//
کدخبر: ۴۴۹۹۹۹ //

فال رابطه | فال رابطه چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه  چهارشنبه 23 اسفندماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

چه چیزی مانع از رسیدن به رضایت، لذت، و شادی کامل در روابط می شود؟ چرا گاهی جا می زنیم، اجتناب می کنیم، یا دور از دسترس می شویم اما گاهی اوقات بسیار نیازمند و متوقع هستیم؟ چرا گاهی رفتار ما به گونه ای است که سرزندگی با هم بودن را از بین می برد – سعی می کنید مشکل ساز شوید و احساس واقعی خود را پنهان کنید و نمی پرسید که از زندگی چه می خواهید؟ چه موانعی وجود دارد که ما را از با هم کوشیدن در راه تحقق اهداف یکدیگر باز می دارد؟

سرنخ در معابد مقدس شرقی نهفته است. در اکثر این معابد بت های غول پیکری در جلوی دروازه ها نگهبانی می دهند. در بررسی باورهای محلی ترس از قدرت افسانه و ویرانگر این بت ها بر شما غلبه می کند. اما اگر بخواهید به معبد مقدس وارد شوید، باید با هر یک از بت ها رودررو شوید و بر ترس خود غلبه کنید.

در مورد روابط انسانی هم به همین صورت است. برای ورود به معبد لذت و شادی باید اول با هیولاهایی رودررو شوید که سد راه شما هستند و بر ترس خود غلبه کنید. اما در این حالت، "هیولاها" گذشته ی شماست که ذهن ناخودآگاه شما را تحت تاثیر قرار داده است. این هیولا نه از سنگ که از جنس ناراحتی، زخم، و آسیب روحی است که در گذشته شخصی خود تجربه کرده اید.

هر صدمه و دردی در حافظه می ماند. هرچیزی، حتی حوادثی که کمترین شباهت را به قبلی داشته اند می توانند باعث ترس و ناراحتی ناخودآگاه شوند. به یاد نیاوردن خاطرات باعث می شود که شریک زندگی تان را مسبب احساسات خود بدانید. واکنش نشان می دهید و - اغلب به طرق نامناسب و بی ثمر - سعی می کنید از خودتان محافظت کنید.

کارت "موانع" به شما نشان می دهد که هیولاهای گذشته چگونه می توانند روابط امروزتان را تحت تاثیر قرار دهند. چه چیزی مانع تحقق کامل اهدافتان می شود؟ چه نوع ترسی را در وجودتان حس می کنید؟ ترس از رانده شدن و رها شدن؟ ترس از گرفتار شدن یا یه کنترل کسی در آمدن؟ ترس از گم شدن در روابط؟ ترس از بی ارزش شدن و تحقیر شدن؟ ترس از عدم پذیرش؟ ترس از آسیب دیدن دوباره؟ عدم کفایت؟ کسالت؟ خشونت؟ یا ناراحت کردن دیگران؟

هر ترسی را که ممکن است بر شما غلبه کند در نظر بگیرید. این سوال را از خود بپرسید: " اگر همه چیز آنگونه باشد که از آن هراس دارم چه می شود؟" آنگاه به جای اینکه از دست هیولای ذهن خود فرار کنید، برگردید و او را دنبال کنید. به دنبال سرمنشا آن در کودکی و روابط پیشین خود باشید. درنهایت با آن مواجه شوید – خواه قادر به درک آن باشید یا نه. با هر هیولایی که رو می نمایاند رودررو شوید، نفس عمیق بکشید، و احساسات خود را کامل درک کنید. ترس – یا هر حالت دیگری که در وجودتان بروز می کند - را حس کنید. آن حس را تمام و کمال درک کنید بدون اینکه از آن بگریزید. بدانید که می توانید دوام بیاورید! بدین طریق می توانید از قدرت ترسی که بر شما غلبه کرده بکاهید. اما برای کاری که لازم است انجام دهید ارزش قائل شوید و به خودتان سخت نگیرید. تا شکست دادن آن هیولا و عبور از آن ممکن است لازم شود بارها با آن مقابله کنید.

در گذشتن از دروازه های ترس، خود واقعی تان را پیدا می کنید و به قدرتی که از آن بی خبر بودید تکیه می کنید طعم لذتی را می چشید که فکر آن را نمی کردید. برای عبور از موانع انرژی زیادی لازم است، انرژی که قبلاً برای اجتناب از به دام افتادن در موانع از آن استفاده کرده اید. با مقابله و درافتادن با "هیولاها" می توانید با انرژی فزاینده، سرزنده، و لذت وارد معبد روابط خود شوید. درها را به روی شادی و خرسندی که مستحق آن هستید بگشایید.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

آنچه که فرد می داند- یا به عبارتی، آنچه که فکر می کند می داند – می تواند منبع مشکلات در یک رابطه باشد. رابطه تحت تاثیر آنچه که طرفین آن فکر می کنند در مورد هم می دانند قرار دارد. یکی از مساله سازترین "دانسته ها" به شکل برچسب، قضاوت، و انتظاراتی که طرفین از هم دارند بروز می کند. این دانسته ها تصویر محدودی از آنها را نشان می دهد. دیدگاه فرد تحت تاثیر این ایده ها تخریب می شود. قادر به دیدن عمق حقیقی مسائل نخواهد بود چرا که با ایده های محدود خود آنها را می سنجد و در عوض حوزه ه ی تعامل آنها هم محدود می شود.

کارت "ناآگاهی" از شما می خواهد تا به راحتی برخی از باورها و انتظارات خود را نادیده بگیرید. چشم و دل خود را بگشایید، مانند هنرمندی که به یک بوم سفید نزدیک می شود. طرف خود را با دید تازه ای بنگرید. حال زمان مناسبی است که در مورد فرضیات خود و تعابیری که از کارهای طرف مقابلتان داشته اید، پرسش کنید و انتظاراتی که از او دارید را باز بسنجید.

در واقع، بیشتر باورها و انتظارات فرد مبتنی بر تجاربی است که در کودکی یا روابط پیشین کسب کرده است. این آگاهی ناخواسته فرد را محدود می کند. با توجه به اینکه این آگاهی فرد را بر آن می دارد تا به گونه ای رفتار کند که گویی از اتفاقات آتی خبر دارد. آیا می توان بخشی از رابطه را که تحت تاثیر این عمل قرار می گیرد، مشخص کرد؟ به طور مثال، آیا تابحال پیش آمده از درخواست خود صرفنظر کنید چون فکر می کنید رد می شود؟ آیا از برخی کارها اجتناب می کنید چون فکر می کنید عواقب منفی دارند؟ آیا تابحال به خاطر قابل پیش بینی بودن اوضاع دچار کسالت شده اید؟ تا بحال شده خود را درگیر حل مساله ای کنید که فکر می کنید از همه چیز آن آگاهید؟ به طور مثال، فکر می کنید واقعاً می دانید چه خبر است، حد خود و طرف مقابل خود را می دانید. اما این به اصطلاح آگاهی، انتخاب های شما - و لذت شما - را محدود می کند.

این کارت شما را به چالش می کشد تا بر تاثیرات محدودکننده ی این "آگاهی" غلبه کنید. آنچه را که فکر می کنید می دانید فراموش کنید. دنیا را با دید تازه بنگرید. این بهترین نقطه ی شروع برای یافتن تازگی – و راه کارهای جدید برای حل مشکلات قدیمی - در رابطه است. صادقانه اعتراف کنید که همه چیز را نمی دانید، که ممکن است در قضاوت خود دچار اشتباه شده باشید. بدانید که افکار شما، همانطور که برایتان آشنا هستند، تازگی کمتری دارند. ذهن خود را چون بومی سفید رنگ کنید. وقتی که فکری به ذهنتان می رسد، بگذارید از ذهنتان عبور کند. با کنجکاوی محض به زمان حال نزدیک شوید. درهای درون خود را باز کنید و راه های جدید، مثبت و موفقیت آمیز را بیابید.

ناآگاهی از شما می خواهد تا قلب خود را برای هیجان و شناخت رازهای فردی که فکر می کردید به خوبی می شناسید – شریک زندگی تان - بیدار کنید. گرچه بیشتر اوقات رفتار و احساس او را پیش بینی می کنید، اما بدانید افراد فراتر از یک الگو هستند – و هیچ کس بدون تغییر نمی ماند. وقتی فردی را قابل پیش بینی می دانید، در اشتباهید. فقط او را محدود می کنید و ناخواسته تعاملات خود را محدود می کنید. وقتی که بدین طریق خود را محدود می کنید، از شادی و موفقیت خود می کاهید.

این کارت پادزهری را به شما پیشنهاد می کند. چشمان خود را باز کنید و طرف مقابل خود را دوباره ببینید. قلب خود را باز کنید. روح کنجکاوی را که در اولین دیدار خود با او داشتید به یاد بیاورید. و به خاطر داشته باشید که انسان بزرگ تر و مرموزتر از آن است که بتوان او را شناخت.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

در قضاوت کردن همیشه قضاوت خود را "درست" می دانیم و قضاوت دیگران را "غلط" – البته به جز مواردی که در مورد خود قضاوت می کنیم. ما بسیاری از قضاوت ها را از کودکی از پدر و مادرمان یاد گرفته ایم؛ آنها به ما "خوب" و "بد" را نشان داده اند. به عنوان یک فرد بالغ براساس همان آموخته های خود قضاوت می کنیم. این کار را آگاهانه انجام می دهیم و این سرمنشا مشکلات در روابط است.

کارت قضاوت به ما می گوید که وقتی انگشت خود را رو به طرف مقابل بگیرید، لذت بسیاری از رابطه کاسته می شود. برچسب زدن، انتقاد کردن یا سرزنش کردن طرف مقابل، دیدگاه شما را خراب می کند. با لنز قضاوت نمی توانید واقعیت طرف مقابل خود را ببینید. بلکه خود را محدود به ایده های خاصی می کنید که در مورد او در ذهن پرورانده اید.

قضاوت کردن معمولاً مربوط به زمان هایی است که ناراحت هستیم – اما کمکی به حل مشکل نمی کند و بلکه آن را بدتر هم می کند. این کار به شعله های دعوا و تعارض دامن می زند. ماهیتاً قضاوت مساله ای توهین آمیز است. هرکسی که مورد قضاوت قرار می گیرد کاملا این حق را دارد که بگوید "نحوه ی صحبت کردن تو را دوست ندارم شاید بهتر باشد بعداً بیشتر با هم صحبت کنیم".

قضاوت کردن مانع از درک درست طرف مقابل – و بررسی درست مشکل جاری - می شود و دیواری بین ما قرار می دهد. خیلی بد است که از کودکی یاد گرفته ایم تا بجای مصالحه و صبر در برقراری گفتمان، دیگران را سرزنش کنیم. این کارت از شما می خواهد که این سوال قدیمی و معقول را به یاد بیاورید: "ترجیح می دهید حق به جانب باشید یا خوشحال؟"

هرگاه که اشاره ی شما به سمت کسی باشد، کارت قضاوت از شما می خواهد که به سه انگشت دیگری که به سمت خود شما هستند توجه کنید! اما این ها انگشت سرزنش نیستند.

انگشت اول به احساسات زیربنایی قضاوت اشاره دارد. قضاوت زمانی صورت می گیرد که دچار فوران احساسات شویم. اگر در درک مستقیم این احساسات مشکل داشته باشیم، وارد حوزه ی ذهنی تحلیل، قضاوت و سرزنش می شویم. این کارت شما را ترغیب می کند تا حواس خود را متمرکز احساساتی کنید که شالوده ی قضاوت شماست. قبول کنید که ممکن است عصبانی، آسیب دیده، ناراحت یا حتی متاسف باشید. قلبتان را پذیرای احساس خود کنید – هرچه که باشد – فقط حس خود را درک کنید.

انگشت دوم نشانه ی نیازهای برآورده نشده ی زیربنای قضاوت است. اگر عادت به تشخیص درست نیازها و خواسته های خود نداشته باشیم، ممکن است به قضاوت کردن دیگران بپردازیم. به جای توجه مستقیم به نیازهای خود، رو به سوی اقدام ثانویه ی قضاوت کردن می آوریم که ما را از برآوردن نیازهایمان دورتر می کند. این کارت می خواهد به جای قضاوت کردن دیگران درنگی کنید و از خود بپرسید " این بار خواسته ی واقعی من چیست؟"

انگشت سوم به انتقال احساسات و خواسته ها به طرف مقابل – به روشی سازنده و محترمانه - اشاره دارد. اغلب ما در ابزار احساسات و بیان خواسته هایمان مشکل داریم. زمانی را صرف درک عمیق احساسات خود و شناخت خواسته هایتان کنید، و به جای قضاوت کردن دیگران در مورد آنها با طرف خود گفتگو کنید. انتقال آنها به نحوی که طرف مقابل مایل به شنیدن و واکنش نشان دادن باشد، وظیفه ی شماست.

دفعه ی بعدی که انگشت قضاوت به سمت کسی دراز کنید، این کارت شما را به یاد سه انگشت دیگر می اندازد که رو به سوی شما دارد. یادتان باشد که احساسات و نیازهای برآورده نشده ی خود را هدف قرار دهید و به نحوی سازنده آن را منتقل کنید.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

دانستن اینکه چه احساسی دارید برای شناخت بهتر، حیاتی و در روابط بسیار مهم است. با این حال، دانستن اینکه احساس واقعیتان چیست – و تجربه کردن آن - می تواند یک چالش محسوب شود.

کارت احساسات بی درنگ شما را بر آن می دارد که کاوش عمیق تری در مورد احساسات تان نسبت به همه چیز داشته باشید. یک مانع برای دانستن احساستان، غرق بودن در افکار و تخیلات است . به جای اینکه به سادگی هر احساساتی که دارید را احساس کنید، آیا دوست دارید به یک وضعیت از دست رفته فکر کنید و آن دوباره و دوباره در ذهن شما تکرار شود؟ آیا تاکنون در بحثی گیر کرده اید، که از همه دلایل استفاده کنید تا بگویید "حق" با شماست و تلاش کنید اثبات شود که شریک زندگی تان "اشتباه" می کند، و یا برای احساسی که دارید خود را سرزنش کرده اید؟ این ها واکنش روانی به احساسات خود هستند.

در این وضعیت، شما به سادگی تجربه ی احساسات خود را به عنوان همان چیزی که است، از دست می دهید: مجموعه ای از احساساتی که در وجود شما است. یک احساس فقط یک احساس است، و نه چیزی بیشتر. لازم به تجزیه و تحلیل و یا توجیه نیست. قطعا نیازی به عمل خاصی نیست. فقظ نیاز است که احساس شود - توسط خود شما.

مانع دیگری که در شناخت احساستان وجود دارد، این است که در احساسات سطحی و از دست رفته گم شوید و یک احساس عمیق تر را از دست بدهید. برخی از مردم در غم و اندوه و یا افسردگی و نگرانی باقی می مانند، در حالی که شاید باید به یک خشم واقعی قدیمی و پنهان توجه کنند. آنها با تبدیل کردن ناخواسته خشم به یک جنگ، از درد عمیق ترشان جلوگیری می کنند، و با این کار شانس التیام زخم خود را نیز از دست می دهند.

شما رشد خواهید کرد اگر احساساتی که برایتان رخ می دهد را کشف کنید - و یاد بگیرید که احساسات دیگری در گذشته، زمینه ساز احساساتی می شوند که در حال حاضر دارید. در این راه، شما ظرفیت خود را برای پذیرش بخش گسترده ای از احساسات انسانی گسترش می دهید. این احساسات حق طبیعی شماست، و باید بدانید شناخت همه ی آن ها مهم است.

کارت احساسات به شما یادآوری می کند که دانستن این که چه احساسی دارید، بخشی از یک رابطه سالم است. احساسات از اساسی ترین راهها برای دانستن اینکه چه چیزی در درون شما و یا بین شما و شریک زندگی تان در جریان است می باشد. آنها به شما می گویند که واقعا چه می خواهید و یا چه نیازی دارید. چشم پوشی از احساساتتان به شما و به رابطه تان آسیب می رساند.

برای یادگیری بهتر که بدانید چه احساسی دارید، مهم است که به خودتان اجازه بدهید تا کاملا احساس کنید. آیا این کار را انجام می دهید؟ آیا قبول می کنید و احساسات خود را نشان می دهید بدون اینکه از آن ها فرار کنید، بدون اینکه برای حل کردن هر چیزی تلاش کنید، و بدون سرزنش کردن دیگران؟ کارت احساسات شما را دعوت می کند به اینکه قلب خود را باز بگذارید و به سادگی احساسات خود را تجربه کنید - هر چه که هستند. به آنها فضایی بدهید تا خودشان را نشان دهند. کاملا هر احساسی را در درون خود بدون هیچ بحثی یا پچ پچ درونی تجربه کنید.

این کارت در مورد هر آنچه در درون احساس می کنید، است. به هر حال به خودتان اجازه ندهید با طرف مقابلتان در مورد خود با توهین صحبت کنید. این مسئولیت با شماست که بدون نگرانی نسبت به اینکه چه احساسی دارید، به طور سازنده آن را مطرح کنید. نکته ی حائز اهمیت در اینجا این است که به خودتان اجازه دهید هر چیزی در درونتان است را احساس کنید، به جای اینکه در آن گیر بیفتید. هنگامی که آنها را تجربه می کنید، نفس عمیق بکشید و اجازه دهید کاملا آن ها را بپذیرید.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

یکی بود یکی نبود – سال های خیلی دور- کودکی در اینجا زندگی می کرد. کودکی معصوم، کنجکاو و بازیگوش. وارد دنیایی پر از هیجان و لبخند شده بود و قلبی سرشار از عشق برای دیگران داشت. کودک کم کم بزرگ شد و گهگاهی صدمه هایی می دید – بعضی وقت ها کوچک و بعضی وقت ها بزرگ. لحظاتی بود که کودک دچار سوتفاهم می شد، حس حقارت و بی ارزش بودن می کرد. گاهی اوقات هم سرکوب شدن، کنترل شدن و خجالت زدگی داشت. هر یک از اتفاقات زخمی در روحش ایجاد می کرد – که به حساسیتی در روان کودک تبدیل می شد.

حالا – سالیان بعد - این کودک به فرد بالغی تبدیل شده که با فرد بالغ دیگری رابطه برقرار کرده است. اما آن زخم ها و حساسیت ها چه شد؟ آیا به سادگی از بین رفتند؟ آیا به نحوی التیام یافتند؟ آیا جایی در اعماق روح این فرد باقی مانده اند و رابطه ی او را تحت تاثیر قرار می دهند؟

کارت "کودک درون" از شما می خواهد تا زخم های کودکی را التیام ببخشید تا دیگر زندگی تان تحت تاثیر قرار نگیرد. در مورد اغلب ما، دیگران می توانند، حتی بعد از گذشت سال ها، زخم ها و حساسیت های گذشته مان را زنده کنند. این طور نیست که دیگران عمدا بخواهند به زخم ما نمک بپاشند. بلکه این ما هستیم که براساس گذشته ی خود به حوادث واکنش نشان می دهیم.

این عکس العمل ها اثر تخریبی زیادی روی رابطه ها دارند. اما خبر خوش آن است که می توانید این زخم ها را التیام ببخشید – و خود را از حساسیت های آن آزاد کنید. فکر کنید که این کار چه قدر می تواند به نفع رابطه ی شما باشد. به جای اینکه براساس گذشته به مسائل واکنش نشان دهید، می توانید آزادانه راه کارهایی پیدا کنید که باعث موفقیت بیشتر شما در زمان حال شوند.

کارت "کودک درون" راهی را به شما می نمایاند که باعث التیام درون شما می شود. در این راه به عنوان یک فرد بالغ با کودک درون خود روبرو خواهید شد. اگر مایل باشید می توانید از طریق رویاهای خود با این "کودک درون" ارتباط برقرار کنید. این دقیقاً همان عشق به خود است. این کار در زمان هایی که دچار آشوب احساسی هستید بسیار تاثیرگذار است. به شما کمک می کند تا به اعماق خود نفوذ کنید. این راهی است برای التیام زخم هایی که در درون شما زنده شده اند.

کار را با تصور شکل خود در کودکی آغاز کنید. جزئیات آن را بررسی کنید. بفهمید که این کودک چه نیازها، خواسته ها و احساساتی دارد. رد احساسات کنونی خود را در کودکی دنبال کنید. کودکی را با این احساسات تجسم کنید. در قلب خود را باز کنید. بگذارید که کودک از احساساتش با شما صحبت کند و آرام کنار او بنشینید. بگذارید کودک به هر طریقی که احساس امنیت می کند با شما "صحبت" کند. و حاضر و دردسترس باشید و شاید لازم باشد او را در آغوش بگیرید. خود را با او یکی کنید و هر حسی که از این یکی شدن بر می خیزد را تجربه کنید.

با عشق، صبر و درک به کودک نزدیک شوید. راه جدیدی برای صحبت کردن با خود پیدا کنید – راهی مطمئن با کلماتی که این کودک به آن واکنش نشان دهد. این بخش "جوانتر" وجود خود را تربیت و ترغیب کنید. هر زمان که احساس خشم، صدمه دیدگی، ترس، یا ناراحتی دارید با او ارتباط برقرار کنید. هر احساسی که به وجود می آید را با کمال میل بپذیرید و ارزشیابی کنید. هیچ وقت با کودک درونتان فراتر از درکش صحبت نکنید. هیچ وقت سعی نکنید چیزی را درست کنید یا تغییر دهید. با دادن این عشق بی قیدوشرط به خود، می توانید خود را درمان کنید. زخم های عاطفی را التیام خواهید بخشید و قابلیت برقراری ارتباط سالم و عاشقانه با دیگران را تقویت خواهید کرد و بیشتر می توانید از هیجان و لذت های دنیا بهره مند شوید.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

واژه ی "آزادی" معمولا زمانی شنیده می شود که مردم احساس به دام افتادگی و یا محدود شدن در یک رابطه را دارند. کارت آزادی شما را به در نظر گرفتن ماهیت واقعی آزادی دعوت می کند - آزادی که شما می توانید در یک رابطه تجربه کنید. آزادی به یک سفر انفرادی اختصاص ندارد. آن را می توان با یک شریک به اشتراک گذاشت. شما دو نفر می توانید با هم در آسمان آزادی پرواز کنید.

آزادی واقعی به شما اجازه می دهد به شریک زندگی خود با آگاهی و انتخاب پاسخ دهید - بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد. برای برخی آزادی به معنای کشیده نشدن به سمت انتظارات و یا افکار منفی می باشد. برای بعضی دیگر هم، ممکن است به معنای آزادی بیان در احساسات و یا درخواست آن چه که می خواهند، باشد.

این ها چند نمونه از آزاد شدن از محدودیت ها در یک رابطه است که بسیاری از ما خودمان برای خودمان قائل می شویم. البته، ما عمدا خودمان را محدود نمی کنیم. ما معمولا حتی از آن چه در حال انجام آن هستیم، آگاهی نداریم! بیشتر محدودیت های ما از باورهای ناخودآگاه، انتظارات ناخودآگاه، و تمایلات ناخودآگاه بوجود می آیند که از گذشته ی ما نشات می گیرند.

کارت آزادی شما را به درک این موضوع که محدودیت ها الزامی نیستند، دعوت می کند! در هر زمان، شما می توانید بالاتر از ابرهای بلند، به سمت افق آگاهی و انتخاب بیشتر، پرواز کنید.

اگر تمایلات ناخودآگاه بر ما حکومت کنند، آزاد نیستیم. اگر صرفا به دیگران عکس العمل نشان بدهیم، آزاد نیستیم. هنگامی که ما مورد سرزنش، انتقاد، استدلال، قضاوت، برداشت، و یا عمل بدون احساس، قرار می گیریم ما فقط عکس العمل نشان می دهیم. آیا واقعا در حالی که میان هر یک از این واکنش ها هستیم، آزادیم؟ و یا تمایل داریم بال های خود را بچینیم؟

کارت آزادی از شما می خواهد نسبت به واکنش هایی که نسبت به شریک زندگی تان نشان می دهید و ممکن است به نظر ناگهانی و یا اتوماتیک برسند هشیار باشید. این واکنش ها ممکن است نشان ندهند که شما واقعا چه چیزی می خواهید. آزادی ای که شما در چنین لحظاتی به آن نیاز دارید، آزادی از واکنش ناخودآگاه شما است - نه آزادی از شریک زندگی خود و یا از رابطه خود!

خوشبختانه، شما می توانید به طور خودکار فراتر از این واکنش ها بروید - و انتخاب های جدیدی را بیازمایید که در خدمتتان در آیند تا زندگی خود را به شکلی که واقعا آرزو دارید درآورید. خود آگاهی و اشتیاق برای آزادی واقعی، لازم است. توجه خود را به انتظارات، باورها و تمایلات اصلی تان در واکنش هایی که نشان می دهید جلب کنید. وقتی که مچ خود را در مورد واکنش هایی که نشان می دهید، می گیرید، مکث کنید و درک کنید که لازم نیست هر انگیزه ای را تا انتها دنبال کنید. این آزادی واقعی است که درک کنید شما دیگر محدود به شرایطی نیستید که معمولا به آن واکنش نشان می دادید، و شما در حال حاضر یک انتخاب جدید دارید.

آزادی واقعی به شما مقام بالایی می دهد - تا راه های جدیدی کشف کنید، راه های متفاوت، و رضایت بخش تر برای اینکه به شریک زندگی تان پاسخ دهید، حتی زمانی که همه چیز زمانبر، دشوار، یا ناراحت کننده است. حتی زمانی که انتظار بدترین را دارید! به جای واکنش نشان دادن در برابر یکدیگر هنگام مشکلات، شما دو نفر می توانید، برای پیدا کردن راه های بهتر ارتباط با یکدیگر، ذهن خود را باز بگذارید. که به شما این آزادی را می دهد که زندگی خود را آن گونه که واقعا می خواهید بسازید.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

دانستن اینکه چه احساسی دارید برای شناخت بهتر، حیاتی و در روابط بسیار مهم است. با این حال، دانستن اینکه احساس واقعیتان چیست – و تجربه کردن آن - می تواند یک چالش محسوب شود.

کارت احساسات بی درنگ شما را بر آن می دارد که کاوش عمیق تری در مورد احساسات تان نسبت به همه چیز داشته باشید. یک مانع برای دانستن احساستان، غرق بودن در افکار و تخیلات است . به جای اینکه به سادگی هر احساساتی که دارید را احساس کنید، آیا دوست دارید به یک وضعیت از دست رفته فکر کنید و آن دوباره و دوباره در ذهن شما تکرار شود؟ آیا تاکنون در بحثی گیر کرده اید، که از همه دلایل استفاده کنید تا بگویید "حق" با شماست و تلاش کنید اثبات شود که شریک زندگی تان "اشتباه" می کند، و یا برای احساسی که دارید خود را سرزنش کرده اید؟ این ها واکنش روانی به احساسات خود هستند.

در این وضعیت، شما به سادگی تجربه ی احساسات خود را به عنوان همان چیزی که است، از دست می دهید: مجموعه ای از احساساتی که در وجود شما است. یک احساس فقط یک احساس است، و نه چیزی بیشتر. لازم به تجزیه و تحلیل و یا توجیه نیست. قطعا نیازی به عمل خاصی نیست. فقظ نیاز است که احساس شود - توسط خود شما.

مانع دیگری که در شناخت احساستان وجود دارد، این است که در احساسات سطحی و از دست رفته گم شوید و یک احساس عمیق تر را از دست بدهید. برخی از مردم در غم و اندوه و یا افسردگی و نگرانی باقی می مانند، در حالی که شاید باید به یک خشم واقعی قدیمی و پنهان توجه کنند. آنها با تبدیل کردن ناخواسته خشم به یک جنگ، از درد عمیق ترشان جلوگیری می کنند، و با این کار شانس التیام زخم خود را نیز از دست می دهند.

شما رشد خواهید کرد اگر احساساتی که برایتان رخ می دهد را کشف کنید - و یاد بگیرید که احساسات دیگری در گذشته، زمینه ساز احساساتی می شوند که در حال حاضر دارید. در این راه، شما ظرفیت خود را برای پذیرش بخش گسترده ای از احساسات انسانی گسترش می دهید. این احساسات حق طبیعی شماست، و باید بدانید شناخت همه ی آن ها مهم است.

کارت احساسات به شما یادآوری می کند که دانستن این که چه احساسی دارید، بخشی از یک رابطه سالم است. احساسات از اساسی ترین راهها برای دانستن اینکه چه چیزی در درون شما و یا بین شما و شریک زندگی تان در جریان است می باشد. آنها به شما می گویند که واقعا چه می خواهید و یا چه نیازی دارید. چشم پوشی از احساساتتان به شما و به رابطه تان آسیب می رساند.

برای یادگیری بهتر که بدانید چه احساسی دارید، مهم است که به خودتان اجازه بدهید تا کاملا احساس کنید. آیا این کار را انجام می دهید؟ آیا قبول می کنید و احساسات خود را نشان می دهید بدون اینکه از آن ها فرار کنید، بدون اینکه برای حل کردن هر چیزی تلاش کنید، و بدون سرزنش کردن دیگران؟ کارت احساسات شما را دعوت می کند به اینکه قلب خود را باز بگذارید و به سادگی احساسات خود را تجربه کنید - هر چه که هستند. به آنها فضایی بدهید تا خودشان را نشان دهند. کاملا هر احساسی را در درون خود بدون هیچ بحثی یا پچ پچ درونی تجربه کنید.

این کارت در مورد هر آنچه در درون احساس می کنید، است. به هر حال به خودتان اجازه ندهید با طرف مقابلتان در مورد خود با توهین صحبت کنید. این مسئولیت با شماست که بدون نگرانی نسبت به اینکه چه احساسی دارید، به طور سازنده آن را مطرح کنید. نکته ی حائز اهمیت در اینجا این است که به خودتان اجازه دهید هر چیزی در درونتان است را احساس کنید، به جای اینکه در آن گیر بیفتید. هنگامی که آنها را تجربه می کنید، نفس عمیق بکشید و اجازه دهید کاملا آن ها را بپذیرید.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

تمام روابط مبتنی بر تعاملات دوطرفه است. وقتی همه چیز خوب است، طرفین بی قیدوشرط به هم می بخشند. اما اگر در قبال چیزی که می بخشند پاسخ کافی دریافت نکنند احساس می کنند که در تمام مدت از آنها امتیاز گرفته شده است بدون هیچ بازگشتی.

در تجارت و روابط سطحی، نیاز به امتیاز گرفتن واضح تر است. اما در روابط نزدیک امتیاز گرفتن از طرف به نظر خوب نیست. اگر دیده باشید، امتیاز گرفتن خودخواهی است. واقعیت این است که انسان ها حتی در روابط صمیمی هم امتیاز می گیرند اما اغلب به صورت ناآگاهانه. این کارت از شما می خواهد تا بیشتر در مورد امتیاز گرفتن - و اینکه چگونه می توان از آن در راه ایجاد لذت در رابطه استفاده کرد - هشیار باشید.

در رابطه ی سالم باید چیزی را که می دهید پس بگیرید وگرنه بعد از مدتی احساس رنجش می کنید. این بدان معنا نیست که سر هر مساله ی کوچکی باید خرده بگیرید. اما درنهایت باید تعادل حفظ شود. اگر همیشه بیشتر از آنچه می گیرید، می دهید، رنجش اجتناب ناپذیر است. اگر همیشه بیشتر از آنچه بدهید، می گیرید، احساس می کنید نیازی نیست به همان اندازه بدهید و این طرز فکر قطعاً مشکل ساز است.

کار هریک از طرفین این است که مطمئن شود تعادل کلی بین داده ها و گرفته ها وجود دارد. اگر یکی از طرفین شکایت کند یا ناراضی به نظر برسد چون فکر می کند بیشتر به رابطه بها داده باید طرف دیگر کاری کند که او مطمئن شود مورد توجه قرار دارد. در چنین مواقعی، عمل بیشتر از حرف تاثیرگذار است! رنجش نشانه این است که یکی از طرفین خیلی کمتر از دیگری امتیاز گرفته است. توجیه کردن راه برطرف کردن رنجش نیست. بلکه، باید به روشی ملموس حمایت خود را از طرف مقابل نشان دهید.

آگاهی از نحوه ی شمارش امتیازها به شما در حفظ تعادل کمک می کنند. در شمارش، چیزهای کوچک و بزرگ وجود دارد. طرفین رابطه فکر می کنند که اگر کار بزرگی انجام دهند امتیاز خیلی خیلی بیشتری می گیرند. اما ضرورتاً اینگونه نیست. یک کار کوچک معمولاً یک امتیاز دارد. جالب این است که یک کار بزرگ هم ممکن است یک امتیاز بگیرد. ممکن است فکر کنید کار بزرگی کرده اید اما ممکن است به چشم طرف مقابل به اندازه ی شما مهم نباشد. یک نمونه ی این مساله ازدواج هایی است که در آن مرد همه ی توان خود را صرف کار کردن و تامین خانواده می کند و به این خیال است که این کار امتیاز زیادی می گیرد. اما طرف دیگر فکر می کند کاری که خودش کرده بسیار مهمتر بوده است.

این گفته را به خاطر داشته باشید که "کارهای کوچک در خاطر می ماند". کارهای کوچک – مثل بغل کردن، تقسیم کارهای روزانه، قدردانی کردن، انجام کارها با هم، تعارف کردن، احترام گذاشتن، کادوهای کوچک – به اندازه ی کارهای بزرگ اهمیت دارند. گاهی، بخشیدن ساده یا گذشتن از خطای طرف مقابل امتیاز زیادی می گیرد. انجام کارهای کوچک به راحتی 10 تا 100 برابر بیشتر از کارهای بزرگ امتیاز می گیرد.

کارت امتیازسنجی از شما می خواهد تا مراقب راه های مختلف امتیاز گرفتن از طرف مقابل باشید. از او بپرسید که چه چیزهایی از نظر او امتیاز محسوب می شود. وقتی که دو نفر به روش امتیازدهی همدیگر آشنا باشند، رابطه ی واقعاً غنی و رضایت بخشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

تمام روابط مبتنی بر تعاملات دوطرفه است. وقتی همه چیز خوب است، طرفین بی قیدوشرط به هم می بخشند. اما اگر در قبال چیزی که می بخشند پاسخ کافی دریافت نکنند احساس می کنند که در تمام مدت از آنها امتیاز گرفته شده است بدون هیچ بازگشتی.

در تجارت و روابط سطحی، نیاز به امتیاز گرفتن واضح تر است. اما در روابط نزدیک امتیاز گرفتن از طرف به نظر خوب نیست. اگر دیده باشید، امتیاز گرفتن خودخواهی است. واقعیت این است که انسان ها حتی در روابط صمیمی هم امتیاز می گیرند اما اغلب به صورت ناآگاهانه. این کارت از شما می خواهد تا بیشتر در مورد امتیاز گرفتن - و اینکه چگونه می توان از آن در راه ایجاد لذت در رابطه استفاده کرد - هشیار باشید.

در رابطه ی سالم باید چیزی را که می دهید پس بگیرید وگرنه بعد از مدتی احساس رنجش می کنید. این بدان معنا نیست که سر هر مساله ی کوچکی باید خرده بگیرید. اما درنهایت باید تعادل حفظ شود. اگر همیشه بیشتر از آنچه می گیرید، می دهید، رنجش اجتناب ناپذیر است. اگر همیشه بیشتر از آنچه بدهید، می گیرید، احساس می کنید نیازی نیست به همان اندازه بدهید و این طرز فکر قطعاً مشکل ساز است.

کار هریک از طرفین این است که مطمئن شود تعادل کلی بین داده ها و گرفته ها وجود دارد. اگر یکی از طرفین شکایت کند یا ناراضی به نظر برسد چون فکر می کند بیشتر به رابطه بها داده باید طرف دیگر کاری کند که او مطمئن شود مورد توجه قرار دارد. در چنین مواقعی، عمل بیشتر از حرف تاثیرگذار است! رنجش نشانه این است که یکی از طرفین خیلی کمتر از دیگری امتیاز گرفته است. توجیه کردن راه برطرف کردن رنجش نیست. بلکه، باید به روشی ملموس حمایت خود را از طرف مقابل نشان دهید.

آگاهی از نحوه ی شمارش امتیازها به شما در حفظ تعادل کمک می کنند. در شمارش، چیزهای کوچک و بزرگ وجود دارد. طرفین رابطه فکر می کنند که اگر کار بزرگی انجام دهند امتیاز خیلی خیلی بیشتری می گیرند. اما ضرورتاً اینگونه نیست. یک کار کوچک معمولاً یک امتیاز دارد. جالب این است که یک کار بزرگ هم ممکن است یک امتیاز بگیرد. ممکن است فکر کنید کار بزرگی کرده اید اما ممکن است به چشم طرف مقابل به اندازه ی شما مهم نباشد. یک نمونه ی این مساله ازدواج هایی است که در آن مرد همه ی توان خود را صرف کار کردن و تامین خانواده می کند و به این خیال است که این کار امتیاز زیادی می گیرد. اما طرف دیگر فکر می کند کاری که خودش کرده بسیار مهمتر بوده است.

این گفته را به خاطر داشته باشید که "کارهای کوچک در خاطر می ماند". کارهای کوچک – مثل بغل کردن، تقسیم کارهای روزانه، قدردانی کردن، انجام کارها با هم، تعارف کردن، احترام گذاشتن، کادوهای کوچک – به اندازه ی کارهای بزرگ اهمیت دارند. گاهی، بخشیدن ساده یا گذشتن از خطای طرف مقابل امتیاز زیادی می گیرد. انجام کارهای کوچک به راحتی 10 تا 100 برابر بیشتر از کارهای بزرگ امتیاز می گیرد.

کارت امتیازسنجی از شما می خواهد تا مراقب راه های مختلف امتیاز گرفتن از طرف مقابل باشید. از او بپرسید که چه چیزهایی از نظر او امتیاز محسوب می شود. وقتی که دو نفر به روش امتیازدهی همدیگر آشنا باشند، رابطه ی واقعاً غنی و رضایت بخشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

روابط، در هر عصری احساسات ما را به جنبش در می آورد، اما گاهی اوقات یک واکنش عاطفی شریکتان ممکن است چنان به نظر برسد که به سمت شما هدفگیری شده است. در روابط عاشقانه، تیر عشق، جزء ابتدایی همه چیز است. در دیگر روابط، به احتمال زیاد مورد استقبال قرار گرفتن می باشد.

آیا تا به حال با ابراز احساسات کسی ناراحت شده اید؟ کارت جاخالی دادن از تیرها شما را دعوت می کند تا روشهای جدیدی را با کسانی که واکنشهای احساسی نشان می دهند، در نظر بگیرید.

بارها دیده ایم که هنگامی که فردی احساسات خود را بیان می کند، باعث ایجاد یک واکنش ضد از سوی فرد دیگر می شود. درست مانند تیری است که بر قلبمان فرود می آید. در چنین مواقعی، شریکتان ممکن است واقعاً قصد واکنش نداشته باشد اما با این وجود، این طور به نظر می رسد که می خواهد همچین کاری را انجام دهد.

این تیرها در شکل های مختلف ظاهر می شوند – انتقاد، یک لحن صحبت دارای قضاوت، سرزنش کردن، گریه کردن، و یا فریاد زدن. راههای بی شماری وجود دارد که دچار صدمه شویم. هر تیری می تواند عمیقاً بر ما وارد شود و احساس خشم، گناه، ترس، صدمه، عدم کفایت و نا امیدی ما را بر انگیخته کند. در پاسخ، ممکن است سعی کنیم تا این وضعیت را رفع رجوع کنیم، استدلال شریکمان را اصلاح کنیم، و یا احساس او را بهتر کنیم. بطور معمول این روشها، نتیجه عکس دارند، به طوری که با یک حالت تدافعی شروع به تیر اندازی به سمت یکدیگر می کنیم و یا قهر می کنیم.

این کارت از شما می خواهد تا در هنگام ناراحت بودن شریکتان، کاری را انجام دهید که سازنده باشد نه اینکه یک واکنش ضد نشان دهید و یا قهر کنید: در برابر همه ی تیرها بدون در نظر گرفتن شکل آنها، جاخالی دهید. و به جای تیر خوردن، از مسیر آن خارج شوید و بگذارید تیر از کنار شما عبور کند.

در جاخالی دادن از تیرها، باید مسائل کلیدی را به یاد بیاورید. اول اینکه هنگامی که شریکتان احساس ناراحتی خود را بیان می کند، آن احساس منطقی نیست و لزوماً به همان معنی که آن را بیان می کند نیست. اگر شما با انجام هر کاری غیر از گوش دادن به شریکتان بر سر راه او بایستید، انگار که چشمه ی آب گرم را بسته اید. شما با این کار مانع آزاد شدن احساسات او می شوید. سد کردن احساسات شریکتان عصبانیت و ناراحتی او را تشدید می کند.

بنابراین، از تکرار بپرهیزید: هیچ مسئله شخصی را بیان نکنید. کلمات طرف مقابل را تصحیح نکنید، با او مخالفت نکنید، سعی کنید چیزی را تعیین نکنید. درباره هیچ نکته ای بحث نکنید، حتی نکته جدیدی نسازید. فقط بگذارید تیرها به پرواز در آیند. فضای خالی برای تیرها فراهم کنید. آنها را لمس نکنید! اما در عین حال عقب هم نکشید.

در عوض، متمرکز و استوار بمانید. نفس عمیق بکشید! جاخالی دادن نسبت به تیرها بسیار سازنده تر از نشان دادن واکنش ضد است. این مهارتی است که می توانید آن را یاد بگیرید. اما از آنجایی که استاد شدن در این مهارت زمان می برد، پس با خودتان مهربان باشید. همیشه به خودتان اجازه دهید تا اگر تیر های زیادی به شما اصابت کرد بگویید "وقت تمام" – و اینجاست که شما نیاز دارید واکنش نشان دهید. بروید کمی قدم بزنید، و شروع به نفس کشیدن عمیق کنید! به شریکتان بگویید که باقی ماجرا را پس از بازگشتتان می شنوید، هنگامی که توانستید بهتر به او گوش بدهید.

هنگامی که نسبت به تیرها جاخالی می دهید، بدانید که حضور شما در کنار شریکتان در هنگام رها کردن احساساتش، پسندیده ترین کار ممکن است. این یک هدیه نادر است، که به شما نشان می دهد قدرت عجیبی دارید – قدرتی برای شنیدن، و نه انجام دادن کار دیگر.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

میزان حضور هر فرد در یک رابطه متفاوت است. هر زمان که با هم در یک جا باشید، شما به لحاظ فیزیکی حضور دارید. اما گاهی کمتر از آنچه لازم است حضور دارید.

آخرین باری که در جایی بودید ولی حس می کردید حضور کمتری دارید کی بوده است؟ مسائل مختلفی باعث عقب نشینی فرد می شود. آیا سعی می کنید که از ناراحت شدن اجتناب کنید؟ آیا کنترل برخی احساسات ابراز شده از سوی دیگران برای شما سخت است – مثل خشم، درد، ترس، ناراحتی یا رنجش؟

این سوالات به مواقعی اشاره دارد که کمتر در دسترس همسر خود قرار دارید. به لحاظ فیزیکی یا احساسی پس می کشید. ممکن است منتظر "زمان مناسب" باشید که هیچ وقت نمی رسد. درواقع، منتظرید که مشکل خودبخود حل شود.

این کارت می گوید که اگر حضور شما در این شرایط کم شود، مشکلات شدید تر می شود. هرگاه که کمتر حاضر باشید، کمتر می توانید با موقعیت دست و پنجه نرم کنید. اگر سعی دارید که از چیزی اجتناب کنید، همان شما را تحت کنترل خود در می آورد. فقط زمانی که مایلید خود را نشان دهید – و کاملاً حاضر باشید – می توانید با آنچه که درجریان است دست و پنجه نرم کنید.

این بدا معنا نیست که باید همیشه حاضر باشید. ترک موقعیت برای بدست بدست آوردن چشم اندازی نسبت به آن یا کنترل بهتر احساسات کاملاً طبیعی است. اما در موارد خاصی، اگر بخواهید که مشکلی را بدرستی حل کنید، لازم است که برگردید و حاضر شوید.

اولین گام حضور این است که بپذیرید شرایط از پیش تعیین شده نداریم – هر چه که باشد. پذیرش بدین معنا نیست که باید آن را دوست داشته باشید یا احساس خوبی درمورد آن داشته باشید. فقط پذیرفتن حقیقت جاری کافی است – بدون سرزنش، انتقاد، قضاوت، یا سردرآوردن از موضوع – که بتوان آن را تغییر داد. از همان جایی آغاز کنید که معمولاً همه چیز قرار دارد، حالا و اینجا.

بعد از خود بپرسید "آیا واقعاً مجبورم که پس بکشم؟" ما معمولاً سعی می کنیم از چیزهایی بپرهیزیم که در کودکی یاد گرفتیم باید از آن اجتناب کرد. این کار را از روی عادت انجام می دهیم. اما الان، به عنوان یک فرد بالغ، لازم نیست که همان واکنش را داشته باشید. اکنون دانش خیلی بیشتری نسبت به زمان کودکی دارید. اگر بخواهید می توانید واکنشی فراتر از یک عکس العمل آنی داشته باشید – و راه های جدیدی برای واکنش نشان دادن پیدا کنید.

کارت حضور از شما می پرسد که آیا واقعاً لازم است که امروز عقب بکشید؟ اما بدانید که حضور در اطراف احساساتی که معمولاً از آن می پرهیزید جرات می خواهد. تجربه ی برخی احساسات جسارت می خواهد. صحبت کردن با طرف مقابل در مورد صلاح رابطه ممکن است بسیار سخت باشد. شنیدن این حرف از طرف مقابل هم به همان اندازه سخت است. این جسارت را محترم بشمارید و بر عادت دیرینه ی پس کشیدن غلبه کنید.

آموختن بیشتر حاضر بودن مثل زندگی بخشیدن است – هیچ وقت کار ساده ای نیست. اما طی تمرین برای حاضر بودن در مواقعی که معمولاً پس می کشیدید، زندگی هم می بخشید. راه های جدید و نادیده ای را زنده می کنید. اقتدار خود را زنده می کنید و سرزندگی خود را بیشتر می کنید. حس اعتماد بیشتر، موفقیت، و لذت بیشتر در رابطه را احیا می کنید.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

رابطه ها، چه کوچک و چه بزرگ، توسط یک توافقی که ما تعریف می کنیم تعریف می شوند. در وسیعترین مقیاس، ما در مورد چگونگی عمل و صحبت کردن توافق می کنیم. بسیاری از این موافقت نامه ها ناخودآگاه هستند، و همانطور باقی می مانند تا زمانی که ما به تغییر آنها نیاز پیدا کنیم.

در یک مقیاس کوچکتر، ما موافقت نامه های خاصی را در مورد چیزهایی مانند ملاقات در زمان های خاص، درگیر شدن در فعالیت های خاص و یا انجام وظایف خاص به وجود می آوریم. چنین توافق نامه هایی معمولا اقدامات و زمان را مشخص می کنند. نگه داشتن این توافقات یک بلوک اعتماد در میان شرکا است. هر گاه شما موافقت نامه های خود را حفظ نکنید، آن اعتماد را نقض کرده اید.

انتخاب کارت توافق ممکن است نشان دهد که شما نیاز به تغییر یک توافق قدیمی و یا ایجاد یک توافق جدید دارید – تا به حل و فصل برخی از شرایط بپردازید و یا به حرکت در جهت یک هدف مثبت پیش بروید. این کارت از شما می خواهد تا برای ایجاد انواع توافقات آگاهانه تر قدم بردارید.

آیا شما تا به حال بدون آنکه به توافقی برسید آن را به حال خود رها کرده اید؟ موافقت نامه ها همیشه به راحتی حفظ نمی شوند. این امر به ویژه زمانی مهم است که شما به گفته خود زیاد اطمینان ندارید. در این مورد، بخشی از وجود شما ممکن است واقعا به توافق نرسیده باشد. با این حال، در این میان شما موافقت کرده اید، در حالیکه ممکن است از هر گونه سوال یا اعتراضی که بعدها پیش خواهد آمد آگاه نباشید.

کارت موافقت نامه ممکن است به شما بگوید که آگاهانه تر وارد یک مذاکره شوید. آیا شما تمایل دارید در همه موارد سریع به توافق برسید؟ آیا شما این کار را از روی ناچاری و فشار انجام می دهید؟ یا برای جلوگیری از درگیری، و یا اینکه شریکتان احساس بهتری داشته باشد انجام می دهید؟ هنگامی که زمان تحقق یک توافق می رسد، آیا شما با تاخیر جواب می دهید، و یا با نیمه قلبتان آن را قبول می کنید؟ آیا شما کارها را انجام می دهید زیرا از شما انتظار می رود، و شما از اینکه "نه" را بر زبان بیاورید ناراحتید؟ این علائم نشان می دهد که شما تمایل به ایجاد توافق، بدون توجه به احساس واقعی خود دارید.

این کارت به شما یادآوری می کند که گفتن "خیر" به اندازه "بله" گفتن مهم است. اگر شما در ساخت یک توافق به طور کامل به خودتان اطمینان ندارید، وضعیتی را بوجود آورده اید که ناخودآگاه در آن ممکن است توافق تان را بشکنید و یا در نگه داشتن آن به مشکل بر بخورید. ماده حیاتی برای حفظ توافقات روشن و واضح، آن است که از آنچه واقعا در وجود شما در زمان بستن موافقت نامه اتفاق می افتد کاملا آگاه باشید.

این کارت به شما نشان می دهد که در زمان انجام توافق، توجه زیادی به آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد داشته باشید. توجه کنید که کاملا حس "بله" گفتن را در درون خود داشته باشید. به احساسات و یا نگرانی هایی که وجود دارند و آنها را بیان نمی کنید، خوب توجه کنید. اینکه از خود بپرسید "چه احساساتی و یا نیازهایی ممکن است شما را از نگهداری این توافق نامه منع کند" به شما بسیار کمک می کند.

بررسی موافقت نامه هایی که شما قبول می کنید یا نمی کنید و یا آنها را نگه می دارید یا نه، و یا در نگهداری آن دچار خشم می شوید، دری را برای خودشناسی به روی شما باز می نماید. در مورد تمام احساسات، نگرانی ها، و انگیزه هایتان در ایجاد یک توافق بحث کنید. در نتیجه شما توافق نامه هایی را ایجاد می کنید که می توانید با آنها زندگی کنید. شرکایی که این توافق ها را برای یکدیگر بدون هیچ خطری توضیح می دهند و دیدگاه های خود را با صدای رسا برای دیگری بیان می کنند و بر سر هر چیزی مذاکره می نمایند، رابطه ای با شیوه سالم تر با یکدیگر خواهند داشت. ایجاد و نگه داری موافقت نامه، با آگاهی و انتخاب، پایه اعتماد واقعی و درک متقابل را ایجاد می کند.

 فال رابطه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

همه نیاز به پرورش دارند – توسط خود یا شخص دیگر. منظور از پرورش توجه، تغذیه، یا به یاد داشتن است. پرورش با پذیرش این مساله آغاز می شود که هرکسی – صرف نظر از سن - جنبه های کودکانه ای دارد. این رفتارها با جریان خودجوش هیجان و تعجب یا در حالت های بچه گانه همراه است. اگر این بخش وجود خود را نپرورانید خیلی "بالغ" شده اید.

مواقعی که احساس آسیب دیدگی، تاسف یا عصبانیت دارید ممکن است بیشتر حس بچگی را تجربه کنید. در چنین مواقعی، ممکن است یک اتفاق، جراحت عاطفی کودکی شما را تازه کند – و بخش "جوانتر" وجود خود را احساس کنید که نیازمند عشق و التیام است. این بخشی از وجود است که نیازمند پرورش است. تا زمانی که یاد نگیرید بخش کودک وجود خود را پرورش دهید، احتمال دوباره به وجود آمدن حساسیت، صدمات، ترس ها یا خشم ها وجود دارد.

در پرورش خود به اندازه ی کودکی که عاشقش هستید به خود توجه کنید، برای خود دلسوزی کنید و خود را درک کنید. شاید تصور کنید کودکی با شما زندگی می کند. حامی خود باشید، و به خود اعتبار دهید. درست مثل والدینی که عاشق فرزند خود هستند و از او می خواهند احساستش را با آن ها در میان بگذارد، به درونی ترین احساسات خود اجازه ی بروز دهید.

وقتی که احساسات خود را دریابید و آنها را کامل تجربه کنید – به خصوص ناراحتی، خشم، یا ترس – در حال پرورش خود هستید. پرورش خود به معنای پذیرش احساسات است نه راندن آنها و انتقاد از آنها. این کار در آغوش گرفتن احساسات است نه انکار آن، سرزنش طرف مقابل، یا واداشتن دیگران برای کمک به شما. درست همانطور که کودک نیاز دارد احساساتش درک شود، برای پرورش خود باید آرام بنشینید و به احساسات خود متوسل شوید و بگذارید حس عشق در اعماق وجودتان حفظ شود.

کارت "پرورش" شما را ترغیب می کند تا پرورش دادن را در روابط خود ترویج دهید. اما درست بعد از اینکه آموختید تا کامل در خدمت خود و پرورش خود باشید می توانید این کار را در مورد طرف مقابل خود هم انجام دهید. اگر با دردهای عاطفی خود مشکل دارید، به سختی می توانید هنگام درد طرف مقابل در دسترس او باشید بدون اینکه سعی در حل مشکل او یا برطرف کردن آن داشته باشید. اگر نتوانید خشم خود را بدون سرزنش کردن دیگران تجربه کنید، به سختی می توانید به خشم طرف مقابل خود بدون عکس العمل توجه کنید.

با پرورش درست، جا برای تمام احساسات – درد، ترس، اندوه، خشم، و لذت و هیجان - وجود دارد. تمایل برای نشستن در کنار هم و پذیرفتن یکدیگر در لحظات احساسی بسیار التیام بخش است.

الان چه چیزی برای پرورش شما لازم است؟ چطور می توانید خود را پرورش دهید؟ دوست دارید که رابطه شما از چه جنبه هایی تقویت شود؟

پرورش مثل عسل است که می تواند از لیمو یک نوشیدنی برای رفع عطش درست کند. این حس با حضور واقعی و دلسوزی برای خود – و دیگران – در رویدادهای بسیار احساسی تجربه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۹۹۹ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    باسلام خیلی قشنگ توضیح دادید انگار نیاز داشتم به این مطلب با خوندن هر سطرش اشک ر یختم خیلی ممنونم ازتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد