//
کدخبر: ۴۷۹۵۲۲ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ امروز شنبه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۳ / راز دل خود را در غزل حافظ بیابید

فال حافظ شنبه 21 مهر ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز شنبه 21 مهر ماه 1403 / راز دل خود را در غزل حافظ بیابید
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 438 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خطایی مرتکب شده ای و از جانب او امید بخشایش داری. نگران نباش. او تو را خواهد بخشید، اما مشکل تو را بخشش او حل نخواهد کرد. تو در دام عشقی اسیر شده ای و می بینی که از هیچ کس کاری ساخته نیست. تنها چاره ی تو توکل به خدایی است که همیشه و در همه حال بندگانش را یاری می کند، پس به او و معصومینش توسل بجو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* اگر تو از ما حرکتی بر خلاف ادب دیدی و تقصیر و گناهی یا حرکتی خلاف رسم ادب دیدی، ما به غرامت، جانمان را زیر پای می سپاریم.

* دل حافظ در چین زلف تو گم شد. در شب تاریک، خداوند راهنمای گمشدگان است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دل در گرو عشق یا کاری دارید که اندیشه شما را مشغول ساخته است. بهترین راه آنست که با توکل بر خدای یگانه اقدام کنید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه الانفال، آیه ۵۰ تا آخر را بخوانید که گشایش است.

۳- دل به دریا بزنید و امیدتان به خداوند باشد. از تلاش، اراده و قدرت خود بهره بگیرید. مطمئنا موفق خواهید شد.

۴- مسافر شما حالش بسیار خوبست و جای نگرانی نمی باشد. بیمارتان به زودی شفا می یابد. مسافرت عملی می گردد. گمشده پیدا می شود. خرید و فروش در این موقعیت به صلاح نیست.

۵- مسافرت مهمی در پیش دارید. معامله یا شغلی به شما یا همسر یا پدرتان پیشنهاد می شود که بسیار سودمند خواهد بود.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: دارای زندگی خوب، ولخرج، مهربان، دارای متانت و وقار و با گذشت.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 203 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست وقتت را به بلاتکلیفی و سرگردانی گذرانده ای و اشتباهات بسیاری مرتکب شده ای که خوشبختانه مشکل چندانی برایت به دنبال نداشته، اما اکنون وقت آن رسیده که به خود بیایی و برای آینده ات برنامه ریزی کنی و یک تصمیم جدی بگیری و از این شاخه به آن شاخه پریدن دست برداری، در غیر اینصورت پشیمان خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* دلا اگر زیبایی را شناخته ای، از زیبارویان، آن لطیفه نهانی را که عشق از آن خیزد، بجوی و بخواه زیرا این نکته را کسی گفت که بصیرت و آگاهی داشت.

* دل مانند پرگار به هر جانب گردش می کرد و جویای حقیقت بود ولی با این همه حضور قلب داشت و در عشق پا برجا بود.

* رامشگر از سر درد و سوز عشق، هنر نمایی می کرد و آهنگی می نواخت که از تاثیر آن فرازانگان جهان از مژگان خود خون می ریختند.

۲- اگر در راه علم و دانش و کسب فضایل گام برداری، انسانی معروف و مشهور خواهید شد. پس ضروریست که اصل و ریشه خویش را بازیابی کنید که دارای سرشت و نسب بزرگی هستید. نا امیدی، بدترین درد است و تردید عامل شکست می باشد که نباید در محیط خانوادگی شما راه یابد.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: انسان خوب، اهل خانه، خیرخواه، صلح جو، اصیل، با شرف، پرحرف، سخنران، گاهی خوشرو و گاهی تلخ، دعوایی، مجلس آرا، عاشق همسر و زندگی خوب، حساس و دلپذیر.

با این ویژگی ها حیف نیست بر آرزوهای بلند خود جامه عمل نپوشانید؟ پس با تلاش، سرعت، عمل، علاقه و اراده به زودی پیروز می شوید.

۴- در خانواده از موقعیت خوبی برخوردارید. کمتر به شما ایراد و اشکال می گیرند. بیشتر شما را تایید می کنند. پس لازم است با فکر و اندیشه عمل کنی. مسافر می آید و یا هدیه ای می فرستد. خرید و فروش خوب است. ازدواج مقدماتش فراهم نشده است. چیزی که می خواستید تهیه کنید، به زودی تهیه می شود. شغل مهمی به دست می آورید. ۵ فرزند در طالع دارید. از نظر فرزند، نگران نباشید، عملی می گردد. مواظب او باشید که جدیداً دچار سردرگمی شده و نیاز مبرم به تشویق و مراقبت دارد. او بر سر دوراهی است. شما می توانید به او کمک کنید. پس اقدام نمایید.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 147 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده ای بر شما خواهد رسید که پایان سختی ها و مشکلات شماست. تحولی بزرگ در زندگی شما روی خواهد داد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. سفری در پیش داری که بسیار خیر و نیکوست. در رفتن به این سفر تاخیر مکن که به مراتب عالیه خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این تفال بر شما مبارک باشد و مرا نیز دعا کنید و استفاده از سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کنید. شانس به زودی در خانه شما را می زند و جای هیچ گونه نگرانی نیست. مژده ها دریافت خواهید کرد و بر شما مبارک باشد به شرط آنکه همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید و نذر خود را ادا کنید که بسیار کارگشاست و سوره مبارکه المعارج را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۲- شما نیز به مقام بلندی می رسید و خواسته شما برآورده می شود به شرط آنکه علاقه، کوشش، دقت و وقت شناسی را از دست ندهید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، ریاست طلب، مغرور و سرکش، با اراده، طوفانگر، بد پیله، خود خواه، جدی، بموقع، خطرناک، قدرت طلب، عصبانی، با هدف، بزرگ سالار و آتشین مزاج.

۴- مسافرت را توصیه نمی کنم. با او مهربان تر باش و او را از خود طرد مکن. با عقل و اندیشه عمل کن. با یکی از آشنایان مشورت کن. از او کمک بگیر. وسواس را کنار بگذار و تردید ها را بیرون بریز. موفقیت در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد. در همه حال به خدا توکل کن.

۵- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم، ششم و هفتم می فرماید:

* با عنایت دوست به شیراز می رویم. چه خوش رفیق است که اقبالم به همراهی من کرد.

* سعی کن تا دل مرا به دست آوری چه بسا پیش آمده است که کلاه نمدین درویش، تاج شاهی را مغلوب کرده است.

* وقتی دلم چهره آن ماه خرگهی (معشوقه چادرنشین) را به خاطر آورد، چه ناله ها از دل کردم، بطوریک ه فغانم به ماه رسید.

* حافظ پرچم نصرت و پیروزی را به آسمان رساند. وقتی که به جناب شاه منصور ناله برد که از شر بد اندیشان زمان در امان باشد.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 456 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که در بهار عمر به سر می بری، شاد زیستن و لذت بردن از شادیها را بیاموز که مدت عمر بسیار محدود است. در انتخاب دوستان و همنشینان دقت بسیار کن و به پند و اندرز بزرگان توجه داشته باش. به اطراف خود با چشم بصیرت نگاه کن و عمر پرارزش خود را صرف غم خوردن مکن که سختی راه زندگی در مقابل بزرگی و ارزش اهداف انسان آسان می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حرص و طمع به امور دنیوی داشتن، انسان را فرسوده و پریشان حال می سازد. شما متاسفانه خیلی به مادیات اهمیت می دهید و خیال دارید یک شبه راه صد ساله طی کنید. در حالی که خداوند به شما عنایت زیادی کرده است.

۲- شما انسانی صدیق و مهربان می باشید اما گاه چنان غرق مادیات می شوید که از امور معنوی و روحانی دور می شوید. در حالی که عشق به معرفت حق در قلب شما همیشه در حرکت و آتش محبت در وجودتان شعله ور است.

۳- مسافری در راه دارید که حالش بسیار خوبست ولی اوضاع او فعلاً چندان مساعد نیست. به زودی امورش اصلاح می شود و جای نگرانی نمی باشد.

۴- در معامله ای سود کلان به دست می آورید اما رقیبی قصد ضربه زدن دارد. پس به سخنان همسر خود توجه ویژه مبذول دارید که به نفع شماست.

۵- از معرکه ای جان سالم بدر برده اید. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. ارزش واقعی همسر مهربان خود را بدانید که کسی از او عزیزتر نمی باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل ریسک و خطر، اهل تعریف و تمجید، بخشنده، اهل حساب و کتاب، متنفر از بی نظمی، با هوش، دست و دل باز، مهربان، سرخوش و زنده دل.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 294 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت شاهد پیروزی را در آغوش بکشید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم و آخر می فرماید:

* اگر اسب سرکش سرخ رنگ من، تند پیمای نبود و بر رخسارم نمی دوید، راز نهان عشق من مانند شمع فاش می شد.

* دل پریشان من مانند شمع، اشکریزان در میان دریای رنج و آتش بلای عشق تو گرفتار است و لحظه ای از یاد تو بیرون نیست.

* دور از چهره عالم آرای تو، روز برای من مانند شب سیاه است با اینکه در عشق ورزی به تو کمال یافته ام اما جسم من مانند شمع رو به نقصان است.

* آتش عشق در سر حافظ افتاد. عجیب که آتش درون را با اشک چشم نمی توانم خاموش کنم. مانند شمع که قادر به این کار نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- مقدمات اولیه این کار فراهم شده ولی او فردی ناقلا و زرنگ می باشد که باید شما کاملاً حواستان را جمع کنید.

۳- این قدر در فکر این کار نباشید. خود را به دست تقدیر بسپارید و توکل بر خداوند داشته باشید.

۴- خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر مکان زود است. ملاقات مهمی را از دست داده اید. به زودی خبر خوشی از راه دور می رسد.

۵- دنیا را به خود سخت نگیرید و دست از لجاجت بردارید. با زبان خوش سخن بگویید زیرا خانواده شما را دوست دارند ولی شما کم لطفی دارید. اگر می خواهید عاقبت این کار زیان بار نباشد، در ۵ شب متوالی با حضور قلب و معنی سوره مبارکه الروم، آیه ۱۰ تا ۱۹ را بخوانید. به پدر و مادر توجه داشته باشید. مسافرت را توصیه می کنم و هدیه ای به زودی دریافت می کنید. همسر یا پدر شما در معامله ای ضرر کرده. بگویید به زودی جبران می شود. صدقه بدهد.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 190 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خیر رساندن به دیگران، کمک کردن به محتاجان و حکم کردن به عدل و عدالت و نیز شاد کردن دلهای شکسته در پیشگاه حضرت حق بسیار با ارزش تر از سالها زهد و طاعت محض پروردگار است. پس از هر آنچه که از دستت می آید دریغ مکن. نیت سفری در سر داری ولی در آن تردید داری. تردیدت بی مورد است و انجام این سفر به خیر و صلاح توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در مورد این نیت بیش از اندازه صبر و شکیبایی بخرج داده اید که انجام گیرد ولی با تمام این رنج ها، هنوز مقدمات کامل آن فراهم نشده. پس لازم است یا از این نیت صرف نظر کنید و یا اینکه نذری نموده و به یکی از مشاهد متبرکه رفته و سوره مبارک لقمان را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش حاصل می شود.

۲- کلید موفقیت شما در سفر یا در مسافری که برای شما خواهد آمد، می باشد زیرا با حضور او، کارها انجام می گیرد. ملاقاتی در پیش دارید که بسیار سودمند و تجارت پر منفعتی در پیش دارید.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* امتحان کن و ملاحظه کن. اگر از دست رفته ای را مانند من، مهر و لطف تو به سامان برساند و ویران دلی را عمارت کند، به پاداش آن، گنج های مقصود را برایش خواهند بخشید.

پروردگارا به شهر یار شیرین کار کشور زیبایی، الهام فرما که ببخشایش و مهربانی بر بالین عاشق از جان گذشته خود فرهاد گذری بکند.

ارزش یک ساعت از زندگانی پادشاه که به عدل بگذرد، با یکصد سال عبادت کردن پارسایی برابر است.

۴- اینکار را به آینده بهتری محول سازید. پنجره دل را آب کنید تا هوای خوب زیستن و رضایت قلب شما را روشن و تازه گرداند. زیرا از در بسته، هوا خوب داخل نمی شود.

۵- خود را از وسوسه به دورسازید تا موفقیت همراه شما باشد. در جایی که هر مرگ اشارتی است به حیاتی دیگر، وسوسه دیو، نفس می باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، نظر بلند، پرفکر، سخاوتمند، ناکام، سرکش، جنگجو، با اعتماد به نفس، پول دوست، جنجالی، حادثه جو، جدی، اهل رقابت و مسابقه، متنفر از دروغ، نیرومند و با هدف.

۷- رنگ صورتی یا فیروزه ای را برایتان پیشنهاد میکنم که مقبولیت عام پیدا می کنید و بر عقلانیت شما افزوده می شود. می توانید بهتر تصمیم بگیرید و اتکای به نفس شما بیشتر خواهد شد.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 355 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زمان تصمیم گیری و عمل فرا رسیده. قبل از اینکه زمان از دست برود با فکری باز و صبر و حوصله تصمیمی عاقلانه بگیر. از اهل ریا و دنیاپرستان و حسودان فاصله بگیر و در راه عملی نمودن تصمیمت قدم بردار، قبل از آنکه آینه دلت را زنگارها سیاه کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- سعی کنید از افراد معتاد و ناباب دوری کنید که جز ضرر و زیان، بهره ای ندارند. آنان در کار خود غرق بدبختی اند. پس شما به هیچ وجه با آنان نشست و برخاست نکنید زیرا شخصیت خودتان و آبروی خانوادگی شما اجازه چنین کاری را نمی دهند.

۲- حضرت حافظ در بیت های هفت و هشتم می فرماید:

* من چه رند خرابات و چه حافظ قرآن باشم، چه بد و چه خوب، هر چه هستم، ظاهر و باطنم یکی است و اهل ریا و تزویر نیستم. از این هم کمترم و کسی را فریب نمی دهم.

* سینه من با بار غم او مناسبت ندارد و میانشان خیلی فاصله است. زیرا غم جانان چون کوه است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- مقدمات این نیت باید فراهم گردد و هنوز آماده نمی باشد. لذا مقداری صبر و حوصله لازم است. مسافر حالش خوبست ولی گره ای در کارش است که به زودی برطرف می شود و خبرهای خوشی خواهد داد. شخصی سفید روی، مو حنایی، چاق و کوتاه قد به زندگی شما حسادت دارد. اسرار زندگی را با او در میان مگذارید.

۴- در ۱۵ شب آینده خوابی خواهید دید که آب را بر زمین زراعتی و باغ و بوستان جاری می کنید. نشانه آنست که فرزندان شما به زودی ازدواج خواهند کرد و ملاقات مهمی در پیش دارید که بسیار مفید خواهد بود.

۵- از طریق موبایل و اینترنت تبادل نظرهای فراوانی روی خواهد داد و چه بسا اتفاقاتی نیز بوقوع بپیوندد که جای تامل دارد.

۶- تغییرات کلی را شاهد خواهید بود که شما از آن سود خواهید برد و خانواده شما خوشحال خواهند شد.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 411 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام تلاشت را کرده ای و با لطف الهی زندگی آرامی برای خود ساخته ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* چهره تو ای محبوب بوستانی، زیباست مخصوصاً که در این بهارستان جمال حافظ خوش سخن بلبل نغمه ساز تو می باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما مژده می دهم و تبریک می گویم زیرا آنچه سال ها در انتظار انجامش بودی، به زودی جامه عمل می پوشاند. پس اولاً کوشاتر باشید. ثانیاً راز دل خود را جز به پدر و مادر و همسر با کسی نگویید. ثالثاً با فردی با تجربه و استاد مشورت کنید رابعاً به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۳- تفالی از این بهتر نمی شود که انسان موفقیت خود را بداند و آگاه باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما آشیان می کند و سعادتمند می شوید و درهای خوشبختی به رویتان باز می شود. بر شما مبارک باد.

۴- مغرور نباشید و به دیگران کمک کنید تا خداوند به شما مساعدت نماید. از یاد خداوند در هیچ حال غافل نشوید. پدر و مادر را محترم بدارید و به کمک آنها بشتابید.

۵- هیچ شرف و فضیلتی مانند علم و دانش نیست و هیچ دانش و دانایی مانند فکر کردن و اندیشه نمی باشد.

۶- تلاش را از دست ندهید و مواظب بدخواهان باشید. با افراد معتاد و پست معاشرت نکنید.

۷- اموری که در این هفته اتفاق افتاد، به فال نیک بگیرید. اینها موجب نزدیکی می شود. به قول شاعر من رشته محبت تو پاره می کنم. شاید با گره خوردن به تو نزدیک تر شوم.

۸- رنگ صورتی یا لیمویی برازنده اندام شماست زیرا حس اعتماد و ملاحت شما را بیشتر می کند.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 439 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سفر کرده ای که منتظرش هستی به زودی از راه خواهد رسید (حاجتی که داری به زودی روا خواهد شد). تسلیم تقدیر و سرنوشت باش زیرا بعضی امور با زور و زر مهیا نمی شود. کسانی که به تو بدی می کنند به خدا واگذار کن. او بهترین انتقام گیرنده است و داد مظلوم را از ظالم خواهد ستاند. پس تو آینه ی دل را با غبار کینه سیاه نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* دیشب در خواب دیدم که ماهی طلوع کرد. چنان ماه درخشانی بود که از عکس رویش شب فراق و دوری به انتها رسید.

* تفسیر آن این است که یار سفر کرده می رسد. ای کاش هر چه زودتر از در وارد می شد و معطل نمی کرد.

* ساقی نیکو فال و خوشبخت می، یادش به نیکی باد که همواره جام و ساغر بر کف می آمد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- زمان هجران، نگرانی، پریشانی و رنج سپری گردید. آنچه در فکر و اندیشه اش بودید و مدتها به دنبال آن تلاش می کردید، به زودی به دست خواهید آورد. به شرط آنکه احتیاط و حوصله را از دست ندهید.

۳- کبوتر اقبال بر بام خانه شما نشست و به زودی به مراد خود خواهید رسید. پس شکر خدای را بجای آورید و نذر خود را ادا کنید.

۴- سفر کرده شما کارهایش سر و سامان گرفت و به خوشی و خرسندی در کمال سلامت می آید و خبرهای خوش عالی به همراه دارد.

۵- خرید و فروش هر دو سود آور است. ازدواج عملی می گردد و طلاق نیز به آشتی می انجامد. فرزندان موفق می شوند. بیمار دوره نقاهت را طی می کند. شغل مناسبی به شما پیشنهاد می گردد. سفر سیاحتی و زیارتی در پی شماست.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: همسری سختگیر ولی فداکار، کمک دهنده، عاشق موسیقی، با روحیه، بانمک، صادق در دوستی و زندگی، گاهی مانند موم نرم ولی در برابر امور ناموفق مانند سنگ خارا.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 118 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عقل و اندیشه بزرگترین موهبتی است که خدا در اختیار انسان نهاده است و با استفاده از این نعمت انسان به قله کامیابی و سعادت خواهد رسید. به جای آنکه عمر گرانبها را مصروف کم و زیاد دنیا کنی از عقل و اندیشه خود استفاده کن تا به تمام آرزوهایی که فکر می کنی دست نیافتنی است دست یابی و بدان که آینده از آن توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از زندگی ات لذت ببر و سر خوش باش. بسیاری غبطه زندگی شما را می خورند. به همین جهت حسادت می روزند و سخن چینی می کنند. درحالی که تمام آنها دروغ محض می باشد. او بسیار مهربان و ساده و نجبیب است.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: مدیر و مدبر، زیرک و دانا، واقع گرا، زود رنج، باهوش، متعادل، در ثروت متعادل، در مقام کاری، خوشگذران، جدی، ناقلا، منطقی، دقیق، روشنفکر و رفیق باز.

لذت بردی که کاملاً ویژگی های شما را برشمردم. پس سایت تاروت رنگی را به دوستانت معرفی کن.

۳- شخصی بلند اندام، سبزه، بینی کشیده و میان سال به شما حسادت می ورزد. از او دوری کنید.

۴- چرا به نتیجه کار خود امید نداری و به تلاش خود بدبین هستی. اگر شما با تلاش بیشتر و دقت و سرعت بیشتری عمل کنی، با توکل بر خدا موفقیت در چند قدمی شما است.

۵- حضرت حافظ در بیت پنجم می فرماید:

* ای ساقی آنکه در روزگار کامرواست، کامگاری وی تنها از نوش لب توست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۶- مسافرت فعلاً صلاح نیست. مسافر حالش خوبست. بیمار شفا نمی یابد. قرض ادا می شود. خرید و فروش تفاوتی ندارد. خبر ناگواری می رسد. ناراحت نباش، هدیه ای دریافت می کنی.

۷- کوشش همراه با اراده، تضمین کننده زندگی شماست. پس تلاش کنید.

۸- از حسودان و بد اندیشان هراسی به دل راه ندهید و مصمم در این راه گام بردارید و به فکر سلامتی جسم و روح خود باشید.

۹- از رنگ لیمویی استفاده کنید که موجب تقویت سیستم عصبی است و ماهیچه های قلب و گردش خون شما را بهتر می سازد.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 294 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت شاهد پیروزی را در آغوش بکشید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم و آخر می فرماید:

* اگر اسب سرکش سرخ رنگ من، تند پیمای نبود و بر رخسارم نمی دوید، راز نهان عشق من مانند شمع فاش می شد.

* دل پریشان من مانند شمع، اشکریزان در میان دریای رنج و آتش بلای عشق تو گرفتار است و لحظه ای از یاد تو بیرون نیست.

* دور از چهره عالم آرای تو، روز برای من مانند شب سیاه است با اینکه در عشق ورزی به تو کمال یافته ام اما جسم من مانند شمع رو به نقصان است.

* آتش عشق در سر حافظ افتاد. عجیب که آتش درون را با اشک چشم نمی توانم خاموش کنم. مانند شمع که قادر به این کار نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- مقدمات اولیه این کار فراهم شده ولی او فردی ناقلا و زرنگ می باشد که باید شما کاملاً حواستان را جمع کنید.

۳- این قدر در فکر این کار نباشید. خود را به دست تقدیر بسپارید و توکل بر خداوند داشته باشید.

۴- خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر مکان زود است. ملاقات مهمی را از دست داده اید. به زودی خبر خوشی از راه دور می رسد.

۵- دنیا را به خود سخت نگیرید و دست از لجاجت بردارید. با زبان خوش سخن بگویید زیرا خانواده شما را دوست دارند ولی شما کم لطفی دارید. اگر می خواهید عاقبت این کار زیان بار نباشد، در ۵ شب متوالی با حضور قلب و معنی سوره مبارکه الروم، آیه ۱۰ تا ۱۹ را بخوانید. به پدر و مادر توجه داشته باشید. مسافرت را توصیه می کنم و هدیه ای به زودی دریافت می کنید. همسر یا پدر شما در معامله ای ضرر کرده. بگویید به زودی جبران می شود. صدقه بدهد.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 346 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود می دانی که آنچه طالب آن هستی گوهری است گرانبها و تو برای بدست آوردن آن دست به انجام کاری زده ای که از عاقبت آن بی خبری، اما بدان اراده و پشتکار و توکل به خدا از عوامل مهم و اصلی پیروزی است. تن به رضای او بسپار که صلاح تو در رضای اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* من آن قلندری نیستم که شاهد و ساغر را ترک کنم. پاسبان شرع می داند که من هرگز چنین کاری نمیکنم.

* من که سالها پرهیزکاران و توبه کاران را عیب کرده ام، حال اگر در فصل گل از شراب توبه کنم، دیوانه ام.

۲- در کار خود مصمم و با اراده هستید. سعی دارید به هر صورت که شده، این نیت عملی گردد. پس بدانید برای هر کاری مقدماتی لازم می باشد که باید قبلاً در فکر تهیه آنها بود. پس شما با توکل بر خداوند اقدام کنید تا به نتیجه برسید.

۳- مسافرت مهمی در پیش دارید که مفید می باشد. مسافر شما حالش خوبست ولی گره های کارش باز نشده. به زودی از قانون جدیدی برخوردار می شود و مشکل او حل خواهد شد. قرض ادا می شود. مکان خریداری می گردد. طلاق عملی نمی گردد و ازدواج نیز نیاز به تهیه امکانات دارد. ملاقات مهمی در پیش دارید که به نفع خانواده شماست.

۴- از غرور دست بردارید و راز دل خویش را به هر کس نگویید. عزیزی را که رنجانده اید، هر چه زودتر دلش را بدست آورید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد