//
کدخبر: ۴۴۸۴۲۷ //

فال رابطه | فال رابطه شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه شنبه 12 اسفند ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

در برخورد با دیگران مایل به دیدن چه چیزهایی نیستید؟ جواب این سوال منبع مشکلات شما در رابطه تان است. کارت "نقاط کور" شما را ترغیب می کند تا چشمانتان را به روی چیزهایی که نمی خواهید ببینید باز کنید. در کنترل روابط، درست مثل رانندگی کردن، هوشیار بودن و توجه به نقاط کور به شما کمک می کند. نقاط کور شما را از تقسیم شادی و رضایت با شریک زندگی تان باز می دارد. نقاط کور عامل بسیاری از مشکلاتی است که در روابط خود آن را تجربه کرده اید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا یاد بگیرید به عواملی که مایل به دیدن آنها در روابط خود نبودید، توجه کنید و واکنش نشان دهید. از کجا شروع کنید؟ از توجه به چیزی که می خواهید در روابط شما مشهود باشد. هر یک از ما معمولاً روی بخش کوچکی از یک تصویر بزرگ متمرکز می شود. و هر کسی چیزهای مختلف را نمی بیند.

یک تصویر کامل شامل چیزی است که هر یک از طرفین وارد رابطه می کند: هر چه که می گویند و هر کاری که می کنند، خواسته هایشان، نیازهایشان، و احساساتشان، اختلافات فکری شان، حساسیت های منحصر به فرد و تمایل به نشان دادن عکس العمل همگی ریشه در گذشته ی آنها دارد. تعداد کمی از ما می تواند بی درنگ تمام این عوامل را ببیند. ندیدن هر قسمتی از یک عکس باعث بروز "تعارض" های مکرر در رابطه می شود.

به عنوان مثال، هنگامی که با دیگران به مشکل بر می خورید مایلید رفتار خود را آنالیز کنید یا رفتار طرف مقابل را؟ اگر فقط روی رفتار، حساسیت ها، و درنگ های طرف مقابل تمرکز کنید، چشمتان را روی نقشی که خود در رابطه بازی می کنید بسته اید. متوجه حساسیت ها، عکس العمل ها و نحوه ی برخورد خود و تاثیر آن بر روابطتان نمی شوید.

چنین بی بصیرتی هایی شما را از پرداختن به مشکلات عاطفی یا تغییر رفتارتان در نحوه ی برقراری ارتباط باز می دارد. این مساله مانند رانندگی در جاده ای است که هیچ شناختی نسبت به آن ندارید. شما بارها و بارها به مشکل خواهید خورد تا زمانی که چشمانتان را باز کنید و بپرسید که چگونه با دیگران رفتار می کنم.

نوع دیگری از بی بصیرتی زمانی رخ می دهد که تمرکز شما بر احساسات، نیازها، یا خواسته های طرف مقابل باشد اما این موارد را در مورد خود در نظر نگیرید. ممکن است به احساسات واقعی خود درباره ی امور اهمیت ندهید. ممکن است از خود نپرسید که چه می خواهم و نیازم چیست. این بی بصیرتی باعث می شود که حس کنید شخصیت خود را در این رابطه گم کرده اید یا برنجید از اینکه توجه زیادی به طرف مقابل کرده اید و در پاسخ توجه کمی دریافت کرده اید. اما شما به حرکت در مسیر خود ادامه دادید بدون اینکه اشاره ای به مقصد داشته باشید، طرف مقابل چگونه باید بفهمد که وظیفه اش چیست؟

انواع مختلفی از بی بصیرتی وجود دارند. گاهی ممکن است آنقدر غرق در خود شوید که به عکس العمل دیگران توجهی نداشته باشید. ممکن است آنقدر ذهنتان درگیر نیازهای شخصی باشد که نیازها و خواسته های طرف مقابل را نادیده بگیرید. آنگاه، عدم واکنش نسبت به نیازهای طرف مقابل باعث رنجش عمیق و دلخوری می شود. اگر ندانید که طرف شما چه می خواهد، ارتباط موثری بین شما ایجاد نخواهد شد. برای اینکه چشم خود را به روی این بی بصیرتی باز کنید، فقط لازم است از طرف مقابل خود بپرسید " که نیاز یا خواسته تو در این لحظه چیست؟"

نقاط کور به شما می گویند تا چشمان خود را روی آنچه که نادیده گرفته اید باز کنید. هر فاکتور را در یک تصویر کامل از رابطه – با درنظر داشتن خودتان و طرف مقابلتان - در نظر بگیرید تا بهتر بتوانید از برخورد و تعارض جلوگیری کنید.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

هر زمان که ما با منابع و توانایی های خود ارتباطی ایجاد می کنیم، قدرتمند می شویم. و زمانی که از گزینه های مثبتی که در حال حاضر داریم، آگاه می شویم؛ مثل یک ببر قدرتمند، آماده ی به جست و خیز درآمدن می شویم. ما دسترسی به یک قابلیت انعطاف پذیری داریم که به ما اجازه می دهد تا فراتر از محدودیت های ظاهری هر وضعیتی، حرکت کنیم.

این کارت شما را تشویق به توانمندسازی در مورد این که چگونه با دیگران در تعامل باشید، می کند. از شما می خواهد که در مورد چگونگی توانمندسازی خویش برای انتخاب گزینه هایی که زنده نگه داشتن رابطه تان را تحقق می بخشد، تامل کنید.

همه ما ممکن است در روابط مان بارها دچار احساساتی که سرکوب شده اند، شده باشیم. ما ممکن است انرژی زیادی را صرف تلاش برای پیدا کردن چیزی که آن را "مشکل" می نامیم - و کسی که "مقصر این مشکل است" می کنیم. اما این ها سوالات بی اهمیتی هستند. سوال موثرتر این است که بعضی وقت ها از خود بپرسید، "چه گزینه هایی می توانم برای حرکت در جهت مثبت با شریک زندگی ام - و در زندگی ام، پیدا کنم؟"

اولین قدم برای حرکت در جهت مثبت این است که به وضوح مشخص کنید به کجا می خواهید بروید. بجای متمرکز ماندن در آن چیزی که اشتباه است، و شما نمی خواهیدش، شروع کنید به تمرکز کردن بر روی آن چیزی که می خواهید. مثل وقتی باشید که یک ببر آماده پرش می شود. او برای خیز برداشتن به جایی که می خواهد، تمرکز می کند. به طور مشابه، اگر شما می خواهید در جهت مثبت با شریک زندگی تان حرکت کنید، توجه خود را به این متمرکز کنید که چه چیزی در رابطه تان می خواهید؟

وقتی شما به روشنی بدانید چه می خواهید، سوال بعدی این است که چه چیزی شما را در حرکت به این جهت، قدرتمند خواهد ساخت؟ اقداماتی که در جهت حرکت مثبت توانمندتان می کند - و اقداماتی که شما را تضعیف می کند را شناسایی کنید!

از سر عادت، ممکن است ما بیان کنیم که راه ها نا امید کننده، و یا ناراضی کننده هستند و مایل هستیم شریکمان به شکایات ما پاسخ دهد. اما انتقاد کردن از شریک مان و یا تلاش برای تغییر دادن او، باعث می شود قدرت و توانمندی را از او سلب کنیم. این قضاوت ها باعث می شود تا طرف مقابل تغییری نکند، و منجر به ناراحتی پیچیده ای می شود که اعتماد بنفس و عزت نفس او را کاهش می دهد.

به عبارت دیگر ما ممکن است در سکوت و خشم انتظار شریک مان را بکشیم تا درباره ی آنچه ما می خواهیم و نیاز داریم، ذهن ما را بخواند. البته آن ها هرگز پس از سرزنش شدن و گناهکار شناخته شدن نزد ما نمی آیند. این که به سادگی آن چه را که می خواهید به وضوح و مستقیم و به روش مثبت درخواست کنید، به مراتب بیشتر اثربخش می شود. به شریک زندگی خود، صبر و احترام نشان دهید. شریک زندگی تان را همان گونه که هستد بپذیرید، و به یاد داشته باشید که او در حال انجام بهترین کاری است که می تواند.

شما زمانی که به دنبال سازندگی در بیان خواسته های خود هستید، خودتان را قدرتمند می سازید. وقتی که شما می آموزید چگونه صحبت کنید و عمل کنید، شریک زندگی تان را قادر می سازید تا شما را بشنود - و به شما پاسخ بدهد. نکته ی دارای اهمیتی که شما می توانید انجام دهید این است که چگونگی بیان خود را تغییر دهید - به جای اینکه برای تغییر دادن شریک زندگی خود تلاش کنید. این انعطاف پذیری ببر است. این یک منبع واقعی از قدرت شماست که به فراتر از محدودیت های ظاهری از یک وضعیت، جهش و پرش داشته باشید و در جهت مثبتی که می خواهید حرکت کنید.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

شکسپیر می گوید "تمام دنیا عرصه ی بازیگری است و تمام زن و مردها بازیگرند". ما همه در طول زندگی نقش خاصی داریم. اغلب در کودکی این نقش را شکوفا می کنند. به طور غریزی از خانواده و معلمان، و حتی تلویزیون یادگرفتیم که در دنیا و در رابطه با دیگران چطور باشیم.

نقش زن و مرد بودن را یاد گرفتیم، راه های سازگاری با شرایط خانوادگی را آموختیم و برخی از گفته ها را حفظ کردیم تا وارد گروه خاصی شویم. شاید در نقش بازیگر، منتقد، آشوبگر، دلقک، ستاره ی دراماتیک، نابغه، خوش بین، پرستار، میانجی، کودک "خوب" – یا "بد" – بازی کرده ایم.

اغلب به طور ناخودآگاه از بچگی تا آخر عمر این فیلم را بازی می کنیم! هرنقشی محدودیت هایی دارد. هر نقشی بر جنبه ای از وجود انسان تاکید دارد - اما جنبه های دیگر را نادیده می گیرد. نابغه احساس را نادیده می گیرد. پرستار ممکن است به خواسته های خود بی توجه باشد. ستاره ی دراماتیک قدرت تعقل خود را دست کم می گیرد.

نقش مکمل زوجین در یک رابطه جالب توجه است. این تعارض باعث غنای زندگی هر دو نفر می شود اما گاهی مشکل ساز هم هست. این نقش ها به مرد این امکان را می دهد تا در برابر احساسات خود بایستد درحالیکه زن حساسیت عاطفی خود را برای پرورش خانواده حفظ می کند. متاسفانه، این تفاوت ها باعث برخورد و ایجاد اختلاف می شود.

به طور مثال، وقتی که زن سعی می کند احساسات خود را مطرح کند، مرد سعی در برطرف کردن آنها دارد و نقش "حلال مشکل" را بازی می کند، یا آنها را نادیده می گیرد و نقش فردی "مقاوم و آرام" را ایفا می کند. زن نیاز به کسی دارد تا به او گوش کند و درکش کند اما مشغله ی مرد بیشتر از آن است که مشکلات احساسی زن را برطرف کند یا به آنها گوش کند. برخی اوقات نیاز دارد که مرد احساساتش را با او در میان بگذارد، چیزی که برخلاف نقش قوی مرد است و طبق آن تعلیم دیده است. گرچه هریک نیات خوبی دارند، گفته های متعارض درمورد احساسات باعث ایجاد ناراحتی بین آنها می شود.

این نقش های متعارض در تمام روابط وجود ندارد اما هریک از ما نقش خاصی را ایفا می کند که محدودکننده است و باعث ایجاد مشکل در رابطه می شود. در گذشته چه نقش هایی را یاد گرفتید؟ چه نقش هایی را بازی نکردید؟ طرف مقابل شما چه نقش هایی را یاد گرفته؟ این نقش ها در کجا با هم مغایرت پیدا می کنند؟

کارت نقش از شما می خواهد تا پا را از حد نقش هایی که یادگرفته اید – و مشکلات حاصل از تعارض نقش ها - فراتر بگذارید. اولین گام این است که بپذیرید شما دو نفر مثل هم نیستید. درباره ی آموزش نقش های شریک تان در گذشته بیشتر بدانید.

گام بعدی این است که خودتان هم نقش جدیدی را یاد بگیرید. حرف شکسپیر را در دل خود جای دهید و "عضو علی البدل" برای نقش همسر خود باشید. ویژگی های منحصر بفرد او را بررسی کنید و آنها را به شیوه ی خود به کار ببرید. امتحان کردن یک چیز جدید حدود نقش شما را تغییر می دهد – و شما را قادر می سازد تا زندگی خود را با انتخاب های بیشتری ادامه دهید.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

یک کاراگاه برای حل یک معما از سرنخ استفاده می کند. در یک رابطه، بسیاری از اقدامات و واکنش های ما را می توان به عنوان یک سرنخ دید. این سرنخ ها به آنچه که در درون ما اتفاق می افتد اشاره می کنند. اینها، قطعات پازلی در درون قلبمان هستند. کارت سرنخ، شما را دعوت می کند تا نگاهی عمیق تر به اقدامات، افکار و واکنش هایی بیندازید که بر روی رابطه تان تأثیر می گذارند. اگر شما عمیق تر به این مسائل نگاه کنید، احساسات، نیازها و خواسته های عمیق تر و چیزهای مهم تری را در درون قلبتان مشاهده می کنید که واقعا قادر به بیان آن به شریکتان نیستید.

رابطه سالم، شامل دانستن و به زبان آوردن چیزیست که واقعا احساس می کنید، نیاز دارید و یا می خواهید. اگر شما این کار را نکنید، مشکلات را چند برابر کرده اید و هرگز به مسائل واقعی رسیدگی نخواهید کرد. به عبارت ساده، تا زمانی که شما نیازهای واقعی خود را در رابطه تان شناسایی نکنید، نمی توانید با آنها روبرو شوید.

این کارت از شما می خواهد تا مهارت های خود را مانند یک کاراگاه توسعه دهید. از سرنخ هایی که می توانند به شما کمک کنند تا معمای درون خود و شریکتان را حل کنید، آگاه باشید. سرنخ ها در شکل های مختلفی ظاهر می شوند: سرخوردگی، ناراحتی، خشم، دعوا، توهمات فرار، عقب کشیدن، احساس آسیب دیدن، قضاوت، شکایت، انتقاد. همه این واکنش ها، سرنخ های بزرگی هستند. هرکدام به چیزی اشاره می کنند که قلبا نیاز دارید اما در آن لحظه نمی توانید به دست آورید.

آخرین باری که شما به شریکتان انتقاد کردید و یا نسبت به او واکنش منفی نشان داده اید را در نظر بگیرید. این کارت شما را به چالش می کشد تا پیام مثبتی را در هر واکنش منفی که دارید کشف کنید. چیزهای مثبتی را که واقعا می خواهید در آن موقعیت داشته باشید در اعماق قلبتان پیدا کنید.

اغلب این پیام این است که شما به چیزی ابتدایی مانند پذیرش، قدردانی، احترام، اعتماد، درک، مراقبت، و یا ارتباط صحیح، نیاز دارید. اما این بسیار دشوار است که احساستان را به شریکتان بشناسانید. حتی اگر همه ما چنین نیازهای اولیه انسانی را با دیگران درمیان بگذاریم، ممکن است درمورد پذیرش آن احساس خجالت کنیم. با این حال نشان دادن خواسته ها و نیازهای واقعیمان بطور مستقیم، سالم ترین و واضح ترین راه برای روبرو شدن با آن است.

کارت سرنخ شما را تشویق می کند تا با ملایمت و در عین حال شجاعت عمل کنید. یاد بگیرید سرنخ ها را در خودتان با دستیابی به خواسته های عمیق تر قلبتان دنبال کنید. در لحظات دشوار، در دوره ی سختی، و یا هر زمانی که واکنش نشان می دهید، برای مدتی مکث کنید، و نفسی عمیق بکشید. به آرامی با قلب خود ارتباط بگیرید و بپرسید: "آیا آنچه را که یک انسان اولیه نیاز دارد، تجربه می کنم؟ من واقعا چه چیزی را می خواهم؟ مقصود مثبت و عمیق تر من در اینجا چیست؟"

منتظر پاسخ باشید – پاسخی که پیامی روشن و مثبت دارد. سپس با شریک خود در راستای این پاسخ، رابطه ای سازنده و قابل احترام برقرار کنید. همچنین از شریکتان بپرسید: "در این لحظه واقعا چه چیز را می خواهی و یا نیاز داری؟" بگذارید شریکتان پاسخش به این سوال را پیدا کند و آن را به شما بگوید.

اگر شما صادقانه و مهربانانه چنین سرنخهایی را پیگیری کنید، ممکن است غافلگیر شوید. ممکن است قطعات پازلی که گم کرده بودید را کشف کنید. به جای از دست دادن خودتان در واکنش های بی ثمر، می توانید اشتیاق عمیق تر قلبتان را بشناسید. با به اشتراک گذاشتن این اشتیاق عمیق با شریکتان بطور محترمانه و با روشی مثبت که بتواند بشنود و پاسخ دهد، شما درهای جدیدی را باز کرده اید. با حرکت به سوی این درها، شما می توانید رابطه ای کامل و رضایتبخش که واقعا آن را می خواستید و مستحق به اشتراک گذاشتن آن بودید را پیدا کنید.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

همه نیاز به پرورش دارند – توسط خود یا شخص دیگر. منظور از پرورش توجه، تغذیه، یا به یاد داشتن است. پرورش با پذیرش این مساله آغاز می شود که هرکسی – صرف نظر از سن - جنبه های کودکانه ای دارد. این رفتارها با جریان خودجوش هیجان و تعجب یا در حالت های بچه گانه همراه است. اگر این بخش وجود خود را نپرورانید خیلی "بالغ" شده اید.

مواقعی که احساس آسیب دیدگی، تاسف یا عصبانیت دارید ممکن است بیشتر حس بچگی را تجربه کنید. در چنین مواقعی، ممکن است یک اتفاق، جراحت عاطفی کودکی شما را تازه کند – و بخش "جوانتر" وجود خود را احساس کنید که نیازمند عشق و التیام است. این بخشی از وجود است که نیازمند پرورش است. تا زمانی که یاد نگیرید بخش کودک وجود خود را پرورش دهید، احتمال دوباره به وجود آمدن حساسیت، صدمات، ترس ها یا خشم ها وجود دارد.

در پرورش خود به اندازه ی کودکی که عاشقش هستید به خود توجه کنید، برای خود دلسوزی کنید و خود را درک کنید. شاید تصور کنید کودکی با شما زندگی می کند. حامی خود باشید، و به خود اعتبار دهید. درست مثل والدینی که عاشق فرزند خود هستند و از او می خواهند احساستش را با آن ها در میان بگذارد، به درونی ترین احساسات خود اجازه ی بروز دهید.

وقتی که احساسات خود را دریابید و آنها را کامل تجربه کنید – به خصوص ناراحتی، خشم، یا ترس – در حال پرورش خود هستید. پرورش خود به معنای پذیرش احساسات است نه راندن آنها و انتقاد از آنها. این کار در آغوش گرفتن احساسات است نه انکار آن، سرزنش طرف مقابل، یا واداشتن دیگران برای کمک به شما. درست همانطور که کودک نیاز دارد احساساتش درک شود، برای پرورش خود باید آرام بنشینید و به احساسات خود متوسل شوید و بگذارید حس عشق در اعماق وجودتان حفظ شود.

کارت "پرورش" شما را ترغیب می کند تا پرورش دادن را در روابط خود ترویج دهید. اما درست بعد از اینکه آموختید تا کامل در خدمت خود و پرورش خود باشید می توانید این کار را در مورد طرف مقابل خود هم انجام دهید. اگر با دردهای عاطفی خود مشکل دارید، به سختی می توانید هنگام درد طرف مقابل در دسترس او باشید بدون اینکه سعی در حل مشکل او یا برطرف کردن آن داشته باشید. اگر نتوانید خشم خود را بدون سرزنش کردن دیگران تجربه کنید، به سختی می توانید به خشم طرف مقابل خود بدون عکس العمل توجه کنید.

با پرورش درست، جا برای تمام احساسات – درد، ترس، اندوه، خشم، و لذت و هیجان - وجود دارد. تمایل برای نشستن در کنار هم و پذیرفتن یکدیگر در لحظات احساسی بسیار التیام بخش است.

الان چه چیزی برای پرورش شما لازم است؟ چطور می توانید خود را پرورش دهید؟ دوست دارید که رابطه شما از چه جنبه هایی تقویت شود؟

پرورش مثل عسل است که می تواند از لیمو یک نوشیدنی برای رفع عطش درست کند. این حس با حضور واقعی و دلسوزی برای خود – و دیگران – در رویدادهای بسیار احساسی تجربه می شود.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

کارت قلب از شما می خواهد که در قلمرو قلبتان حرکت کرده و به ندای آن گوش دهید. هنگامی که شما در قلب خود هستید، می توانید با دیگران از محل شفقت و انرژی عشق در ارتباط باشید. قلب شما راه آرامی جدا از عقل دارد، بی حرف و آرام است. هنگامی که شما با همه چیز با قلب باز برخورد می کنید، می توانید به هر آنچه که می بینید، با احترام و پذیرش، پرتو بیافکنید.

برای رسیدن به قلب خود، حرکت و آگاهی خود را به پایین قفسه سینه خود ببرید، و با منبع درونی خود تماس برقرار کنید. به خودتان اجازه دهید تا آرامش یابید و نفس عمیق بکشید. تمرکز و توجه خود را به احساساتی که در قفسه سینه خود دارید، معطوف کنید. از عشق دعوت کنید تا در قلب شما راه یابد و جا باز کند! بعد از آن است که احساس گرما می کنید، و به انرژی آن وسعت می بخشید.

قلب باز می شود؛ شبیه به یک گل که به اشعه های گرم نور خورشید در یک روز کامل بهاری باز می شود. می توانید این حس عمیق که از آرامش درونی ناشی می شود را به یاد آورید؟ یک کره ی طلایی از نور خورشید را تجسم کنید که به آرامی قفسه سینه شما را پر می کند. اجازه دهید گرمای شما خارج از قلب تان هم شروع به تابش کند- و به جهان اطراف شما بتابد.

در باز کردن قلب تان، شما یک موقعیت عالی را به ارمغان می آورید برای تحمل کردن هر آنچه که ممکن است اتفاق بیافتد. شما می توانید برقراری ارتباط با قلب را در هر شرایطی انتخاب کنید - حتی جایی که در آن به صورت منفی واکنش نشان می دهید. قلب شما پر از قدرت است. آن را می توانید در هر لحظه ی آسان یا سختی باز کنید. شما ممکن است شگفت زده شوید با قدرت خورشیدی که در قلب شما می درخشد، حتی در شرایط بسیار نگران کننده.

در هر حال، باز کردن قلب تان، به این معنا نیست که شما باید نیازهای خود را فدا کنید. در واقع، قلب شما می تواند به شما کمک کند که به صدای نیازهای واقعی خود گوش کنید و اجازه دهید که شریک زندگی تان هم شما را بشنود. در نهایت، زندگی توام با عقل و احساس به شما اجازه می دهد تا به نتایج رضایت بخش تر دست یابید.

هنگامی که شما در قلب خود هستید، نیازی به قطع ارتباط با شریکتان در هنگام ابراز احساسات ناراحت کننده، ندارید. هنگامی که شما یک قلب باز دارید، می توانید به سادگی نفس بکشید و اجازه دهید که دیگران احساسات خود را بیان کنند. شما می توانید بی سر و صدا شاهد احساس امنیت و قدرت خود باشید. در شرایط دشوار، می توانید تشخیص دهید که شما و شریک زندگی تان در حال حرکت به سوی بهبود هستید - حتی اگر در ابتدا باید از لحظات تاریک و یا احساسات نگران کننده عبور کنید.

مانند هوای طوفانی، احساسات هم تنها لحظه ای از خورشید دور می مانند. قلب شما می داند که حتی باران - در قالب اشک - در خدمت یک هدف مثبت است. حتی در تاریکی شب، قلب شما به شما یادآوری می کند که خورشید هنوز وجود دارد. قلب شما می داند که خورشید در نهایت طلوع می کند. در قلب تان، شما می توانید یک خورشید طلایی را ببینید، احساس کنید در درون شما طلوع می کند و گرمای خود را که از درون قفسه سینه تان می تابد احساس کنید.

شما می توانید مطمئن شوید که خورشید در نهایت با شریک زندگی شما طلوع خواهد کرد. همانطور که تصور می کنید که از طلوع آفتاب، قلب شما می تواند بیشتر و بیشتر باز شود. همانطور که تصویر روشنی از طلوع خورشید را نگه می دارید، شفقت خود را می توانید برای خود و شریک زندگی تان به درخشش درآورید. در هر جریان، قلب شما می تواند به شما کمک کند که به سوی بهبود، رشد و درک بهتر حرکت کنید.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

هماهنگی در رابطه نتیجه ی حل کردن تنش ها، مسائل و درگیری ها است؛ به جای اینکه آن ها را نادیده بگیرید یا اجازه بدهید که از دست بروند. شریک هایی که صرفا از درگیری اجتناب می کنند، از انجام هماهنگی درست اجتناب می کنند. هماهنگی از کار کردن روی تنش ها به دست می آید که به ایجاد راه حل می انجامد.

کارت هماهنگی به شما یادآوری می کند که خیلی طبیعی است که در یک رابطه مسائل متناقض و تنش به وجود بیاید. برای حل و فصل آنها، شما می توانید به سطح جدیدی از درک و رضایت متقابل برسید. تنش زمانی مخرب است که شما به برخورد با آنها ادامه دهید.

عدم درگیری به این معنا نیست که هماهنگی وجود دارد. اساسا، احساسات ابراز نشده می تواند رابطه را بی روح کند. قطع رابطه به هیچ وجه باعث ایجاد هماهنگی نمی شود.

هنگامی که دو نوازنده با هم، همنوازی می کنند، صدای آنها ممکن است برخورد داشته باشد یا ممکن است به خوبی در هم بیامیزند. حرکت بین تنش و وضوح صدا موسیقی را خلق می کند. به طور مشابه، یک رابطه سالم و زنده گاها با تقابل، تنش، و حتی درگیری، رشد می کند. شما می توانید از لحظاتی که به چالش کشیده می شوید، بیاموزید و رشد کنید - البته تا زمانی که شخصیت شما حفظ شود.

دو استاد نوازنده که بداهه نوازی هم می کنند ممکن است در لحظاتی متوجه شوند که صداها ناهماهنگ هستند. اما زمانی که این اتفاق می افتد، آنها نواختن را متوقف نمی کنند! آنها به طور فعال - و مسئول - در حال ساخت موسیقی هستند. آنها می دانند چگونه آن لحظات شامل تنش را حل و فصل کنند. از این رو آنها در آن شرایط باقی مانده و همچنان به هم نوازی ادامه می دهند.

رابطه موسیقیایی نتیجه اش فرآیندی هیجان انگیز، زنده، و غنی است. هر دو طرف کاملا در رابطه شرکت می کنند، در این راه به یکپارچگی خود و موسیقی احترام می گذارند. آنها به طور مداوم در موقعیت های مختلف به یکدیگر گوش می دهند و قادرند که با انعطاف پذیری فوری پاسخگو باشند. آنها در این راه با استفاده از اختلاف نظری که به شفافیت بیشتری منجر می شود، معنای مثبت موسیقی را می سازند.

گاهی اوقات، حتی یک موسیقیدان ممکن است نیاز به یک استراحت کوتاه مدت پیدا کند. آنها ممکن است روی صحنه نشسته و به شریک خود گوش کنند، و یا حتی راه بروند و زمان بگذرانند - اما هرگز سالن کنسرت را ترک نمی کنند. آنها در لحظه مناسب قادر به بازگشت هستند و در ادامه ی هم نوازی با شریک خود، پر از انرژی های جدید و بینش موسیقی غنی تر، باقی می مانند.

آیا در حال حاضر در روابط شما تنش وجود دارد؟ کارت هماهنگی شما را به استفاده از تمام مسائل مربوط به تضاد و تنش به عنوان عامل "همکاری" برای رشد بیشتر تشویق می کند.

برای ایجاد هماهنگی، این کارت به شما یادآوری می کند که نفس بکشید، ذهن خود را باز بگذارید، گوش خود را باز کنید - و به سهم هر یک احترام بگذارید. هماهنگی یک رابطه فعال است که شما و همسرتان هر دو در آن شرکت دارید، که منجر به راه حلی می شود که واقعا شما و ارتباط شما را حفظ خواهد کرد.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

هماهنگی در رابطه نتیجه ی حل کردن تنش ها، مسائل و درگیری ها است؛ به جای اینکه آن ها را نادیده بگیرید یا اجازه بدهید که از دست بروند. شریک هایی که صرفا از درگیری اجتناب می کنند، از انجام هماهنگی درست اجتناب می کنند. هماهنگی از کار کردن روی تنش ها به دست می آید که به ایجاد راه حل می انجامد.

کارت هماهنگی به شما یادآوری می کند که خیلی طبیعی است که در یک رابطه مسائل متناقض و تنش به وجود بیاید. برای حل و فصل آنها، شما می توانید به سطح جدیدی از درک و رضایت متقابل برسید. تنش زمانی مخرب است که شما به برخورد با آنها ادامه دهید.

عدم درگیری به این معنا نیست که هماهنگی وجود دارد. اساسا، احساسات ابراز نشده می تواند رابطه را بی روح کند. قطع رابطه به هیچ وجه باعث ایجاد هماهنگی نمی شود.

هنگامی که دو نوازنده با هم، همنوازی می کنند، صدای آنها ممکن است برخورد داشته باشد یا ممکن است به خوبی در هم بیامیزند. حرکت بین تنش و وضوح صدا موسیقی را خلق می کند. به طور مشابه، یک رابطه سالم و زنده گاها با تقابل، تنش، و حتی درگیری، رشد می کند. شما می توانید از لحظاتی که به چالش کشیده می شوید، بیاموزید و رشد کنید - البته تا زمانی که شخصیت شما حفظ شود.

دو استاد نوازنده که بداهه نوازی هم می کنند ممکن است در لحظاتی متوجه شوند که صداها ناهماهنگ هستند. اما زمانی که این اتفاق می افتد، آنها نواختن را متوقف نمی کنند! آنها به طور فعال - و مسئول - در حال ساخت موسیقی هستند. آنها می دانند چگونه آن لحظات شامل تنش را حل و فصل کنند. از این رو آنها در آن شرایط باقی مانده و همچنان به هم نوازی ادامه می دهند.

رابطه موسیقیایی نتیجه اش فرآیندی هیجان انگیز، زنده، و غنی است. هر دو طرف کاملا در رابطه شرکت می کنند، در این راه به یکپارچگی خود و موسیقی احترام می گذارند. آنها به طور مداوم در موقعیت های مختلف به یکدیگر گوش می دهند و قادرند که با انعطاف پذیری فوری پاسخگو باشند. آنها در این راه با استفاده از اختلاف نظری که به شفافیت بیشتری منجر می شود، معنای مثبت موسیقی را می سازند.

گاهی اوقات، حتی یک موسیقیدان ممکن است نیاز به یک استراحت کوتاه مدت پیدا کند. آنها ممکن است روی صحنه نشسته و به شریک خود گوش کنند، و یا حتی راه بروند و زمان بگذرانند - اما هرگز سالن کنسرت را ترک نمی کنند. آنها در لحظه مناسب قادر به بازگشت هستند و در ادامه ی هم نوازی با شریک خود، پر از انرژی های جدید و بینش موسیقی غنی تر، باقی می مانند.

آیا در حال حاضر در روابط شما تنش وجود دارد؟ کارت هماهنگی شما را به استفاده از تمام مسائل مربوط به تضاد و تنش به عنوان عامل "همکاری" برای رشد بیشتر تشویق می کند.

برای ایجاد هماهنگی، این کارت به شما یادآوری می کند که نفس بکشید، ذهن خود را باز بگذارید، گوش خود را باز کنید - و به سهم هر یک احترام بگذارید. هماهنگی یک رابطه فعال است که شما و همسرتان هر دو در آن شرکت دارید، که منجر به راه حلی می شود که واقعا شما و ارتباط شما را حفظ خواهد کرد.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

یکی از ساده ترین راه ها برای برقراری ارتباط با دیگران لمس کردن است. خواه دستی به شانه ی رفیق کشیدن باشد یا درآغوش گرفتن معشوق، حس لامسه منبع مهمی از اطلاعات است. با این کار می گویید "من به تو اهمیت می دهم" و حضور واقعی خود را به گونه ای نشان می دهید که کلمات از بیان آن قاصرند. حتی در روابط کاری، دست دادن خیلی چیزها را نشان می دهد – و گاهی نشانه ای از یک قرارداد است.

آیا ممکن است از این روش مهم انتقال اطلاعات به دیگران غفلت کرده باشید و حتی متوجه این مساله هم نشده باشید؟ انسان ها از نظر میزان علاقه به لمس کردن و لمس شدن متفاوت اند. نگرش ما بازگوکننده ی نوع تربیت ماست. لمس کردن همراه با نگرشی خاص به کودک آموزش داده می شود. در برخی خانواده ها لمس کردن بخش معمولی از زندگی است درحالیکه در برخی دیگر به شدت نادر است. آموزش های جنسیتی هم بر نگرش فرد در این زمینه تاثیر می گذارد و باعث تفاوت عمده ی دیدگاه زن و مرد به این قضیه می شود.

اغلب خود را در لمس کردن محدود می کنند. مثلاً لمس کردن زوج می تواند نشانه ی تمایل جنسی باشد که اگر نبود لمس کردنی هم وجود نداشت. این کارت به شما یادآوری می کند که لمس کردن بخش اولیه ی برقراری ارتباط است و می پرسد که آیا خود را در ابراز و دریافت این حس محرویم می کنید یا نه.

در یک رابطه ی رمانتیک، لمس کردن می تواند گرم و دوست داشتنی یا داغ و شهوت انگیز باشد. بهترین حالت زمانی است که انواع آن را تجربه کنید. لمس کردن هم می تواند جنبه های معاشقه ای داشته باشد و هم انتقال ساده ی احساسات قلبی به فرد دیگر باشد. بغل کردن و در آغوش گرفتن خودبخودی عشقی شیرین را بیان می کند ، بخصوص وقتی که هیچ هدفی فراتر از تمایلات اولیه برای برقراری ارتباط وجود نداشته باشد. بدون هیچ استثنایی یا انگیزه ای، لذت ناب و عاشقانه ی لمس کردن قلب را به آواز وا می دارد.

چه در رابطه ی رمانتیک یا انواع روابط دیگر، لمس کردن نباید با اجبار باشد. همواره به سطح راحتی دیگران هنگام لمس کردن توجه داشته باشید. همه ی ما از این نظر با هم تفاوت داریم و همه حق دارند که بخواهند حدودشان در این زمینه محترم شمرده شود. اما به خاطر داشته باشید که همواره می توان آن را بیشتر طلب کرد، این را از زوج خود بخواهید!

در تمام روابط، شیوه ی درست لمس کردن راهی است برای برقراری حس حمایت و پشتیبانی. در مواقع صدمه دیدگی ما را تسکین می دهد و به ما کمک می کند تا شادی های خود را جشن بگیریم. گاهی لمس کردن به تنهایی ارزش هزاران کلمه را دارد. گاهی وقتی حرفی برای گفتن نیست، لمس کردن مناسب می تواند حاوی بهترین پیام باشد.

کارت لمس کردن از شما می خواهد تا از تاثیر این بعد مهم رابطه در زندگی خود آگاه باشید. چقدر با لمس کردن راحتید؟ آیا این حرکت اغلب از سوی شماست؟ چقدر نسبت به میزان واکنش افراد به این کار اهمیت می دهید – چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند – چه کاری مناسب است؟ آیا با یک شریک رمانتیک همه نوع حرکات لامسه را تجربه کرده اید – یا خود را محدود می کنید؟ آیا به راحتی درخواست لمس شدن می کنید؟ حس لامسه را چگونه برای برقراری رابطه با دوستان و خانواده بکار می گیرید؟

اگر فکر می کنید در زمینه ی لمس کردن محدودیت دارید، شاید زمان آن باشد که به خود اجازه ی امتحان کردن آن را بدهید. شاید دیگر لازم نیست خود را محدود کنید. لامسه روشی ساده برای رشد است – راهی که همه می توانند برای لذت بردن از آن استفاده کنند.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

دانستن اینکه چه احساسی دارید برای شناخت بهتر، حیاتی و در روابط بسیار مهم است. با این حال، دانستن اینکه احساس واقعیتان چیست – و تجربه کردن آن - می تواند یک چالش محسوب شود.

کارت احساسات بی درنگ شما را بر آن می دارد که کاوش عمیق تری در مورد احساسات تان نسبت به همه چیز داشته باشید. یک مانع برای دانستن احساستان، غرق بودن در افکار و تخیلات است . به جای اینکه به سادگی هر احساساتی که دارید را احساس کنید، آیا دوست دارید به یک وضعیت از دست رفته فکر کنید و آن دوباره و دوباره در ذهن شما تکرار شود؟ آیا تاکنون در بحثی گیر کرده اید، که از همه دلایل استفاده کنید تا بگویید "حق" با شماست و تلاش کنید اثبات شود که شریک زندگی تان "اشتباه" می کند، و یا برای احساسی که دارید خود را سرزنش کرده اید؟ این ها واکنش روانی به احساسات خود هستند.

در این وضعیت، شما به سادگی تجربه ی احساسات خود را به عنوان همان چیزی که است، از دست می دهید: مجموعه ای از احساساتی که در وجود شما است. یک احساس فقط یک احساس است، و نه چیزی بیشتر. لازم به تجزیه و تحلیل و یا توجیه نیست. قطعا نیازی به عمل خاصی نیست. فقظ نیاز است که احساس شود - توسط خود شما.

مانع دیگری که در شناخت احساستان وجود دارد، این است که در احساسات سطحی و از دست رفته گم شوید و یک احساس عمیق تر را از دست بدهید. برخی از مردم در غم و اندوه و یا افسردگی و نگرانی باقی می مانند، در حالی که شاید باید به یک خشم واقعی قدیمی و پنهان توجه کنند. آنها با تبدیل کردن ناخواسته خشم به یک جنگ، از درد عمیق ترشان جلوگیری می کنند، و با این کار شانس التیام زخم خود را نیز از دست می دهند.

شما رشد خواهید کرد اگر احساساتی که برایتان رخ می دهد را کشف کنید - و یاد بگیرید که احساسات دیگری در گذشته، زمینه ساز احساساتی می شوند که در حال حاضر دارید. در این راه، شما ظرفیت خود را برای پذیرش بخش گسترده ای از احساسات انسانی گسترش می دهید. این احساسات حق طبیعی شماست، و باید بدانید شناخت همه ی آن ها مهم است.

کارت احساسات به شما یادآوری می کند که دانستن این که چه احساسی دارید، بخشی از یک رابطه سالم است. احساسات از اساسی ترین راهها برای دانستن اینکه چه چیزی در درون شما و یا بین شما و شریک زندگی تان در جریان است می باشد. آنها به شما می گویند که واقعا چه می خواهید و یا چه نیازی دارید. چشم پوشی از احساساتتان به شما و به رابطه تان آسیب می رساند.

برای یادگیری بهتر که بدانید چه احساسی دارید، مهم است که به خودتان اجازه بدهید تا کاملا احساس کنید. آیا این کار را انجام می دهید؟ آیا قبول می کنید و احساسات خود را نشان می دهید بدون اینکه از آن ها فرار کنید، بدون اینکه برای حل کردن هر چیزی تلاش کنید، و بدون سرزنش کردن دیگران؟ کارت احساسات شما را دعوت می کند به اینکه قلب خود را باز بگذارید و به سادگی احساسات خود را تجربه کنید - هر چه که هستند. به آنها فضایی بدهید تا خودشان را نشان دهند. کاملا هر احساسی را در درون خود بدون هیچ بحثی یا پچ پچ درونی تجربه کنید.

این کارت در مورد هر آنچه در درون احساس می کنید، است. به هر حال به خودتان اجازه ندهید با طرف مقابلتان در مورد خود با توهین صحبت کنید. این مسئولیت با شماست که بدون نگرانی نسبت به اینکه چه احساسی دارید، به طور سازنده آن را مطرح کنید. نکته ی حائز اهمیت در اینجا این است که به خودتان اجازه دهید هر چیزی در درونتان است را احساس کنید، به جای اینکه در آن گیر بیفتید. هنگامی که آنها را تجربه می کنید، نفس عمیق بکشید و اجازه دهید کاملا آن ها را بپذیرید.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

چه چیزی مانع از رسیدن به رضایت، لذت، و شادی کامل در روابط می شود؟ چرا گاهی جا می زنیم، اجتناب می کنیم، یا دور از دسترس می شویم اما گاهی اوقات بسیار نیازمند و متوقع هستیم؟ چرا گاهی رفتار ما به گونه ای است که سرزندگی با هم بودن را از بین می برد – سعی می کنید مشکل ساز شوید و احساس واقعی خود را پنهان کنید و نمی پرسید که از زندگی چه می خواهید؟ چه موانعی وجود دارد که ما را از با هم کوشیدن در راه تحقق اهداف یکدیگر باز می دارد؟

سرنخ در معابد مقدس شرقی نهفته است. در اکثر این معابد بت های غول پیکری در جلوی دروازه ها نگهبانی می دهند. در بررسی باورهای محلی ترس از قدرت افسانه و ویرانگر این بت ها بر شما غلبه می کند. اما اگر بخواهید به معبد مقدس وارد شوید، باید با هر یک از بت ها رودررو شوید و بر ترس خود غلبه کنید.

در مورد روابط انسانی هم به همین صورت است. برای ورود به معبد لذت و شادی باید اول با هیولاهایی رودررو شوید که سد راه شما هستند و بر ترس خود غلبه کنید. اما در این حالت، "هیولاها" گذشته ی شماست که ذهن ناخودآگاه شما را تحت تاثیر قرار داده است. این هیولا نه از سنگ که از جنس ناراحتی، زخم، و آسیب روحی است که در گذشته شخصی خود تجربه کرده اید.

هر صدمه و دردی در حافظه می ماند. هرچیزی، حتی حوادثی که کمترین شباهت را به قبلی داشته اند می توانند باعث ترس و ناراحتی ناخودآگاه شوند. به یاد نیاوردن خاطرات باعث می شود که شریک زندگی تان را مسبب احساسات خود بدانید. واکنش نشان می دهید و - اغلب به طرق نامناسب و بی ثمر - سعی می کنید از خودتان محافظت کنید.

کارت "موانع" به شما نشان می دهد که هیولاهای گذشته چگونه می توانند روابط امروزتان را تحت تاثیر قرار دهند. چه چیزی مانع تحقق کامل اهدافتان می شود؟ چه نوع ترسی را در وجودتان حس می کنید؟ ترس از رانده شدن و رها شدن؟ ترس از گرفتار شدن یا یه کنترل کسی در آمدن؟ ترس از گم شدن در روابط؟ ترس از بی ارزش شدن و تحقیر شدن؟ ترس از عدم پذیرش؟ ترس از آسیب دیدن دوباره؟ عدم کفایت؟ کسالت؟ خشونت؟ یا ناراحت کردن دیگران؟

هر ترسی را که ممکن است بر شما غلبه کند در نظر بگیرید. این سوال را از خود بپرسید: " اگر همه چیز آنگونه باشد که از آن هراس دارم چه می شود؟" آنگاه به جای اینکه از دست هیولای ذهن خود فرار کنید، برگردید و او را دنبال کنید. به دنبال سرمنشا آن در کودکی و روابط پیشین خود باشید. درنهایت با آن مواجه شوید – خواه قادر به درک آن باشید یا نه. با هر هیولایی که رو می نمایاند رودررو شوید، نفس عمیق بکشید، و احساسات خود را کامل درک کنید. ترس – یا هر حالت دیگری که در وجودتان بروز می کند - را حس کنید. آن حس را تمام و کمال درک کنید بدون اینکه از آن بگریزید. بدانید که می توانید دوام بیاورید! بدین طریق می توانید از قدرت ترسی که بر شما غلبه کرده بکاهید. اما برای کاری که لازم است انجام دهید ارزش قائل شوید و به خودتان سخت نگیرید. تا شکست دادن آن هیولا و عبور از آن ممکن است لازم شود بارها با آن مقابله کنید.

در گذشتن از دروازه های ترس، خود واقعی تان را پیدا می کنید و به قدرتی که از آن بی خبر بودید تکیه می کنید طعم لذتی را می چشید که فکر آن را نمی کردید. برای عبور از موانع انرژی زیادی لازم است، انرژی که قبلاً برای اجتناب از به دام افتادن در موانع از آن استفاده کرده اید. با مقابله و درافتادن با "هیولاها" می توانید با انرژی فزاینده، سرزنده، و لذت وارد معبد روابط خود شوید. درها را به روی شادی و خرسندی که مستحق آن هستید بگشایید.

فال رابطه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

همه چیز در زندگی در حال رشد و تغییر است. این یک واقعیت اساسی طبیعت است. این رشد شامل ما انسان ها و روابط ما هم می شود. رشد توسط نور و تاریکی، آفتاب و باران، پرورش داده می شود. رشد از قلب ناشی می شود، از تمایل به روبرو شدن با همه چیز – و رد نکردن تاریکی ها، دوری نکردن از باران.

در مواجهه با چالش ها و مشکلات به عنوان یک بخش طبیعی از هر رابطه، است که ما رشد می کنیم. در خیس شدن زیر باران است که ما رشد می کنیم؛ به جای اینکه خواستار آن باشیم که خورشید همیشه بدرخشد.

هر زمان که ما واقعا با یک وضعیت دشوار روبرو می شویم، خواه موفق شویم و یا شکست بخوریم، چیزهایی می آموزیم و رشد می کنیم. ما یاد می گیریم یک اشتباه را تکرار نکنیم. ما یاد می گیریم کارهای متفاوتی انجام دهیم. ما نقاط قوت و توانایی های جدیدی که درک نمی کردیم، کشف می کنیم. ما گزینه های بهتری را انتخاب می کنیم.

شما چگونه توسط رویارویی با چالش ها و مشکلات رشد می کنید؟ چه چالش هایی در حال حاضر در رابطه ی شما وجود دارد؟ و چه مهارت های شخصی می توانید در مواجهه با این چالش ها بیاموزید؟

کارت رشد نشان می دهد که هر رابطه ای که شما دارید یک "دوره آموزشی" است تا بیاموزید چگونگه ارتباط برقرار کنید. این یک فرصت برای رشد است. بنابراین، برای آموزش، با روی باز آماده باشید. همچنین برای ما یک افسانه گفته شده است - که روابط همیشه باید عاری از مشکلات باشد و شریک زندگیمان مسئول برآورده کردن نیازهای ما است.

هر بار که ما سعی می کنیم از چالش ها و یا مشکلات در روابط جلوگیری کنیم، فقط آموزش ضعیفمان را گسترش می دهیم. در روابط، چالش ها به ما نشان می دهند که چیزی وجود دارد که باید یاد بگیریم. مشکلات به ما نشان می دهند که ما در درونمان نیاز داریم چه چیزی را درمان کنیم و یا تغییر دهیم. این کارت از شما دعوت می کند چالش ها و مشکلات خود را به رسمیت بشناسید برای آنچه که واقعا هستند - برای رشدی جدید!

متاسفانه، یک مسئله وجود دارد که به طور جدی رشد ما را تضعیف می کند: ما دیگران را سرزنش می کنیم. در سرزنش کردن، وضعیتی را که خودمان داریم نمی بینیم. در عوض، تنها آنچه که فرد دیگری در حال انجام است را می بینیم. ما آنان را علت آنچه فکر می کنیم "اشتباه است." می بینیم. در این کار، ما درسی که از رابطه می توانیم بیاموزیم را از دست می دهیم. ما فرصت یادگیری و رشد را که از این چالش می توانیم داشته باشیم را از دست می دهیم.

کارت رشد شما را تشویق می کند که با هر چالشی که پیش می آید، روبرو شوید. قبول کنید که مشکلات بخش طبیعی هر یک از تمامی روابط است. با هر شریکی، شما نور و تاریکی، آفتاب و باران، بهتر و بدتر را تجربه می کنید؛ این ها عناصر طبیعی برای رشد هستند.

به جای آنکه مشکلات را به عنوان نشانه های "اشتباه" در یک رابطه بدانید، آنها را به عنوان نشانه هایی که به سمت رشد هدایت تان می کند، بشمارید. مطمئن باشید که در آینده، زمانی که شما به امروزتان نگاه می کنید، از هر یک از این اتفاقات به عنوان "من چیز مهمی در مورد رابطه به دست آورده ام" یاد می کنید.

این مهم است که به یاد داشته باشید که رشد کردن با ادامه دادن رویارویی با اتفاقات، انجام می گیرد. در این راه، شما در می یابید که خورشید و باران هر دو از منابع مهمی هستند که باعث رشد بیشتر می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد