//
کدخبر: ۴۴۷۲۱۹ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی پنجشنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی پنجشنبه 3 اسفند ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

اگرچه احتمالاً به این خاطر که امروز کار زیادی انجام نمی دهید راضی هستید، اما می توانید روشهای ساده ای را پیدا کنید که به کمک آنها کارهای بیشتری را بدون هیچ تلاش خاصی به سرانجام برسانید. در واقع، طبیعت آسانگیرتان می تواند باعث سوءبرداشت دیگران شود و تصور کنند که تنبلی می کنید. با این وجود، شما بیش از آنچه که دیگران فکر می کنند عملگرا و منطقی هستید و می دانید که هنگامی که در زیر نور رضایت و شادمانی دراز می کشید چه حس خوبی به شما منتقل می شود. هَری تِرومَن می گوید: جالب است که اگر به اینکه امتیاز به نام چه کسی ثبت می شود اهمیتی ندهید چه دستاوردهایی را می توانید نصیب خود کنید.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

امروز برای ملاقات با دوستان مطلوب است. مشکلات خانوادگی را به آسانی حل خواهید کرد. ایده های کسب و کار که برای مدتی در نظر گرفته شده هر روز واضح تر می شود. اگر هنوز شک دارید، ممکن است بخواهید که از شخصی سالمند مشاوره بگیرید.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

به نظر می رسد مقداری سردرگم هستید و شانس شما برای شروع یک کسب و کار جدیدی که برنامه ریزی کرده بودید بسیار کم است. زیاد اصرار نکنید. ممکن است بخواهید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. یک عصر عاشقانه ای احتمالا در یک فروشگاه در مکانی همراه با عشق تان خواهید داشت.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

ممکن است یک شغل جدید به شما پیشنهاد دهند یا ارتقای رتبه بگیرید. این شامل مسئولیت های بیشتر و حقوق بیشتر است. باید نظر عشق تان و یا یک شخص سالمند که تجربه بیشتری را دارد جویا شوید.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر به فکر این هستید که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

اگر شما امروز بخواهید سازش داشته باشید، این سازش یا خیلی کم و یا خیلی زیاد به نظر می‌رسد. مهم نیست که شما چقدر سخت کار می‌کنید، هرکاری کنید نمی‌توانید این مشکل را حل کنید. یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل این است که شما در مورد خود آن گونه که واقعاً هستید صحبت نمی‌کنید و همه چیز را نمی‌گویید. اگر شما همه چیز را برای دیگران آشکار کنید، زندگی‌تان به توازن منطقی‌تری خواهد رسید.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

رابطه شما با عشق تان خیلی خوب پیش می رود و فرصت این را خواهید داشت که لحظه های رومانتیکی را با هم سپری کنید، حتی ممکن است یک سفر کوتاه داشته باشید. ممکن است تصمیم بگیرید که اقلام با ارزشی را برای خانه تان خریداری کنید. باید از درگیر شدن با مسائل حساس اجتناب کنید، زیرا احتمالا به نتایج دلخواه دست پیدا نکنید.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

انرژی امروز برای گشت و گذار در طبیعت و باغبانی خارق العاده است. فقط اطمینان پیدا کنید که زیاد یک جا ثابت نمی ایستید، در غیر اینصورت شاید زاویه سه گانه زمین بزرگ باعث شود که در زمین ریشه بدوانید! اگر به کشت گل یا گیاهان خوراکی مشغول شوید، ماه ثور بَدوی به شما قدرت می دهد تا با خاک ارتباط برقرار کنید. در هر صورت، هنگامی دست از کار می کشید که دیگر کاری باقی نمانده باشد. البته همیشه می توانید از این دست کارها بگذرید و مستقیماً به ساحل، روی مبل یا تختخواب پناه ببرید، اما گاهی تمام چیزی که لازم دارید، لذت های ساده است.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

امروز شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می‌کند. حالا که تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی‌توانید روی تصمیمات خود حساب کنید. سعی نکنید به زور دنبال پیدا کردن راه حل باشید. در عوض افکار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید که در حال نوسان است ولی کم کم آرام می‌شود و بالاخره می‌ایستد.

 فال انگلیسی ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

به دلیل خرج کردن بیش از حد، وسوسه خواهید شد که عشق تان را نصیحت کنید. باید آرام و بیشتر انعطاف پذیر باشید. سعی کنید مثبت باشید و بیشتر از این عصبانی نشوید.

 

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد