//
کدخبر: ۴۴۷۷۴۳ //

فال رابطه | فال رابطه دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه دوشنبه 7 اسفند ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

قضاوت و تفسیر، دلیل برخی از بزرگترین مشکلات ما در رابطه است - در عین حال ما آنها را اغلب انجام می دهیم! در ارتباطات عادی، ما به تبادل تصورات ذهنی می پردازیم. ما به یکدیگر برچسب می زنیم، اقدامات یکدیگر را تفسیر می کنیم، و شخصیت یکدیگر را قضاوت می کنیم. در اصل، همه ی این ها، فقط نظریه های شخصی هستند – که بر اساس نوع دید ما از جهان است.

در علم، نظریه کاملا متفاوت از یک واقعیت است. اگر چیزی یک واقعیت است، این واقعی است. اگر این یک تئوری است، پس قطعی نبوده و قابل بحث است. بنابراین دانشمندان با دقت برای حقایق و نظریات تمایز قائل می شوند. با این حال در زندگی روزمره، بر خلاف علم، نظریه های شخصی بر ما تسلط دارند. انتظارات ما، نظرات و تفاسیرمان، بر روی چگونگی ارتباط ما تاثیر می گذارند.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که منظور شخصی را اشتباه گرفته اید یا آن ها را به اشتباه قضاوت کرده اید؟ چنین اشتباهاتی می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند. به خصوص در زمانی که احساسات ما غالب است، در معرض اشتباههات بیشتری از منظور یکدیگر هستیم. واکنش شدید، باعث می شود برخی واقعیت های اساسی از یک وضعیت از دست برود.

کارت حقایق از شما می خواهد که توجه نزدیکی به این موضوع داشته باشید که آیا شما با حقایق ارتباط برقرار می کنید - یا با نظریه ذهنی خود. حقایق یک وضعیت، به خودی خود می تواند با تمام بخش هایش مشاهده شود. اما در نظریه، در زمینه ی تفسیر عقاید و قضاوت ها، در هر فرد متفاوت است. درست مثل نظریه ها در علوم که اغلب به شدت مورد بحث قرار می گیرند.

متاسفانه، ما در تلاشی که برای مقابله با مسائل بین فردی می کنیم، اغلب به قضاوت و یا جبهه گیری می پردازیم. ما یکدیگر را سرزنش می کنیم، به یکدیگر برچسب می زنیم، و نظراتمان را به عنوان واقعیت در نظر می گیریم که نتایج سازنده ای در پی نخواهد داشت. ما فقط مشکلاتمان را شعله ور می کنیم و با فشار وارد کردن بیشتر، راه حل های عملی را دور از دسترس می کنیم.

مانند یک دانشمند، شما هم می توانید تا حد زیادی به حقایق واقعی از یک وضعیت توجه کنید. شما می توانید افزایش مشکلات را با جلوگیری از قضاوت های فتنه انگیز، نظرات شخصی و یا تفسیرهای بحث برانگیز متوقف کنید. در عوض، شما می توانید از طریق بحث موشکافانه در مورد حقایق واقعی درک متقابل را افزایش دهید. حقایق شبیه قطعات یک پازل است که در کنار هم مشخص می کنند چه چیزی واقعی است.

حقایق چه هستند؟ چیزهایی که شما می بینید و می شنوید - که هر دو طرف می توانند در مورد آن به توافق برسند. شما حقایق را با اظهارات ساده به اشتراک می گذارید مانند "من شنیدم تو این را گفتی "، "من گفتم که"، "من دیدم تو چنین و چنان را انجام دادی." همچنین می توانید در مورد احساسات خود صحبت کنید، در مورد آن چه نیاز دارید، و آن چه در واقع می خواهید – به عنوان مثال "من احساس می کنم صدمه دیده ام،" "من عصبانی هستم"، "من نیاز دارم برای مدتی ترکت کنم."

هنگام استفاده از کلمه "من" در آغاز جملات خود، بهتر است که به حقایقی ساده اشاره کنید که هر دو ممکن است بر سر آن موافق هستید. اما زمانی که کلمه "شما" را موضوع قرار می دهید - مانند "تو تنبل هستی"، "تو من را عصبانی می کنی"، "تو خیلی حساسی " و یا "تو اهمیتی نمی دهی" - تمرکزتان بر روی شریک زندگیتان است. این نوع بحث مستبدانه حول محور برداشت های شخصی است. به طور طبیعی این نوع قضاوت باعث توقف ارتباط سازنده می شود.

زمانی که چنین نظریه ی ناراحت کننده ای برای شما رخ می دهد، می توانید به واقعیت نزدیک شود. به جای بحث کردن، در مورد حقایق بپرسید! بپرسید، "به طور خاص چه چیزی دیدید و یا شنیدید که منجر شد آن حرف را بزنی؟" با استناد به حقایق - به جای توجیه کردن نظریه های ذهنیتان - شما و شریک زندگیتان می توانید در مورد یک واقعه مشترک صحبت کنید. حقایق را دریافت کنید؛ این یک گام لازم برای رسیدن به شفاف سازی، درک متقابل، و راه حل واقعی است.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

رابطه ها، چه کوچک و چه بزرگ، توسط یک توافقی که ما تعریف می کنیم تعریف می شوند. در وسیعترین مقیاس، ما در مورد چگونگی عمل و صحبت کردن توافق می کنیم. بسیاری از این موافقت نامه ها ناخودآگاه هستند، و همانطور باقی می مانند تا زمانی که ما به تغییر آنها نیاز پیدا کنیم.

در یک مقیاس کوچکتر، ما موافقت نامه های خاصی را در مورد چیزهایی مانند ملاقات در زمان های خاص، درگیر شدن در فعالیت های خاص و یا انجام وظایف خاص به وجود می آوریم. چنین توافق نامه هایی معمولا اقدامات و زمان را مشخص می کنند. نگه داشتن این توافقات یک بلوک اعتماد در میان شرکا است. هر گاه شما موافقت نامه های خود را حفظ نکنید، آن اعتماد را نقض کرده اید.

انتخاب کارت توافق ممکن است نشان دهد که شما نیاز به تغییر یک توافق قدیمی و یا ایجاد یک توافق جدید دارید – تا به حل و فصل برخی از شرایط بپردازید و یا به حرکت در جهت یک هدف مثبت پیش بروید. این کارت از شما می خواهد تا برای ایجاد انواع توافقات آگاهانه تر قدم بردارید.

آیا شما تا به حال بدون آنکه به توافقی برسید آن را به حال خود رها کرده اید؟ موافقت نامه ها همیشه به راحتی حفظ نمی شوند. این امر به ویژه زمانی مهم است که شما به گفته خود زیاد اطمینان ندارید. در این مورد، بخشی از وجود شما ممکن است واقعا به توافق نرسیده باشد. با این حال، در این میان شما موافقت کرده اید، در حالیکه ممکن است از هر گونه سوال یا اعتراضی که بعدها پیش خواهد آمد آگاه نباشید.

کارت موافقت نامه ممکن است به شما بگوید که آگاهانه تر وارد یک مذاکره شوید. آیا شما تمایل دارید در همه موارد سریع به توافق برسید؟ آیا شما این کار را از روی ناچاری و فشار انجام می دهید؟ یا برای جلوگیری از درگیری، و یا اینکه شریکتان احساس بهتری داشته باشد انجام می دهید؟ هنگامی که زمان تحقق یک توافق می رسد، آیا شما با تاخیر جواب می دهید، و یا با نیمه قلبتان آن را قبول می کنید؟ آیا شما کارها را انجام می دهید زیرا از شما انتظار می رود، و شما از اینکه "نه" را بر زبان بیاورید ناراحتید؟ این علائم نشان می دهد که شما تمایل به ایجاد توافق، بدون توجه به احساس واقعی خود دارید.

این کارت به شما یادآوری می کند که گفتن "خیر" به اندازه "بله" گفتن مهم است. اگر شما در ساخت یک توافق به طور کامل به خودتان اطمینان ندارید، وضعیتی را بوجود آورده اید که ناخودآگاه در آن ممکن است توافق تان را بشکنید و یا در نگه داشتن آن به مشکل بر بخورید. ماده حیاتی برای حفظ توافقات روشن و واضح، آن است که از آنچه واقعا در وجود شما در زمان بستن موافقت نامه اتفاق می افتد کاملا آگاه باشید.

این کارت به شما نشان می دهد که در زمان انجام توافق، توجه زیادی به آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد داشته باشید. توجه کنید که کاملا حس "بله" گفتن را در درون خود داشته باشید. به احساسات و یا نگرانی هایی که وجود دارند و آنها را بیان نمی کنید، خوب توجه کنید. اینکه از خود بپرسید "چه احساساتی و یا نیازهایی ممکن است شما را از نگهداری این توافق نامه منع کند" به شما بسیار کمک می کند.

بررسی موافقت نامه هایی که شما قبول می کنید یا نمی کنید و یا آنها را نگه می دارید یا نه، و یا در نگهداری آن دچار خشم می شوید، دری را برای خودشناسی به روی شما باز می نماید. در مورد تمام احساسات، نگرانی ها، و انگیزه هایتان در ایجاد یک توافق بحث کنید. در نتیجه شما توافق نامه هایی را ایجاد می کنید که می توانید با آنها زندگی کنید. شرکایی که این توافق ها را برای یکدیگر بدون هیچ خطری توضیح می دهند و دیدگاه های خود را با صدای رسا برای دیگری بیان می کنند و بر سر هر چیزی مذاکره می نمایند، رابطه ای با شیوه سالم تر با یکدیگر خواهند داشت. ایجاد و نگه داری موافقت نامه، با آگاهی و انتخاب، پایه اعتماد واقعی و درک متقابل را ایجاد می کند.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

همه نیاز به پرورش دارند – توسط خود یا شخص دیگر. منظور از پرورش توجه، تغذیه، یا به یاد داشتن است. پرورش با پذیرش این مساله آغاز می شود که هرکسی – صرف نظر از سن - جنبه های کودکانه ای دارد. این رفتارها با جریان خودجوش هیجان و تعجب یا در حالت های بچه گانه همراه است. اگر این بخش وجود خود را نپرورانید خیلی "بالغ" شده اید.

مواقعی که احساس آسیب دیدگی، تاسف یا عصبانیت دارید ممکن است بیشتر حس بچگی را تجربه کنید. در چنین مواقعی، ممکن است یک اتفاق، جراحت عاطفی کودکی شما را تازه کند – و بخش "جوانتر" وجود خود را احساس کنید که نیازمند عشق و التیام است. این بخشی از وجود است که نیازمند پرورش است. تا زمانی که یاد نگیرید بخش کودک وجود خود را پرورش دهید، احتمال دوباره به وجود آمدن حساسیت، صدمات، ترس ها یا خشم ها وجود دارد.

در پرورش خود به اندازه ی کودکی که عاشقش هستید به خود توجه کنید، برای خود دلسوزی کنید و خود را درک کنید. شاید تصور کنید کودکی با شما زندگی می کند. حامی خود باشید، و به خود اعتبار دهید. درست مثل والدینی که عاشق فرزند خود هستند و از او می خواهند احساستش را با آن ها در میان بگذارد، به درونی ترین احساسات خود اجازه ی بروز دهید.

وقتی که احساسات خود را دریابید و آنها را کامل تجربه کنید – به خصوص ناراحتی، خشم، یا ترس – در حال پرورش خود هستید. پرورش خود به معنای پذیرش احساسات است نه راندن آنها و انتقاد از آنها. این کار در آغوش گرفتن احساسات است نه انکار آن، سرزنش طرف مقابل، یا واداشتن دیگران برای کمک به شما. درست همانطور که کودک نیاز دارد احساساتش درک شود، برای پرورش خود باید آرام بنشینید و به احساسات خود متوسل شوید و بگذارید حس عشق در اعماق وجودتان حفظ شود.

کارت "پرورش" شما را ترغیب می کند تا پرورش دادن را در روابط خود ترویج دهید. اما درست بعد از اینکه آموختید تا کامل در خدمت خود و پرورش خود باشید می توانید این کار را در مورد طرف مقابل خود هم انجام دهید. اگر با دردهای عاطفی خود مشکل دارید، به سختی می توانید هنگام درد طرف مقابل در دسترس او باشید بدون اینکه سعی در حل مشکل او یا برطرف کردن آن داشته باشید. اگر نتوانید خشم خود را بدون سرزنش کردن دیگران تجربه کنید، به سختی می توانید به خشم طرف مقابل خود بدون عکس العمل توجه کنید.

با پرورش درست، جا برای تمام احساسات – درد، ترس، اندوه، خشم، و لذت و هیجان - وجود دارد. تمایل برای نشستن در کنار هم و پذیرفتن یکدیگر در لحظات احساسی بسیار التیام بخش است.

الان چه چیزی برای پرورش شما لازم است؟ چطور می توانید خود را پرورش دهید؟ دوست دارید که رابطه شما از چه جنبه هایی تقویت شود؟

پرورش مثل عسل است که می تواند از لیمو یک نوشیدنی برای رفع عطش درست کند. این حس با حضور واقعی و دلسوزی برای خود – و دیگران – در رویدادهای بسیار احساسی تجربه می شود.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

برقرار کردن ارتباط ، اساس یک رابطه است. در برقراری ارتباط، شما و شریکتان تجربه ای را با هم به اشتراک می گذارید. درنتیجه یک حس ادغام شدن بوجود می آید. مادام که این ارتباط عمیق تر می شود، شما از تجربیات یکدیگر آگاه تر می شوید. ارتباط سالم شامل توانایی برای انتقال سریعتر آگاهی شما و شریکتان است. شما می توانید با ادغام کردن آگاهی ها، هنوز هم در درون خودتان استوار باشید.

اما در مواقعی نیز ارتباط گیری می تواند مشکل باشد. کارت ارتباط گیری هر مشکل عاطفی که باعث شود ارتباطتان با شریکتان قطع شود را به شما نشان می دهد. اگر اینچنین باشد، شاید زمان آن رسیده است که با چیزی که در درونتان اتفاق افتاده است روبرو شوید. مسائل زیادی در این راه وجود دارد. ممکن است رنجش هایی وجود داشته باشد که با آنها رو در رو نشده باشید. ممکن است کسی نخواهد آزادی و یا کنترل خود را از دست بدهد. یا کسی بخواهد مدتی را به تنهایی سپری کند. جریاناتی که در درونتان اتفاق می افتد را کشف کنید. ممکن است چیزی درون شما نیاز به التیام داشته باشد – و حالا وقتش رسیده که این کار را انجام دهید. ممکن است بخواهید درمورد آن موضوع با شریکتان صحبت کنید، که این خودش نوعی ارتباط است.

این کارت به شما یادآوری می کند شکل هایی از ارتباط وجود دارند که کمتر سالم می باشند – برای مثال شما عادت داشته باشید تا به احساسات و نیازهای شریکتان بیشتر از خودتان توجه کنید. در این صورت ممکن است نگرش، احساسات و خواسته های او را بیشتر دریابید – و از خودتان دور شوید. اگر در چنین شرایطی هستید، این کارت از شما می خواهد تا به احساسات خودتان بیشتر توجه کنید. با هر آنچه که احساسش می کنید، آن را می خواهید و یا به آن نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. با ارتباط گیری با خودتان قادر خواهید بود تا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید – و همچنان خودتان باشید.

در ارتباط سالم، هریک از طرفین می دانند که چه کسی هستند، و به عنوان یک شریک قلب خود را به سوی یکدیگر باز میکنند. در لحظه های مثبت، لذت آنها چندبرابر می شود. یک تجربه خوب بسیار با شکوه تر می شود. ممکن است یک غروب آفتاب رنگارنگ باشد، یک وعده غذایی خوشمزه، یک صحبت الهام بخش، یک پیاده روی دوستانه، و یا برخی فعالیت های لذت بخش دیگر.

ارتباط داشتن می تواند در طول زمان های دشوار، مفید باشد. به جای کناره گیری در هنگام ناراحتی، و یا جلوگیری از احساس غم و اندوه شریکتان، می توانید باز هم در کنار او باشید. می توانید حاضر باشید و ارتباط برقرار کنید. می توانید با شریکتان صحبت کنید. می توانید هر آنچه که در درون شما درجریان است را به اشتراک بگذارید – بدون تلاش برای تغییر آن و یا اجتناب از آن. شما به سادگی هر اتفاقی که می افتد را با هم تجربه می کنید.

در زمان سختی، چالش واقعی، در ارتباط ماندن با خودمان است. آیا هیچگاه از احساسات بد اجتناب نمی کنیم؟ آیا تمایل نداریم اینگونه فکر کنیم که در داشتن احساسات بد، همیشه مقصر خود ما هستیم؟ با دوری از احساسات منفی ارتباطمان با دیگران و همچنین با خودمان قطع می شود.

اما زمانی که شما مایل به تجربه کردن آن احساسات هستید – مثبت یا منفی – ظرفیتتان را برای ارتباط گیری واقعی افزایش می دهید. دوستان شما فقط زمانی حاضر هستند که همه چیز خوب پیش می رود. با این حال زندگی شما مدام تغییر می کند. به جای اصرار بر تابش خورشید و بیزاری از نشانه های حضور ابر در آسمان، این مسئله را درک کنید که باران ارزشمند است! اگر آزادی واقعی در رابطه تان می خواهید، این را بدانید که ارتباط گیری همیشه به خوب پیش رفتن مسائل وابسته نیست. با یادگیری پذیرفتن و در دسترس بودن در تمام تجربیات زندگی، شما در تمام روابطتان بهتر نقش ایفا می کنید.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

یکی از ساده ترین راه ها برای برقراری ارتباط با دیگران لمس کردن است. خواه دستی به شانه ی رفیق کشیدن باشد یا درآغوش گرفتن معشوق، حس لامسه منبع مهمی از اطلاعات است. با این کار می گویید "من به تو اهمیت می دهم" و حضور واقعی خود را به گونه ای نشان می دهید که کلمات از بیان آن قاصرند. حتی در روابط کاری، دست دادن خیلی چیزها را نشان می دهد – و گاهی نشانه ای از یک قرارداد است.

آیا ممکن است از این روش مهم انتقال اطلاعات به دیگران غفلت کرده باشید و حتی متوجه این مساله هم نشده باشید؟ انسان ها از نظر میزان علاقه به لمس کردن و لمس شدن متفاوت اند. نگرش ما بازگوکننده ی نوع تربیت ماست. لمس کردن همراه با نگرشی خاص به کودک آموزش داده می شود. در برخی خانواده ها لمس کردن بخش معمولی از زندگی است درحالیکه در برخی دیگر به شدت نادر است. آموزش های جنسیتی هم بر نگرش فرد در این زمینه تاثیر می گذارد و باعث تفاوت عمده ی دیدگاه زن و مرد به این قضیه می شود.

اغلب خود را در لمس کردن محدود می کنند. مثلاً لمس کردن زوج می تواند نشانه ی تمایل جنسی باشد که اگر نبود لمس کردنی هم وجود نداشت. این کارت به شما یادآوری می کند که لمس کردن بخش اولیه ی برقراری ارتباط است و می پرسد که آیا خود را در ابراز و دریافت این حس محرویم می کنید یا نه.

در یک رابطه ی رمانتیک، لمس کردن می تواند گرم و دوست داشتنی یا داغ و شهوت انگیز باشد. بهترین حالت زمانی است که انواع آن را تجربه کنید. لمس کردن هم می تواند جنبه های معاشقه ای داشته باشد و هم انتقال ساده ی احساسات قلبی به فرد دیگر باشد. بغل کردن و در آغوش گرفتن خودبخودی عشقی شیرین را بیان می کند ، بخصوص وقتی که هیچ هدفی فراتر از تمایلات اولیه برای برقراری ارتباط وجود نداشته باشد. بدون هیچ استثنایی یا انگیزه ای، لذت ناب و عاشقانه ی لمس کردن قلب را به آواز وا می دارد.

چه در رابطه ی رمانتیک یا انواع روابط دیگر، لمس کردن نباید با اجبار باشد. همواره به سطح راحتی دیگران هنگام لمس کردن توجه داشته باشید. همه ی ما از این نظر با هم تفاوت داریم و همه حق دارند که بخواهند حدودشان در این زمینه محترم شمرده شود. اما به خاطر داشته باشید که همواره می توان آن را بیشتر طلب کرد، این را از زوج خود بخواهید!

در تمام روابط، شیوه ی درست لمس کردن راهی است برای برقراری حس حمایت و پشتیبانی. در مواقع صدمه دیدگی ما را تسکین می دهد و به ما کمک می کند تا شادی های خود را جشن بگیریم. گاهی لمس کردن به تنهایی ارزش هزاران کلمه را دارد. گاهی وقتی حرفی برای گفتن نیست، لمس کردن مناسب می تواند حاوی بهترین پیام باشد.

کارت لمس کردن از شما می خواهد تا از تاثیر این بعد مهم رابطه در زندگی خود آگاه باشید. چقدر با لمس کردن راحتید؟ آیا این حرکت اغلب از سوی شماست؟ چقدر نسبت به میزان واکنش افراد به این کار اهمیت می دهید – چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند – چه کاری مناسب است؟ آیا با یک شریک رمانتیک همه نوع حرکات لامسه را تجربه کرده اید – یا خود را محدود می کنید؟ آیا به راحتی درخواست لمس شدن می کنید؟ حس لامسه را چگونه برای برقراری رابطه با دوستان و خانواده بکار می گیرید؟

اگر فکر می کنید در زمینه ی لمس کردن محدودیت دارید، شاید زمان آن باشد که به خود اجازه ی امتحان کردن آن را بدهید. شاید دیگر لازم نیست خود را محدود کنید. لامسه روشی ساده برای رشد است – راهی که همه می توانند برای لذت بردن از آن استفاده کنند.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

هنگام ابراز احساساتی مثل خشم، ترس، ناراحتی معمولاً چگونه واکنش نشان می دهید؟ آیا عقب نشینی می کنید؟ با شریک تان هم فکری می کنید؟ یا احساسات او را درک می کنید؟ آیا سعی در بهتر کردن یا حل مشکلاتش می کنید؟ اگر شما را به خاطر حسی که دارید سرزنش کند چطور؟ چه عکس العملی نشان می دهید؟ آیا در نهایت خودتان ناراحت می شوید؟

هیچ یک از این ها کارساز نیست – نه برای شما و نه او. کارت شاهد از شما می خواهد تا راه های دیگر و مناسب تر را در نظر بگیرید. هر زمان که طرف مقابل احساسش را بیان کرد، شاهد آن باشید. بگذارید ببیند که همیشه کنارش هستید تا از درک احساساتش نترسد.

کارت شاهد به طرفین اجازه می دهد تا با درک احساسات به تکامل طبیعی برسند. شهادت، حامی ابراز ناراحتی های عاطفی است – و می تواند باعث تغییر کامل موقعیت شود. شاهد فرد دیگر بودن یعنی در دسترس بودن، متمرکز بودن و مهربانی کردن. از شما می خواهد تا نه قضاوت کنید و نه دخالت. این عمل شما قدردانی های عمیق را به دنبال خواهد داشت.

عامل اصلی برای شاهد بودن، متمرکز بودن است. نفس عمیقی بکشید. مطمئن شوید که همچنان به نفس عمیق کشیدن ادامه می دهید. ذهن خود را آرام و ساکت نگاه دارید – مثل برکه ای آرام. اگر افکار و قضاوت ها به ذهنتان خطور کرد، آنها را کنار بزنید – و دوباره روی طرف مقابل متمرکز شوید. صریح و متمرکز بودن – و در دسترس بودن – از همه چیز مهم تر است. اگر نمی توانید این کار را بکنید، اندکی دست نگه دارید.

در شهادت، اشتباه نکنید و حرف های طرف مقابل را به دل نگیرید. اگر چنین شد به خاطر بیاورید که او فقط می خواهد با کلمات احساسات خود را تخلیه کند. به او اجزه دهید که این انرژی را آزاد کند. بدانید که او نمی تواند اکنون منطقی باشد و آنچه که می گوید ممکن است دقیق نباشد.

ممکن است به شما کمک کند تا بفهمید که شاهد آزاد شدن انرژی او از گذشته هستید – احساساتی که از کودکی، از رابطه ی قبل، یا رابطه با شما در او حبس شده اند. منشا این انرژی هرجا که باشد، درصورت رها نشدن بر هر دوی شما تاثیرگذار است – تا زمانی که حبس باشد بر قدرتش اضافه می شود.

بدانید که این مساله در نهایت بسیار التیام بخش خواهد بود. بهترین حمایت شما در التیام او این است که به او اجازه دهید احساسات درونش را تجربه کند. سعی در حل کردن یا بهتر کردن او فقط باعث تاخیر در التیام گرفتن او می شود. به او هدیه ی نایابی بدهید که وقعاً در تسکین موثر است – حضور کامل خود. بدانید که او خود قدرت آزاد کردن انرژی و تسکین خود را دارد. حضور شما تمام چیزی است که برای پشتیبانی و بیرون کشیدن طرف مقابل از تاریکی لازم است.

تصور خورشید هنگامی که کنارش نشسته اید موثر است. حتی در نیمه های شب، می دانید که خورشید همچنن می تابد. گرچه به لحاظ عاطفی حس تاریکی می کند اما می فهمد که خورشید بالاخره طلوع خواهد کرد. شاید ابرها آن را پوشانده باشد – یا حتی باران اشک یا خشم – اما خورشید همچنان وجود دارد. جهانی را با تابش طلائی رنگ خورشید متصور شوید که سینه تان را پر می کند. گرمایش را حس کنید. بزرگ شدنش را در قلب خود حس کنید و پرتوهای نورش را به سمت او هدایت کنید – تصور کنید که چه حسی پیدا می کند وقتی خورشید وجودش بالاخره طلوع کند!

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

کارت قلب از شما می خواهد که در قلمرو قلبتان حرکت کرده و به ندای آن گوش دهید. هنگامی که شما در قلب خود هستید، می توانید با دیگران از محل شفقت و انرژی عشق در ارتباط باشید. قلب شما راه آرامی جدا از عقل دارد، بی حرف و آرام است. هنگامی که شما با همه چیز با قلب باز برخورد می کنید، می توانید به هر آنچه که می بینید، با احترام و پذیرش، پرتو بیافکنید.

برای رسیدن به قلب خود، حرکت و آگاهی خود را به پایین قفسه سینه خود ببرید، و با منبع درونی خود تماس برقرار کنید. به خودتان اجازه دهید تا آرامش یابید و نفس عمیق بکشید. تمرکز و توجه خود را به احساساتی که در قفسه سینه خود دارید، معطوف کنید. از عشق دعوت کنید تا در قلب شما راه یابد و جا باز کند! بعد از آن است که احساس گرما می کنید، و به انرژی آن وسعت می بخشید.

قلب باز می شود؛ شبیه به یک گل که به اشعه های گرم نور خورشید در یک روز کامل بهاری باز می شود. می توانید این حس عمیق که از آرامش درونی ناشی می شود را به یاد آورید؟ یک کره ی طلایی از نور خورشید را تجسم کنید که به آرامی قفسه سینه شما را پر می کند. اجازه دهید گرمای شما خارج از قلب تان هم شروع به تابش کند- و به جهان اطراف شما بتابد.

در باز کردن قلب تان، شما یک موقعیت عالی را به ارمغان می آورید برای تحمل کردن هر آنچه که ممکن است اتفاق بیافتد. شما می توانید برقراری ارتباط با قلب را در هر شرایطی انتخاب کنید - حتی جایی که در آن به صورت منفی واکنش نشان می دهید. قلب شما پر از قدرت است. آن را می توانید در هر لحظه ی آسان یا سختی باز کنید. شما ممکن است شگفت زده شوید با قدرت خورشیدی که در قلب شما می درخشد، حتی در شرایط بسیار نگران کننده.

در هر حال، باز کردن قلب تان، به این معنا نیست که شما باید نیازهای خود را فدا کنید. در واقع، قلب شما می تواند به شما کمک کند که به صدای نیازهای واقعی خود گوش کنید و اجازه دهید که شریک زندگی تان هم شما را بشنود. در نهایت، زندگی توام با عقل و احساس به شما اجازه می دهد تا به نتایج رضایت بخش تر دست یابید.

هنگامی که شما در قلب خود هستید، نیازی به قطع ارتباط با شریکتان در هنگام ابراز احساسات ناراحت کننده، ندارید. هنگامی که شما یک قلب باز دارید، می توانید به سادگی نفس بکشید و اجازه دهید که دیگران احساسات خود را بیان کنند. شما می توانید بی سر و صدا شاهد احساس امنیت و قدرت خود باشید. در شرایط دشوار، می توانید تشخیص دهید که شما و شریک زندگی تان در حال حرکت به سوی بهبود هستید - حتی اگر در ابتدا باید از لحظات تاریک و یا احساسات نگران کننده عبور کنید.

مانند هوای طوفانی، احساسات هم تنها لحظه ای از خورشید دور می مانند. قلب شما می داند که حتی باران - در قالب اشک - در خدمت یک هدف مثبت است. حتی در تاریکی شب، قلب شما به شما یادآوری می کند که خورشید هنوز وجود دارد. قلب شما می داند که خورشید در نهایت طلوع می کند. در قلب تان، شما می توانید یک خورشید طلایی را ببینید، احساس کنید در درون شما طلوع می کند و گرمای خود را که از درون قفسه سینه تان می تابد احساس کنید.

شما می توانید مطمئن شوید که خورشید در نهایت با شریک زندگی شما طلوع خواهد کرد. همانطور که تصور می کنید که از طلوع آفتاب، قلب شما می تواند بیشتر و بیشتر باز شود. همانطور که تصویر روشنی از طلوع خورشید را نگه می دارید، شفقت خود را می توانید برای خود و شریک زندگی تان به درخشش درآورید. در هر جریان، قلب شما می تواند به شما کمک کند که به سوی بهبود، رشد و درک بهتر حرکت کنید.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

سرعت زیاد زندگی باعث شده تا بسیاری از ما انسانها احساس کمبود زمان کنیم. ما در زیر آوار برنامه زمانبندی مان دفن شده ایم و زمان زیادی در طول یک روز نداریم. ما زمان کمی برای برقراری ارتباط با دیگران داریم - به خصوص زمانهایی که پر انرژی تر هستیم و سرگرم مسائل دیگر نیستیم.

کارت زمان از شما می خواهد تا چگونگی تخصیص زمان به روابطتان را در نظر بگیرید. بسیاری از ما زمان مان را به تمرکز بر روابطی تخصیص می دهیم که توسط آن کاری را انجام دهیم - مانند یک تجارت، یک وظیفه، یک پروژه، و یا بزرگ کردن بچه هایمان. ممکن است در آرزوی وقت بیشتر برای با هم بودن باشیم، اما یک احساس مسئولیت، مدام ما را از این کار دور نگه می دارد.

کاملا واضح است اگر شما چیزی را ارزش گذاری کنید، مستلزم آن است که به آن تمایل داشته باشید. این مسئله برای روابط نیز مانند کسب و کار باید در لیست کارهایتان قرار گیرد. اگر شما زمان و انرژی کافی نگذارید، مشخص است که همه چیز از هم می پاشد. کارت زمان به شما کمک می کند تا در روابطتان زمان زیادی را بر روی اهداف خارجی متمرکز نکنید. شراکت شما زمانی موفقیت آمیز است که شما مطمئن باشید رابطه تان همراه با انرژی مثبت و رشد شخصی باقی می ماند.

هر رابطه ای شبیه یک باغ است. اگر می خواهید دائماً انرژی مثبت برداشت کنید باید مدام به آن رسیدگی کنید. اگر شما به آن نرسید و آب و غذا به آن ندهید، محصولاتتان خواهند مرد و دیگر چیزی برای برداشت ندارید. شما با حضور مداوم خود، به آن غذا می دهید. با اشکهای حاصل از احساساتتان به آن آب می دهید. این رابطه به رطوبت نیاز دارد - و همچنین به گرمای آفتابی که در قلبتان جای دارد.

کارت زمان یادآور این است که هر رابطه معنا داری از شما و شریکتان می خواهد تا برای همدیگر وقت بگذارید. اما نه فقط در راستای فعالیت های هدفمند. شما نیاز ندارید که بطور خاص برای پیاده روی یا بیرون رفتن برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کنید.

در طول این زمان که به همراه شریکتان صرف می کنید، برای ایجاد یک ارتباط واقعی در دسترس باشید. چیزی که این رابطه را مخصوص می کند، این است که شما در واقع خودتان را به اشتراک می گذارید و کیفیت های مثبت خود را نشان می دهید - مانند شفقت، صبر، شادی، صلح، تفاهم، احترام و مراقبت صحیح، کیفیت هایی مانند گوش دادن به قلبتان و صحبت کردن از طریق قلبتان.

اگر با انجام دادن کارها سرتان را شلوغ کنید، ممکن است این کیفیت ها را در روابطتان تغذیه نکنید - که بعدها خشک و بی ثمر می شوند. گاهی اوقات مردم برای اجتناب از چیزی، به فعالیت های مختلف روی می آورند. اگر این اتفاق برای شما افتاد، کارت زمان می تواند شما را تشویق کند. بسیار مهم است که زمانی را با شریک خود بگذرانید - برای کشف و به اشتراک گذاشتن احساساتتان و پی بردن به اینکه واقعاً چه می گذرد. خطر فرار کردن از هر رابطه ای، این است که ممکن است کل روابطتان را از دست دهید.

شما و شریکتان مشغول بزرگ کردن باغتان هستید. می توانید در باغتان فقط علف هرز داشته باشید، یا اینکه با صرف وقت برای آن، انرژی مثبت، شادی، و تکامل برداشت کنید.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

در قضاوت کردن همیشه قضاوت خود را "درست" می دانیم و قضاوت دیگران را "غلط" – البته به جز مواردی که در مورد خود قضاوت می کنیم. ما بسیاری از قضاوت ها را از کودکی از پدر و مادرمان یاد گرفته ایم؛ آنها به ما "خوب" و "بد" را نشان داده اند. به عنوان یک فرد بالغ براساس همان آموخته های خود قضاوت می کنیم. این کار را آگاهانه انجام می دهیم و این سرمنشا مشکلات در روابط است.

کارت قضاوت به ما می گوید که وقتی انگشت خود را رو به طرف مقابل بگیرید، لذت بسیاری از رابطه کاسته می شود. برچسب زدن، انتقاد کردن یا سرزنش کردن طرف مقابل، دیدگاه شما را خراب می کند. با لنز قضاوت نمی توانید واقعیت طرف مقابل خود را ببینید. بلکه خود را محدود به ایده های خاصی می کنید که در مورد او در ذهن پرورانده اید.

قضاوت کردن معمولاً مربوط به زمان هایی است که ناراحت هستیم – اما کمکی به حل مشکل نمی کند و بلکه آن را بدتر هم می کند. این کار به شعله های دعوا و تعارض دامن می زند. ماهیتاً قضاوت مساله ای توهین آمیز است. هرکسی که مورد قضاوت قرار می گیرد کاملا این حق را دارد که بگوید "نحوه ی صحبت کردن تو را دوست ندارم شاید بهتر باشد بعداً بیشتر با هم صحبت کنیم".

قضاوت کردن مانع از درک درست طرف مقابل – و بررسی درست مشکل جاری - می شود و دیواری بین ما قرار می دهد. خیلی بد است که از کودکی یاد گرفته ایم تا بجای مصالحه و صبر در برقراری گفتمان، دیگران را سرزنش کنیم. این کارت از شما می خواهد که این سوال قدیمی و معقول را به یاد بیاورید: "ترجیح می دهید حق به جانب باشید یا خوشحال؟"

هرگاه که اشاره ی شما به سمت کسی باشد، کارت قضاوت از شما می خواهد که به سه انگشت دیگری که به سمت خود شما هستند توجه کنید! اما این ها انگشت سرزنش نیستند.

انگشت اول به احساسات زیربنایی قضاوت اشاره دارد. قضاوت زمانی صورت می گیرد که دچار فوران احساسات شویم. اگر در درک مستقیم این احساسات مشکل داشته باشیم، وارد حوزه ی ذهنی تحلیل، قضاوت و سرزنش می شویم. این کارت شما را ترغیب می کند تا حواس خود را متمرکز احساساتی کنید که شالوده ی قضاوت شماست. قبول کنید که ممکن است عصبانی، آسیب دیده، ناراحت یا حتی متاسف باشید. قلبتان را پذیرای احساس خود کنید – هرچه که باشد – فقط حس خود را درک کنید.

انگشت دوم نشانه ی نیازهای برآورده نشده ی زیربنای قضاوت است. اگر عادت به تشخیص درست نیازها و خواسته های خود نداشته باشیم، ممکن است به قضاوت کردن دیگران بپردازیم. به جای توجه مستقیم به نیازهای خود، رو به سوی اقدام ثانویه ی قضاوت کردن می آوریم که ما را از برآوردن نیازهایمان دورتر می کند. این کارت می خواهد به جای قضاوت کردن دیگران درنگی کنید و از خود بپرسید " این بار خواسته ی واقعی من چیست؟"

انگشت سوم به انتقال احساسات و خواسته ها به طرف مقابل – به روشی سازنده و محترمانه - اشاره دارد. اغلب ما در ابزار احساسات و بیان خواسته هایمان مشکل داریم. زمانی را صرف درک عمیق احساسات خود و شناخت خواسته هایتان کنید، و به جای قضاوت کردن دیگران در مورد آنها با طرف خود گفتگو کنید. انتقال آنها به نحوی که طرف مقابل مایل به شنیدن و واکنش نشان دادن باشد، وظیفه ی شماست.

دفعه ی بعدی که انگشت قضاوت به سمت کسی دراز کنید، این کارت شما را به یاد سه انگشت دیگر می اندازد که رو به سوی شما دارد. یادتان باشد که احساسات و نیازهای برآورده نشده ی خود را هدف قرار دهید و به نحوی سازنده آن را منتقل کنید.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

امنیت خاک حاصل خیزی است که باعث رشد و شکوفایی رابطه می شود. به طرفین رابطه اجازه می دهد تا به موفقیت بیشتری دست یابند و لذت بیشتری ببرند. در امنیت است که هر فردی احساس می کند او را همانگونه که هست تمام و کمال پذیرفته اند.

نشانه ی امنیت در رابطه این است که هر دو طرف بتوانند احساسات خود را بیان کنند – آنچه که واقعاً می خواهند و نیاز دارند. آنها می توانند ترس ها، دردها، و رازهای تلخ خود را با هم درمیان بگذارند – و اطمینان داشته باشند که از پشتیبانی همدیگر برخوردار خواهند شد. با علم به اینکه کسی به امیدها، تمایلات، و رویاهای سرکش آنها گوش می دهد و احترام می گذارد می توانند احساسات خود را بروز دهند.

برای اغلب افراد این امنیت همانند رویاست. چه چیز باعث می شود که اینگونه به نظر برسد؟ به یک دلیل؛ اغلب ما در کودکی می آموزیم که نمی توان احساسات، نیازها، خواسته ها، و امیدها را آزادانه بیان کرد. حتی می آموزیم که باید این خواسته ها را سرکوب کرد. تعداد کمی از ما صریح و شفاف بودن را آموخته ایم – تا بتوانیم افکار و احساسات خود را در میان بگذاریم – بدون ترس از قضاوت.

لازم است که این حس امنیت با یکدیگر بودن را در رابطه حفظ کنیم. با ایجاد امنیت، می توان در نهایت درهای درون قلب را باز کرد و خود را وارد رابطه ای سالم، زنده، و عاشقانه کنیم. با امنیت می توان خود را در اختیار دیگری گذاشت و در نهایت ماهیت دوست داشتنی و واقعی خود را درک کنیم.

ایجاد امنیت ساده و راحت نیست. به چالش کشیدن محرومیت ها و ترس های قدیمی جسارت می خواهد تا بتوان به چشمان "اژدها" نگاه و کرد و با چیزهایی روبرو شد که همیشه آنها را سرکوب و رد کردیم. ریسک کردن و درمیان گذاشتن خواسته ها، نیازها و احساسات واقعی – و گوش دادن با قلب و جان به - شریک زندگی جسارت می خواهد. احساس امنیت نیازمند دو نفر است که قادر باشند هر کاری بکنند تا این حس را در زندگی ایجاد کنند. به افرادی نیاز دارد که با چالش ها روبرو می شوند.

کلید امنیت پذیرش است. پذیرش فضای لازم برای همه چیز را به وجود می آورد. در عبور از هر راهی باید قبل از حرکت به سمت جلو، باید قادر باشید سریع قدم بردارید. هر وقت که همه چیز را همانگونه که هست پذیرفتید، می توانید حرکت رو به جلو داشته باشید.

برای احساس امنیت در رابطه به چه چیزی نیاز دارید؟ کارت امنیت از شما می خواهد تا با طرف مقابل خود درباره ی نیاز به حس امنیت صحبت کنید. این استدلال هایی است که ممکن است به آنها برسید: موضوعات به اشتراک گذاشته شده محرمانه می مانند؛ از آنچه که به شما می گوید علیه اش استفاده نمی کنید؛ می توانید شاهد کارهای هم باشید و قضاوت نکنید؛ می توانید همه چیز را بپذیرید و مشکلات را التیام ببخشید – حتی اگر هنوز نمی دانید که چطور باید این کار را کرد. درباره ی نهایت امنیت بحث کنید، جاییکه تمام احساسات را بتوان حس کرد و تمام داستان ها را بتوان شنید و تمام نیازها را مطرح کرد.

بپذیرید که کار را از هرجا که هستید آغاز کنید. امنیت مرحله به مرحله ایجاد می شود. هر آنچه را که فکر می کنید مناسب است به اشتراک بگذارید. راجع به مسائلی که اکنون آماده ی رویارویی با آن نیستید به توافق برسید. به راه هایی فکر کنید که شما را از اشتباه کردن در رابطه باز می دارد. صبور باشید. آرام باشید. بدانید که رشد کامل به زمان – و اعتماد- و امنیت نیاز دارد. زمان به سادگی می گذرد اما در نهایت باعث می شود که شما به سمت خوشحالی و موفقیت در کنار هم بروید.

 فال رابطه ۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

کنجکاوی و گشوده بودن برای دیگران اغلب زمانی به اوج می رسد که تازه آنها را می شناسید. می خواهید همه چیز را در باره ی طرف مقابل بفهمید – و درباره ی خود به آنها بگویید. با روحیه ی کشف، داستان ها را با هم درمیان می گذاریم، شباهت ها و تفاوت ها را پیدا می کنیم و هر یافته را در حکم گوهری ارزشمند می بینیم.

اما با گذر زمان، اغلب شروع به افت می کنیم. کم کم از درباره ی خود گفتن کاسته می شود و جنبه های وجودی خود را رو نمی نماییم. گویی که صدف بسته می شود و گوهر از دست می رود.

آیا میزان کنجکای و گشودگی در رابطه ی شما کم شده است؟ آیا مایلید بیشتر در خود فرو بروید؟ آیا چیزی وجود دارد که بخواهید آن را پس بکشید و از رابطه مخفی کنید؟

میل به پنهان کردن موضوعات ریشه در نیات دارد. نمی خواهید طرف مقابل را ناراحت کنید، مشکل ایجاد کنید یا موضوعات منفی را مطرح کنید. مایلید تظاهر کنید که همه چیز روبراه است به جای اینکه موضوع آزاردهنده ای را مطرح کنید. می خواهید مطمئن بازی کنید.

پس تصمیم می گیرید برخی احساسات را در خود نگه دارید. بدین طریق، با در خود فرو ریختن، از هم فاصله می گیرید. صدفی حفاظتی دور چیزهایی می کشید که آنها را ناراحت کننده یا "منفی" قلمداد می کنید – چزهایی که نباید به بیرون درز کند.

اما در اجتناب از بخش های منفی خود دسترسی به قسمت های مثبت را هم از دست می دهیم. پنهان کردن هر چیزی منجر به کاهش انرژی های درونی می شود. همانطور که انرژی ها دور می شوند، سرزندگی و طراوت رابطه کم می شود. آنگاه احساس کسالت به شما دست می دهد. اگر متوجه نشوید که عامل این وضعیت شما هستید، اشتباهاً طرف مقابل را سرزنش می کنید.

کارت آشکارسازی از شما می خواهد تا هر چیزی را که مانع حضور شما در رابطه می شود را از بین ببرید. برای این کار باید به ندای کودکی که منشا میل به کم حرفی است – مثل "خانواده خود را ناراحت نکن"، "هیچ کس به خواسته ی واقعی تو اهمیت نمی دهد" یا "نباید این حس را داشته باشی"- غلبه کنید.

به خاطر داشته باشید که آشکارکردن احساسات درونی، برای طرف مقابل بخش مهمی از یک رابطه ی حقیقی است. شاید لازم باشد که هر دو گوشه ای بنشینید تا با هم همه چیز را مرور کنید، به خصوص اگر عادت به این کار ندارید. ضمن شروع، ممکن است بخواهید اول خطی مشی هایی برای به اشتراک گذاشتن احساسات، خواسته ها و نیازهای خود – یا اطلاعات مختلف - تعیین کنید. چگونه می توان این کار را به روشی سازنده و مطمئن انجام داد؟ در مورد اینکه چطور می توان با یکدیگر محترمانه برخورد کرد صحبت کنید – و مراقبت باشید به بهانه ی "صداقت" خود را بر سر دیگری خالی نکنید.

آنگاه اگر چیزی در سر دارید، حتی کم اهمیت ترین را برای بیان کردن انتخاب کنید. با خود و طرف مقابل مهربان باشید. در صورت ممکن، جملات را مثبت ادا کنید. با بیان چیزی که پنهان کرده اید می توانید گوهرهای ارزشمندی پیدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۷۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد