//
کدخبر: ۴۴۷۴۹۶ //

فال رابطه | فال رابطه شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه شنبه 5 اسفند ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

همه چیز در زندگی در حال رشد و تغییر است. این یک واقعیت اساسی طبیعت است. این رشد شامل ما انسان ها و روابط ما هم می شود. رشد توسط نور و تاریکی، آفتاب و باران، پرورش داده می شود. رشد از قلب ناشی می شود، از تمایل به روبرو شدن با همه چیز – و رد نکردن تاریکی ها، دوری نکردن از باران.

در مواجهه با چالش ها و مشکلات به عنوان یک بخش طبیعی از هر رابطه، است که ما رشد می کنیم. در خیس شدن زیر باران است که ما رشد می کنیم؛ به جای اینکه خواستار آن باشیم که خورشید همیشه بدرخشد.

هر زمان که ما واقعا با یک وضعیت دشوار روبرو می شویم، خواه موفق شویم و یا شکست بخوریم، چیزهایی می آموزیم و رشد می کنیم. ما یاد می گیریم یک اشتباه را تکرار نکنیم. ما یاد می گیریم کارهای متفاوتی انجام دهیم. ما نقاط قوت و توانایی های جدیدی که درک نمی کردیم، کشف می کنیم. ما گزینه های بهتری را انتخاب می کنیم.

شما چگونه توسط رویارویی با چالش ها و مشکلات رشد می کنید؟ چه چالش هایی در حال حاضر در رابطه ی شما وجود دارد؟ و چه مهارت های شخصی می توانید در مواجهه با این چالش ها بیاموزید؟

کارت رشد نشان می دهد که هر رابطه ای که شما دارید یک "دوره آموزشی" است تا بیاموزید چگونگه ارتباط برقرار کنید. این یک فرصت برای رشد است. بنابراین، برای آموزش، با روی باز آماده باشید. همچنین برای ما یک افسانه گفته شده است - که روابط همیشه باید عاری از مشکلات باشد و شریک زندگیمان مسئول برآورده کردن نیازهای ما است.

هر بار که ما سعی می کنیم از چالش ها و یا مشکلات در روابط جلوگیری کنیم، فقط آموزش ضعیفمان را گسترش می دهیم. در روابط، چالش ها به ما نشان می دهند که چیزی وجود دارد که باید یاد بگیریم. مشکلات به ما نشان می دهند که ما در درونمان نیاز داریم چه چیزی را درمان کنیم و یا تغییر دهیم. این کارت از شما دعوت می کند چالش ها و مشکلات خود را به رسمیت بشناسید برای آنچه که واقعا هستند - برای رشدی جدید!

متاسفانه، یک مسئله وجود دارد که به طور جدی رشد ما را تضعیف می کند: ما دیگران را سرزنش می کنیم. در سرزنش کردن، وضعیتی را که خودمان داریم نمی بینیم. در عوض، تنها آنچه که فرد دیگری در حال انجام است را می بینیم. ما آنان را علت آنچه فکر می کنیم "اشتباه است." می بینیم. در این کار، ما درسی که از رابطه می توانیم بیاموزیم را از دست می دهیم. ما فرصت یادگیری و رشد را که از این چالش می توانیم داشته باشیم را از دست می دهیم.

کارت رشد شما را تشویق می کند که با هر چالشی که پیش می آید، روبرو شوید. قبول کنید که مشکلات بخش طبیعی هر یک از تمامی روابط است. با هر شریکی، شما نور و تاریکی، آفتاب و باران، بهتر و بدتر را تجربه می کنید؛ این ها عناصر طبیعی برای رشد هستند.

به جای آنکه مشکلات را به عنوان نشانه های "اشتباه" در یک رابطه بدانید، آنها را به عنوان نشانه هایی که به سمت رشد هدایت تان می کند، بشمارید. مطمئن باشید که در آینده، زمانی که شما به امروزتان نگاه می کنید، از هر یک از این اتفاقات به عنوان "من چیز مهمی در مورد رابطه به دست آورده ام" یاد می کنید.

این مهم است که به یاد داشته باشید که رشد کردن با ادامه دادن رویارویی با اتفاقات، انجام می گیرد. در این راه، شما در می یابید که خورشید و باران هر دو از منابع مهمی هستند که باعث رشد بیشتر می شوند.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

جالب توجه است که طرفین چندوقت یکبار – مثل بچه ها بالا پایین می پرند – و متضاد هم رفتار می کنند. وقتی یکی بالا می پرد، دیگری پایین می رود. وقتی یک طرف میل به تسهیم احساسات داشته باشد، دیگری میل به منطق گرایی دارد. یکی نزدیکی می خواهد و دیگری دوری. یکی درخواست تعهد دارد و دیگری آزادی می خواهد. هر زن و شوهری ممکن است در مسائل بسیاری با هم در تضاد باشند – خوش بین در مقابل بدبین، درونگرا/برونگرا، جدی/بی خیال، رویاپرداز/واقع بین، پرانرژی / آرام.

در ابتدا، دو نفر ممکن است مجذوب تفاوت های همدیگر شوند. اما اغلب، بعد از مدت زمانی چند، به هم طوری واکنش می دهند که انگار در تفاوت های آنها چیزی "اشتباه" است. آنگاه تفاوت ها را به نوعی قلمداد می کنند که به یک منبع مشکل و تعارض تبدیل می شوند.

دعواهای کلیشه ای بین زن و مرد را در نظر بگیرید. هر کدام براساس نقش های متضاد و متقابل بزرگ شده اند. مرد باید قوی و ساکت باشد و جلوی احساسات خود بایستد – وِیژگی های منطقی برای موفقیت در زندگی. زن باید نرم، معاشرتی و بسیار بااحساس باشد – ویژگی های احساسی برای پرورش خانواده. براساس این تفاوت های فرهنگی از پیش تعیین شده، هریک نقش خاصی را در رابطه ایفا می کنند.

اما به جای قدردانی از قابلیت های یکدیگر، گاهی شیوه های رفتاری یکدیگر را بی ارزش جلوه می دهند. با فرافکنی نقش خود در تعلیم دیگری، دچار قطبی گرایی در نحوه ی کنترل احساسات می شوند. زن مایل به تسهیم احساسات خود است درحالیکه مرد سعی دارد جلوی احساسات خود را بگیرد. هریک دیگری را به سمت مخالف سوق می دهد. با پیشرفت دعوا بر سر مسائل عاطفی، ممکن است شروع به اعتراض کنند که "زن ها غیرمنطقی اند" یا "مردها بی احساس اند".

جالب است که این گونه زوج ها گاهی می گویند که در یک رابطه همه چیز 50-50 است. این بدان معناست که هر کدام نصف وجود یک فرد کامل هستند. به طور مثال، مرد منطق است و زن احساس. شاید زن و مرد نیمه ی مکمل هم باشند.

درمقابل دیدگاه 50-50 کارت قطب گرایی از شما می خواهد که رابطه را 100-100 ببینید. 100% خودتان باشید. پتانسیل های هر آدمی شامل عقل و احساس، جدیت و بی خیالی، رویایی و عمل گرا، میل به نزدیکی و دوری، برون گرا و بازتاب دهنده، خوش بین و بدبین، با هم است. همه ی ما می توانیم همه ی اینها و شاید هم، بیشتر را تجربه کنیم.

چه نوع تفاوت هایی در رفتار، ویژگی ها، یا نیازها باعث شکست رابطه می شود؟ چه وقت هایی فکر می کنید که باید با طرف مقابل خود مخالفت کنید؟ این کارت به شما می گوید که تفاوت های آزاردهنده یا ناراحت کننده، در صورت وجود، دری است به سوی کمال – دری به سمت بخش گمشده ای از وجود شما.

هر کشمکشی که به خاطر تفاوت های بین دو نفر به وجود می آید معمولاً به علت تعارض های درونی خود آنهاست – بین نیمه ی غالب و آشکار و نیمه ی مغلوب آنها. اگر واقعاً می خواهید از این کشمکش ها راحت شوید، پس به سادگی تفاوت ها را بپذیرید. این کار به جرات زیادی نیاز دارد اما گام بلندی است به سمت زنده کردن نیمه ی مهمی از وجود شما. حداقل، این کار گامی است در جهت پایان دادن به حساسیت های بیهوده در یک رابطه.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

کنجکاوی و گشوده بودن برای دیگران اغلب زمانی به اوج می رسد که تازه آنها را می شناسید. می خواهید همه چیز را در باره ی طرف مقابل بفهمید – و درباره ی خود به آنها بگویید. با روحیه ی کشف، داستان ها را با هم درمیان می گذاریم، شباهت ها و تفاوت ها را پیدا می کنیم و هر یافته را در حکم گوهری ارزشمند می بینیم.

اما با گذر زمان، اغلب شروع به افت می کنیم. کم کم از درباره ی خود گفتن کاسته می شود و جنبه های وجودی خود را رو نمی نماییم. گویی که صدف بسته می شود و گوهر از دست می رود.

آیا میزان کنجکای و گشودگی در رابطه ی شما کم شده است؟ آیا مایلید بیشتر در خود فرو بروید؟ آیا چیزی وجود دارد که بخواهید آن را پس بکشید و از رابطه مخفی کنید؟

میل به پنهان کردن موضوعات ریشه در نیات دارد. نمی خواهید طرف مقابل را ناراحت کنید، مشکل ایجاد کنید یا موضوعات منفی را مطرح کنید. مایلید تظاهر کنید که همه چیز روبراه است به جای اینکه موضوع آزاردهنده ای را مطرح کنید. می خواهید مطمئن بازی کنید.

پس تصمیم می گیرید برخی احساسات را در خود نگه دارید. بدین طریق، با در خود فرو ریختن، از هم فاصله می گیرید. صدفی حفاظتی دور چیزهایی می کشید که آنها را ناراحت کننده یا "منفی" قلمداد می کنید – چزهایی که نباید به بیرون درز کند.

اما در اجتناب از بخش های منفی خود دسترسی به قسمت های مثبت را هم از دست می دهیم. پنهان کردن هر چیزی منجر به کاهش انرژی های درونی می شود. همانطور که انرژی ها دور می شوند، سرزندگی و طراوت رابطه کم می شود. آنگاه احساس کسالت به شما دست می دهد. اگر متوجه نشوید که عامل این وضعیت شما هستید، اشتباهاً طرف مقابل را سرزنش می کنید.

کارت آشکارسازی از شما می خواهد تا هر چیزی را که مانع حضور شما در رابطه می شود را از بین ببرید. برای این کار باید به ندای کودکی که منشا میل به کم حرفی است – مثل "خانواده خود را ناراحت نکن"، "هیچ کس به خواسته ی واقعی تو اهمیت نمی دهد" یا "نباید این حس را داشته باشی"- غلبه کنید.

به خاطر داشته باشید که آشکارکردن احساسات درونی، برای طرف مقابل بخش مهمی از یک رابطه ی حقیقی است. شاید لازم باشد که هر دو گوشه ای بنشینید تا با هم همه چیز را مرور کنید، به خصوص اگر عادت به این کار ندارید. ضمن شروع، ممکن است بخواهید اول خطی مشی هایی برای به اشتراک گذاشتن احساسات، خواسته ها و نیازهای خود – یا اطلاعات مختلف - تعیین کنید. چگونه می توان این کار را به روشی سازنده و مطمئن انجام داد؟ در مورد اینکه چطور می توان با یکدیگر محترمانه برخورد کرد صحبت کنید – و مراقبت باشید به بهانه ی "صداقت" خود را بر سر دیگری خالی نکنید.

آنگاه اگر چیزی در سر دارید، حتی کم اهمیت ترین را برای بیان کردن انتخاب کنید. با خود و طرف مقابل مهربان باشید. در صورت ممکن، جملات را مثبت ادا کنید. با بیان چیزی که پنهان کرده اید می توانید گوهرهای ارزشمندی پیدا کنید.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

یک رابطه از بسیاری جهات درست مانند رقص است. زمانبندی در روابط همانند رقص بسیار مهم است. تفاوت در هماهنگی طرفین معمولاً منجر به بزرگترین مشکل آنها می شود. آنها به ندرت به این مسئله توجه می کنند که زمانبندی فاکتور مهمی است. در عوض آنها بیشتر یکدیگر را سرزنش می کنند و رابطه خود را "رابطه بد" می نامند.

زمانبندی زمانی اتفاق می افتد که دو نفر بصورت همگام حرکت کنند. وقتی زمانبندی نداشته باشید شما و شریکتان با یکدیگر مطابقت ندارید و با هم حرکت نمی کنید. حتی ممکن است در دو جهت مخالف حرکت کنید! کارت زمانبندی به شما یادآوری می کند که انتظار نتیجه را داشته باشید. اگر نبینید که ریتم شما متفاوت است، تنش به وجود می آید. بسیاری از مشکلات فقط از زمانبندی نشأت می گیرند، اما ممکن است شما به اشتباه گمان کنید که علت آنها چیز دیگریست.

اختلاف در زمانبندی چه موقع رابطه شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

یکی از مواقع، زمانی است که ریتم خواستن نزدیکی و یا فاصله تان با هم اختلاف داشته باشد. درحالی که هر کس نیازمند فضای ارتباطی و فضای انفرادی است، طرفین معمولاً از اینکه چه کسی در چه زمانی چه چیز را می خواهد از حالت همگام بودن خارج می شوند. به هر دلیلی ممکن است یک نفر فضای انفرادی را بخواهد و در همان زمان شخص دیگر ارتباط را بخواهد.

مردم اغلب اختلاف در زمانبندی را با اختلاف در هدف اشتباه می گیرند. در نتیجه ممکن است فردی شریکش را "غیر صمیمی" و یا "بسیار نیازمند" ببیند. معمولاً در چنین مواقعی تعارض رخ می دهد که در نتیجه آن ترس هر دو طرف نسبت به طرد شدن و یا گیر افتادن توسط دیگری فعال می شود. در این آشفتگی، عامل واقعی - اختلافات زمانبندی طبیعی - نادیده گرفته می شود.

زمانبندی همچنین شامل چگونگی تلاش طرفین برای حل مشکلات است. برخی از افراد در ابتدا نیاز به زمان برای موشکافی یک مسئله دارند قبل از اینکه به صحبت درمورد آن بپردازند. برخی دیگر به دنبال یک راه حل سریع برای حل مشکلات هستند و سعی می کنند خیلی زود بحثی منطقی ارائه دهند. برخی نیاز به بروز دادن بی وقفه احساساتشان قبل از حل کردن منطقی مشکلات دارند. زمانبندی های متفاوت این سبک های مختلف باعث بوجود آمدن آشفتگی های جدید می شود.

مواقع زیاد دیگری هم تحت تأثیر زمانبندی هستند: زمانی که شما می خواهید کار کنید و یا بازی کنید. سریع تمام کردن وظایفتان زمانی که انرژی شما کم و یا زیاد می باشد. یا زمانی که می خواهید قدم مهمی را در یک رابطه بردارید. شرکای رمانتیک معمولاً اختلاف زمانبندی را در پاسخ های جنسی تجربه می کنند.

این کارت به شما هشدار می دهد تا اختلافات زمانبندی را به یک منبع تنش تبدیل نکنید. در مقابل اشتباهات مختلف مانند مسائل حل نشدنی در روابطتان آگاه باشید. آرام باشید. نفس بکشید. قلبتان را باز کنید. و موقعیت را بپذیرید.

به دنبال اطلاعاتی از شریکتان باشید تا نیازهای زمانبندی های مختلفتان را بهتر درک کنید. کشف کنید که چگونه می توانید با ریتم بهتری کار کنید. با یادگیری احترام گذاشتن به تفاوت ها در ریتم هایتان، می توانید از شکل گیری بسیاری از باورهای مخرب و غیر ضروری روابطتان جلوگیری کنید. مهمتر از آن اینکه می توانید در نهایت مشکل واقعی را حل کنید.

بازی دلفین ها را در آب در نظر بگیرید. اینکه چگونه و در چه زمانی می توانند به حرکات یکدیگر پاسخ دهند. اگر شما و شریکتان یاد بگیرید که تفاوت های زمانبندی یکدیگر را بپذیرید، به جای اینکه پا جلوی پای یکدیگر بگذارید می توانید با یکدیگر به راحتی برقصید.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

قضاوت و تفسیر، دلیل برخی از بزرگترین مشکلات ما در رابطه است - در عین حال ما آنها را اغلب انجام می دهیم! در ارتباطات عادی، ما به تبادل تصورات ذهنی می پردازیم. ما به یکدیگر برچسب می زنیم، اقدامات یکدیگر را تفسیر می کنیم، و شخصیت یکدیگر را قضاوت می کنیم. در اصل، همه ی این ها، فقط نظریه های شخصی هستند – که بر اساس نوع دید ما از جهان است.

در علم، نظریه کاملا متفاوت از یک واقعیت است. اگر چیزی یک واقعیت است، این واقعی است. اگر این یک تئوری است، پس قطعی نبوده و قابل بحث است. بنابراین دانشمندان با دقت برای حقایق و نظریات تمایز قائل می شوند. با این حال در زندگی روزمره، بر خلاف علم، نظریه های شخصی بر ما تسلط دارند. انتظارات ما، نظرات و تفاسیرمان، بر روی چگونگی ارتباط ما تاثیر می گذارند.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که منظور شخصی را اشتباه گرفته اید یا آن ها را به اشتباه قضاوت کرده اید؟ چنین اشتباهاتی می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند. به خصوص در زمانی که احساسات ما غالب است، در معرض اشتباههات بیشتری از منظور یکدیگر هستیم. واکنش شدید، باعث می شود برخی واقعیت های اساسی از یک وضعیت از دست برود.

کارت حقایق از شما می خواهد که توجه نزدیکی به این موضوع داشته باشید که آیا شما با حقایق ارتباط برقرار می کنید - یا با نظریه ذهنی خود. حقایق یک وضعیت، به خودی خود می تواند با تمام بخش هایش مشاهده شود. اما در نظریه، در زمینه ی تفسیر عقاید و قضاوت ها، در هر فرد متفاوت است. درست مثل نظریه ها در علوم که اغلب به شدت مورد بحث قرار می گیرند.

متاسفانه، ما در تلاشی که برای مقابله با مسائل بین فردی می کنیم، اغلب به قضاوت و یا جبهه گیری می پردازیم. ما یکدیگر را سرزنش می کنیم، به یکدیگر برچسب می زنیم، و نظراتمان را به عنوان واقعیت در نظر می گیریم که نتایج سازنده ای در پی نخواهد داشت. ما فقط مشکلاتمان را شعله ور می کنیم و با فشار وارد کردن بیشتر، راه حل های عملی را دور از دسترس می کنیم.

مانند یک دانشمند، شما هم می توانید تا حد زیادی به حقایق واقعی از یک وضعیت توجه کنید. شما می توانید افزایش مشکلات را با جلوگیری از قضاوت های فتنه انگیز، نظرات شخصی و یا تفسیرهای بحث برانگیز متوقف کنید. در عوض، شما می توانید از طریق بحث موشکافانه در مورد حقایق واقعی درک متقابل را افزایش دهید. حقایق شبیه قطعات یک پازل است که در کنار هم مشخص می کنند چه چیزی واقعی است.

حقایق چه هستند؟ چیزهایی که شما می بینید و می شنوید - که هر دو طرف می توانند در مورد آن به توافق برسند. شما حقایق را با اظهارات ساده به اشتراک می گذارید مانند "من شنیدم تو این را گفتی "، "من گفتم که"، "من دیدم تو چنین و چنان را انجام دادی." همچنین می توانید در مورد احساسات خود صحبت کنید، در مورد آن چه نیاز دارید، و آن چه در واقع می خواهید – به عنوان مثال "من احساس می کنم صدمه دیده ام،" "من عصبانی هستم"، "من نیاز دارم برای مدتی ترکت کنم."

هنگام استفاده از کلمه "من" در آغاز جملات خود، بهتر است که به حقایقی ساده اشاره کنید که هر دو ممکن است بر سر آن موافق هستید. اما زمانی که کلمه "شما" را موضوع قرار می دهید - مانند "تو تنبل هستی"، "تو من را عصبانی می کنی"، "تو خیلی حساسی " و یا "تو اهمیتی نمی دهی" - تمرکزتان بر روی شریک زندگیتان است. این نوع بحث مستبدانه حول محور برداشت های شخصی است. به طور طبیعی این نوع قضاوت باعث توقف ارتباط سازنده می شود.

زمانی که چنین نظریه ی ناراحت کننده ای برای شما رخ می دهد، می توانید به واقعیت نزدیک شود. به جای بحث کردن، در مورد حقایق بپرسید! بپرسید، "به طور خاص چه چیزی دیدید و یا شنیدید که منجر شد آن حرف را بزنی؟" با استناد به حقایق - به جای توجیه کردن نظریه های ذهنیتان - شما و شریک زندگیتان می توانید در مورد یک واقعه مشترک صحبت کنید. حقایق را دریافت کنید؛ این یک گام لازم برای رسیدن به شفاف سازی، درک متقابل، و راه حل واقعی است.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

برقرار کردن ارتباط ، اساس یک رابطه است. در برقراری ارتباط، شما و شریکتان تجربه ای را با هم به اشتراک می گذارید. درنتیجه یک حس ادغام شدن بوجود می آید. مادام که این ارتباط عمیق تر می شود، شما از تجربیات یکدیگر آگاه تر می شوید. ارتباط سالم شامل توانایی برای انتقال سریعتر آگاهی شما و شریکتان است. شما می توانید با ادغام کردن آگاهی ها، هنوز هم در درون خودتان استوار باشید.

اما در مواقعی نیز ارتباط گیری می تواند مشکل باشد. کارت ارتباط گیری هر مشکل عاطفی که باعث شود ارتباطتان با شریکتان قطع شود را به شما نشان می دهد. اگر اینچنین باشد، شاید زمان آن رسیده است که با چیزی که در درونتان اتفاق افتاده است روبرو شوید. مسائل زیادی در این راه وجود دارد. ممکن است رنجش هایی وجود داشته باشد که با آنها رو در رو نشده باشید. ممکن است کسی نخواهد آزادی و یا کنترل خود را از دست بدهد. یا کسی بخواهد مدتی را به تنهایی سپری کند. جریاناتی که در درونتان اتفاق می افتد را کشف کنید. ممکن است چیزی درون شما نیاز به التیام داشته باشد – و حالا وقتش رسیده که این کار را انجام دهید. ممکن است بخواهید درمورد آن موضوع با شریکتان صحبت کنید، که این خودش نوعی ارتباط است.

این کارت به شما یادآوری می کند شکل هایی از ارتباط وجود دارند که کمتر سالم می باشند – برای مثال شما عادت داشته باشید تا به احساسات و نیازهای شریکتان بیشتر از خودتان توجه کنید. در این صورت ممکن است نگرش، احساسات و خواسته های او را بیشتر دریابید – و از خودتان دور شوید. اگر در چنین شرایطی هستید، این کارت از شما می خواهد تا به احساسات خودتان بیشتر توجه کنید. با هر آنچه که احساسش می کنید، آن را می خواهید و یا به آن نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. با ارتباط گیری با خودتان قادر خواهید بود تا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید – و همچنان خودتان باشید.

در ارتباط سالم، هریک از طرفین می دانند که چه کسی هستند، و به عنوان یک شریک قلب خود را به سوی یکدیگر باز میکنند. در لحظه های مثبت، لذت آنها چندبرابر می شود. یک تجربه خوب بسیار با شکوه تر می شود. ممکن است یک غروب آفتاب رنگارنگ باشد، یک وعده غذایی خوشمزه، یک صحبت الهام بخش، یک پیاده روی دوستانه، و یا برخی فعالیت های لذت بخش دیگر.

ارتباط داشتن می تواند در طول زمان های دشوار، مفید باشد. به جای کناره گیری در هنگام ناراحتی، و یا جلوگیری از احساس غم و اندوه شریکتان، می توانید باز هم در کنار او باشید. می توانید حاضر باشید و ارتباط برقرار کنید. می توانید با شریکتان صحبت کنید. می توانید هر آنچه که در درون شما درجریان است را به اشتراک بگذارید – بدون تلاش برای تغییر آن و یا اجتناب از آن. شما به سادگی هر اتفاقی که می افتد را با هم تجربه می کنید.

در زمان سختی، چالش واقعی، در ارتباط ماندن با خودمان است. آیا هیچگاه از احساسات بد اجتناب نمی کنیم؟ آیا تمایل نداریم اینگونه فکر کنیم که در داشتن احساسات بد، همیشه مقصر خود ما هستیم؟ با دوری از احساسات منفی ارتباطمان با دیگران و همچنین با خودمان قطع می شود.

اما زمانی که شما مایل به تجربه کردن آن احساسات هستید – مثبت یا منفی – ظرفیتتان را برای ارتباط گیری واقعی افزایش می دهید. دوستان شما فقط زمانی حاضر هستند که همه چیز خوب پیش می رود. با این حال زندگی شما مدام تغییر می کند. به جای اصرار بر تابش خورشید و بیزاری از نشانه های حضور ابر در آسمان، این مسئله را درک کنید که باران ارزشمند است! اگر آزادی واقعی در رابطه تان می خواهید، این را بدانید که ارتباط گیری همیشه به خوب پیش رفتن مسائل وابسته نیست. با یادگیری پذیرفتن و در دسترس بودن در تمام تجربیات زندگی، شما در تمام روابطتان بهتر نقش ایفا می کنید.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

برقرار کردن ارتباط ، اساس یک رابطه است. در برقراری ارتباط، شما و شریکتان تجربه ای را با هم به اشتراک می گذارید. درنتیجه یک حس ادغام شدن بوجود می آید. مادام که این ارتباط عمیق تر می شود، شما از تجربیات یکدیگر آگاه تر می شوید. ارتباط سالم شامل توانایی برای انتقال سریعتر آگاهی شما و شریکتان است. شما می توانید با ادغام کردن آگاهی ها، هنوز هم در درون خودتان استوار باشید.

اما در مواقعی نیز ارتباط گیری می تواند مشکل باشد. کارت ارتباط گیری هر مشکل عاطفی که باعث شود ارتباطتان با شریکتان قطع شود را به شما نشان می دهد. اگر اینچنین باشد، شاید زمان آن رسیده است که با چیزی که در درونتان اتفاق افتاده است روبرو شوید. مسائل زیادی در این راه وجود دارد. ممکن است رنجش هایی وجود داشته باشد که با آنها رو در رو نشده باشید. ممکن است کسی نخواهد آزادی و یا کنترل خود را از دست بدهد. یا کسی بخواهد مدتی را به تنهایی سپری کند. جریاناتی که در درونتان اتفاق می افتد را کشف کنید. ممکن است چیزی درون شما نیاز به التیام داشته باشد – و حالا وقتش رسیده که این کار را انجام دهید. ممکن است بخواهید درمورد آن موضوع با شریکتان صحبت کنید، که این خودش نوعی ارتباط است.

این کارت به شما یادآوری می کند شکل هایی از ارتباط وجود دارند که کمتر سالم می باشند – برای مثال شما عادت داشته باشید تا به احساسات و نیازهای شریکتان بیشتر از خودتان توجه کنید. در این صورت ممکن است نگرش، احساسات و خواسته های او را بیشتر دریابید – و از خودتان دور شوید. اگر در چنین شرایطی هستید، این کارت از شما می خواهد تا به احساسات خودتان بیشتر توجه کنید. با هر آنچه که احساسش می کنید، آن را می خواهید و یا به آن نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. با ارتباط گیری با خودتان قادر خواهید بود تا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید – و همچنان خودتان باشید.

در ارتباط سالم، هریک از طرفین می دانند که چه کسی هستند، و به عنوان یک شریک قلب خود را به سوی یکدیگر باز میکنند. در لحظه های مثبت، لذت آنها چندبرابر می شود. یک تجربه خوب بسیار با شکوه تر می شود. ممکن است یک غروب آفتاب رنگارنگ باشد، یک وعده غذایی خوشمزه، یک صحبت الهام بخش، یک پیاده روی دوستانه، و یا برخی فعالیت های لذت بخش دیگر.

ارتباط داشتن می تواند در طول زمان های دشوار، مفید باشد. به جای کناره گیری در هنگام ناراحتی، و یا جلوگیری از احساس غم و اندوه شریکتان، می توانید باز هم در کنار او باشید. می توانید حاضر باشید و ارتباط برقرار کنید. می توانید با شریکتان صحبت کنید. می توانید هر آنچه که در درون شما درجریان است را به اشتراک بگذارید – بدون تلاش برای تغییر آن و یا اجتناب از آن. شما به سادگی هر اتفاقی که می افتد را با هم تجربه می کنید.

در زمان سختی، چالش واقعی، در ارتباط ماندن با خودمان است. آیا هیچگاه از احساسات بد اجتناب نمی کنیم؟ آیا تمایل نداریم اینگونه فکر کنیم که در داشتن احساسات بد، همیشه مقصر خود ما هستیم؟ با دوری از احساسات منفی ارتباطمان با دیگران و همچنین با خودمان قطع می شود.

اما زمانی که شما مایل به تجربه کردن آن احساسات هستید – مثبت یا منفی – ظرفیتتان را برای ارتباط گیری واقعی افزایش می دهید. دوستان شما فقط زمانی حاضر هستند که همه چیز خوب پیش می رود. با این حال زندگی شما مدام تغییر می کند. به جای اصرار بر تابش خورشید و بیزاری از نشانه های حضور ابر در آسمان، این مسئله را درک کنید که باران ارزشمند است! اگر آزادی واقعی در رابطه تان می خواهید، این را بدانید که ارتباط گیری همیشه به خوب پیش رفتن مسائل وابسته نیست. با یادگیری پذیرفتن و در دسترس بودن در تمام تجربیات زندگی، شما در تمام روابطتان بهتر نقش ایفا می کنید.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

سبکی متضاد سنگینی است. پادزهری است برای جدیت بیش از حد – و گیر کردن در مشکلات. کارت سبکی مزایای حفظ تعادل بین حل مشکلات و کنار گذاشتن آن برای مدتی کوتاه را یادآوری می کند. شما نمی توانید همیشه روی رابطه ی خود کار کنید. باید از آن لذت هم ببرید! حفظ تعادل یک عامل ضروری است.

به جای اینکه مدام متمرکز حل مشکلات باشید، سبکی به ذهن اجازه ی استراحت می دهد. ذهن خود را باز کنید و آزادانه تر نفس بکشید. مثل بادبادک روی باد شناورید و از مرز جاذبه و سنگینی فراتر می روید. کمی از اهمیت و "درست" دانستن خود بکاهید و همه چیز را اینقدر جدی نگیرید. دیدگاهی را برگزینید کنید که به شما اجازه ی دیدن جوانب مختلف بیشتری را بدهد. از این جایگاه، راه کارهای جدیدتری و موفقیت آمیزتری به چشم می خورند.

شوخ طبعی نوع بی نظیری از سبکی است. برای کناره گیری از موضع و تعصبات شخصی و دیدن جنبه های بامزه ی موضوع مهارت لازم است. افرادی که حس شوخ طبعی دارند به سبکی دست می یابند که حتی در سختی ها و مشکلات هم به آنها کمک می کند.

وقتی در موضعی ایستاده اید بیش از حد جدی هستید – یا خودتان را بسیار جدی جلوه می دهید؟ این کارت از شما می خواهد که خود را رها کنید. ممکن است فکر کنید نمی توانید قبل از حل یک مشکل خاص احساس خوشحالی کنید. شاید در نقش فردی "بالغ" گیر کرده اید که بیش از حد زیر بار مسئولیت و جدیت رفته است.

کارت سبکی به شما می گوید که زمانی را برای رهایی از قیدوبند در نظر بگیرید و حس هیجان و بازیگوشی کودکی را تجربه کنید. روابط با بازی است که عمیق و شکوفا می شوند و بازی نیاز به پذیرش و اجازه دارد. آزادی حاکم بر بازی یک منبع انرژی خودبخودی را آزاد می کند که غذای روح شماست و شما را احیا می کند. حماقت کردن، شکلک درآوردن یا حتی جک گفتن با صدای عجیب و غریب را تجربه کنید.

اما این کارت به معنای انکار چیزی نیست. افرادی که بر ساده ماندن امور اصرار دارند و خیلی جدی بودن را مسخره می کنند، یا افرادی که مسائل احساسی طرف مقابل خود را مانع رشد خود می دانند نیز در اشتباه هستند. اگر همیشه سعی در فرار از مشکلات سنگین داشته باشید، کارت سبکی از شما می خواهد که عمیق تر فکر کنید. برای رشد و پیشبرد یک رابطه ی سالم لازم است که قدری عمیق تر به مسائل نگاه کنید.

حفظ تعادل بین جدی بودن و سبکی، کار و بازی، نکته ای اساسی است. گفتن اینکه "نمیشه که همش مثل تراکتور کار کرد" به کسالت حاکم بر فردی سخت کوش و رابطه ی او اشاره دارد. کار بیش از حد آدم را خسته می کند و دیگر قادر به دیدن راه کارهای مثبت نیست. لازم است هر از گاهی استراحت کنید و بعداً با روحیه ای تازه تر به کار برگردید.

این کارت به شما می گوید که بین جنبه های سبک و سنگین رابطه تعادل برقرار کنید. بدانید که چه زمان باید جدی بود و چه زمان باید بی خیال بود. بدین طریق، در حل مشکلات خوش فکرتر خواهید بود – و در زندگی روزمره سرحال تر هستید.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

گشودن به معنای ابراز خود و باز کردن درهای حدومرز و "بله" گفتن به با هم بودن است. مثل باز شدن گل برای دریافت نور خورشید است. با آزادانه نفس کشیدن، می توانید گرمای این خورشید را در سینه ی خود حس کنید. این گرما در نهایت به دیگران نیز می رسد. با گشودن قلب خود بیشتر در ارتباط با دیگران قرار می گیرید و می توانید احساسات تان را با هم سهیم شوید.

گشودن یک انتخاب است. می توانید درهای قلب خود را بگشایید یا ببندید یا حد وسط را حفظ کنید. طبیعی است که گاهی برای مدتی به خود فرو روید و خود را شارژ کنید. لازم نیست که همواره گشوده باشید و بستن درهای قلب به معنای "اشتباه" بودن نیست. اعتماد یک عقلانیت طبیعی است، مثل گلی که به طور غریزی می داند کی باز شود و کی بسته. اما وقتی که "بله" می گویید – و قلب خود را می گشایید – پذیرفته اید که در دسترس باشید و رابطه ی خود را تقویت کنید و پرورش دهید تا آن را در اعماق قلب خود احساس کنید.

گشودن به معنای باز کردن درهای حفاظت از خود است. با پرسیدن " تو واقعاً کی هستی؟ می خواهم بدانم. من آماده ی فهمیدن هستم" شخص دیگری را درون قلب خود راه می دهید. در این جاست که می توانید به درستی – به دور از افکار محدودکننده، ترس ها و قضاوت ها، با هم ملاقات کنید.

گاهی گشودن کار سختی است. مثلاً، آیا به ترس از رد شدن فکر می کنید؟ آیا به علت مسائلی که قادر به تحمل آن نیستید مایل به عقب نشینی هستید؟ آیا به علت ترس از آسیب دیدن حالت تدافعی به خود می گیرید؟ اگر طبق عادت حالت تدافعی داشته باشید، ممکن است حتی متوجه آن نباشید. ممکن است بی حس شوید، اعتمادی به گشودن نداشته باشید، و حتی این کار را ابلهانه بدانید. اما گشودن راهی برای نجات – و التیام - خود است. این کار شما را ترغیب می کند تا باز خود را رها کنید، حتی اگر آسیب دیده اید، حتی اگر این کار ریسک باشد. شاید ارزش ریسک کردن داشته باشد.

گشودن با رها کردن خود آغاز می شود. اگر قلب خود را به خاطر دیگران بگشایید، در نهایت حس تهی بودن خواهید داشت. اما اگر قلبتان را به خاطر خودتان بگشایید، به عشق و التیام درونی پی خواهید برد. با قلبی باز، عشقی التیام بخش را مرهم تمام زخم های خود می کنید، مرهم تمام بخش هایی که آسیب دیده است. بعد از این کار، قلب خود را برای دیگران بگشایید، در دسترس باشید و بگذارید بیشتر وارد زندگی تان شوند.

اگر کارت "گشایش" را انتخاب کردید، بدین معناست که می توانید قلب خود را بیشتر بگشایید. می توانید شیرینی زندگی را بیشتر از آنچه که نشان می دهد بچشید. می توانید از حفاظت افراطی خود بکاهید و لذت بیشتری از رابطه ای که مناسب شماست ببرید. ممکن است زمان مناسبی برای حرکت – و شروع دسترسی به دیگران - باشد.

باز بودن به معنای صداقت درباره ی فردی است که هستید – گذشته ی شما، اشتباهات، ترس ها، دردها، امیدها، خواسته ها و نیازهای واقعی. این کار را با روحیه ی پذیرش خود واقعی تان – و شخصیت واقعی طرف مقابلتان – انجام دهید. گشودن زمانی اتفاق می افتد که هر دوی شما با هدف پذیرش شخصیت واقعی یکدیگر در دسترس باشید. در این پذیرش، عمیقاً التیام می یابید و شادی و لذت رابطه ی خود را احیا می کنید.

 فال رابطه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

در یک رابطه ی سالم هر یک از طریفین رشد و پیشرفت یکدیگر به عنوان یک فرد را حمایت می کنند. این کار به شما یاد می دهد تا فردیت را بخش مهمی از یک رابطه بدانید. اهمیت دادن به فردیت طرفین، نه یک تهدید برای نزدیکی، بلکه باعث غنا و تکامل رابطه می شود.

فردیت مانند یک باغ در وجود آدم است. تمام بذرها و گیاهانی که در این باغ می رویند "من" را می سازند. این گیاهان همان استعدادها، علائق، حرفه ها، ویژگی های اخلاقی و هر آنچیزی است که در زندگی به آنها بها می دهید.

کارت "فردیت" از شما می خواهد تا منحصر به فرد بودن، گفته ها، علائق و سلایق خود را محترم بشمارید و چیزهایی را که دوست ندارید نادیده بگیرید. حتی در یک رابطه ی نزدیک لازم است که به حدود خود – و طرف مقابلتان - پایبند باشید. حدومرز به آن چیزی گفته می شود که باغ فردیت را تعریف می کند و از آن حمایت می کند. گاهی اوقات کشیدن حصاری بدور خود لازم است تا بذرهای جوان در فضای خود رشد کنند و نیرو بگیرند.

به عنوان یک فرد، وظیفه ی شما این است که مطمئن شوید تمام بذرهای وجودتان تغذیه می شوند و تحت مراقبت شما هستند. هر یک از دو طرف رابطه باید به حس شخصی خودش احترام بگذارد. هر یک از شما باید محافظ باغ خود باشید و علف های هرز را بچینید و هیچ گاه نگذارید باغ تان بخشکد یا بی بار شود. زمانی را برای انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. علائق خود را دنبال کنید. به تفاوت های خود احترام بگذارید و حتی یاد بگیرید که با آنها شادی کنید!

محترم شمردن فردیت در متن یک رابطه معمولاً کار ساده ای نیست. آیا مانعی بر سر راه شما برای انجام این کار وجود دارد؟ آیا تابحال پیش آمده که به دیگری بیش از خود اهمیت دهید؟ آیا فکر می کنید که توجه به باغ وجودی تان "خودخواهی" یا "بی اهمیتی" است – به خصوص اگر دیگران نیازهای خود را ادا کنند؟ آیا فکر می کنید کشیدن حصاری به دور باغ خود "اشتباه" است و نباید حد و مرزی داشته باشید و نباید هیچ وقت به کسی "نه" بگویید؟

درصورتی که حدومرز شما بیش از حد محو شود و در احساسات و نگرش های طرف مقابلتان گم شوید، کارت فردیت به شما هشدار می دهد. با این کار، شما احساسات، خواسته ها و نیازهای خود را فراموش می کنید. پیشرفت خود را فراموش می کنید. گرچه هدف شما پیوستن و حمایت از طرف مقابلتان است، اما با این کار مسئولیت اصلی خود را نادیده می گیرید. وظیفه ی شما پرورش فردیت خودتان است. اگر این کار را نکنید، به رابطه تان آسیب می زنید.

اگر در حال فراموش کردن فردیت خود هستید، در قلبتان را بیشتر به روی خود – نیازها، خواسته و تمایلات خود – بگشایید و فردیت خود را پرورش دهید. توجه به باغ وجودی هم به صلاح شماست و هم رابطه تان. چون فردیت شما را به عنوان یک انسان کامل تضمین می کند و استعدادهای شما را برای تعامل با دیگران تقویت می کند.

البته فردیت به معنای دیوار کشیدن به دور خود و منزوی شدن نیست. حدومرزها مانند دروازه اند. باز و بسته می شوند. شما می توانید در باغ شریک زندگی تان قدم بزنید. هدف این است که بین یکی شدن و جدایی در جریان باشید – تا هم بتوانید به راحتی با شریک زندگی تان ارتباط برقرار کنید و هم حس فردیت خود را داشته باشید. هدف این است که هم "من" را بشناسید و هم "ما" را.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد