//
کدخبر: ۴۴۹۶۳۳ //

فال رابطه | فال رابطه دوشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه  دوشنبه 21 اسفندماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

ابراز احساسات منفی مانند خشم، غم و اندوه، درد، و یا ترس، نشان دهنده یک معضل است. از یک طرف، به اشتراک گذاشتن این احساسات برای سلامت رابطه شما حیاتی می باشد. این به هر دو طرف اجازه می دهد تا با آنچه که حقیقتاً در جریان است روبرو شوند. اما از سوی دیگر، ابراز چنین احساساتی ممکن است یک واکنش منفی در شریکتان ایجاد کند. ممکن است دچار صدمه شود، احساس ترس کند، حالت دفاعی به خود بگیرد و یکباره حمله کند، عقب بکشد و یا سکوت کند – که اینها منجر به واکنش های شدیدتر و احساسات ناراحت کننده ی بیشتر می شود.

در حالیکه بیان احساساتتان می تواند همه چیز را به هم بزند، اما سرکوب آنها هم راه حل نیست. اجتناب از خشم، باعث هماهنگی نمی شود. با سرکوب موضوع، دردی درمان نمی شود. احساسات بخشی اساسی از حیات انسان است. برای مثال احساس ناراحتی، در وضعیت کنونی برای شما نشانگر این است که حد و مرز های شما در حال نقض شدن است و یا شما به گوشه ای رانده شده اید یا به چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید نرسیده اید.

در این هنگام بسیار مهم است که به شریکتان بفهمانید که واقعاً چه مسئله عاطفی ای در جریان است. اگر این کار را انجام ندهید آنها را در تاریکی باقی می گذارید که می تواند به مسائل ناراحت کننده تری در آینده منجر شود.

کارت مهار، از شما می خواهد تا به چگونگی ابراز احساساتتان توجه کنید، به طوری که پیام واقعی تان را به روشی مناسب و سازنده برسانید. در غیر اینصورت ممکن است طوری واکنش نشان دهیم که بعداً پشیمان شویم – مانند فریاد زدن، سرزنش کردن، قضاوت کردن، و یا فرار کردن از موضوع. چنین واکنش هایی فقط باعث ایجاد مشکلات بیشتر در روابط می شوند و ما را از ارتباط برقرار کردن با نیازهای واقعیمان باز می دارد.

کارت مهار نشان میدهد که مهار کردن احساساتتان قبل از ابراز کردن آن، کار مفیدی است. اگر شما در آستانه واکنش هستید، باید آن موقعیت را ترک کنید. این عاقلانه است که زمانی را برای پردازش احساساتتان صرف کنید، قبل از آنکه آنها را با ناپختگی به شریکتان نشان دهید. این کار را به تنهایی یا با کمک دوستی که قادر به گوش دادن است انجام دهید.

مهار، بطور کامل در درون شما انجام می شود تا بطور کامل آنچه احساس می کنید را تجربه کنید. این کار نه سرکوب احساساتتان است و نه عملی شدن آنها. در مهار کردن، شما دیگر نگران سرزنش شدن کسی بخاطر احساساتتان نیستید. درواقع شما نگران احساس خودتان هستید. همچنین ممکن است نسبت به اینکه چه پیامی را باید با شریکتان به اشتراک بگذارید نیز آگاه تر شوید.

در ابراز احساسات، این وظیفه شماست که طوری صحبت کنید که شریکتان بشنود. ممکن است در آن لحظه فریاد زدن کار خوشایندی به نظر برسد، اما تا زمانیکه شریکتان نخواهد حرف هایتان را بشنود، حتی فریاد شما به گوش او نمی رسد. مهار کردن باعث می شود تا زمانی را برای مرتب کردن پیام واقعی درونتان بگذارید. این کار به شما اجازه می دهد تا شما احساساتتان را بطور کامل درک کنید – و از چگونگی رساندن آن پیام به شریکتان به بهترین نحو ممکن، آگاه شوید.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

مردم می گویند "مخالف ها جذب یکدیگر می شوند." ما می توانیم با دیدن چیزهای نا آشنا در دیگران فریب بخوریم. یک فرد درونگرا ممکن است با انرژی غیر قابل دسترس یک فرد برونگرا جذب شود – که آن شخص نیز به نوبه خود ممکن است شیفته انرژی درونی یک درونگرا باشد. به طور مشابه یک انسان خیال باف و یک انسان اهل عمل – و یا یک انسان روشنفکر و یک انسان عاطفی، ممکن است به سمت یکدیگر کشیده شوند.

با این حال، اغلب اختلافات اولیه می تواند منبع بزرگی از تعارضات باشد. اختلافات، به موضوعی برای بحث کردن، قضاوت، و ناراحتی تبدیل می شوند. در این نقطه است که ما بیشتر به جستجوی رفتارهای غلط یکدیگر می پردازیم. فرد درونگرا و برونگرا درمورد رفتار اجتماعی متناسب با یکدیگر بحث می کنند. فرد رویا پرداز و عملگرا بر سر قوه تخیل و واقعیت نبرد می کنند. برخی نیز توسط احساسات شریکشان - که آنها را افرادی گوشه گیر و بی عاطفه می خوانند، کنار گذاشته می شوند.

کارت اختلافات، شما را دعوت به تأمل درباره این موضوعات عجیب و غریب در روابط می کند و راههای دیگری را برای دیدن اختلافات در روابطتان ارائه می کند. چگونه شما و شریکتان متفاوت هستید؟ به تفاوتهایتان نگاه کنید، درست مانند دیدن تفاوتهای دو نوع مختلف از گلهای یک شکل و یک رنگ. هر گل به تنهایی یک ویژگی کامل از طبیعت است. گلها یکسان نیستند، اما آیا اینگونه است که یکی از آنها درست و دیگری اشتباه باشد؟ آیا یکی از آنها باید تغییر کند؟ آیا آنها باید یکسان شوند؟

شما و شریکتان مانند این گلها هستید. قلبتان را باز کنید، همانطور که گلها به روی خورشید باز می شوند. و شروع به قدردانی و احترام گذاشتن به تفاوت هایتان کنید. قبول کنید که همه ما با هم متفاوتیم. قبول کنید که سرگذشت متفاوت ما باعث بوجود آمدن ویژگیهای منحصر به فردمان، نگرشمان، رفتارمان و روش نشان دادن خودمان شده است. به جای اینکه بحث کنید که چه کسی "درست" می گوید و چه کسی "اشتباه" می گوید، ببینید که چگونه هر یک از دو طرف در نوع خودشان "درست" هستند. هریک از طرفین را مانند گلی ببینید با زیبایی منحصر به فردش.

یک راز در مورد تفاوت ها – بخصوص آنهایی که شما را ناراحت می کنند، وجود دارد. شما در واقع می توانید آنها را به عنوان یک وسیله برای رشد شخصی خود استفاده کنید. شریک شما با وجود تفاوتهایش با شما، کیفیت یا صفتی را که نداشته اید به شما نشان می دهد. او موقعیتی را پیش پای شما می گذارد که آن صفت را برای بکارگیری در رفتار خودتان بیاموزید. شما می توانید آن صفت را به روشی متناسب با خودتان یاد بگیرید. با انجام چنین کاری، می توانید آزادی و توانایی های خود را گسترش دهید.

همه ما بسیاری از رفتارهایمان را از دیگران می آموزیم، به نحوی که چیزی را در آنها می بینیم و با سبک زندگی شخصی خود تطبیق می دهیم. بسیاری از این رفتار های ناخودآگاه را در دوران کودکی انجام می دهیم. اما اکنون شریک شما با متفاوت بودن نسبت به شما، بخش هایی از وجود شما را که پیش تر توسعه نیافته بود، به شما نشان می دهد. او با این کار موقعیتی را برای شما فراهم می کند تا این پتانسیل را دریافت کنید و مجموعه وجود خودتان را گسترش دهید. چگونه می خواهید از شریکتان یاد بگیرید؟

هر زمان که شریکتان را بدلیل متفاوت بودن با خودتان مورد قضاوت قرار می دهید، این موقعیت را به یاد بیاورید. به یاد بیاورید که این تفاوت ها یک هدیه هستند. آنها به شما فرصتی برای پیشرفت خودتان می دهند. اینکه شما برای عمل به این فرصت دست به کار شوید یا خیر، اما هنوز هم می توانید از هدیه ای که به شما پیشنهاد کرده اند قدردانی کنید. قلبتان را باز کنید و به شریکتان این حق را که متفاوت باشد بدهید. در واقع، یاد بگیرید که تفاوتهایتان را مقدس بدانید!

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

امنیت خاک حاصل خیزی است که باعث رشد و شکوفایی رابطه می شود. به طرفین رابطه اجازه می دهد تا به موفقیت بیشتری دست یابند و لذت بیشتری ببرند. در امنیت است که هر فردی احساس می کند او را همانگونه که هست تمام و کمال پذیرفته اند.

نشانه ی امنیت در رابطه این است که هر دو طرف بتوانند احساسات خود را بیان کنند – آنچه که واقعاً می خواهند و نیاز دارند. آنها می توانند ترس ها، دردها، و رازهای تلخ خود را با هم درمیان بگذارند – و اطمینان داشته باشند که از پشتیبانی همدیگر برخوردار خواهند شد. با علم به اینکه کسی به امیدها، تمایلات، و رویاهای سرکش آنها گوش می دهد و احترام می گذارد می توانند احساسات خود را بروز دهند.

برای اغلب افراد این امنیت همانند رویاست. چه چیز باعث می شود که اینگونه به نظر برسد؟ به یک دلیل؛ اغلب ما در کودکی می آموزیم که نمی توان احساسات، نیازها، خواسته ها، و امیدها را آزادانه بیان کرد. حتی می آموزیم که باید این خواسته ها را سرکوب کرد. تعداد کمی از ما صریح و شفاف بودن را آموخته ایم – تا بتوانیم افکار و احساسات خود را در میان بگذاریم – بدون ترس از قضاوت.

لازم است که این حس امنیت با یکدیگر بودن را در رابطه حفظ کنیم. با ایجاد امنیت، می توان در نهایت درهای درون قلب را باز کرد و خود را وارد رابطه ای سالم، زنده، و عاشقانه کنیم. با امنیت می توان خود را در اختیار دیگری گذاشت و در نهایت ماهیت دوست داشتنی و واقعی خود را درک کنیم.

ایجاد امنیت ساده و راحت نیست. به چالش کشیدن محرومیت ها و ترس های قدیمی جسارت می خواهد تا بتوان به چشمان "اژدها" نگاه و کرد و با چیزهایی روبرو شد که همیشه آنها را سرکوب و رد کردیم. ریسک کردن و درمیان گذاشتن خواسته ها، نیازها و احساسات واقعی – و گوش دادن با قلب و جان به - شریک زندگی جسارت می خواهد. احساس امنیت نیازمند دو نفر است که قادر باشند هر کاری بکنند تا این حس را در زندگی ایجاد کنند. به افرادی نیاز دارد که با چالش ها روبرو می شوند.

کلید امنیت پذیرش است. پذیرش فضای لازم برای همه چیز را به وجود می آورد. در عبور از هر راهی باید قبل از حرکت به سمت جلو، باید قادر باشید سریع قدم بردارید. هر وقت که همه چیز را همانگونه که هست پذیرفتید، می توانید حرکت رو به جلو داشته باشید.

برای احساس امنیت در رابطه به چه چیزی نیاز دارید؟ کارت امنیت از شما می خواهد تا با طرف مقابل خود درباره ی نیاز به حس امنیت صحبت کنید. این استدلال هایی است که ممکن است به آنها برسید: موضوعات به اشتراک گذاشته شده محرمانه می مانند؛ از آنچه که به شما می گوید علیه اش استفاده نمی کنید؛ می توانید شاهد کارهای هم باشید و قضاوت نکنید؛ می توانید همه چیز را بپذیرید و مشکلات را التیام ببخشید – حتی اگر هنوز نمی دانید که چطور باید این کار را کرد. درباره ی نهایت امنیت بحث کنید، جاییکه تمام احساسات را بتوان حس کرد و تمام داستان ها را بتوان شنید و تمام نیازها را مطرح کرد.

بپذیرید که کار را از هرجا که هستید آغاز کنید. امنیت مرحله به مرحله ایجاد می شود. هر آنچه را که فکر می کنید مناسب است به اشتراک بگذارید. راجع به مسائلی که اکنون آماده ی رویارویی با آن نیستید به توافق برسید. به راه هایی فکر کنید که شما را از اشتباه کردن در رابطه باز می دارد. صبور باشید. آرام باشید. بدانید که رشد کامل به زمان – و اعتماد- و امنیت نیاز دارد. زمان به سادگی می گذرد اما در نهایت باعث می شود که شما به سمت خوشحالی و موفقیت در کنار هم بروید.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

رابطه زمانی شکوفا می شود که بتواند نیازها، خواست ها و آرزوهای دیرینه ی طرفین را برآورده سازد. اما اگر نیازهای واقعی ما برآورده نشود دچار مرگ تدریجی می شود. کارت خواسته ها و نیازها دو پیام اصلی دارد: خواسته و نیاز خود را بدانید. دوم، مستقیم، عملی و به روشی سازنده به دنبالشان باشید.

آگاهی از خواسته و نیاز، خود یک چالش است. همه در کودکی یاد گرفته اند که نیازهای خود را نادیده بگیرند. شاید برای خواسته ی خود تعلیم ندیده باشیم یا انتظار نداشتیم که به آن دست یابیم. حتی ممکن است نتیجه بگیریم که بی لیاقت بوده ایم. علاوه بر آن همیشه به ما گفته میشد که چه چیز را بخواه – از طرف خانواده، جامعه و رسانه ها. به جای عشق و احساس مستقیم به ما غذا، کادو و اسباب بازی می دادند. حالا شاید فکر کنیم که یک خانه ی بزرگ، ماشین رویایی، یا وسیله ی الکترونیکی خاصی را می خواهیم. به علت تاثیرات گذشته، متوجه نیاز واقعی امروز خود نیستیم – و کمتر به دنبال آن می رویم.

اما به عنوان یک انسان یک سری نیازهای اولیه در رابطه داریم. ما همه به امنیت، اعتماد، احترام، حمایت، درک، پذیرش، قدردانی، نزدیکی، و حتی گاهی خلوت نیاز داریم. همچنین خواسته های ویژه ای هم داریم.

چطور می توان به نیازهای حقیقی خود پی برد؟ یک راه این است که به احساسات خود توجه کنید. احساس، نشانه ای از نیاز بشر است. در پس آزردگی، ناراحتی، دلخوری، صدمه دیدن، خشم، و سایر عواطف منفی نیازهای اولیه ای نهفته است که باید برآورده شود. اما اغلب درگیر مسائل ثانویه می شویم. این گله که "چرا تو در شستن ظرفها کمک نمی کنی؟" شاید به این معناست که کارهایی که من انجام می دهم نیاز به قدردانی دارند. و یا دعوا بر سر پول ممکن است واقعاً درباره ی نیاز به اعتماد و امنیت باشد.

راه اصلی برای آگاهی از نیاز واقعی خود این است که به عمیق ترین احساسات خود گوش فرا دهید. به درون خود بروید و بپرسید " الان واقعاً از اعماق وجودم چه می خواهم؟" بگذارید احساستان در پاسخ دادن به شما کمک کند.

وقتی که خواسته و نیار فرد تایید شد، گام بعدی انتقال آن به طرف مقابل است. اما از روی عادت و یا به هر دلیل دیگری ممکن است این کار را نکنید. شاید نیاز خود را مخفی می کنید تا نشان دهید من "قوی" هستم، و طرف مقابل را اذیت نکنید "و مشکل ایجاد نشود"، یا "خودخواه" به نظر نرسید. شاید فکر می کنید که "اگر اهمیت می داد متوجه نیاز من می شد" یا "من نباید بگویم خودش باید بداند".

اما اگر واضح به طرف مقابل نیاز خود را نگویید، شرایطی را مهیا کرده اید که مانع برآورده شدن نیازتان می شود و همین رابطه شما را به خطر می اندازد.

پس این شما هستید که باید خواسته ی خود را بیان کنید – و به روشی سازنده به دنبالش باشید. این یعنی نه فقط باید مراقب چیزی که می گویید باشید، بلکه نحوه ی گفتن آن هم مهم است. آیا خواسته یا تقاضایی دارید؟ منظور شما واضح بود – یا نه؟ آیا لحن واضح و مثبت دارید یا انتقاد می کنید و احساسی می شوید؟ این ها مسائل کلی است که باید در نظر داشت. ممکن است از طرف مقابل بخواهید خواسته هایش را به روش خاصی ادا کند که موثرتر باشد.

در نهایت یاد می گیرید که خواسته ی خود را بیان کنید – و حتی رد شود. بدانید که در هر درخواستی طرف مقابل حق "نه" گفتن دارد. اما اگر هیچ وقت چیزی نخواهید، و نیاز خود را نپذیرید، هیچ گاه شانس "بله" گفتن به او نمی دهید.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

شکسپیر می گوید "تمام دنیا عرصه ی بازیگری است و تمام زن و مردها بازیگرند". ما همه در طول زندگی نقش خاصی داریم. اغلب در کودکی این نقش را شکوفا می کنند. به طور غریزی از خانواده و معلمان، و حتی تلویزیون یادگرفتیم که در دنیا و در رابطه با دیگران چطور باشیم.

نقش زن و مرد بودن را یاد گرفتیم، راه های سازگاری با شرایط خانوادگی را آموختیم و برخی از گفته ها را حفظ کردیم تا وارد گروه خاصی شویم. شاید در نقش بازیگر، منتقد، آشوبگر، دلقک، ستاره ی دراماتیک، نابغه، خوش بین، پرستار، میانجی، کودک "خوب" – یا "بد" – بازی کرده ایم.

اغلب به طور ناخودآگاه از بچگی تا آخر عمر این فیلم را بازی می کنیم! هرنقشی محدودیت هایی دارد. هر نقشی بر جنبه ای از وجود انسان تاکید دارد - اما جنبه های دیگر را نادیده می گیرد. نابغه احساس را نادیده می گیرد. پرستار ممکن است به خواسته های خود بی توجه باشد. ستاره ی دراماتیک قدرت تعقل خود را دست کم می گیرد.

نقش مکمل زوجین در یک رابطه جالب توجه است. این تعارض باعث غنای زندگی هر دو نفر می شود اما گاهی مشکل ساز هم هست. این نقش ها به مرد این امکان را می دهد تا در برابر احساسات خود بایستد درحالیکه زن حساسیت عاطفی خود را برای پرورش خانواده حفظ می کند. متاسفانه، این تفاوت ها باعث برخورد و ایجاد اختلاف می شود.

به طور مثال، وقتی که زن سعی می کند احساسات خود را مطرح کند، مرد سعی در برطرف کردن آنها دارد و نقش "حلال مشکل" را بازی می کند، یا آنها را نادیده می گیرد و نقش فردی "مقاوم و آرام" را ایفا می کند. زن نیاز به کسی دارد تا به او گوش کند و درکش کند اما مشغله ی مرد بیشتر از آن است که مشکلات احساسی زن را برطرف کند یا به آنها گوش کند. برخی اوقات نیاز دارد که مرد احساساتش را با او در میان بگذارد، چیزی که برخلاف نقش قوی مرد است و طبق آن تعلیم دیده است. گرچه هریک نیات خوبی دارند، گفته های متعارض درمورد احساسات باعث ایجاد ناراحتی بین آنها می شود.

این نقش های متعارض در تمام روابط وجود ندارد اما هریک از ما نقش خاصی را ایفا می کند که محدودکننده است و باعث ایجاد مشکل در رابطه می شود. در گذشته چه نقش هایی را یاد گرفتید؟ چه نقش هایی را بازی نکردید؟ طرف مقابل شما چه نقش هایی را یاد گرفته؟ این نقش ها در کجا با هم مغایرت پیدا می کنند؟

کارت نقش از شما می خواهد تا پا را از حد نقش هایی که یادگرفته اید – و مشکلات حاصل از تعارض نقش ها - فراتر بگذارید. اولین گام این است که بپذیرید شما دو نفر مثل هم نیستید. درباره ی آموزش نقش های شریک تان در گذشته بیشتر بدانید.

گام بعدی این است که خودتان هم نقش جدیدی را یاد بگیرید. حرف شکسپیر را در دل خود جای دهید و "عضو علی البدل" برای نقش همسر خود باشید. ویژگی های منحصر بفرد او را بررسی کنید و آنها را به شیوه ی خود به کار ببرید. امتحان کردن یک چیز جدید حدود نقش شما را تغییر می دهد – و شما را قادر می سازد تا زندگی خود را با انتخاب های بیشتری ادامه دهید.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

سرعت زیاد زندگی باعث شده تا بسیاری از ما انسانها احساس کمبود زمان کنیم. ما در زیر آوار برنامه زمانبندی مان دفن شده ایم و زمان زیادی در طول یک روز نداریم. ما زمان کمی برای برقراری ارتباط با دیگران داریم - به خصوص زمانهایی که پر انرژی تر هستیم و سرگرم مسائل دیگر نیستیم.

کارت زمان از شما می خواهد تا چگونگی تخصیص زمان به روابطتان را در نظر بگیرید. بسیاری از ما زمان مان را به تمرکز بر روابطی تخصیص می دهیم که توسط آن کاری را انجام دهیم - مانند یک تجارت، یک وظیفه، یک پروژه، و یا بزرگ کردن بچه هایمان. ممکن است در آرزوی وقت بیشتر برای با هم بودن باشیم، اما یک احساس مسئولیت، مدام ما را از این کار دور نگه می دارد.

کاملا واضح است اگر شما چیزی را ارزش گذاری کنید، مستلزم آن است که به آن تمایل داشته باشید. این مسئله برای روابط نیز مانند کسب و کار باید در لیست کارهایتان قرار گیرد. اگر شما زمان و انرژی کافی نگذارید، مشخص است که همه چیز از هم می پاشد. کارت زمان به شما کمک می کند تا در روابطتان زمان زیادی را بر روی اهداف خارجی متمرکز نکنید. شراکت شما زمانی موفقیت آمیز است که شما مطمئن باشید رابطه تان همراه با انرژی مثبت و رشد شخصی باقی می ماند.

هر رابطه ای شبیه یک باغ است. اگر می خواهید دائماً انرژی مثبت برداشت کنید باید مدام به آن رسیدگی کنید. اگر شما به آن نرسید و آب و غذا به آن ندهید، محصولاتتان خواهند مرد و دیگر چیزی برای برداشت ندارید. شما با حضور مداوم خود، به آن غذا می دهید. با اشکهای حاصل از احساساتتان به آن آب می دهید. این رابطه به رطوبت نیاز دارد - و همچنین به گرمای آفتابی که در قلبتان جای دارد.

کارت زمان یادآور این است که هر رابطه معنا داری از شما و شریکتان می خواهد تا برای همدیگر وقت بگذارید. اما نه فقط در راستای فعالیت های هدفمند. شما نیاز ندارید که بطور خاص برای پیاده روی یا بیرون رفتن برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کنید.

در طول این زمان که به همراه شریکتان صرف می کنید، برای ایجاد یک ارتباط واقعی در دسترس باشید. چیزی که این رابطه را مخصوص می کند، این است که شما در واقع خودتان را به اشتراک می گذارید و کیفیت های مثبت خود را نشان می دهید - مانند شفقت، صبر، شادی، صلح، تفاهم، احترام و مراقبت صحیح، کیفیت هایی مانند گوش دادن به قلبتان و صحبت کردن از طریق قلبتان.

اگر با انجام دادن کارها سرتان را شلوغ کنید، ممکن است این کیفیت ها را در روابطتان تغذیه نکنید - که بعدها خشک و بی ثمر می شوند. گاهی اوقات مردم برای اجتناب از چیزی، به فعالیت های مختلف روی می آورند. اگر این اتفاق برای شما افتاد، کارت زمان می تواند شما را تشویق کند. بسیار مهم است که زمانی را با شریک خود بگذرانید - برای کشف و به اشتراک گذاشتن احساساتتان و پی بردن به اینکه واقعاً چه می گذرد. خطر فرار کردن از هر رابطه ای، این است که ممکن است کل روابطتان را از دست دهید.

شما و شریکتان مشغول بزرگ کردن باغتان هستید. می توانید در باغتان فقط علف هرز داشته باشید، یا اینکه با صرف وقت برای آن، انرژی مثبت، شادی، و تکامل برداشت کنید.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

حد و مرزهای شخصی نشان می دهند که شما به کجا می روید و دیگری از کجا شروع می کند. این حدود همانند حصاری است که دارایی های شما را از دیگری متمایز می کند. این سوی حصار احساسات، خواسته ها، افکار و هر آنچیزی است که به صلاح شماست. آن سوی حصار به طرف مقابل شما تعلق دارد – نیازها، خواسته، افکار و صلاح اوست.

کارت "حد و مرز" به شما نشان می دهد که چگونه حد و مرز شخصی تان را در روابط تعیین کنید و برای آنها ارزش قائل شوید. حد و مرزهای مشخص باعث تقویت روابط سالم می شوند. با داشتن حد و مرزهای مشخص احساس واقعی خود را می فهمید. می دانید که چه می خواهید و نیازتان چیست. می توانید آشکارا احساسات، خواسته ها، و نیازهایتان را به طرف مقابل منتقل کنید. هیچ چیزی از قلم نمی افتد، هیچ چیزی نگفته نمی ماند، و جایی برای تصورات اشتباه طرف مقابل باقی نمی ماند.

حد و مرزها هم دروازه هایی دارند که می توانید آنها را باز کنید یا ببندید. وقتی که بسته اند باید به درون خود رجوع کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما درست است. وقتی که باز هستند، می توانید به هرآنچه که طرف مقابل شما می گوید گوش دهید، و آن را بررسی کنید و بپذیرید.

شاید کارت "حد و مرز" شما را ترغیب کند تا بدانید چه زمانی این دروازه ها را ببندید. اگر دروازه ها همیشه باز باشند ممکن است در "نه" گفتن به دیگران دچار مشکل شوید. این کار شما را بر آن می دارد تا زمانی را برای خلوت کردن با خود بگذارید تا به درک بهتری از احساسات، نیازها، و خواسته های خود برسید. ممکن است لازم شود که لولای در را روغن کاری کنید و گاهی دروازه ها را ببندید تا خود را بهتر بشناسید و برای آن که هستید ارزش قائل شوید.

از سوی دیگر، شاید حد و مرزها به وجود آمده اند تا شما را ترغیب کنند دروازه ها را بیشتر بگشایید. اگر دروازه ها همیشه بسته بماند مانند دیواری خواهد بود که ارتباط بین شما و دیگران را قطع می کند. در آن صورت مشکل "بله" گفتن به دیگران را خواهید داشت. این کارت برای آن است که به شما نشان دهد در کنار دیگران هم امنیت خواهید داشت. ممکن است لازم شود لولای در را روغن کاری کنید تا بهتر باز شود و قلب خود را به روی دیگران بگشایید، به دنیای بیرون نگاه کنید و یاد بگیرید که اگر دیگران وارد زندگی شما شوند باز هم امنیت خواهید داشت.

حد و مرزهای نامشخص مشکل بزرگی در روابط محسوب می شوند. اگر نتوانید بین آنچه که در درون هر یک از شما می گذرد تمایز قائل شوید، مشکل شما برای طرف مقابلتان بزرگتر می شود. اگر قادر به بیان احساسات خود نباشید، نمی توانید بفهمید که بین شما چه می گذرد. اگر نتوانید نیازها و خواسته هایتان را ادا کنید، نمی توانید مشکلاتتان را حل کنید.

مشخص کردن حد و مرزهای شخصی بسیار مفید است. این کار را با پرسش انجام دهید: "احساس واقعی من چیست؟" "من واقعاً چه می خواهم؟" "چه چیزی واقعاً برای من درست است؟" بهتر است که پاسخ این سوالات را با طرف مقابل خود در میان بگذارید و پاسخ های او به این سوالات را هم بشنوید. یک به یک صحبت کنید و حرف همدیگر را قطع نکنید.

انعطاف پذیری در باز کردن و بستن دروازه ها شما را با طرف مقابل یکی می کند - و در مواقع لازم از هم جدا می کند. گرچه یکی شدن جالب است اما لازم است که فردیت خود و مرزهای شخصی را بپذیرید و به آنها احترام بگذارید. باز کردن یا بستن دروازه ها باعث ایجاد رابطه ای سالم و پویا بین دو نفر می شود.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

به دست آوردن چشم انداز در شرایط سخت اولین گام در حل مشکل است. آیا توجه کرده اید که چگونه در لحظات احساسی همه چیز خراب می شود؟ آیا تا بحال متوجه شده اید که تحت تاثیر احساسات، ظرفیت سازندگی شما در حال از دست رفتن است؟ باید احساسات خود را درک کنید و آنها را بیان کنید. اما کارت چشم انداز به شما یادآوری می کند که لازم است تاثیرات مخرب احساسات خام را کاهش دهید و از روابط مخربی که باعث ایجاد مشکل می شوند دوری کنید. به دست آوردن چشم انداز گامی است در این راه.

راه های بدست آوردن چشم انداز بسیار زیاد است. یک راه اعلام "وقفه" و ترک موقعیت مشکل ساز است تا بتوان از حالت احساسی خارج شد. چند نفس عمیق می تواند به شما کمک کند. کمی قدم زدن، حتی رفتن به آن سوی اتاق، موثر است. اگر فکر کردید که درگیر احساسات شدید هستید، از روی صندلی بلند شوید و کمی راه بروید تا بتوانید نفس عمیق بکشید.

کارت چشم انداز به معنای فاصله گرفتن برای دیدن وضعیت مشکل ساز از زاویه ای بازتر است.

یک راه برای ایجاد چشم انداز در خود این است که خود را عقابی برفراز آسمان تصور کنید. باد را حس کنید که بال های شما را شانه می زند. تازگی هوا را با هر نفس حس کنید. زمین را بنگرید و خود را در وضعیتی ببینید که برایتان مشکل ساز است. تمام اعضای دخیل را بنگرید – از جمله خودتان. به نفس کشیدن ادامه دهید. بالاتر پرواز کنید و از آن فاصله راحت تر و شاید با دلسوزی بیشتر به شرایط بنگرید.

به عنوان یک عقاب از نیروی ویژه ای برخوردارید. می توانید برفراز آسمان با قدرت و اعتماد به نفس کامل پرواز کنید. چشمان عقابی شما می تواند همه چیز را واضح تر از چشمان آدم ببیند. با این چشم ها، به زمین و شخصی که طرف مقابل شما در آن رابطه است نگاه کنید. تمام حالت ها، صداها و کلمات آنها را بنگرید. و به دقت ببینید فردی که شبیه شماست چگونه به این وضعیت واکنش نشان می دهد.

حالا توجه خود را به فردی جلب کنید که شبیه شماست. بادقت تمام حالت های آن فرد، کلمات و تن صدای او را ببینید. ببینید که چگونه بر فردی که شبیه شماست اثر می گذارد. ببینید که چگونه حساسیت های او بروز می کند. ببینید که چگونه هر کلام می تواند باعث قطع ارتباط یا عدم درک متقابل شود. دریابید که چگونه هر یک سعی در ادای نیت مثبت خود در صحنه ی ماجرا دارد اما در آن شکست می خورد.

چشمان عقابی شما این قدرت را دارد تا راه های سالم تر تعامل را پیدا کند. می توانید فرد بهتری را به جای خود انتخاب کنید. فردی را متصور شوید که اعتماد به نفس بیشتر و رفتار مقتدارانه تری دارد. او را در حال برقراری یک ارتباط سالم به شیوه ای سازنده ببینید. آنگاه برای یک لحظه، خود را در آن منظره تصور کنید و ببینید در جای او بودن چه حسی دارد – تعامل به این خوبی چه لذتی دارد!

چشم انداز مکان مرتفع تری در درون شماست. لحظه ای خود را رها کنید تا آن را به سمت پذیرش، درک و دلسوزی سوق دهید. با دیدی روشن به جلو حرکت کنید تا مسائل خود را با طرف مقابل به درستی حل کنید.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

اتمام، به معنی حل و فصل مسائل گذشته تان، و خاتمه دادن به چیزهای قدیمی می باشد که در حال حاضر با شما در ارتباطند. درست مانند تمام کردن پاراگراف نهایی در فصل قبل زندگی شماست، بنابراین شما می توانید بسیار کامل تر از قبل زندگی کنید.

چگونه گذشته در حالتی باقی می ماند که هنوز ما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ آیا ما سعی نمی کنیم تا حوادث ناگوار را فراموش کنیم؟ خب، درواقع ما بطور آگاهانه این کار را انجام می دهیم. با این حال در حالت نا آگاهانه این مسائل مربوط به گذشته و احساسات ناراحت کننده اطرافش، هنوز در روح و روان ما زنده اند.

همه ما می دانیم که در مورد بعضی چیزها در رابطه مان، حساس هستیم. گاهی اوقات ممکن است چگونگی حساسیت مان نسبت به مسائل گذشته را تشخیص دهیم. درد، ترس و یا خشم می تواند ما را از باز شدن مجدد دیدمان منع کند. به طور مشابه، یک اشتیاق بی پایان، یک تشنگی برای انتقام، تأسفی عمیق، و یا کینه ای خیره کننده می تواند شما را برای سالها گیر بیندازد.

در این گیر بودن، یک صفحه خاص از فصل قبلی زندگی شما هنوز هم بارها و بارها خوانده می شود. حتی ممکن است شما متوجه چگونگی تأثیر آن بر زندگی حال حاضرتان نشوید. و یا اگر هم متوجه تأثیرات گذشته شوید، ممکن است به این باور برسید که کاری برای انجام دادن باقی نمانده است. حالت ناتمام می تواند برای شما عادی شود. احساس معطل شدن، و یا انتظارات منفی برای شما آشنا و حتی راحت می شوند – مانند کفش های قدیمی. این کارت شما را تشویق می کند تا به تمام آن کفش های قدیمی خداحافظ بگویید. توجه کنید که آنها دیگر شما را در زندگی امروزتان به سمت جلو حرکت نمی دهند.

شما در رابطه تان نسبت به چه چیزی حساس هستید؟ چه چیزی باعث می شود تا شما واکنش نشان دهید؟ چه داستان های آشنایی را بارها و بارها در مورد رابطه تان برای خودتان تعریف می کنید؟ چگونه این چیزها با مسائل حل نشده در گذشته تان همراه می شوند؟ حتی ممکن است یک مسئله کنونی با شریکتان باشد که در گذشته وجود داشته و بطور کامل حل نشده است و هنوز بر روی شما تأثیر می گذارد.

کارت اتمام شما را دعوت می کند تا چیزی را بگویید که تا به حال نگفته اید اما با آن ارتباط برقرار کرده اید. کاری را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید، رها شوید، خودتان و دیگران را ببخشید، و حتی خداحافظ بگویید. مهم نیست که آیا فرد دیگر زنده است یا خیر و یا اینکه شما با او در تماس هستید یا نه – زیرا اتمام، کاملا در درون شما اتفاق می افتد.

سعی کنید نامه ای بنویسید، شاید آن نامه هیچ گاه به کسی ارسال نشود. تمام نیازهای خود را درون نامه بنویسید. تمامی احساساتی که تا به حال داشته اید و یا دارید به خصوص احساساتی که از آنها جلوگیری می کنید را مورد کاوش قرار دهید! از جمله خشم، ترس، درد، ناراحتی و اندوه، تأسف، چیزی که به آن امید دارید، به آن نیاز دارید و آن را در زندگیتان می خواهید. همه این احساسات را بنویسید.

چه شما آن را بنویسید، چه ننویسید، هر احساسی که دارید را کاملاً تا عمق آن درک کنید. قلب خود را برای تجربه احساساتی که سالها از آن دوری می کردید باز کنید. نکته این است که با احساسات کهنه و قدیمی تان در تماس باشید – یک بار برای همیشه. سپس یک حالت میل به تمام شدن را درون خود حس می کنید، انتخاب کنید که با نامه می خواهید چکار کنید – و یا اگر هنوز یک گزینه پیش روی شما باشد، چه چیزی به شخص مورد نظرتان می گویید؟

هنگامی که یک داستان قدیمی بالاخره تمام می شود، می توانید یک صفحه خالی تازه را باز کنید و شروع به نوشتن فصل بعدی زندگیتان کنید. می توانید با آمادگی بیشتر، به یک زندگی در نهایت لذت و کمال بپردازید.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

کارت قلب از شما می خواهد که در قلمرو قلبتان حرکت کرده و به ندای آن گوش دهید. هنگامی که شما در قلب خود هستید، می توانید با دیگران از محل شفقت و انرژی عشق در ارتباط باشید. قلب شما راه آرامی جدا از عقل دارد، بی حرف و آرام است. هنگامی که شما با همه چیز با قلب باز برخورد می کنید، می توانید به هر آنچه که می بینید، با احترام و پذیرش، پرتو بیافکنید.

برای رسیدن به قلب خود، حرکت و آگاهی خود را به پایین قفسه سینه خود ببرید، و با منبع درونی خود تماس برقرار کنید. به خودتان اجازه دهید تا آرامش یابید و نفس عمیق بکشید. تمرکز و توجه خود را به احساساتی که در قفسه سینه خود دارید، معطوف کنید. از عشق دعوت کنید تا در قلب شما راه یابد و جا باز کند! بعد از آن است که احساس گرما می کنید، و به انرژی آن وسعت می بخشید.

قلب باز می شود؛ شبیه به یک گل که به اشعه های گرم نور خورشید در یک روز کامل بهاری باز می شود. می توانید این حس عمیق که از آرامش درونی ناشی می شود را به یاد آورید؟ یک کره ی طلایی از نور خورشید را تجسم کنید که به آرامی قفسه سینه شما را پر می کند. اجازه دهید گرمای شما خارج از قلب تان هم شروع به تابش کند- و به جهان اطراف شما بتابد.

در باز کردن قلب تان، شما یک موقعیت عالی را به ارمغان می آورید برای تحمل کردن هر آنچه که ممکن است اتفاق بیافتد. شما می توانید برقراری ارتباط با قلب را در هر شرایطی انتخاب کنید - حتی جایی که در آن به صورت منفی واکنش نشان می دهید. قلب شما پر از قدرت است. آن را می توانید در هر لحظه ی آسان یا سختی باز کنید. شما ممکن است شگفت زده شوید با قدرت خورشیدی که در قلب شما می درخشد، حتی در شرایط بسیار نگران کننده.

در هر حال، باز کردن قلب تان، به این معنا نیست که شما باید نیازهای خود را فدا کنید. در واقع، قلب شما می تواند به شما کمک کند که به صدای نیازهای واقعی خود گوش کنید و اجازه دهید که شریک زندگی تان هم شما را بشنود. در نهایت، زندگی توام با عقل و احساس به شما اجازه می دهد تا به نتایج رضایت بخش تر دست یابید.

هنگامی که شما در قلب خود هستید، نیازی به قطع ارتباط با شریکتان در هنگام ابراز احساسات ناراحت کننده، ندارید. هنگامی که شما یک قلب باز دارید، می توانید به سادگی نفس بکشید و اجازه دهید که دیگران احساسات خود را بیان کنند. شما می توانید بی سر و صدا شاهد احساس امنیت و قدرت خود باشید. در شرایط دشوار، می توانید تشخیص دهید که شما و شریک زندگی تان در حال حرکت به سوی بهبود هستید - حتی اگر در ابتدا باید از لحظات تاریک و یا احساسات نگران کننده عبور کنید.

مانند هوای طوفانی، احساسات هم تنها لحظه ای از خورشید دور می مانند. قلب شما می داند که حتی باران - در قالب اشک - در خدمت یک هدف مثبت است. حتی در تاریکی شب، قلب شما به شما یادآوری می کند که خورشید هنوز وجود دارد. قلب شما می داند که خورشید در نهایت طلوع می کند. در قلب تان، شما می توانید یک خورشید طلایی را ببینید، احساس کنید در درون شما طلوع می کند و گرمای خود را که از درون قفسه سینه تان می تابد احساس کنید.

شما می توانید مطمئن شوید که خورشید در نهایت با شریک زندگی شما طلوع خواهد کرد. همانطور که تصور می کنید که از طلوع آفتاب، قلب شما می تواند بیشتر و بیشتر باز شود. همانطور که تصویر روشنی از طلوع خورشید را نگه می دارید، شفقت خود را می توانید برای خود و شریک زندگی تان به درخشش درآورید. در هر جریان، قلب شما می تواند به شما کمک کند که به سوی بهبود، رشد و درک بهتر حرکت کنید.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

قدردانی یک منبع مهم انرژی مثبت در روابط است. قلب ما هرگز از دریافت آن خسته نمی شود. با این حال، به مرور زمان، ما به دریافت بعضی محبت ها عادت کرده، و اظهار قدردانی ما از دیگران کاهش می یابد. چیزهایی که باعث لذت زیاد ما می شوند، و همیشه انتظار آن را داریم، گاهی به نظر می رسد که دچار کم توجهی شده اند.

کارت قدردانی شما را به دوباره بیدار کردن قلب خود برای نشان دادن اهمیت اظهار تقدیر به شریک زندگیتان در هر روز دعوت می کند؛ درست همانطوری که شما برای اولین بار او را ملاقات کردید! تمام چیزهای کوچکی که در مورد شریکتان دوست دارید چه چیزهایی هستند؟ شاید زمان آن فرا رسیده است که آن ها را به یاد بیاورید و از راهی قابل مشاهده قدردانی خود را برای آنها نشان دهید.

هر تقدیر کوچکی باعث شعله ور شدن دوباره گرمای میان زوج ها می گردد. این کار باعث می شود تا به خاطر بیاوریم که در با هم بودنمان چه چیزی را دوست می داریم. به قدردانی، به عنوان سوخت گیری دوباره، راهی برای نگهداری احساسات، و زنده نگه داشتن اشتیاق در یک رابطه نگاه کنید.

تقدیر را می توان با روش های مختلف نشان داد - در آغوش گرفتن، گفتن کلمه "متشکرم"، اظهار عشق یا تحسین، و یا دادن یک هدیه کوچک و خاص، چیزهایی هستند که شما می دانید شریکتان از آن لذت می برد!

یک شاخه گل رز موارد کلیدی زیادی را در مورد قدردانی نشان می دهد. ابتدا زمانی که شکوفه می دهد، تنها برای مدت چند روز دوام می آورد. این نشان می دهد که شما بایستی قدردانی خود را مرتبا تکرار کنید. همانطور که تقدیم یک شاخه گل رز در سال کفایت نمی کند، به زبان آوردن قدردانی و یا عشق ورزیدن در یک ماه نیز کافی نیست. گل رز کوچک است. این نشان می دهد که اندازه نمایش قدرشناسی شما به اندازه تداوم بخشیدن به آن اهمیت ندارد. بسیاری از قدرشناسی های کوچک به مراتب قدرتمندتر از هر عمل بزرگی می باشند. اغلب با نشان دادن قدردانی می توانید خود را سخاوتمند نشان دهید.

در نهایت، از آنجاییکه یک شاخه گل رز به طور طبیعی دارای خار است، بنابراین یک رابطه نیز می تواند به همین شکل باشد. موضوع این نیست که خارها "اشتباه" هستند. موضوع این است که چگونه مسئولیت رسیدگی به گل رز را به عهده بگیریم و در خار آن گرفتار نشویم. اگر شما فقط در چیزهای اشتباه و یا گم شده در رابطه تمرکز کنید و یا به سرزنش بپردازید، دید مثبتی که نسبت به قسمت های خوب رابطه دارید را از دست خواهید داد.

هنگامی که یک رابطه منفی می شود، ممکن است به این معنی باشد که قدردانی کافی در آن نشان داده نشده است. تقدیر می تواند شروع به دور زدن چنین شرایطی کند. این کار می تواند سوخت شرکا را برای حرکت در جهت مثبت پر کند. اگر شریکتان کارهایی را می کند که دوست ندارید و شما از این بابت ناراحت هستید، به جای شکایت کردن، از کارهای خوبی که می کند تقدیر و تشکر کنید. شنیدن این شکایت ها و گلایه ها ما را از رسیدن به گام های مثبت عقب می اندازد. اما تقدیر و تشکر به ما قدرت می دهد و برای عمل مثبتی که پیش رو داریم به ما الهام می بخشد.

تقدیر به ما پاداش می دهد و اجازه می دهد که بسیاری از کمک های ما و همکاری هایمان مورد توجه واقع شود و احساس شود. مهم نیست که یک عمل چقدر عادی به نظر برسد، اما گفتن: "تشکر می کنم که مشکل را حل کردی" و یا "تشکر می کنم برای شستن ظرف ها" و یا "تشکر برای رانندگی" کمک می کند تا شریکتان احساس کند که کار و تلاشش با ارزش بوده است.

آگاهی فعال برای ادامه دادن قدردانی لازم است. شما اغلب باید چشمان خود را مرتبا پاک کنید، عمل دیگران را در روشنایی تازه ببینید و همکاری های آن ها را چه بزرگ و چه کوچک مشاهده کنید. شرکایی که از یکدیگر مرتبا قدردانی می بینند، رابطه ای را خواهند داشت که به طور مستمر در آن لذت و خوشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

هر یک از ما تمایلات رفتاری و عاطفی ای داریم که حاصل رابطه مان است. در مورد برخی چیزها حساس هستیم و به روش خاصی واکنش نشان می دهیم. خیلی از این تمایلات را سال ها پیش در کودکی آموخته ایم. این ها الگوهای عادتی هستند و به شدت ما را محدود می کنند. در طول سال های مختلف بارها و بارها این رفتارها را از خود بروز می دهیم.

به عنوان دو طرف یک رابطه الگوهای رفتاری را وارد رابطه می کنیم که مثل نوعی رقص است. برای دیگران، ممکن است رقص ما براساس تمرین باشد – هماهنگی عمل و عکس العمل. گاهی به جای حرکت موزون و با ظرافت در کنار هم ، رقص خود را به نوعی متضاد و پررنگ جلوه می دهیم. درنتیجه الگوهایی به وجود می آید که طبق آن همدیگر را قضاوت می کنیم و واکنش احساسی نشان می دهیم و درنهایت با پاگذاشتن روی پای یکدیگر کار را تمام می کنیم.

به طور مثال، یکی از رقص ها در تمام روابط رقص دوری و نزدیکی است. گرچه بخش طبیعی ای از زندگی روزمره است، این رقص ممکن است سخت باشد. فاصله ی زیاد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "عدم امنیت" شود. نزدیکی بیش از حد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "در دام افتادن" شود. به زودی هر یک روی یک پا، در دو سر یک خط قرار می گیرند. در این حالت، یک پا نشانه ی "نزدیکی" و پای دیگری نشانه ی "دوری" است. بسته به این که هر یک کدام پای خود را زمین بگذارند، دیگری روی پای مخالف بلند می شود.

کارت الگو از شما می خواهد تا مواظب الگوی رقص خود باشد. الگوی شما برای بیان احساسات، خواسته ها و نیازها چیست؟ خودخوری می کنید یا در ابراز آن اغراق می کنید؟ الگوی رفتاری شما موقع ابراز احساسات دیگران چیست؟ آیا سعی می کنید از برخی از احساسات خود اجتناب کنید؟ آیا سعی می کنید احساس ناراحتی دیگری را برطرف کنید؟ چه چیزی احساس شما را برمیانگیزد؟ به چه چیزی حساس هستید؟ چطور واکنش نشان می دهید؟

وقتی که متوجه رفتار الگووار خود می شوید زمان مناسبی برای ایستادن و نفس کشیدن است. ببینید که آیا واقعاً می خواهید تمام الگو را اجرا کنید؟ آیا نمی دانید که به کجا ختم می شود؟ به دنبال راه کار جدید نیستید؟ اگر چنین باشد، مراحل عادی را دنبال نکنید. شاید حتی لازم باشد مخالف حالت معمول رفتار کنید.

به طور مثال، رقص دوری و نزدیکی را در نظر بگیرید. اگر الگوی شما این باشد که احساس عدم امنیت خود را با چسبیدن به شریکتان برطرف کنید، پس این بار به طرف خود هرچقدر که می خواهد فضا بدهید. اگر معمولاً احساس در دام افتادن دارید و دوری می کنید، این بار نزدیک بایستید. در هر صورت، با احساس همیشگی و الگووار خود مقابله کنید. عدم واکنش به این احساسات جرات می خواهد. اما ضمن اجرای آن، خود را از الگوی قدیمی که سالها شما را کنترل کرده، آزاد می کنید.

اگر آگاهانه الگوی عادتی خود را کنار بگذارید، پا را فراتر از مرز رفتاری خود گذاشته اید. شما با الگوی خود می توانید راه های جدیدی برای لذت و موفقیت در رابطه – و رقص در کنار هم مثل هنرمندان واقعی – ایجاد کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد