//
کدخبر: ۴۴۸۹۷۳ //

فال رابطه | فال رابطه چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه چهارشنبه 16 اسفند ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

هماهنگی در رابطه نتیجه ی حل کردن تنش ها، مسائل و درگیری ها است؛ به جای اینکه آن ها را نادیده بگیرید یا اجازه بدهید که از دست بروند. شریک هایی که صرفا از درگیری اجتناب می کنند، از انجام هماهنگی درست اجتناب می کنند. هماهنگی از کار کردن روی تنش ها به دست می آید که به ایجاد راه حل می انجامد.

کارت هماهنگی به شما یادآوری می کند که خیلی طبیعی است که در یک رابطه مسائل متناقض و تنش به وجود بیاید. برای حل و فصل آنها، شما می توانید به سطح جدیدی از درک و رضایت متقابل برسید. تنش زمانی مخرب است که شما به برخورد با آنها ادامه دهید.

عدم درگیری به این معنا نیست که هماهنگی وجود دارد. اساسا، احساسات ابراز نشده می تواند رابطه را بی روح کند. قطع رابطه به هیچ وجه باعث ایجاد هماهنگی نمی شود.

هنگامی که دو نوازنده با هم، همنوازی می کنند، صدای آنها ممکن است برخورد داشته باشد یا ممکن است به خوبی در هم بیامیزند. حرکت بین تنش و وضوح صدا موسیقی را خلق می کند. به طور مشابه، یک رابطه سالم و زنده گاها با تقابل، تنش، و حتی درگیری، رشد می کند. شما می توانید از لحظاتی که به چالش کشیده می شوید، بیاموزید و رشد کنید - البته تا زمانی که شخصیت شما حفظ شود.

دو استاد نوازنده که بداهه نوازی هم می کنند ممکن است در لحظاتی متوجه شوند که صداها ناهماهنگ هستند. اما زمانی که این اتفاق می افتد، آنها نواختن را متوقف نمی کنند! آنها به طور فعال - و مسئول - در حال ساخت موسیقی هستند. آنها می دانند چگونه آن لحظات شامل تنش را حل و فصل کنند. از این رو آنها در آن شرایط باقی مانده و همچنان به هم نوازی ادامه می دهند.

رابطه موسیقیایی نتیجه اش فرآیندی هیجان انگیز، زنده، و غنی است. هر دو طرف کاملا در رابطه شرکت می کنند، در این راه به یکپارچگی خود و موسیقی احترام می گذارند. آنها به طور مداوم در موقعیت های مختلف به یکدیگر گوش می دهند و قادرند که با انعطاف پذیری فوری پاسخگو باشند. آنها در این راه با استفاده از اختلاف نظری که به شفافیت بیشتری منجر می شود، معنای مثبت موسیقی را می سازند.

گاهی اوقات، حتی یک موسیقیدان ممکن است نیاز به یک استراحت کوتاه مدت پیدا کند. آنها ممکن است روی صحنه نشسته و به شریک خود گوش کنند، و یا حتی راه بروند و زمان بگذرانند - اما هرگز سالن کنسرت را ترک نمی کنند. آنها در لحظه مناسب قادر به بازگشت هستند و در ادامه ی هم نوازی با شریک خود، پر از انرژی های جدید و بینش موسیقی غنی تر، باقی می مانند.

آیا در حال حاضر در روابط شما تنش وجود دارد؟ کارت هماهنگی شما را به استفاده از تمام مسائل مربوط به تضاد و تنش به عنوان عامل "همکاری" برای رشد بیشتر تشویق می کند.

برای ایجاد هماهنگی، این کارت به شما یادآوری می کند که نفس بکشید، ذهن خود را باز بگذارید، گوش خود را باز کنید - و به سهم هر یک احترام بگذارید. هماهنگی یک رابطه فعال است که شما و همسرتان هر دو در آن شرکت دارید، که منجر به راه حلی می شود که واقعا شما و ارتباط شما را حفظ خواهد کرد.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

رابطه ها، چه کوچک و چه بزرگ، توسط یک توافقی که ما تعریف می کنیم تعریف می شوند. در وسیعترین مقیاس، ما در مورد چگونگی عمل و صحبت کردن توافق می کنیم. بسیاری از این موافقت نامه ها ناخودآگاه هستند، و همانطور باقی می مانند تا زمانی که ما به تغییر آنها نیاز پیدا کنیم.

در یک مقیاس کوچکتر، ما موافقت نامه های خاصی را در مورد چیزهایی مانند ملاقات در زمان های خاص، درگیر شدن در فعالیت های خاص و یا انجام وظایف خاص به وجود می آوریم. چنین توافق نامه هایی معمولا اقدامات و زمان را مشخص می کنند. نگه داشتن این توافقات یک بلوک اعتماد در میان شرکا است. هر گاه شما موافقت نامه های خود را حفظ نکنید، آن اعتماد را نقض کرده اید.

انتخاب کارت توافق ممکن است نشان دهد که شما نیاز به تغییر یک توافق قدیمی و یا ایجاد یک توافق جدید دارید – تا به حل و فصل برخی از شرایط بپردازید و یا به حرکت در جهت یک هدف مثبت پیش بروید. این کارت از شما می خواهد تا برای ایجاد انواع توافقات آگاهانه تر قدم بردارید.

آیا شما تا به حال بدون آنکه به توافقی برسید آن را به حال خود رها کرده اید؟ موافقت نامه ها همیشه به راحتی حفظ نمی شوند. این امر به ویژه زمانی مهم است که شما به گفته خود زیاد اطمینان ندارید. در این مورد، بخشی از وجود شما ممکن است واقعا به توافق نرسیده باشد. با این حال، در این میان شما موافقت کرده اید، در حالیکه ممکن است از هر گونه سوال یا اعتراضی که بعدها پیش خواهد آمد آگاه نباشید.

کارت موافقت نامه ممکن است به شما بگوید که آگاهانه تر وارد یک مذاکره شوید. آیا شما تمایل دارید در همه موارد سریع به توافق برسید؟ آیا شما این کار را از روی ناچاری و فشار انجام می دهید؟ یا برای جلوگیری از درگیری، و یا اینکه شریکتان احساس بهتری داشته باشد انجام می دهید؟ هنگامی که زمان تحقق یک توافق می رسد، آیا شما با تاخیر جواب می دهید، و یا با نیمه قلبتان آن را قبول می کنید؟ آیا شما کارها را انجام می دهید زیرا از شما انتظار می رود، و شما از اینکه "نه" را بر زبان بیاورید ناراحتید؟ این علائم نشان می دهد که شما تمایل به ایجاد توافق، بدون توجه به احساس واقعی خود دارید.

این کارت به شما یادآوری می کند که گفتن "خیر" به اندازه "بله" گفتن مهم است. اگر شما در ساخت یک توافق به طور کامل به خودتان اطمینان ندارید، وضعیتی را بوجود آورده اید که ناخودآگاه در آن ممکن است توافق تان را بشکنید و یا در نگه داشتن آن به مشکل بر بخورید. ماده حیاتی برای حفظ توافقات روشن و واضح، آن است که از آنچه واقعا در وجود شما در زمان بستن موافقت نامه اتفاق می افتد کاملا آگاه باشید.

این کارت به شما نشان می دهد که در زمان انجام توافق، توجه زیادی به آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد داشته باشید. توجه کنید که کاملا حس "بله" گفتن را در درون خود داشته باشید. به احساسات و یا نگرانی هایی که وجود دارند و آنها را بیان نمی کنید، خوب توجه کنید. اینکه از خود بپرسید "چه احساساتی و یا نیازهایی ممکن است شما را از نگهداری این توافق نامه منع کند" به شما بسیار کمک می کند.

بررسی موافقت نامه هایی که شما قبول می کنید یا نمی کنید و یا آنها را نگه می دارید یا نه، و یا در نگهداری آن دچار خشم می شوید، دری را برای خودشناسی به روی شما باز می نماید. در مورد تمام احساسات، نگرانی ها، و انگیزه هایتان در ایجاد یک توافق بحث کنید. در نتیجه شما توافق نامه هایی را ایجاد می کنید که می توانید با آنها زندگی کنید. شرکایی که این توافق ها را برای یکدیگر بدون هیچ خطری توضیح می دهند و دیدگاه های خود را با صدای رسا برای دیگری بیان می کنند و بر سر هر چیزی مذاکره می نمایند، رابطه ای با شیوه سالم تر با یکدیگر خواهند داشت. ایجاد و نگه داری موافقت نامه، با آگاهی و انتخاب، پایه اعتماد واقعی و درک متقابل را ایجاد می کند.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

اتمام، به معنی حل و فصل مسائل گذشته تان، و خاتمه دادن به چیزهای قدیمی می باشد که در حال حاضر با شما در ارتباطند. درست مانند تمام کردن پاراگراف نهایی در فصل قبل زندگی شماست، بنابراین شما می توانید بسیار کامل تر از قبل زندگی کنید.

چگونه گذشته در حالتی باقی می ماند که هنوز ما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ آیا ما سعی نمی کنیم تا حوادث ناگوار را فراموش کنیم؟ خب، درواقع ما بطور آگاهانه این کار را انجام می دهیم. با این حال در حالت نا آگاهانه این مسائل مربوط به گذشته و احساسات ناراحت کننده اطرافش، هنوز در روح و روان ما زنده اند.

همه ما می دانیم که در مورد بعضی چیزها در رابطه مان، حساس هستیم. گاهی اوقات ممکن است چگونگی حساسیت مان نسبت به مسائل گذشته را تشخیص دهیم. درد، ترس و یا خشم می تواند ما را از باز شدن مجدد دیدمان منع کند. به طور مشابه، یک اشتیاق بی پایان، یک تشنگی برای انتقام، تأسفی عمیق، و یا کینه ای خیره کننده می تواند شما را برای سالها گیر بیندازد.

در این گیر بودن، یک صفحه خاص از فصل قبلی زندگی شما هنوز هم بارها و بارها خوانده می شود. حتی ممکن است شما متوجه چگونگی تأثیر آن بر زندگی حال حاضرتان نشوید. و یا اگر هم متوجه تأثیرات گذشته شوید، ممکن است به این باور برسید که کاری برای انجام دادن باقی نمانده است. حالت ناتمام می تواند برای شما عادی شود. احساس معطل شدن، و یا انتظارات منفی برای شما آشنا و حتی راحت می شوند – مانند کفش های قدیمی. این کارت شما را تشویق می کند تا به تمام آن کفش های قدیمی خداحافظ بگویید. توجه کنید که آنها دیگر شما را در زندگی امروزتان به سمت جلو حرکت نمی دهند.

شما در رابطه تان نسبت به چه چیزی حساس هستید؟ چه چیزی باعث می شود تا شما واکنش نشان دهید؟ چه داستان های آشنایی را بارها و بارها در مورد رابطه تان برای خودتان تعریف می کنید؟ چگونه این چیزها با مسائل حل نشده در گذشته تان همراه می شوند؟ حتی ممکن است یک مسئله کنونی با شریکتان باشد که در گذشته وجود داشته و بطور کامل حل نشده است و هنوز بر روی شما تأثیر می گذارد.

کارت اتمام شما را دعوت می کند تا چیزی را بگویید که تا به حال نگفته اید اما با آن ارتباط برقرار کرده اید. کاری را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید، رها شوید، خودتان و دیگران را ببخشید، و حتی خداحافظ بگویید. مهم نیست که آیا فرد دیگر زنده است یا خیر و یا اینکه شما با او در تماس هستید یا نه – زیرا اتمام، کاملا در درون شما اتفاق می افتد.

سعی کنید نامه ای بنویسید، شاید آن نامه هیچ گاه به کسی ارسال نشود. تمام نیازهای خود را درون نامه بنویسید. تمامی احساساتی که تا به حال داشته اید و یا دارید به خصوص احساساتی که از آنها جلوگیری می کنید را مورد کاوش قرار دهید! از جمله خشم، ترس، درد، ناراحتی و اندوه، تأسف، چیزی که به آن امید دارید، به آن نیاز دارید و آن را در زندگیتان می خواهید. همه این احساسات را بنویسید.

چه شما آن را بنویسید، چه ننویسید، هر احساسی که دارید را کاملاً تا عمق آن درک کنید. قلب خود را برای تجربه احساساتی که سالها از آن دوری می کردید باز کنید. نکته این است که با احساسات کهنه و قدیمی تان در تماس باشید – یک بار برای همیشه. سپس یک حالت میل به تمام شدن را درون خود حس می کنید، انتخاب کنید که با نامه می خواهید چکار کنید – و یا اگر هنوز یک گزینه پیش روی شما باشد، چه چیزی به شخص مورد نظرتان می گویید؟

هنگامی که یک داستان قدیمی بالاخره تمام می شود، می توانید یک صفحه خالی تازه را باز کنید و شروع به نوشتن فصل بعدی زندگیتان کنید. می توانید با آمادگی بیشتر، به یک زندگی در نهایت لذت و کمال بپردازید.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

به دست آوردن چشم انداز در شرایط سخت اولین گام در حل مشکل است. آیا توجه کرده اید که چگونه در لحظات احساسی همه چیز خراب می شود؟ آیا تا بحال متوجه شده اید که تحت تاثیر احساسات، ظرفیت سازندگی شما در حال از دست رفتن است؟ باید احساسات خود را درک کنید و آنها را بیان کنید. اما کارت چشم انداز به شما یادآوری می کند که لازم است تاثیرات مخرب احساسات خام را کاهش دهید و از روابط مخربی که باعث ایجاد مشکل می شوند دوری کنید. به دست آوردن چشم انداز گامی است در این راه.

راه های بدست آوردن چشم انداز بسیار زیاد است. یک راه اعلام "وقفه" و ترک موقعیت مشکل ساز است تا بتوان از حالت احساسی خارج شد. چند نفس عمیق می تواند به شما کمک کند. کمی قدم زدن، حتی رفتن به آن سوی اتاق، موثر است. اگر فکر کردید که درگیر احساسات شدید هستید، از روی صندلی بلند شوید و کمی راه بروید تا بتوانید نفس عمیق بکشید.

کارت چشم انداز به معنای فاصله گرفتن برای دیدن وضعیت مشکل ساز از زاویه ای بازتر است.

یک راه برای ایجاد چشم انداز در خود این است که خود را عقابی برفراز آسمان تصور کنید. باد را حس کنید که بال های شما را شانه می زند. تازگی هوا را با هر نفس حس کنید. زمین را بنگرید و خود را در وضعیتی ببینید که برایتان مشکل ساز است. تمام اعضای دخیل را بنگرید – از جمله خودتان. به نفس کشیدن ادامه دهید. بالاتر پرواز کنید و از آن فاصله راحت تر و شاید با دلسوزی بیشتر به شرایط بنگرید.

به عنوان یک عقاب از نیروی ویژه ای برخوردارید. می توانید برفراز آسمان با قدرت و اعتماد به نفس کامل پرواز کنید. چشمان عقابی شما می تواند همه چیز را واضح تر از چشمان آدم ببیند. با این چشم ها، به زمین و شخصی که طرف مقابل شما در آن رابطه است نگاه کنید. تمام حالت ها، صداها و کلمات آنها را بنگرید. و به دقت ببینید فردی که شبیه شماست چگونه به این وضعیت واکنش نشان می دهد.

حالا توجه خود را به فردی جلب کنید که شبیه شماست. بادقت تمام حالت های آن فرد، کلمات و تن صدای او را ببینید. ببینید که چگونه بر فردی که شبیه شماست اثر می گذارد. ببینید که چگونه حساسیت های او بروز می کند. ببینید که چگونه هر کلام می تواند باعث قطع ارتباط یا عدم درک متقابل شود. دریابید که چگونه هر یک سعی در ادای نیت مثبت خود در صحنه ی ماجرا دارد اما در آن شکست می خورد.

چشمان عقابی شما این قدرت را دارد تا راه های سالم تر تعامل را پیدا کند. می توانید فرد بهتری را به جای خود انتخاب کنید. فردی را متصور شوید که اعتماد به نفس بیشتر و رفتار مقتدارانه تری دارد. او را در حال برقراری یک ارتباط سالم به شیوه ای سازنده ببینید. آنگاه برای یک لحظه، خود را در آن منظره تصور کنید و ببینید در جای او بودن چه حسی دارد – تعامل به این خوبی چه لذتی دارد!

چشم انداز مکان مرتفع تری در درون شماست. لحظه ای خود را رها کنید تا آن را به سمت پذیرش، درک و دلسوزی سوق دهید. با دیدی روشن به جلو حرکت کنید تا مسائل خود را با طرف مقابل به درستی حل کنید.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

گشودن به معنای ابراز خود و باز کردن درهای حدومرز و "بله" گفتن به با هم بودن است. مثل باز شدن گل برای دریافت نور خورشید است. با آزادانه نفس کشیدن، می توانید گرمای این خورشید را در سینه ی خود حس کنید. این گرما در نهایت به دیگران نیز می رسد. با گشودن قلب خود بیشتر در ارتباط با دیگران قرار می گیرید و می توانید احساسات تان را با هم سهیم شوید.

گشودن یک انتخاب است. می توانید درهای قلب خود را بگشایید یا ببندید یا حد وسط را حفظ کنید. طبیعی است که گاهی برای مدتی به خود فرو روید و خود را شارژ کنید. لازم نیست که همواره گشوده باشید و بستن درهای قلب به معنای "اشتباه" بودن نیست. اعتماد یک عقلانیت طبیعی است، مثل گلی که به طور غریزی می داند کی باز شود و کی بسته. اما وقتی که "بله" می گویید – و قلب خود را می گشایید – پذیرفته اید که در دسترس باشید و رابطه ی خود را تقویت کنید و پرورش دهید تا آن را در اعماق قلب خود احساس کنید.

گشودن به معنای باز کردن درهای حفاظت از خود است. با پرسیدن " تو واقعاً کی هستی؟ می خواهم بدانم. من آماده ی فهمیدن هستم" شخص دیگری را درون قلب خود راه می دهید. در این جاست که می توانید به درستی – به دور از افکار محدودکننده، ترس ها و قضاوت ها، با هم ملاقات کنید.

گاهی گشودن کار سختی است. مثلاً، آیا به ترس از رد شدن فکر می کنید؟ آیا به علت مسائلی که قادر به تحمل آن نیستید مایل به عقب نشینی هستید؟ آیا به علت ترس از آسیب دیدن حالت تدافعی به خود می گیرید؟ اگر طبق عادت حالت تدافعی داشته باشید، ممکن است حتی متوجه آن نباشید. ممکن است بی حس شوید، اعتمادی به گشودن نداشته باشید، و حتی این کار را ابلهانه بدانید. اما گشودن راهی برای نجات – و التیام - خود است. این کار شما را ترغیب می کند تا باز خود را رها کنید، حتی اگر آسیب دیده اید، حتی اگر این کار ریسک باشد. شاید ارزش ریسک کردن داشته باشد.

گشودن با رها کردن خود آغاز می شود. اگر قلب خود را به خاطر دیگران بگشایید، در نهایت حس تهی بودن خواهید داشت. اما اگر قلبتان را به خاطر خودتان بگشایید، به عشق و التیام درونی پی خواهید برد. با قلبی باز، عشقی التیام بخش را مرهم تمام زخم های خود می کنید، مرهم تمام بخش هایی که آسیب دیده است. بعد از این کار، قلب خود را برای دیگران بگشایید، در دسترس باشید و بگذارید بیشتر وارد زندگی تان شوند.

اگر کارت "گشایش" را انتخاب کردید، بدین معناست که می توانید قلب خود را بیشتر بگشایید. می توانید شیرینی زندگی را بیشتر از آنچه که نشان می دهد بچشید. می توانید از حفاظت افراطی خود بکاهید و لذت بیشتری از رابطه ای که مناسب شماست ببرید. ممکن است زمان مناسبی برای حرکت – و شروع دسترسی به دیگران - باشد.

باز بودن به معنای صداقت درباره ی فردی است که هستید – گذشته ی شما، اشتباهات، ترس ها، دردها، امیدها، خواسته ها و نیازهای واقعی. این کار را با روحیه ی پذیرش خود واقعی تان – و شخصیت واقعی طرف مقابلتان – انجام دهید. گشودن زمانی اتفاق می افتد که هر دوی شما با هدف پذیرش شخصیت واقعی یکدیگر در دسترس باشید. در این پذیرش، عمیقاً التیام می یابید و شادی و لذت رابطه ی خود را احیا می کنید.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

همه چیز در زندگی در حال رشد و تغییر است. این یک واقعیت اساسی طبیعت است. این رشد شامل ما انسان ها و روابط ما هم می شود. رشد توسط نور و تاریکی، آفتاب و باران، پرورش داده می شود. رشد از قلب ناشی می شود، از تمایل به روبرو شدن با همه چیز – و رد نکردن تاریکی ها، دوری نکردن از باران.

در مواجهه با چالش ها و مشکلات به عنوان یک بخش طبیعی از هر رابطه، است که ما رشد می کنیم. در خیس شدن زیر باران است که ما رشد می کنیم؛ به جای اینکه خواستار آن باشیم که خورشید همیشه بدرخشد.

هر زمان که ما واقعا با یک وضعیت دشوار روبرو می شویم، خواه موفق شویم و یا شکست بخوریم، چیزهایی می آموزیم و رشد می کنیم. ما یاد می گیریم یک اشتباه را تکرار نکنیم. ما یاد می گیریم کارهای متفاوتی انجام دهیم. ما نقاط قوت و توانایی های جدیدی که درک نمی کردیم، کشف می کنیم. ما گزینه های بهتری را انتخاب می کنیم.

شما چگونه توسط رویارویی با چالش ها و مشکلات رشد می کنید؟ چه چالش هایی در حال حاضر در رابطه ی شما وجود دارد؟ و چه مهارت های شخصی می توانید در مواجهه با این چالش ها بیاموزید؟

کارت رشد نشان می دهد که هر رابطه ای که شما دارید یک "دوره آموزشی" است تا بیاموزید چگونگه ارتباط برقرار کنید. این یک فرصت برای رشد است. بنابراین، برای آموزش، با روی باز آماده باشید. همچنین برای ما یک افسانه گفته شده است - که روابط همیشه باید عاری از مشکلات باشد و شریک زندگیمان مسئول برآورده کردن نیازهای ما است.

هر بار که ما سعی می کنیم از چالش ها و یا مشکلات در روابط جلوگیری کنیم، فقط آموزش ضعیفمان را گسترش می دهیم. در روابط، چالش ها به ما نشان می دهند که چیزی وجود دارد که باید یاد بگیریم. مشکلات به ما نشان می دهند که ما در درونمان نیاز داریم چه چیزی را درمان کنیم و یا تغییر دهیم. این کارت از شما دعوت می کند چالش ها و مشکلات خود را به رسمیت بشناسید برای آنچه که واقعا هستند - برای رشدی جدید!

متاسفانه، یک مسئله وجود دارد که به طور جدی رشد ما را تضعیف می کند: ما دیگران را سرزنش می کنیم. در سرزنش کردن، وضعیتی را که خودمان داریم نمی بینیم. در عوض، تنها آنچه که فرد دیگری در حال انجام است را می بینیم. ما آنان را علت آنچه فکر می کنیم "اشتباه است." می بینیم. در این کار، ما درسی که از رابطه می توانیم بیاموزیم را از دست می دهیم. ما فرصت یادگیری و رشد را که از این چالش می توانیم داشته باشیم را از دست می دهیم.

کارت رشد شما را تشویق می کند که با هر چالشی که پیش می آید، روبرو شوید. قبول کنید که مشکلات بخش طبیعی هر یک از تمامی روابط است. با هر شریکی، شما نور و تاریکی، آفتاب و باران، بهتر و بدتر را تجربه می کنید؛ این ها عناصر طبیعی برای رشد هستند.

به جای آنکه مشکلات را به عنوان نشانه های "اشتباه" در یک رابطه بدانید، آنها را به عنوان نشانه هایی که به سمت رشد هدایت تان می کند، بشمارید. مطمئن باشید که در آینده، زمانی که شما به امروزتان نگاه می کنید، از هر یک از این اتفاقات به عنوان "من چیز مهمی در مورد رابطه به دست آورده ام" یاد می کنید.

این مهم است که به یاد داشته باشید که رشد کردن با ادامه دادن رویارویی با اتفاقات، انجام می گیرد. در این راه، شما در می یابید که خورشید و باران هر دو از منابع مهمی هستند که باعث رشد بیشتر می شوند.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

کنجکاوی و گشوده بودن برای دیگران اغلب زمانی به اوج می رسد که تازه آنها را می شناسید. می خواهید همه چیز را در باره ی طرف مقابل بفهمید – و درباره ی خود به آنها بگویید. با روحیه ی کشف، داستان ها را با هم درمیان می گذاریم، شباهت ها و تفاوت ها را پیدا می کنیم و هر یافته را در حکم گوهری ارزشمند می بینیم.

اما با گذر زمان، اغلب شروع به افت می کنیم. کم کم از درباره ی خود گفتن کاسته می شود و جنبه های وجودی خود را رو نمی نماییم. گویی که صدف بسته می شود و گوهر از دست می رود.

آیا میزان کنجکای و گشودگی در رابطه ی شما کم شده است؟ آیا مایلید بیشتر در خود فرو بروید؟ آیا چیزی وجود دارد که بخواهید آن را پس بکشید و از رابطه مخفی کنید؟

میل به پنهان کردن موضوعات ریشه در نیات دارد. نمی خواهید طرف مقابل را ناراحت کنید، مشکل ایجاد کنید یا موضوعات منفی را مطرح کنید. مایلید تظاهر کنید که همه چیز روبراه است به جای اینکه موضوع آزاردهنده ای را مطرح کنید. می خواهید مطمئن بازی کنید.

پس تصمیم می گیرید برخی احساسات را در خود نگه دارید. بدین طریق، با در خود فرو ریختن، از هم فاصله می گیرید. صدفی حفاظتی دور چیزهایی می کشید که آنها را ناراحت کننده یا "منفی" قلمداد می کنید – چزهایی که نباید به بیرون درز کند.

اما در اجتناب از بخش های منفی خود دسترسی به قسمت های مثبت را هم از دست می دهیم. پنهان کردن هر چیزی منجر به کاهش انرژی های درونی می شود. همانطور که انرژی ها دور می شوند، سرزندگی و طراوت رابطه کم می شود. آنگاه احساس کسالت به شما دست می دهد. اگر متوجه نشوید که عامل این وضعیت شما هستید، اشتباهاً طرف مقابل را سرزنش می کنید.

کارت آشکارسازی از شما می خواهد تا هر چیزی را که مانع حضور شما در رابطه می شود را از بین ببرید. برای این کار باید به ندای کودکی که منشا میل به کم حرفی است – مثل "خانواده خود را ناراحت نکن"، "هیچ کس به خواسته ی واقعی تو اهمیت نمی دهد" یا "نباید این حس را داشته باشی"- غلبه کنید.

به خاطر داشته باشید که آشکارکردن احساسات درونی، برای طرف مقابل بخش مهمی از یک رابطه ی حقیقی است. شاید لازم باشد که هر دو گوشه ای بنشینید تا با هم همه چیز را مرور کنید، به خصوص اگر عادت به این کار ندارید. ضمن شروع، ممکن است بخواهید اول خطی مشی هایی برای به اشتراک گذاشتن احساسات، خواسته ها و نیازهای خود – یا اطلاعات مختلف - تعیین کنید. چگونه می توان این کار را به روشی سازنده و مطمئن انجام داد؟ در مورد اینکه چطور می توان با یکدیگر محترمانه برخورد کرد صحبت کنید – و مراقبت باشید به بهانه ی "صداقت" خود را بر سر دیگری خالی نکنید.

آنگاه اگر چیزی در سر دارید، حتی کم اهمیت ترین را برای بیان کردن انتخاب کنید. با خود و طرف مقابل مهربان باشید. در صورت ممکن، جملات را مثبت ادا کنید. با بیان چیزی که پنهان کرده اید می توانید گوهرهای ارزشمندی پیدا کنید.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

میزان حضور هر فرد در یک رابطه متفاوت است. هر زمان که با هم در یک جا باشید، شما به لحاظ فیزیکی حضور دارید. اما گاهی کمتر از آنچه لازم است حضور دارید.

آخرین باری که در جایی بودید ولی حس می کردید حضور کمتری دارید کی بوده است؟ مسائل مختلفی باعث عقب نشینی فرد می شود. آیا سعی می کنید که از ناراحت شدن اجتناب کنید؟ آیا کنترل برخی احساسات ابراز شده از سوی دیگران برای شما سخت است – مثل خشم، درد، ترس، ناراحتی یا رنجش؟

این سوالات به مواقعی اشاره دارد که کمتر در دسترس همسر خود قرار دارید. به لحاظ فیزیکی یا احساسی پس می کشید. ممکن است منتظر "زمان مناسب" باشید که هیچ وقت نمی رسد. درواقع، منتظرید که مشکل خودبخود حل شود.

این کارت می گوید که اگر حضور شما در این شرایط کم شود، مشکلات شدید تر می شود. هرگاه که کمتر حاضر باشید، کمتر می توانید با موقعیت دست و پنجه نرم کنید. اگر سعی دارید که از چیزی اجتناب کنید، همان شما را تحت کنترل خود در می آورد. فقط زمانی که مایلید خود را نشان دهید – و کاملاً حاضر باشید – می توانید با آنچه که درجریان است دست و پنجه نرم کنید.

این بدا معنا نیست که باید همیشه حاضر باشید. ترک موقعیت برای بدست بدست آوردن چشم اندازی نسبت به آن یا کنترل بهتر احساسات کاملاً طبیعی است. اما در موارد خاصی، اگر بخواهید که مشکلی را بدرستی حل کنید، لازم است که برگردید و حاضر شوید.

اولین گام حضور این است که بپذیرید شرایط از پیش تعیین شده نداریم – هر چه که باشد. پذیرش بدین معنا نیست که باید آن را دوست داشته باشید یا احساس خوبی درمورد آن داشته باشید. فقط پذیرفتن حقیقت جاری کافی است – بدون سرزنش، انتقاد، قضاوت، یا سردرآوردن از موضوع – که بتوان آن را تغییر داد. از همان جایی آغاز کنید که معمولاً همه چیز قرار دارد، حالا و اینجا.

بعد از خود بپرسید "آیا واقعاً مجبورم که پس بکشم؟" ما معمولاً سعی می کنیم از چیزهایی بپرهیزیم که در کودکی یاد گرفتیم باید از آن اجتناب کرد. این کار را از روی عادت انجام می دهیم. اما الان، به عنوان یک فرد بالغ، لازم نیست که همان واکنش را داشته باشید. اکنون دانش خیلی بیشتری نسبت به زمان کودکی دارید. اگر بخواهید می توانید واکنشی فراتر از یک عکس العمل آنی داشته باشید – و راه های جدیدی برای واکنش نشان دادن پیدا کنید.

کارت حضور از شما می پرسد که آیا واقعاً لازم است که امروز عقب بکشید؟ اما بدانید که حضور در اطراف احساساتی که معمولاً از آن می پرهیزید جرات می خواهد. تجربه ی برخی احساسات جسارت می خواهد. صحبت کردن با طرف مقابل در مورد صلاح رابطه ممکن است بسیار سخت باشد. شنیدن این حرف از طرف مقابل هم به همان اندازه سخت است. این جسارت را محترم بشمارید و بر عادت دیرینه ی پس کشیدن غلبه کنید.

آموختن بیشتر حاضر بودن مثل زندگی بخشیدن است – هیچ وقت کار ساده ای نیست. اما طی تمرین برای حاضر بودن در مواقعی که معمولاً پس می کشیدید، زندگی هم می بخشید. راه های جدید و نادیده ای را زنده می کنید. اقتدار خود را زنده می کنید و سرزندگی خود را بیشتر می کنید. حس اعتماد بیشتر، موفقیت، و لذت بیشتر در رابطه را احیا می کنید.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

روابط، در هر عصری احساسات ما را به جنبش در می آورد، اما گاهی اوقات یک واکنش عاطفی شریکتان ممکن است چنان به نظر برسد که به سمت شما هدفگیری شده است. در روابط عاشقانه، تیر عشق، جزء ابتدایی همه چیز است. در دیگر روابط، به احتمال زیاد مورد استقبال قرار گرفتن می باشد.

آیا تا به حال با ابراز احساسات کسی ناراحت شده اید؟ کارت جاخالی دادن از تیرها شما را دعوت می کند تا روشهای جدیدی را با کسانی که واکنشهای احساسی نشان می دهند، در نظر بگیرید.

بارها دیده ایم که هنگامی که فردی احساسات خود را بیان می کند، باعث ایجاد یک واکنش ضد از سوی فرد دیگر می شود. درست مانند تیری است که بر قلبمان فرود می آید. در چنین مواقعی، شریکتان ممکن است واقعاً قصد واکنش نداشته باشد اما با این وجود، این طور به نظر می رسد که می خواهد همچین کاری را انجام دهد.

این تیرها در شکل های مختلف ظاهر می شوند – انتقاد، یک لحن صحبت دارای قضاوت، سرزنش کردن، گریه کردن، و یا فریاد زدن. راههای بی شماری وجود دارد که دچار صدمه شویم. هر تیری می تواند عمیقاً بر ما وارد شود و احساس خشم، گناه، ترس، صدمه، عدم کفایت و نا امیدی ما را بر انگیخته کند. در پاسخ، ممکن است سعی کنیم تا این وضعیت را رفع رجوع کنیم، استدلال شریکمان را اصلاح کنیم، و یا احساس او را بهتر کنیم. بطور معمول این روشها، نتیجه عکس دارند، به طوری که با یک حالت تدافعی شروع به تیر اندازی به سمت یکدیگر می کنیم و یا قهر می کنیم.

این کارت از شما می خواهد تا در هنگام ناراحت بودن شریکتان، کاری را انجام دهید که سازنده باشد نه اینکه یک واکنش ضد نشان دهید و یا قهر کنید: در برابر همه ی تیرها بدون در نظر گرفتن شکل آنها، جاخالی دهید. و به جای تیر خوردن، از مسیر آن خارج شوید و بگذارید تیر از کنار شما عبور کند.

در جاخالی دادن از تیرها، باید مسائل کلیدی را به یاد بیاورید. اول اینکه هنگامی که شریکتان احساس ناراحتی خود را بیان می کند، آن احساس منطقی نیست و لزوماً به همان معنی که آن را بیان می کند نیست. اگر شما با انجام هر کاری غیر از گوش دادن به شریکتان بر سر راه او بایستید، انگار که چشمه ی آب گرم را بسته اید. شما با این کار مانع آزاد شدن احساسات او می شوید. سد کردن احساسات شریکتان عصبانیت و ناراحتی او را تشدید می کند.

بنابراین، از تکرار بپرهیزید: هیچ مسئله شخصی را بیان نکنید. کلمات طرف مقابل را تصحیح نکنید، با او مخالفت نکنید، سعی کنید چیزی را تعیین نکنید. درباره هیچ نکته ای بحث نکنید، حتی نکته جدیدی نسازید. فقط بگذارید تیرها به پرواز در آیند. فضای خالی برای تیرها فراهم کنید. آنها را لمس نکنید! اما در عین حال عقب هم نکشید.

در عوض، متمرکز و استوار بمانید. نفس عمیق بکشید! جاخالی دادن نسبت به تیرها بسیار سازنده تر از نشان دادن واکنش ضد است. این مهارتی است که می توانید آن را یاد بگیرید. اما از آنجایی که استاد شدن در این مهارت زمان می برد، پس با خودتان مهربان باشید. همیشه به خودتان اجازه دهید تا اگر تیر های زیادی به شما اصابت کرد بگویید "وقت تمام" – و اینجاست که شما نیاز دارید واکنش نشان دهید. بروید کمی قدم بزنید، و شروع به نفس کشیدن عمیق کنید! به شریکتان بگویید که باقی ماجرا را پس از بازگشتتان می شنوید، هنگامی که توانستید بهتر به او گوش بدهید.

هنگامی که نسبت به تیرها جاخالی می دهید، بدانید که حضور شما در کنار شریکتان در هنگام رها کردن احساساتش، پسندیده ترین کار ممکن است. این یک هدیه نادر است، که به شما نشان می دهد قدرت عجیبی دارید – قدرتی برای شنیدن، و نه انجام دادن کار دیگر.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

یک کاراگاه برای حل یک معما از سرنخ استفاده می کند. در یک رابطه، بسیاری از اقدامات و واکنش های ما را می توان به عنوان یک سرنخ دید. این سرنخ ها به آنچه که در درون ما اتفاق می افتد اشاره می کنند. اینها، قطعات پازلی در درون قلبمان هستند. کارت سرنخ، شما را دعوت می کند تا نگاهی عمیق تر به اقدامات، افکار و واکنش هایی بیندازید که بر روی رابطه تان تأثیر می گذارند. اگر شما عمیق تر به این مسائل نگاه کنید، احساسات، نیازها و خواسته های عمیق تر و چیزهای مهم تری را در درون قلبتان مشاهده می کنید که واقعا قادر به بیان آن به شریکتان نیستید.

رابطه سالم، شامل دانستن و به زبان آوردن چیزیست که واقعا احساس می کنید، نیاز دارید و یا می خواهید. اگر شما این کار را نکنید، مشکلات را چند برابر کرده اید و هرگز به مسائل واقعی رسیدگی نخواهید کرد. به عبارت ساده، تا زمانی که شما نیازهای واقعی خود را در رابطه تان شناسایی نکنید، نمی توانید با آنها روبرو شوید.

این کارت از شما می خواهد تا مهارت های خود را مانند یک کاراگاه توسعه دهید. از سرنخ هایی که می توانند به شما کمک کنند تا معمای درون خود و شریکتان را حل کنید، آگاه باشید. سرنخ ها در شکل های مختلفی ظاهر می شوند: سرخوردگی، ناراحتی، خشم، دعوا، توهمات فرار، عقب کشیدن، احساس آسیب دیدن، قضاوت، شکایت، انتقاد. همه این واکنش ها، سرنخ های بزرگی هستند. هرکدام به چیزی اشاره می کنند که قلبا نیاز دارید اما در آن لحظه نمی توانید به دست آورید.

آخرین باری که شما به شریکتان انتقاد کردید و یا نسبت به او واکنش منفی نشان داده اید را در نظر بگیرید. این کارت شما را به چالش می کشد تا پیام مثبتی را در هر واکنش منفی که دارید کشف کنید. چیزهای مثبتی را که واقعا می خواهید در آن موقعیت داشته باشید در اعماق قلبتان پیدا کنید.

اغلب این پیام این است که شما به چیزی ابتدایی مانند پذیرش، قدردانی، احترام، اعتماد، درک، مراقبت، و یا ارتباط صحیح، نیاز دارید. اما این بسیار دشوار است که احساستان را به شریکتان بشناسانید. حتی اگر همه ما چنین نیازهای اولیه انسانی را با دیگران درمیان بگذاریم، ممکن است درمورد پذیرش آن احساس خجالت کنیم. با این حال نشان دادن خواسته ها و نیازهای واقعیمان بطور مستقیم، سالم ترین و واضح ترین راه برای روبرو شدن با آن است.

کارت سرنخ شما را تشویق می کند تا با ملایمت و در عین حال شجاعت عمل کنید. یاد بگیرید سرنخ ها را در خودتان با دستیابی به خواسته های عمیق تر قلبتان دنبال کنید. در لحظات دشوار، در دوره ی سختی، و یا هر زمانی که واکنش نشان می دهید، برای مدتی مکث کنید، و نفسی عمیق بکشید. به آرامی با قلب خود ارتباط بگیرید و بپرسید: "آیا آنچه را که یک انسان اولیه نیاز دارد، تجربه می کنم؟ من واقعا چه چیزی را می خواهم؟ مقصود مثبت و عمیق تر من در اینجا چیست؟"

منتظر پاسخ باشید – پاسخی که پیامی روشن و مثبت دارد. سپس با شریک خود در راستای این پاسخ، رابطه ای سازنده و قابل احترام برقرار کنید. همچنین از شریکتان بپرسید: "در این لحظه واقعا چه چیز را می خواهی و یا نیاز داری؟" بگذارید شریکتان پاسخش به این سوال را پیدا کند و آن را به شما بگوید.

اگر شما صادقانه و مهربانانه چنین سرنخهایی را پیگیری کنید، ممکن است غافلگیر شوید. ممکن است قطعات پازلی که گم کرده بودید را کشف کنید. به جای از دست دادن خودتان در واکنش های بی ثمر، می توانید اشتیاق عمیق تر قلبتان را بشناسید. با به اشتراک گذاشتن این اشتیاق عمیق با شریکتان بطور محترمانه و با روشی مثبت که بتواند بشنود و پاسخ دهد، شما درهای جدیدی را باز کرده اید. با حرکت به سوی این درها، شما می توانید رابطه ای کامل و رضایتبخش که واقعا آن را می خواستید و مستحق به اشتراک گذاشتن آن بودید را پیدا کنید.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

اتمام، به معنی حل و فصل مسائل گذشته تان، و خاتمه دادن به چیزهای قدیمی می باشد که در حال حاضر با شما در ارتباطند. درست مانند تمام کردن پاراگراف نهایی در فصل قبل زندگی شماست، بنابراین شما می توانید بسیار کامل تر از قبل زندگی کنید.

چگونه گذشته در حالتی باقی می ماند که هنوز ما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ آیا ما سعی نمی کنیم تا حوادث ناگوار را فراموش کنیم؟ خب، درواقع ما بطور آگاهانه این کار را انجام می دهیم. با این حال در حالت نا آگاهانه این مسائل مربوط به گذشته و احساسات ناراحت کننده اطرافش، هنوز در روح و روان ما زنده اند.

همه ما می دانیم که در مورد بعضی چیزها در رابطه مان، حساس هستیم. گاهی اوقات ممکن است چگونگی حساسیت مان نسبت به مسائل گذشته را تشخیص دهیم. درد، ترس و یا خشم می تواند ما را از باز شدن مجدد دیدمان منع کند. به طور مشابه، یک اشتیاق بی پایان، یک تشنگی برای انتقام، تأسفی عمیق، و یا کینه ای خیره کننده می تواند شما را برای سالها گیر بیندازد.

در این گیر بودن، یک صفحه خاص از فصل قبلی زندگی شما هنوز هم بارها و بارها خوانده می شود. حتی ممکن است شما متوجه چگونگی تأثیر آن بر زندگی حال حاضرتان نشوید. و یا اگر هم متوجه تأثیرات گذشته شوید، ممکن است به این باور برسید که کاری برای انجام دادن باقی نمانده است. حالت ناتمام می تواند برای شما عادی شود. احساس معطل شدن، و یا انتظارات منفی برای شما آشنا و حتی راحت می شوند – مانند کفش های قدیمی. این کارت شما را تشویق می کند تا به تمام آن کفش های قدیمی خداحافظ بگویید. توجه کنید که آنها دیگر شما را در زندگی امروزتان به سمت جلو حرکت نمی دهند.

شما در رابطه تان نسبت به چه چیزی حساس هستید؟ چه چیزی باعث می شود تا شما واکنش نشان دهید؟ چه داستان های آشنایی را بارها و بارها در مورد رابطه تان برای خودتان تعریف می کنید؟ چگونه این چیزها با مسائل حل نشده در گذشته تان همراه می شوند؟ حتی ممکن است یک مسئله کنونی با شریکتان باشد که در گذشته وجود داشته و بطور کامل حل نشده است و هنوز بر روی شما تأثیر می گذارد.

کارت اتمام شما را دعوت می کند تا چیزی را بگویید که تا به حال نگفته اید اما با آن ارتباط برقرار کرده اید. کاری را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید، رها شوید، خودتان و دیگران را ببخشید، و حتی خداحافظ بگویید. مهم نیست که آیا فرد دیگر زنده است یا خیر و یا اینکه شما با او در تماس هستید یا نه – زیرا اتمام، کاملا در درون شما اتفاق می افتد.

سعی کنید نامه ای بنویسید، شاید آن نامه هیچ گاه به کسی ارسال نشود. تمام نیازهای خود را درون نامه بنویسید. تمامی احساساتی که تا به حال داشته اید و یا دارید به خصوص احساساتی که از آنها جلوگیری می کنید را مورد کاوش قرار دهید! از جمله خشم، ترس، درد، ناراحتی و اندوه، تأسف، چیزی که به آن امید دارید، به آن نیاز دارید و آن را در زندگیتان می خواهید. همه این احساسات را بنویسید.

چه شما آن را بنویسید، چه ننویسید، هر احساسی که دارید را کاملاً تا عمق آن درک کنید. قلب خود را برای تجربه احساساتی که سالها از آن دوری می کردید باز کنید. نکته این است که با احساسات کهنه و قدیمی تان در تماس باشید – یک بار برای همیشه. سپس یک حالت میل به تمام شدن را درون خود حس می کنید، انتخاب کنید که با نامه می خواهید چکار کنید – و یا اگر هنوز یک گزینه پیش روی شما باشد، چه چیزی به شخص مورد نظرتان می گویید؟

هنگامی که یک داستان قدیمی بالاخره تمام می شود، می توانید یک صفحه خالی تازه را باز کنید و شروع به نوشتن فصل بعدی زندگیتان کنید. می توانید با آمادگی بیشتر، به یک زندگی در نهایت لذت و کمال بپردازید.

فال رابطه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

هر یک از ما تمایلات رفتاری و عاطفی ای داریم که حاصل رابطه مان است. در مورد برخی چیزها حساس هستیم و به روش خاصی واکنش نشان می دهیم. خیلی از این تمایلات را سال ها پیش در کودکی آموخته ایم. این ها الگوهای عادتی هستند و به شدت ما را محدود می کنند. در طول سال های مختلف بارها و بارها این رفتارها را از خود بروز می دهیم.

به عنوان دو طرف یک رابطه الگوهای رفتاری را وارد رابطه می کنیم که مثل نوعی رقص است. برای دیگران، ممکن است رقص ما براساس تمرین باشد – هماهنگی عمل و عکس العمل. گاهی به جای حرکت موزون و با ظرافت در کنار هم ، رقص خود را به نوعی متضاد و پررنگ جلوه می دهیم. درنتیجه الگوهایی به وجود می آید که طبق آن همدیگر را قضاوت می کنیم و واکنش احساسی نشان می دهیم و درنهایت با پاگذاشتن روی پای یکدیگر کار را تمام می کنیم.

به طور مثال، یکی از رقص ها در تمام روابط رقص دوری و نزدیکی است. گرچه بخش طبیعی ای از زندگی روزمره است، این رقص ممکن است سخت باشد. فاصله ی زیاد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "عدم امنیت" شود. نزدیکی بیش از حد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "در دام افتادن" شود. به زودی هر یک روی یک پا، در دو سر یک خط قرار می گیرند. در این حالت، یک پا نشانه ی "نزدیکی" و پای دیگری نشانه ی "دوری" است. بسته به این که هر یک کدام پای خود را زمین بگذارند، دیگری روی پای مخالف بلند می شود.

کارت الگو از شما می خواهد تا مواظب الگوی رقص خود باشد. الگوی شما برای بیان احساسات، خواسته ها و نیازها چیست؟ خودخوری می کنید یا در ابراز آن اغراق می کنید؟ الگوی رفتاری شما موقع ابراز احساسات دیگران چیست؟ آیا سعی می کنید از برخی از احساسات خود اجتناب کنید؟ آیا سعی می کنید احساس ناراحتی دیگری را برطرف کنید؟ چه چیزی احساس شما را برمیانگیزد؟ به چه چیزی حساس هستید؟ چطور واکنش نشان می دهید؟

وقتی که متوجه رفتار الگووار خود می شوید زمان مناسبی برای ایستادن و نفس کشیدن است. ببینید که آیا واقعاً می خواهید تمام الگو را اجرا کنید؟ آیا نمی دانید که به کجا ختم می شود؟ به دنبال راه کار جدید نیستید؟ اگر چنین باشد، مراحل عادی را دنبال نکنید. شاید حتی لازم باشد مخالف حالت معمول رفتار کنید.

به طور مثال، رقص دوری و نزدیکی را در نظر بگیرید. اگر الگوی شما این باشد که احساس عدم امنیت خود را با چسبیدن به شریکتان برطرف کنید، پس این بار به طرف خود هرچقدر که می خواهد فضا بدهید. اگر معمولاً احساس در دام افتادن دارید و دوری می کنید، این بار نزدیک بایستید. در هر صورت، با احساس همیشگی و الگووار خود مقابله کنید. عدم واکنش به این احساسات جرات می خواهد. اما ضمن اجرای آن، خود را از الگوی قدیمی که سالها شما را کنترل کرده، آزاد می کنید.

اگر آگاهانه الگوی عادتی خود را کنار بگذارید، پا را فراتر از مرز رفتاری خود گذاشته اید. شما با الگوی خود می توانید راه های جدیدی برای لذت و موفقیت در رابطه – و رقص در کنار هم مثل هنرمندان واقعی – ایجاد کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد