//
کدخبر: ۴۵۳۱۳۱ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی دوشنبه 20 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما امروز سعی می کنید بخشی از اطلاعاتی که دارید را از دیگران مخفی کنید، اما این موضوع باعث می شود اطرافیان شما ناراحت شوند. بهتر است که روشتان را تغییر داده و آنها را همان طوری که هست به دیگران هم بگویید. هر کاری که شما یا اطرافیانتان از انجام دادنش کوتاهی کرده اید، خیلی زود آشکار خواهند شد و اکنون اگر این کارها انجام شوند، مشکلات بیشتر خواهد شد. الان صداقت داشتن بهترین سیاست است.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

ممکن است دستپاچه شوید زیرا با مشکلات زیادی سروکار دارید. به نظر می رسد موضوع اصلی مسائل مالی است، اما دلیلی ندارد که نگران باشید. به نظر می رسد که مصمم و پر انرژی هستید، و می توانید تمام وظایف خود را تکمیل کنید. از خیال پردازی مالی دوری کنید.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

عملکرد شما کمک می کند که یک تجارت جدیدی را شروع کنید. یک دوست ممکن است به شما فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت را پیشنهاد دهد که به نظر می رسد سودآور است. مجبور نیستید امروز تصمیم بگیرید. باید توصیه های عشق تان را نیز در نظر بگیرید.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

انرژی امروز برای گشت و گذار در طبیعت و باغبانی خارق العاده است. فقط اطمینان پیدا کنید که زیاد یک جا ثابت نمی ایستید، در غیر اینصورت شاید زاویه سه گانه زمین بزرگ باعث شود که در زمین ریشه بدوانید! اگر به کشت گل یا گیاهان خوراکی مشغول شوید، ماه ثور بَدوی به شما قدرت می دهد تا با خاک ارتباط برقرار کنید. در هر صورت، هنگامی دست از کار می کشید که دیگر کاری باقی نمانده باشد. البته همیشه می توانید از این دست کارها بگذرید و مستقیماً به ساحل، روی مبل یا تختخواب پناه ببرید، اما گاهی تمام چیزی که لازم دارید، لذت های ساده است.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما وقتی با دوست صمیمی‌تان در مورد مشکلات خود در منزل صحبت می‌کنید باید کاملاً واقع بین باشید. اعتماد شما به دوست خود باعث می‌شود به هر حرفی که به شما می‌زند و شما بهش نیاز دارید گوش دهید، اما ممکن است او نتواند توصیه‌ای به شما بکند که بهش نیاز داشته باشید. به جای اینکه از دیگران توقع زیادی داشته باشید، خودتان تلاش کنید چیزهایی که نیاز دارید را بیابید.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید که هر اکری دلشان می‌خواهد انجام دهند.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

تمام کردن کارهای نیمه‌کاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

احتمالا هدیه ای ارزشمند برای خانه ی خود دریافت کنید. بنظر می رسد که امروز بسیار مشغول هستید، اما در پایان روز از موفقیت های خود راضی خواهید بود. احتمالا بعد از ظهر را در خانه سپری خواهید کرد، و با چندین دوست کارهایی را انجام می دهید.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

برنامه های خوبی دارید و قصد دارید فعالیت هایی که قبلا شروع کرده بودید را به پایان برسانید. بعد از تماس با یکی از بستگان برنامه های تان ممکن است به صورت ناگهانی تغییر کند. احتمالا مجبور باشید که به یک سفر بروید. یک شخص عزیز برای شما ممکن است مشکلات سلامتی را تجربه کند. باید مجددا اسناد و مدارک را بررسی کنید.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

یکی از رازهایی که بهتر از بقیه آن را در سینه خود حفظ کرده اید این است که چگونه در حالیکه اصلاً هیچ کاری انجام نمی دهید می توانید اینقدر مشغول و گرفتار به نظر برسید. خوشبختانه احتمالاً امروز مقدّر شده تا استراحت کنید. هیچ نیازی نیست که با ساختن داستانهایی درباره اینکه به زودی چه کارهایی را باید انجام بدهید دیگران را فریب دهید. در واقع، گمراه کردن دیگران اصلاً لزومی ندارد؛ شما هم یک شرکت کننده در بازی زندگی هستید و نه یک شعبده باز. دست از تلاش برای تحت تاثیر قراردادن دوستان تان بردارید و این کارها را کنار بگذارید. برنارد باروک خیّر می گوید: همان کسی باشید که هستید و چیزی که احساس می کنید را به زبان بیاورید، زیرا آنهایی که اهمیت می دهند اهمیتی ندارند و آنهایی که اهمیت دارند برایشان اهمیتی ندارد.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

فال انگلیسی ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

ممکن است موانع غیرمنتظره ای شما را از به دست آوردن آن چیزی که امروز تعیین کرده بودید جلوگیری کند. باعث شکست خانواده تان نشوید، کارآمد نمی باشید. از جلسات کاری دوری کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد