//
کدخبر: ۴۷۴۴۹۶ //

فال راز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه۱۴۰۳/ رازهای پنهان و فرصت‌های طلایی در انتظار شما هستند!

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال راز پنجشنبه 15 شهریورماه1403/ رازهای پنهان و فرصت‌های طلایی در انتظار شما هستند!
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

تا خود را توانگر احساس نکنی، توانگریت به منصه ظهور نمی رسد.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

خدا را شکر کن که در به حقیقت پیوستن آنیِ تمام افکار تو، تاخیر زمانی وجود دارد. در غیر این صورت به دردسر می افتادی. همین تاخیر کمک بزرگی به تو است و موجب می شود که مجددا ارزیابی کنی، درمورد هرآنچه می خواهی فکر کنی و انتخابی جدید داشته باشی.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست.

از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت “هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است. ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.”

در کتاب های مقدس، متون باستانی، نظریه های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

هرآنچه را در ذهنت مجسم کنی، به دست خواهی آورد.

اگر بتوانی در مورد هر آنچه در ذهنت می خواهی فکر کنی و آن را به صورت فکر غالب درآوری، همان را وارد زندگی ات می کنی.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

بی باکانه با وضعیتی روبرو شوید تا ببینید که اصلا وضعیتی در کار نبوده است. زیرا بی درنگ همه وزن و سنگینی خود را از دست می دهد.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

انسان تنها آن چیزی را می تواند به دست آورد که خود را در حال ستاندن آن ببیند.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

اصلا نگران افکار منفی نباشید و سعی نکنید آن ها را مهار کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که هر روز به افکار نیک بیندیشید. هر روز تا می توانید افکار نیک در ذهن بکارید، وقتی شروع به اندیشیدن به افکار نیک می کنید، افکار نیک بیشتری جذب می کنید تا این که در نهایت رشد افکار نیک باعث محو افکار منفی می شود.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

شما با تفکر مثبت خود می توانید باعث گردید اتفاقات خوب با سرعت بیشتری برایتان رقم بخورد:

خواستن و تمایل شامل تمرکز به یک موضوع آن هم به صورت کاملأ مثبت می باشد. وقتی که به موضوعی با دقت نظر کامل به گونه ای مثبت می نگرید، آن مسئله بسرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست . . . شک نکنید.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

زمانی که از مسائلی در زندگیتان شکایت می کنید روی فرکانس شکایت کردن قرار گرفته اید و نمی توانید چیزهایی را که می خواهید جذب کنید، فرکانس افکار خود را تغییر دهید و آن را روی فرکانس شادی وشکرگزاری قرار دهید، اولا باعث می شود حال وهوای خوبی پیدا کنید و ثانیا آنچه را که می خواهید می توانید جذب کنید .

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

عبارت تاکیدی:

من از دست دادن را نفی می کنم چون در ذهن الهی خسارت وجود ندارد. پس محال است آنچه را که حق الهی من است از دست بدهم. اگر دری بسته شود خدا دری دیگر می گشاید.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

انسان آگاه از قانون معنویت، از ظاهر امور آزرده نمی شود. و زمانی که «همچنان در اسارت است» شادی می کند. یعنی از رویای خود چشم بر نمی دارد، و شکر به جای می آورد که به مراد خود رسیده است، و حاجت خود را پیشاپیش ستانده است.

فال راز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

درخواست کنید، باور کنید، دریافت کنید.

سه گام ساده برای خلق خواسته تان. با این حال، گام دوم، باور کردن، را می توان سخت ترین گام دانست؛ و نیز بزرگ ترین گامی که تاکنون برداشته اید. باور کردن تردید را در بر نمی گیرد. باور کردن ایمان مطلق است. باور کردن بی توجه به رخدادهای بیرون، تزلزل ناپذیر باقی می ماند. آنگاه که باور کردن را خوب دریابید، مهار زندگی تان را به دست گرفته‌اید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد