//
کدخبر: ۴۷۹۲۵۴ //

فال فردا پنجشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۳ / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!

فال فردا پنجشنبه 19 مهر ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال فردا پنجشنبه 19 مهر ماه 1403 / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

فال فردا، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.

به هر حال، باید توجه داشت که فال فردا تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال فردا صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است فردا یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ فردا ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست فردا سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

فردا روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.با این که در تصمیم گیری بسیار مصمم به نظر می رسید، اما واقعیت این است که اکنون در وضعیت دشواری گیر افتاده اید. فکر می کنید که می دانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و آن چه می خواهید چندان هم پیچیده نیست، اما در واقع افکارتان آشفته اند و اولویت های تان را گم گرده اید. احساس رضایتمندی به این سادگی ها به دست نمی آید، زیرا اهدافی که شما در سر دارید با چیزی که دیگران توانایی عرضه ی اش را دارند زمین تا آسمان فرق می کند. شادی اکنون شما به این بستگی دارد که اهداف تان را اصلاح کنید و آن چه را ممکن و شدنی است در پیش بگیرید.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

شما به ﺁسانی به افرادی که به شما نزدیک می‌شوند اعتماد می‌کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا اطرافی که اطراف شما هستنید لیاقت اطمینان را ندارند و افراد قابل اعتمادی نیستند پس بهتر است صحبت‌های شخصی‌تان را تنها برای خودتان نگه دارید یا این که به افرادی که در حسن نیت ﺁنها اطمینان دارید اعتماد کنید. زیرا افراد غیر معتمد به شما ﺁسیب خواهند رساند. در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید، با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

مواظب باشید زمانی که در حال تفریح کردن هستید مسئولیت هایتانر را فراموش نکنید. فکر زیرکانه‌ای است که دلبستگی های همیشگی را به عملکردی مثبت تبدیل کنید. هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

تصمیم گرفته اید که راهکارهای جدیدی را به کار ببندید تا شاید اوضاع مالی تان تغییر کند. به نظر می رسد که ایده های اقتصادی جالبی دارید، اما نمی دانید که کدام یک شدنی و ممکن هستند. اعتماد به نفس تان را حفظ کنید و از دیگران بخواهید حمایت تان کنند. به توصیه های کسی که مورد اعتماد شماست توجه کنید تا بتوانید درست ترین و منطقی ترین مسیر را تشخیص دهید.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

امرور قبل از بررسی کردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

با وجود اینکه بعد از کامل شدن ماه کشش و بحران شروع به کاهش یافتن کرده‌است، شما هنوز نمی‌توانید برای مشکل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا کنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده‌تان تکمیل کردن کارهایتان در محل کار را برایتان مشکل کرده‌است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینکه شما زمان کافی برای تشخیص دادن آن دارید.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

شما توانسته اید چند روز گذشته را بی آنکه مشکلی جدی به وجود بیابد پشت سر بگذارید و عملکردتان قابل توجه بوده است. حالا هم به جای حرف زدن عمل کنید. از بیان کردن ایده هایتان و امنحان کردن شانستان نهراسید، دیگران اعتماد به نفسی که شما دارید را دوست دارند، شما هم خودتان را باور داشته باشید اما خودنمایی نکنید، بگذارید نتایج کارتان بجای شما حرف بزنند. این آخر هفته بد نیست سری به بزرگترهایتان بزنید، پدر و مادر و پدر بزرگ و مادربرزگتان در انتظار شما هستند، در برخورد با آنها صبور باشید، این برای آنها خیلی ارزشمند است. برای متأهل ها روز تعطیل خوبی می تواند باشد، اما برای مجرد ها روز ایده آلی برای پیدا کردن نیمه گمشده شان نخواهد بود.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

از جاهایی که انتظار ندارید به شما کمک می شود، بنابراین اگر می خواهید کاری را انجام دهید با انرژی زیاد به طرف آن بروید. فضای بسیار هماهنگ، مخصوصاً‌ در رابطه با کارهای گروهی، حاکم است.

فال ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید فردا وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد