//
کدخبر: ۳۳۳۳۱۹ //

ترک عادت موجب مرض است؛ باز هم یک دروغ بزرگ

به ایران اینترنشنال باید گفت که به یک عادت زشت مبتلا شده که آن هم دروغ گویی است

ترک عادت موجب مرض است؛ باز هم یک دروغ بزرگ

حشمت اله سلطانی؛ البته این عادت را شبکه عبری – عربی – فارسی – انگلیسی و صهیونیستی، بر اساس کینه ورزی ها و حسادت های بی پایان خود علیه ایران در حال توسعه است که قله ی پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می کند و این علی رغم محدودیت ها، فشارها و تحریم ها و تهدیدهای مستمر و دامنه داری است که غرب علیه ما انجام می دهد.

ایران اینترنشنال این بار سخنان رییس جمهور اسلامی ایران – حجت الاسلام والمسلمین رییسی را تحریف ناشیانه کرده و دست به دروغ پردازی هایی زده که هم مضحک است و هم بسیار مغرضانه.

رییس جمهور به کشورهای عضو اکو پیشنهاد داده تا پروژه های انتقال آب از کشورهای عضو اکو به کشورهای متقاضی ایران در دستور کار سازمان اکو قرار گیرد و حالا این شبکه آمریکایی – سعودی در خبری ضمن تحریف سخنان رییس جمهور، تاکید کرده است که ایران در حالی که در شرایط بحران خشکسالی و کمبود آب بر اثر سوء تدبیر مسئولان، قرار دارد، از زبان رییس جمهور خود پیشنهاد داده که ایران به کشورهای عضو اکو آب ارسال کند. وارونه جلوه دادن حقایق و بیان حتی یک عبارت و جمله، آن هم از زبان بلندترین مقام اجرایی کشور، علاوه بر مسئولیت های اخلاقی، متضمن پاسخ گویی در محاکم بین المللی است، منتهی شیطنت شبکه سعودی ایران اینترنشنال از آن جا مشخص می شود که این شبکه خبر مذکور را به نقل از منابع دیگر، اعلام کرده است.

این بداخلاقی خبری؛ قطعاً در قاموس چنین شبکه های معاندی می گنجد، اما دامن زدن به آن از سوی اشخاص و رسانه های داخلی بنا به هر دلیل، به هیچ وجه عمل شایسته ای نیست و به طور مستقیم همراهی با جریان ضدانقلاب و معاندان نظام است.

این بار نیز دروغی بزرگ را با توجه به این عبارت که: «دروغ هر چه بزرگ تر، باورش بهتر و نزدیک تر» از سوی ایران اینترنشنال شاهد بودیم و قطعاً این دروغ ها و شایعه پراکنی ها از سوی چنین شبکه هایی به پایان نخواهد رسید، مگر آن که قدرت سایبری و رسانه ای ما در وهله نخست بسیار بالا برود و در وهله ی بعد، سواد رسانه ای مردم ما تا حد قابل قبولی گسترش و ارتقاء یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد