//
کدخبر: ۴۶۴۳۱۲ //
ز ریاست جمهوری1403

قالیباف: مشکلات خوزستان را در دولت آینده به‌طور مستقیم پیگیری خواهم کرد

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه درک دقیقی نسبت به مشکلات مردم خوزستان دارم، گفت: امور و موضوعات خوزستان را در دولت آینده به‌طور مستقیم پیگیری خواهم کرد.

قالیباف: مشکلات خوزستان را در دولت آینده به‌طور مستقیم پیگیری خواهم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمدباقر قالیباف» شامگاه سه شنبه در جمع مردم خوزستان در محل مصلای این شهر افزود: خودم را متعلق به خوزستان می‌دانم، سال ها در دوران جنگ در این دیار زندگی کرده و با گوشت و پوست و استخوانم مشکلات این شهر را می شناسم و نسبت آن عرق دارم.

وی گفت: اگر حال خوزستان خوش نباشد حال کشور خوب نیست، زیرا در این منطقه خون شهدای ما به زمین ریخته شد.

قالیباف یادآور شد: من همه جوانی را در این سرزمین بودم و در اهواز و خرمشهر زیر آتش توپخانه با زن و بچه زندگی کردم. روزهایی در اهواز بودیم که گلوله خمپاره و توپ به اینجا می‌خورد.

وی اظهار داشت: وقتی حرف از پیشرفت ایران می‌زنیم، این پیشرفت زمانی اتفاق می‌افتد که خوزستان ما سربلند و بدون مشکلات باشد.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: در مسیر رفع مشکلات خوزستان پیش خواهیم رفت و نوع مدیریت در این استان برای ما مهم است.

وی ادامه‌داد: اگر توفیق خدمت داشتم‌، مطمئن باشید همه امور این استان را که حق بر گردن همه دارد، پیگیری خواهم کرد.

محرومیت خوزستان پذیرفتنی نیست

قالیباف خاطرنشان‌کرد: نمی پذیریم استانی با این ظرفیت درآمدی دچار محرومیت باشد.

وی یادآوری‌کرد: خوزستان سرزمینی است که به فرموده امام راحل دین خود را به اسلام ادا کرده و نماد ملی و قهرمانی کشور است.

وی افزود: این استان شهدای بزرگی همچون شهید علی هاشمی، شهید بقایی، شهید دقایقی، شهید جهان آرا و بیش از ۱۴ هزار شهید را تقدیم کشور کرده است.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهووری اظهار داشت: همه ایران در این سرزمین‌شهید دادند و همگی به خوزستان علاقه‌مندند.

وی تصریح کرد: با کار و تلاش جهادی، مشکلات خوزستان حل خواهد شد.

قالیباف ادامه‌داد: بر این باورم که همیشه و هرکجا که باشم، نسبت به این استان دین دارم. به مردم خوزستان قول شرف می دهم، با توجه به حقی که این استان به اسلام و کشور ادا کرد، ما امروز مکلفیم در دولت چهاردهم، وظیفه خودمان را به مردم ولایتمدار و محب اهل بیت این استان ادا کنیم.

وی با اشاره به انتخابات هشتم تیر به عنوان مهم‌ترین رویداد کشور، گفت: روز جمعه می خواهیم‌ مهمترین و عالی‌ترین مسئول اجرایی کشور را انتخاب کنیم‌ تا بتوانیم‌ مسیر نیمه تمام شهید رئیسی را پیش ببریم، بر مشکلات کشور مسلط شویم و بتواینم آن‌ها را حل و فصل کنیم.

171236699

تشنگی روستاهای خوزستان خجالت‌آور است

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من در زمان مجلس که سفری به خوزستان داشتم، دیدم بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ روستای این استان تشنه آب است در صورتی که خوزستان مهد آب است و نمی دانستم این خجالت را به کجا باید ببریم.

وی خاطرنشان‌کرد: به سهم خودم برای رفع مشکلات خوزستان در حوزه آبرسانی تلاش کردم.

بی تدبیری مدیران، عامل فوتی‌های کرونا و مشکلات اقتصادی دهه ۹۰

قالیباف در ادامه به مشکلات اقتصادی دهه ۹۰ همچون کاهش رشد اقتصادی و جان باختن ۷۲۰ نفر در روز بر اثر بیماری کرونا اشاره و عامل آن‌ را بی‌تدبیری مدیران وقت اعلام کرد.

وی از مردم خواست در انتخابات پیش رو به گونه‌ای عمل کنند تا حضور کسانی که در گذشته مشکلات کشور را حل نکردند از ظرفیت‌های موجود استفاده نکردند، منابع کشور را هدر دادند و بر تشتت میان مردم و دولت دامن زدند، تکرار نشود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، بر بازگشت سرمایه به کشور براساس برنامه‌ها و طرح‌های خود تاکید کرد.

وی ادامه داد: از روزی که جنگ در خورستان پایان یافت تا به امروز، همه وقتم را برای کار وقف کرده‌ام.

قالیباف اضافه‌کرد: ما می‌توانیم بر مشکلات فائق بیایم و اقتصاد را پیش بینی پذیر کنیم، رشد اقتصادی را افزایش دهیم و با سپر حمایتی، در سال جاری فشار مربوط به تورم را از زندگی مردم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه بنده درک دقیقی نسبت به مشکلات مردم خوزستان دارم، خاطرنشان کرد: الان که نیمه شب است، با این درجه حرارت و با این رطوبت، با گرمای بیش از ۵۰ درجه، هزینه های برق برای مردم این استان را متوجه ام و این موضوعات را حتما دنبال خواهیم کرد.

قالیباف افزود: با تلاش‌های شهید رئیسی، مشکلات آب و فاضلاب اهواز پیگیری شد و مقداری از کار پیش رفته است، اما بقیه آن مانده است و من به شما قول می‌دهم در دولت «خدمت و پیشرفت» با سرعت به این موضوعات سر و سامان دهیم.

تاکید بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام

وی با بیان اینکه از درک دقیقی از مشکلات استان خوزستان برخوردار است، توضیح داد: از مهم‌ترین برنامه‌های من اتمام طرح‌های نیمه تمام در این استان است.

این نامزد ریاست‌جمهوری، رفع مشکلات کشاورزی، آب کشاورزی، اجرای سیستم‌های فناوری و آب‌های زیرسطحی برای انواع کشت را از جمله دیگر برنامه‌های قطعی خود برشمرد.

وی یادآور شد: تحول، تغییرات و حل مشکلات کشور نیازمند مشارکت و توجه به انتخاب اصلح است از این رو، باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم‌ مسیری که مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به ریاست شهید رئیسی ریل گذاری کرده را ادامه دهیم.

قالیباف با اشاره به مشکلات خوزستان در حوزه‌های اشتغال، آبرسانی، کشاورزی، محیط زیست، مناطق آزاد، مبادلات آزاد، مناطق محروم از «اندیکا» تا «چوئبده»، گفت: من با مشکلات استان آشنا هستم و مطمئن باشید برای حل مشکلات آنها اقدام‌ خواهیم کرد.

وی رفع مشکلات کهنه صنایع خوزستان و ایجاد تحول در آن‌ها را از برنامه‌های خود در حوزه صنایع عنوان کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۳۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان