//
کدخبر: ۴۸۰۳۳۹ //

فال فردا جمعه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!

فال فردا جمعه 27 مهر ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال فردا جمعه 27 مهر ماه 1403 / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

فال فردا، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.

به هر حال، باید توجه داشت که فال فردا تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال فردا صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

فردا شما برای تمام کردن تمام کارهایتان به مشکل برمی‌خورید، چراکه در هر راهی که شما انتخاب می‌کنید با یک زنجیره از حوادث عجیب روبرو می‌شوید. طبیعتا شما در حالیکه به مسائل مهم تر و ضرب‌العجل رسیدگی می‌کنید، می‌توانید این مسائل استرس زا را به زمانهای دیگر موکول کنید. اما حالا که شما متوجه شده اید، جهان نیز بخشنده تر می‌شود، پس تسلیم نشوید. صبر و استقامت بزرگترین اسلحه شما در هنگام تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

فردا گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان کمک خواهد کرد.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

فردا زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده‌اید. طبیعت شما به گونه‌ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنید متوجه می‌شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیزهایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف‌پذیر بوده و سعی کنید از چیزهایی که دارید راضی باشید.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

یک نفر فردا شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

روز خوبی و سازنده ای در پیش رو دارید و با کسی که موقعیتی مافوق شما دارد در مورد نحوه انجام کارها در آینده حرف می زنید. برنامه ریزی در مورد آنچه می خواهید سر این قرار به او بگویید به شما اعتماد به نفس و شجاعت لازم را می دهد. ولی شاید بهتر باشد که بگذارید صحبت های شما مسیر طبیعی را در پیش گرفته و جریان یابند. بدین ترتیب به خوبی و زیبایی ارتباط برقرار می کنید. حقیقت درست در برابر چشمان شماست. برای درک آنچه در اطرافتان در جریان است لازم نیست سعی کنید از لابلای حرف ها چیزی بفهمید. هرچه بیشتر سعی کنید این کار را بکنید بیشتر گیج می شوید. حقیقت ساده است. آن را همانطور بپذیرید.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

اگر فردا شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می‌برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

قبول کردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می‌توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می‌کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

شما باید آنقدر فردا عاقل باشید که به خاطر بسپارید داستان رویایی شما تنها راه موجود برای شما نیست. نمی‌گویم همه نظرات و ایده هایتان اشتباه است یا اینکه سرانجامی‌ندارند. اما مسیرهای چندگانه‌ای از نقاط مختلف در راه شما پدیدار خواهند شد حتی اگر اکنون برای شما قابل مشاهده نباشند. به یاد داشته باشید که ماه نشان شما اخیرا در هفتمین خانه از “محیط و پیرامون” شما قرار گرفته است و به شما نشان می دهد که واقعیت بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. راه حل‌های جدید فردا برای شما آشکار خواهند شد.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

شما تصمیم دارید به استقلال مالی برسید به همین دلیل همکاری با یکی از اعضای خانوده را قطع می کنید. با فردی که به خوبی آن را نمی شناسید، پروژه ای را آغاز می کنید. شما دوست دارید به همراه فرد مورد علاقه خود با قایقی به جزیره ای سفر کنید. اگر این کار در واقعیت برایتان غیر ممکن است، خانه خود را به عنوان یک قایق در نظر بگیرید. تعدادی شمع روشن کنید، موسیقی پخش کنید و با درست کردن غذای مورد علاقه تان از همجواری با او لذت ببرید. باور کنید مبل های خانه تان از شن های جزیره راحت تر خواهد بود. در آخر هفته خانه تان پر از میهمان خواهد شد و لحظات خوبی را در کنار آنها سپری خواهید کرد

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما فردا بین نشان دادن هوشتان به دیگران و مخفی نگه داشتن توانایی‌هایتان به طور کامل تردید دارید. متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد.

فال ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد