//
کدخبر: ۴۵۲۱۳۷ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی یکشنبه 12 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

ممکن است قصد داشته باشید که ملاقات های کاری را به زمان دیگری موکول کنید، زیرا امروز به نظر می رسد که در بهترین حالت نیستید. همچنین باید گرفتن تصمیمات مهم را به تعویق بیندازید. زمان آن است که توجه بیشتری به نیازهای خانواده تان داشته باشید. امشب شما و عشق تان برای رفتن به سفر برنامه ریزی می کنید.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

انرژی امروز برای گشت و گذار در طبیعت و باغبانی خارق العاده است. فقط اطمینان پیدا کنید که زیاد یک جا ثابت نمی ایستید، در غیر اینصورت شاید زاویه سه گانه زمین بزرگ باعث شود که در زمین ریشه بدوانید! اگر به کشت گل یا گیاهان خوراکی مشغول شوید، ماه ثور بَدوی به شما قدرت می دهد تا با خاک ارتباط برقرار کنید. در هر صورت، هنگامی دست از کار می کشید که دیگر کاری باقی نمانده باشد. البته همیشه می توانید از این دست کارها بگذرید و مستقیماً به ساحل، روی مبل یا تختخواب پناه ببرید، اما گاهی تمام چیزی که لازم دارید، لذت های ساده است.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

رابطه شما با عشق تان خیلی خوب پیش می رود و فرصت این را خواهید داشت که لحظه های رومانتیکی را با هم سپری کنید، حتی ممکن است یک سفر کوتاه داشته باشید. ممکن است تصمیم بگیرید که اقلام با ارزشی را برای خانه تان خریداری کنید. باید از درگیر شدن با مسائل حساس اجتناب کنید، زیرا احتمالا به نتایج دلخواه دست پیدا نکنید.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر به فکر این هستید که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

اتفاقات غیر منتظره ممکن است در طول صبح رخ دهد که باعث شود تمام برنامه های تان را در طول روز تغییر دهد. یک شخص مهمی را ملاقات خواهید کرد که در پروژه کاری که آغاز کرده بودید کمک می کند. از گرفتن تصمیمات عجولانه اجتناب کنید. احتمالا شب را با آشنایی جدید سپری خواهید کرد.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

خود را به دست سرنوشت سپردن زیاد کار راحتی نیست، اما اگر بتوانید همه چیز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپارید روز خاطره انگیزی خواهید داشت. اگر مسئولیت های خیلی زیادی ندارید واقعا دلیل ندارد که خودتان را اینگونه نشان دهید و همچنین زیاد کار کردن برایتان فایده ای ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهتان کمک می کند از زندگی تان بیشتر لذت ببرید.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

امروز عملکرد فوق العاده ای دارید و چنان به نظر می رسد که انگار که به هر چیزی که دست می زنید، به طلا تبدیل می شود. خوشبختانه در شرایطی که پنج سیاره در نشانه عمل گرای زمین با هم هماهنگ شده اند، اوضاع بر وفق مراد شما است. در حال حاضر همه چیز خیلی ساده است: شما مشکل را شناسایی می کنید، یک راهکار به ذهن تان می رسد و آن مشکل حل می شود. روش عملیاتی شما برای کار از نظر بازده به شما امتیاز قابل توجهی می دهد. هِنری فورد می گوید: راز یک زندگی موفق در این است که کاری که سرنوشت برای شما مقدّر کرده را پیدا کنید و آن را انجام بدهید.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

احتمالا امروز باعث می‌شود احساس بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا اگر در حال ترقی در زمینه های دشواری هستید. احساسات تان امروز سد راه تان نمی‌شوند بلکه شاید به شما کمک کنند تا مسیر خوشبختی را پیدا کنید. اما حتی اگر عواطف تان نقش مهمی‌در اتفاقاتی که امروز برایتان می‌افتد دارند نیازی به بیش از حد احساساتی شدن نیست. به درون تان توجه کنید اما خود را زیاد درگیر نکنید بجز مواقعی که اتفاقی می‌افتد.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

ممکن است قصد داشته باشید که ملاقات های کاری را به زمان دیگری موکول کنید، زیرا امروز به نظر می رسد که در بهترین حالت نیستید. همچنین باید گرفتن تصمیمات مهم را به تعویق بیندازید. زمان آن است که توجه بیشتری به نیازهای خانواده تان داشته باشید. امشب شما و عشق تان برای رفتن به سفر برنامه ریزی می کنید.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

 فال انگلیسی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۱۳۷ //
ارسال نظر
 
  • لاله

    متاسفم که همتون طرز فکرتون یکیه 😔دنیا دنیای خوبی نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد