به چشمان "اژدها" نگاه و کرد و با چیزهایی روبرو شد که همیشه آنها را سرکوب و رد کردیم. ریسک کردن و درمیان گذاشتن خواسته ها، نیازها و احساسات واقعی – و گوش دادن با قلب و جان به - شریک زندگی جسارت می خواهد. احساس امنیت نیازمند دو نفر است که قادر باشند هر کاری بکنند تا این حس را در زندگی ایجاد کنند. به افرادی نیاز دارد که با چالش ها روبرو می شوند.

کلید امنیت پذیرش است. پذیرش فضای لازم برای همه چیز را به وجود می آورد. در عبور از هر راهی باید قبل از حرکت به سمت جلو، باید قادر باشید سریع قدم بردارید. هر وقت که همه چیز را همانگونه که هست پذیرفتید، می توانید حرکت رو به جلو داشته باشید.

برای احساس امنیت در رابطه به چه چیزی نیاز دارید؟ کارت امنیت از شما می خواهد تا با طرف مقابل خود درباره ی نیاز به حس امنیت صحبت کنید. این استدلال هایی است که ممکن است به آنها برسید: موضوعات به اشتراک گذاشته شده محرمانه می مانند؛ از آنچه که به شما می گوید علیه اش استفاده نمی کنید؛ می توانید شاهد کارهای هم باشید و قضاوت نکنید؛ می توانید همه چیز را بپذیرید و مشکلات را التیام ببخشید – حتی اگر هنوز نمی دانید که چطور باید این کار را کرد. درباره ی نهایت امنیت بحث کنید، جاییکه تمام احساسات را بتوان حس کرد و تمام داستان ها را بتوان شنید و تمام نیازها را مطرح کرد.

بپذیرید که کار را از هرجا که هستید آغاز کنید. امنیت مرحله به مرحله ایجاد می شود. هر آنچه را که فکر می کنید مناسب است به اشتراک بگذارید. راجع به مسائلی که اکنون آماده ی رویارویی با آن نیستید به توافق برسید. به راه هایی فکر کنید که شما را از اشتباه کردن در رابطه باز می دارد. صبور باشید. آرام باشید. بدانید که رشد کامل به زمان – و اعتماد- و امنیت نیاز دارد. زمان به سادگی می گذرد اما در نهایت باعث می شود که شما به سمت خوشحالی و موفقیت در کنار هم بروید.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

ما همیشه روی مسائل کوچک در رابطه متمرکز می شویم. تعامل فرد با همسرش حول مسائل کوچک می چرخد. توجه فرد از یک کار یا مشکل روی کار دیگری، از یک فهرست بی پایان از مسائلی که باید انجام شود، در حال تغییر است.

این تمرکز روزانه بیشتر اوقات به نفع فرد است. اما در زندگی اولویت های بیشتری هم وجود دارد. اگر طبق عادت توجه ما متمرکز مسائل کوچک و فعالیت های روزانه باشد، شاید اولویت های بزرگتر را نادیده بگیریم و اقدامی درباره ی آنها نکنیم و این مساله باعث دلخوری و عدم رضایت می شود.

با داشتن احساسات منفی، عادت دیرینه ی تمرکز بر چیزهای کوچک ممکن است چنان در وجود فرد ریشه کند که قادر به دیدن تصویر بزرگتر نباشد. در ادامه ی انحراف با مسائل جزئی، شخص قادر به درک وضعیت جاری نخواهد بود. درعوض، درباره ی مسائل کوچک و مختلف مدام شکوه می کند و دلخوری خود را در قالب سوالاتی از این قبیل مطرح می کند: کی چی گفت، کی چه کرد، یا چرا اینطوری شد. بدین ترتیب هیچگاه به مسائل واقعی دست نمی باید و احساس رضایت نمی کند.

کارت دیدگاه مشترک به شما هشدار می دهد که مراقب باشید دید خود را نسبت به تصاویر بزرگتر از دست ندهید! سرگرم شدن با مسائل کوچک – و نادیده گرفتن اولویت های بزرگتر - بسیار راحت است. در مواقع رنجش، آزار و اذیت، نارضایتی از رابطه، این کارت می خواهد که دید خود را از حوزه ی تمرکز فعلی بیشتر کنید. ببینید شاید موضوع بزرگتری برای حل و فصل نیاز به توجه شما داشته باشد.

اولویت های اصلی به مسائلی اشاره دارد که در زندگی واقعاً به آن بها می دهید – مثل بچه داشتن یا نداشتن، عادات ایده آل، احساسات واقعی، کار و زندگی، و هرآنچه که شما را تحریک می کند یا حتی وقت گذراندن در طبیعت. این مسائل ممکن است شامل معنویات یا ابراز خلاقیت شود. این ها مسائل مهمی است که زندگی شما را باارزش می کند.

بگذارید تصورات در زندگی شما کندوکاش کنند تا بفهمند چه چیزی می تواند آن را تغییر دهد. چه چیزی فراتر از اهداف مادی یا فعالیت های روزانه هست که غذای روح شما شود؟ کارت دیدگاه مشترک از شما می خواهد تا رابطه ی خود را متناسب با اولویت های بزرگ زندگی هدایت کنید. بررسی این مساله خوب است حتی اگر در رابطه ی مشترک خود مشکلی ندارید. آیا دو طرف دارای اولویت های مشترکی هستند؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ آیا اولویت هایی دارید که در رابطه تان حمایت نشود؟ نادیده گرفته شود؟ یا در تعارض با هم باشند؟

این کارت شما را ترغیب می کند تا پاسخ های خود را به شیوه ای سازنده و محترمانه با همسرتان درمیان بگذارید. اگر حوزه های متعارضی بین اولویت های حقیقی شما و رابطه تان وجود داشته باشد، در مورد ریشه های این مساله - درمورد هر دو نفر- بحث کنید. ببینید که آیا راه حل مثبتی وجود دارد که چاره ی مشکل باشد و بتواند رابطه و اولویت های شما را دوباره متعادل کند اما شما آن را نادیده گرفته باشید.

سپس به طرح راه هایی بپردازید که رابطه ی شما حامی آن است یا با الویت های برتر شما سازگاری دارد. دیدگاه مشترک خود را کندوکاش کنید – موارد مهمی که در آن اشتراک دارید. انرژی مثبتی را که این دیدگاه مشترک در شما ایجاد می کند، بپذیرید. بدانید که این منبع الهام بخش دیدگاه مشترک، به دو طرف رابطه کمک می کند تا حتی در پرچالش ترین مواقع هم حرکت رو به جلو داشته باشند.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

به عنوان انسان، ما قادر به احساس کردن طیف گسترده ای از احساسات هستیم. بسیاری از رنگ های رنگین کمان درونی ما که شامل شادی، هیجان، عشق و شفقت، غم و اندوه، ترس، خشم، و پشیمانی می شود. کارت طیف کامل پیشنهاد می کند که هر کسی هر یک از این احساسات را مهم بداند. هر احساس، بازخورد بسیار مهمی در مورد حالت درونی تان و چگونگی ارتباط شما به هر آنچه که در اطراف تان اتفاق می افتد، فراهم می کند.

احساسات مانند چراغ نشانگر روی داشبورد یک ماشین است، که سیگنال های حیاتی در مورد وضعیت وسیله نقلیه تان را می فرستد. در مورد احساسات، شما برای خودتان مثل وسیله نقلیه هستید. خشم ممکن است سیگنال نقض مرزهایتان باشد. ترس ممکن است تلگراف خطر باشد. و غم و اندوه از دست دادن چیز مهمی را نشان دهد.

متاسفانه، در دوران کودکی، ما می آموزیم که برخی از سیگنال ها را سرکوب کنیم. به ما آموزش داده شده که از بعضی احساسات چشم پوشی کنیم – گفته شده: "عصبانی شدن بد است،" "گریه کردن و یا ابراز درد، نشان دهنده ی ضعف است،" و یا "شما نباید بترسید". در اصل، به ما آموزش داده شده است که برخی از چراغ های نشانگر را قطع کنیم. به ما گفتند که این سیگنال ها نباید احساس شوند، بلکه آنها باید نادیده گرفته شوند.

این آموزش ها علیه ما کار می کنند. در نهایت همه این احساسات انسانی در موقعیت های مختلف زندگی، بیرون کشیده خواهد شد. احساس کردن همه ی آنها طبیعی است، خواه شما به آنها برچسب "خوب" یا "بد" بچسبانید. سوال این است که خواه ناخواه شما باید خشم، غم، حسرت، و یا ترس خود را احساس کنید. موضوع اصلی این است که زمانی که این احساسات می آیند، شما چگونه پاسخ می دهید؟ آیا در برابر آنها مقاومت می کنید - و یا گیر می کنید؟ آیا شما خودتان را با سرزنش کردن شریک تان برای "ساختن" احساسی که می خواهید، منحرف می کنید؟ یا به سادگی می توانید با احساس خود روبرو شوید - بدون اینکه علت آن را تحلیل کنید یا تلاش کنید آن را تغییر دهید؟

کارت طیف کامل از شما می خواهد برای همه ی احساسات انسانی تان به خودتان حق بدهید، و قبول کنید و احترام بگذارید - تمام رنگهای قرمز، زرد، پرتقالی، بنفش، آبی و سبز که طیف گسترده ای را تشکیل می دهند. برخی احساسات وجود دارد که به نظر می رسد شما هرگز به آن ها اجازه ی حس شدن نداده اید و در عین حال برخی دیگر هستند که شما اغلب در آن ها گیر افتاده اید؟ اگر چنین است، پس یاد بگیرید همه ی آنها را احساس کنید، حتی آنهایی که به نظر اشتباه هستند. با این کار، ظرفیت خود را برای شادی و خوشبختی افزایش خواهید داد!

زمان مناسب برای پرورش خود در این مورد، هنگامی است که ناراحت هستید. در چنین مواقعی، معمول ترین کار این است که با بخشی از احساسات خود درگیر می شوید. اما بهتر است به جای نشان دادن واکنش به دیگران، زمانی را صرف تنهایی کنید، و قلب خود را به روی احساس کردن هر آنچه که واقعا در دورنتان است، باز بگذارید.

طول می کشد تا بتوانید با شجاعت با احساسات خود مواجه شده، و در برابر آنها مقاومت نکنید. اما اگر به خودتان اجازه ندهید که کاملا با احساسات خاص تان ارتباط برقرار کنید، به طور موقت به فراموشی سپرده می شوند. به مراتب بهتر است که با احساس خود روبرو شوید و کاملا آن را تجربه کنید، و اجازه دهید که از طریق شما در حرکت باشد. نفس بکشید. آرام باشید. و شجاع باشد.

احساساتی که به ویژه به نظر می رسد به ندرت داشته باشید، را دعوت کنید. قلبتان را نسبت به احساسی که به دلیل خشم و یا ترسی در گذشته، صدمه دیده است، باز بگذارید.

بعد از اینکه کاملا احساسات خود را درک کنید، این احتمال وجود دارد که با شریک زندگی خود بهتر ارتباط برقرار کنید. این کارت از شما می خواهد کاملا احساس کنید و همیشه به احساسات خود اعتماد داشته باشید. یاد بگیرید با آنها ارتباط سازنده برقرار کنید و به آن ها احترام بگذارید.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

یک کاراگاه برای حل یک معما از سرنخ استفاده می کند. در یک رابطه، بسیاری از اقدامات و واکنش های ما را می توان به عنوان یک سرنخ دید. این سرنخ ها به آنچه که در درون ما اتفاق می افتد اشاره می کنند. اینها، قطعات پازلی در درون قلبمان هستند. کارت سرنخ، شما را دعوت می کند تا نگاهی عمیق تر به اقدامات، افکار و واکنش هایی بیندازید که بر روی رابطه تان تأثیر می گذارند. اگر شما عمیق تر به این مسائل نگاه کنید، احساسات، نیازها و خواسته های عمیق تر و چیزهای مهم تری را در درون قلبتان مشاهده می کنید که واقعا قادر به بیان آن به شریکتان نیستید.

رابطه سالم، شامل دانستن و به زبان آوردن چیزیست که واقعا احساس می کنید، نیاز دارید و یا می خواهید. اگر شما این کار را نکنید، مشکلات را چند برابر کرده اید و هرگز به مسائل واقعی رسیدگی نخواهید کرد. به عبارت ساده، تا زمانی که شما نیازهای واقعی خود را در رابطه تان شناسایی نکنید، نمی توانید با آنها روبرو شوید.

این کارت از شما می خواهد تا مهارت های خود را مانند یک کاراگاه توسعه دهید. از سرنخ هایی که می توانند به شما کمک کنند تا معمای درون خود و شریکتان را حل کنید، آگاه باشید. سرنخ ها در شکل های مختلفی ظاهر می شوند: سرخوردگی، ناراحتی، خشم، دعوا، توهمات فرار، عقب کشیدن، احساس آسیب دیدن، قضاوت، شکایت، انتقاد. همه این واکنش ها، سرنخ های بزرگی هستند. هرکدام به چیزی اشاره می کنند که قلبا نیاز دارید اما در آن لحظه نمی توانید به دست آورید.

آخرین باری که شما به شریکتان انتقاد کردید و یا نسبت به او واکنش منفی نشان داده اید را در نظر بگیرید. این کارت شما را به چالش می کشد تا پیام مثبتی را در هر واکنش منفی که دارید کشف کنید. چیزهای مثبتی را که واقعا می خواهید در آن موقعیت داشته باشید در اعماق قلبتان پیدا کنید.

اغلب این پیام این است که شما به چیزی ابتدایی مانند پذیرش، قدردانی، احترام، اعتماد، درک، مراقبت، و یا ارتباط صحیح، نیاز دارید. اما این بسیار دشوار است که احساستان را به شریکتان بشناسانید. حتی اگر همه ما چنین نیازهای اولیه انسانی را با دیگران درمیان بگذاریم، ممکن است درمورد پذیرش آن احساس خجالت کنیم. با این حال نشان دادن خواسته ها و نیازهای واقعیمان بطور مستقیم، سالم ترین و واضح ترین راه برای روبرو شدن با آن است.

کارت سرنخ شما را تشویق می کند تا با ملایمت و در عین حال شجاعت عمل کنید. یاد بگیرید سرنخ ها را در خودتان با دستیابی به خواسته های عمیق تر قلبتان دنبال کنید. در لحظات دشوار، در دوره ی سختی، و یا هر زمانی که واکنش نشان می دهید، برای مدتی مکث کنید، و نفسی عمیق بکشید. به آرامی با قلب خود ارتباط بگیرید و بپرسید: "آیا آنچه را که یک انسان اولیه نیاز دارد، تجربه می کنم؟ من واقعا چه چیزی را می خواهم؟ مقصود مثبت و عمیق تر من در اینجا چیست؟"

منتظر پاسخ باشید – پاسخی که پیامی روشن و مثبت دارد. سپس با شریک خود در راستای این پاسخ، رابطه ای سازنده و قابل احترام برقرار کنید. همچنین از شریکتان بپرسید: "در این لحظه واقعا چه چیز را می خواهی و یا نیاز داری؟" بگذارید شریکتان پاسخش به این سوال را پیدا کند و آن را به شما بگوید.

اگر شما صادقانه و مهربانانه چنین سرنخهایی را پیگیری کنید، ممکن است غافلگیر شوید. ممکن است قطعات پازلی که گم کرده بودید را کشف کنید. به جای از دست دادن خودتان در واکنش های بی ثمر، می توانید اشتیاق عمیق تر قلبتان را بشناسید. با به اشتراک گذاشتن این اشتیاق عمیق با شریکتان بطور محترمانه و با روشی مثبت که بتواند بشنود و پاسخ دهد، شما درهای جدیدی را باز کرده اید. با حرکت به سوی این درها، شما می توانید رابطه ای کامل و رضایتبخش که واقعا آن را می خواستید و مستحق به اشتراک گذاشتن آن بودید را پیدا کنید.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

هر رشد و تغییری به صبر نیاز دارد. یک باغبان این موضوع را به خوبی می داند. آب و هوا را باید در نظر داشت، خاک باید مهیا باشد، بذرها باید کاشته شوند و پرورش یابند – تا زمان برداشت برسد. باغبان می تواند هر زمان کاشت کند و بگذارد که طبیعت با سرعت خود پیش برود. این همان صبر است.

برای رشد و تغییر یک رابطه صبر مولفه ی مهمی است. صبر همان توان حفظ و باقی ماندن است؛ وقتی که تغییرات رابطه به همان سرعتی که انتظار دارید صورت نمی گیرد. به مرور زمان، یک رابطه ی موفق حاصل خواهد شد. رشد فردی شکوفا می شود. آگاهی عمیق تر می شود. خواسته ها و نیازهای حقیقی مشخص و محترم شمرده می شوند. مهارت های رابطه ی سالم به وجود می آید. التیام عاطفی و درک تمامیت فردی صورت می گیرد.

اینکه انتظار داشته باشید همه چیز یکباره – به محض نیاز – صورت بگیرد، واقع بینانه نیست. هر موجود زنده ای نیازمند زمانی برای شکوفایی، رشد و تکامل است. رشد و پرورش انسان هم به همین صورت است. از بذر تغییر گرفته تا میوه ی نمایان، رشد شخصی یا رشد رابطه، نیازمند صبر مداوم است. باغبان در هر فصلی باید از باغ مراقبت کند.

آیا چیزهایی در رابطه تان وجود دارد که واقعاً مایل به تغییر آن باشید؟ میل به تغییر همچون کاشتن بذر است. نحوه ی انتقال این میل به طرف مقابل مهیا کردن خاک است – و تغییراتی در آب و هوا ایجاد می کند تا بذر شکوفا شود. از آنجا که آب و هوا در کاشت نقش مهمی دارد، در مورد زمان بندی دقت کنید و بذرافشانی را با دقت انجام دهید. با احترام گذشتن به طرف مقابل، این بذرها را تغذیه کنید. هنگامی که درخواستی دارید مودب باشید. سوال خود را به نحوی متفاوت از قبل مطرح کنید، حتی اگر بارها این سوال را مطرح کرده باشید. یاد گرفتن راه های جدید را شروع کنید. بذرها با سرزنش تغذیه نمی شوند. برداشت لایه ای از خاک روی آن بعد از کاشت، برای اینکه ببینید ریشه زده اند یا نه، به رشد آنها صدمه می زند.

برای رشد هر چقدر لازم است زمان صرف کنید. باز هم تکرار می شود که رشد نیازمند صبر است. صبری استوار و ثابت داشته باشید و همه چیز را همانگونه که هست بپذیرید به جای اینکه اصرار به تغییر آنی داشته باشید. صبر باعث می شود که شکوفه در زمان خود شکوفا شود. تغییر اجباری کارساز نیست. مانند این است که شکوفه را بچینیم تا زودتر باز شود.

صبر مانند تغییر، سازش بسیار، رها کردن یا منتظر نشستن نیست. صبور بودن به معنای پذیرفتن بی احترامی طرف مقابل یا مانند در رابطه ی نامناسب و نامربوط نیست. شما به عمیق ترین میل خود برای تغییر احترام می گذارید اما این میل بهانه ای برای رد زمان حال یا به "اشتباه" انداختن طرف مقابل نیست.

کارت صبر از شما می خواهد تا زمان لازم برای یادگیری و تلفیق راه های جدید را به خود و طرف مقابل بدهید. بدانید که ممکن است گاهی دچار سردگمی و برگشت به راه های قدیمی شوید اما این موارد مثل آب و هوای ناپایدار است. به معنای اشتباه بودن چیزی نیست. باران به معنای کندن گیاه و دور انداختن آن نیست. به خاطر داشته باشید که باران باعث پیشرفت رشد می شود! با صبر، راحت تر می توانید با باد همراه شوید و به رشد تدریجی ادامه دهید.

 فال رابطه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

مغز انسان مانند یک ضبط صوت عمل می کند.در دوران کودکی هزاران پیام، نگرش، باور و قانون را برای رفتار انسان ضبط می کند. در دوران بلوغ، مغز تمایل به پخش همان پیام ها را دارد و تا زمانی که ما بطور آگاهانه آنها را به روز رسانی نکنیم، این پیام های قدیمی بطور خودکار ما را هدایت می کنند.

برخی پیام ها مانند "نگاه کردن هر دو سمت خیابان قبل از عبور کردن از آن" در زندگیمان باقی می مانند. نوارهای ضبط شده از گذشته، به شدت روابط ما با دیگران را محدود می کنند. این پیام ها ما را به قضاوت کردن یا واکنش نشان دادن به یکدیگر با روش های ناراحت کننده هدایت می کنند.

کدام نوارها هنوز هم چنین تأثیری بر روی شما دارند؟ آیا صدای نوارها را می شنوید که درحال پخش "بایدها" و "نبایدها"یی است که در دوران کودکی در مغز شما ضبط شده؟ چیزهایی که باید بگویید، انجام دهید، احساس کنید و یا نشان دهید. نوارهایی که "خوب"، "بد"، "درست" و "اشتباه" را تعریف می کنند. نوارهایی که برای سرزنش دیگران به کار می روند. نوارهایی که شما را به راه درست هدایت می کنند و یا باعث می شوند تا احساس گناه کنید. نوارهایی که درباره ی جنسیتتان می باشد و می گوید هر زن و مردی چگونه باید عمل کند. و یا نوارهایی که دارای برچسب منحصر به شخصیت خودتان می باشد و به شما می گوید "غیر مستعد"، "نا امید"، "خجالتی" و یا یک "شکست خورده" هستید.

چنین نوارهای درونی ممکن است هنوز هم شما را تحت تأثیر قرار دهند - حتی اگر به آنها توجه نکنید. این نوارها قدرت بالایی در تأثیرگذاری بر جنبه های مختلف روابطتان با دیگران دارند. می توانند باعث ایجاد حس سرزنش، قضاوت، گناه و ناخشنودی شوند.

کارت نوارها، از شما می خواهد که نسبت به پیام های قدیمی در حال پخش و تأثیرگذار بر روابط امروزتان آگاه باشید. در زمان قضاوت کردن شریکتان یا حتی خودتان، توجه داشته باشید. هنگامی که می خواهید ثابت کنید حق با شماست، دقت کنید. هنگامی که می خواهید به خودتان و یا دیگران بگویید که چه کاری باید انجام شود و چه کاری نباید انجام شود، دقت کنید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا نسبت به پخش شدن نوارتان آگاه تر باشید. آنها معمولاً با سرعت زیادی پخش می شوند. خیلی سریع تر از آنکه به طور آگاهانه آنها را بشنوید! پس چگونه می توانید به آنها توجه کنید؟ به لغات کلیدی مکالمه هایتان گوش دهید مانند "بهتر است که"، "باید"، "اجباری است که"، "همیشه"، "هرگز". از قضاوت هایی که مردم را گمراه می کند آگاه باشید. زمانی که به دیگری برچسب می زنید و یا صدایش می کنید، آگاه باشید. زمانی که به خود برچسب می زنید، در موقعیت های عاطفی که نوارها اغلب تمایل به پخش شدن دارند، آگاه باشید.

هرگاه خودتان را در شرایطی دیدید که درحال انجام یک واکنش عاطفی هستید یا در حال استفاده از یک کلمه کلیدی، برای یک لحظه صبر کنید! دکمه استاپ را بزنید و یک یا دو نفس عمیق بکشید. سپس به آرامی به پیام درونی که همراه با واکنشتان می باشد گوش فرا دهید. چه باورها و نگرش ها و قوانینی برای شما بازپخش می شود؟ آیا پیامی از کودکیتان می شنوید؟ صدای چه کسی آن پیام را میگوید؟ یک شریک یا شخص دیگر؟ چگونه آن پیام با اتفاقات گذشته تان در ارتباط است؟ مهمتر از همه، آیا آن پیام هنوز هم برای شما به عنوان یک شخص بالغ عمل می کند؟

با شنیدن آن ممکن است بخواهید نوار را عوض کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که یک پیام کاملاً جدید را ضبط کنید. و ممکن است نگاهی عمیق به درون قلبتان بیندازید و دریابید که نوار، دیگر با زندگیتان - و یا چگونگی رفتارتان با دیگران مرتبط نیست.

کارت نوار، شما را تشویق می کند تا به عنوان بخشی از سفر رشد شخصیتی تان خود را مورد آزمون قرار دهید. شما هنگامی که نوار کهنه تان را با پیام های جدید خودتان جایگزین می کنید، مانند یک فرد بالغ تکامل پیدا می کنید. پیام های خود را که منعکس کننده تمایل شما برای ایجاد روابط پر از شادی و کامل در زندگیتان است را انتخاب کنید - و آنها را تکرار کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد