//
کدخبر: ۴۶۰۷۲۳ //
بیوگرافی سعید محمد

هرآنچه باید از "سعید محمد" نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بدانید!

بیوگرافی سردار سعید محمد به همراه فعالیت ها و مقام ها و عکسهای وی را در ادامه مشاهده میکنید.

هرآنچه باید از "سعید محمد" نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بدانید!
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سعید محمد در تاریخ 11 اسفند 1347 در تهران متولد شد. در مورد دوران کودکی و نوجوانی او اطلاعات چندانی در دسترس نیست و در رابطه با اینکه پدر و مادر سعید محمد کیست یا ایشان چند خواهر و برادر دارند و حتی پاسخ به سوال سعید محمد داماد کیست در بیوگرافی ایشان عنوان نشده است.

تحصیلات سعید محمد

سردار سعید محمد تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی عمران دنبال کرده و در سال 1388 در مقطع دکترا مهندسی در همین رشته گرایش راه و ترابری را در دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد.

آغاز فعالیت سعید محمد در سپاه

993287_791

سردار سعید محمد در 19 سالگی در سال 1366 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و مسیر فعالیت ایشان آغاز شد. فعالیت سردار سعید محمد در سپاه پاسداران بیشتر در حوزه‌های مدیریتی و اجرایی بوده است و در لیست فعالیت‌های ایشان حضور به عنوان فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و دوره کوتاهی در بنیاد تعاون سپاه به چشم می خورد.

سعید محمد در نظام مهندسی

زمینه فعالیت سردار سعید محمد از سال 1375 در سازمان نظام مهندسی استان تهران آغاز شد و ایشان از سال 1387 به عضویت انجمن تونل ایران درآمدند.

سعید محمد عضو هیئت علمی دانشگاه

در حال حاضر سعید محمد عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین است که شروع این عضویت در سال 1389 رقم خورد.

سعید محمد فرمانده ارشد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

سعید محمد در تاریخ 15 مهر 1397 به عنوان فرمانده ارشد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه منصوب شد.

سعید محمد در انتخابات 1400

سعید محمد یکی از گزینه های حضور در انتخابات ریاست جمهوری بود که در تاریخ 17 اسفند 1399 پیش از برگزاری انتخابات 1400 از حضور در این انتخابات استعفا کرد و در ادامه به حمایت از شهید ابراهیم رئیسی آمد.

سعید محمد

سعید محمد دبیرشورای عالی مناطق آزاد ایران

دکتر سعید محمد بعد از انتخابات ریاست جمهوری 1400 به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری ایران منصوب گردید و در دوران حضور خود در این مسند توانست اقدامات ارزنده ای در مقابله با فساد انجام دهد به طوری که در طی یکسال او حدود 105 هزار میلیارد تومان از اموال و زمین های بیت المال را باز پس بگیرد .
اقدامات دکتر سعید محمد در مبارزه با فساد ، مافیای قدرت و ثروت را وارد میدان کرد و فشارهای آنها باعث گردید که او از مسئولیت دبیری شورای عالی مناطق آزاد کنار گذاشته بشود.

سعید محمد مشاور رئیس بیناد مستضعفان انقلاب اسلامی
سعید محمد بعد از مدتی به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مشغول بکار گردید و در آستانه رفتن فتاح از ریاست این بنیاد، برای گزینه جایگزینی از دکتر سعید محمد نامبرده می شد اما در نهایت این اتفاق روی نداد.

سعید محمد در انتخابات 1403

نام سعید محمد در لیست کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1403 به چشم می خورد. پس از شهادت رئیس جمهور ایران کاندیداهای داوطلب برای جانشینی شهید رئیسی ثبت نام کردند که آقای سعید محمد نیز یکی از این کاندیداها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان