//
کدخبر: ۴۷۵۵۵۵ //

فال راز شنبه ۲۴ شهریورماه۱۴۰۳/ رازهای پنهان و فرصت‌های طلایی در انتظار شما هستند!

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال راز شنبه 24 شهریورماه1403/ رازهای پنهان و فرصت‌های طلایی در انتظار شما هستند!
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

انیشتن به ما گفت زمان صرفا یک توهم است. وقتی بفهمید و بپذیرید که زمان وجود ندارد، می توانید ببینید که هر آنچه در آینده می خواهید، از پیش موجود است. برای همین است که وقتی خواسته ی خود را تجسم، یا درباره ی آن صحبت می کنید و می نویسید، باید از زمان حال استفاده کنید. خواسته ی خود را به ذهن، قلب، و جسم خود تزریق کنید و آن را هم اکنون حاضر ببینید.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

کل قدرت تو برای خلق زندگی ات، همین حالا در دسترس توست، چون همین حالا زمانی است که تو مشغول فکر کردن هستی. اگر افکاری داشته ای که آشکار شدن آنها به نفع تو نبوده است، پس همین حالا می توانی طرز فکرت را عوض کنی. می توانی با جایگزین کردن افکار خوب، آنها را پاک کنی. درواقع زمان به تو خدمت می کند، چون می توانی افکاری جدید به ذهنت راه دهی و فرکانسی جدید ساطع کنی.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

خرد لایتناهی (خدا) همواره آماده است که کوچکترین یا بزرگترین آرزوی انسان را برآورد.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

جمله تاکیدی :

من تمام خستگی ها ، ناکامی ها و نا امیدی های گذشته ام را رها می کنم تا افکار مثبت و سازنده آزادانه به ذهن من جاری شوند. افکار جدید من شگفت انگیز و پر ثمرند.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

هر اندیشه منفی نسبت به دیگری، بازگرداننده ی چند اندیشه ی منفی به صاحب خود است. مهم نیست چند نفر اندیشه ی منفی نسبت به یکی دارند؛ اگر آن شخص شاد باشد، آن اندیشه ها هرگز به نزدیک وی هم نمی رسند، زیرا فرکانس شان متفاوت است. در عوض، همین اندیشه های منفی در شماری چند برابر به صاحبان آن ها باز می گردد.

هیچ کس نمی تواند اندیشه ی منفی خود را وارد زندگی ما کند، مگر آن که اجازه بدهیم فرکانس مان، خود را تا سطح فرکانس منفی پایین بکشد.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

در هر مذهب و آیینی به ما گفته شده که ایمان بیاورید. ایمان به این معنی است که شما نمی دانید چگونه ولی یقین دارید که آرزو و خواسته شما به شما داده خواهد شد و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که آرامش داشته باشید و به کائنات اجازه دهید که خواسته تان را جذب کند .

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

هر انسانی باید یقین داشته باشد که آنچه را که دوست می دارد در پناه خدا است.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

وقتی احساس بدی داری، روی فرکانسی هستی که موضوعات بد بیشتری را به سوی تو جذب می کند. قانون جذب دست به کار می شود و تصاویری از موضوعات بد و هرآنچه حال تو را بد می کند، انتشار می دهد و به سوی تو بر می گرداند.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

غصه و حسرت و ندامت، یاخته های تن را پاره پاره و فضای پیرامون آدمی را مسموم می کنند. پس این ذهن فانی است که دوست دارد به غم و غصه هایش بچسبد.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

مهم است که به خاطر داشته باشید، این افکار و احساسات شما است که با یکدیگر و با کمک قانون جذب دست به آفرینش می زنند؛ نمی توانید آن ها را از هم جدا کنید. هم چنین به خاطر داشته باشید، این احساسات شما است که فرکانس شما را جمع بندی و جهت دهی می کند و می گوید الان در حال آفرینش چه هستید.

پس، الان چه حسی دارید؟ می توانید احساس بهتری داشته باشید؟ پس، همین الان کاری را بکنید که احساس تان را بهتر خواهد کرد.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

کائنات راه های نامحدودی برای تحقق رویای شما دارد. به شما اطمینان می دهم زمانی که رویای خود را در درون به جریان اندازید، در جهان بیرون، به روشی که هرگز برای تان قابل تصور نخواهد بود، تجلی می یابد. شما فقط رویا را به جریان اندازید و بقیه را به عهده کائنات بگذارید.

فال راز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

همه امراض و دلتنگیها زاییده تخلف از قانون محبت اند. بومرنگ های نفرت و انزجار و انتقاد آدمی، مالامال از بیماری و اندوه به سوی خود او باز می گردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۵۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد