//
کدخبر: ۴۵۷۹۱۷ //
در ادامه برنامه های روز دوم سفر به قم؛

حجت الاسلام رئیسی با آیت الله «جوادی آملی» دیدار کرد

حجت الاسلام رئیسی با حضور در بیت آیت الله «جوادی آملی»با این مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام رئیسی با آیت الله «جوادی آملی» دیدار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از حضور خود در شهر مقدس قم در سفر استانی دور دوم به این استان با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار از تلاش‌های رئیس جمهور و دولت سیزدهم در پیشبرد امور کشور تشکر کرد و بر موضوع افزایش تولید و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد.

رئیس جمهور نیز در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از برنامه‌های دولت در زمینه بهبود وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه و همچنین برنامه‌های کلان در عرصه‌های مختلف همانند مسکن و رفع ناترازی ها پرداخت.

وی گفت: ما تمام همت خود را بر توانمند سازی اقشار کمتر برخوردار و رفع فقر و مبارزه با فساد در تمامی لایه‌ها، مصروف داشته و همواره حفظ کرامت مردم را سرلوحه برنامه‌های خود در بخش‌های مختلف داشته ایم و در این رابطه کارهای خیلی خوبی انجام شده است.

رئیس جمهور افزود: در انجام عملیات صادق، با تدبیر عمل شد و بین میدان و دیپلماسی و رسانه حداکثر هماهنگی صورت گرفت و مردم نیز با هر سلیقه‌ای از این حرکت غرور آفرین تمجید کردند.

سید محمدآقامیری استاندار قم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در این دیدار حضور داشتند.

سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر خود به استان قم از صبح امروز به دیدار مراجع عظام تقلید رفت و با آیت الله شبیری زنجانی، جعفر سبحانی، نوری همدانی و همچنین اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان