//
کدخبر: ۴۷۰۱۲۹ //
دبیراول کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت وگو با فرتاک نیوز:

اختصاصی/ رفتار بانک‌ها با مردم درست نیست/ وزارت جهاد کشاورزی انتظارات را در پرداخت کشاورزان برآورده نکرده است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان گفت:

اختصاصی/ رفتار بانک‌ها با مردم درست نیست/ وزارت جهاد کشاورزی انتظارات را در پرداخت کشاورزان برآورده نکرده است

فضل الله رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان با انتقاد از عدم توجه مسئولان به مرز خسروی و نبود امکانات لازم در این مرز گفت: استان کرمانشاه بیشترین مرز خاکی با عراق را دارد و مرز خسروی از دیرباز مورد توجه زوار ایرانی و سایر کشورها برای عتبات عالیات بوده است اما متاسفانه علی رغم سابقه کهن در این رابطه، هنوز فاقد خیلی از امکانات است که مورد قبول اینجانب بعنوان نماینده مردم نیست و خواستار توجه و رفع مشکلات موجود هستیم.

وی افزود: البته در مقطع زمانی فعلی موضوع برگزاری شایسته مراسم اربعین را با دقت در حال پیگیری هستیم ولی باز هم تاکید میکنم که مرز خسروی مورد بی مهری قرار گرفته و از وزیر کشور درخواست توجه ویژه و تخصیص امکانات خاص هستیم.

 فایل صوتی مصاحبه فضل الله رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی

با فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بابت عدم پرداخت مطالبات کشاورزان و گندم کاران، گفت: هیچ معنی ندارد که یک کشاورز مدت‌ها محصول خود را تحویل دولت داده باشد اما در پرداخت مطالبات آنها تا این اندازه تاخیر وجود داشته باشد و در این رابطه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر جهاد کشاورزی بایستی پاسخگو باشند.
دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی سپس افزود:  کمیسیون اجتماعی فعالیت‌های خودش رابه خوبی آغاز کرده و در این راستا با رییس کمیته امداد امام خمینی کشور دیدار داشتیم و مباحث خوبی از جمله خودکفایی خانواده ها، مسکن و اشتغال افراد تحت پوشش مطرح شد.

رنجبر در ادامه در خصوص مشکلات مردم در رابطه با دریافت تسهیلات از بانک ها گفت: ما باید صدای رسای ملت باشیم یکی از مشکلات عمده مردم دریافت وام‌ و تسهیلات خرد هست که متاسفانه مورد بی مهری مدیران بانکی قرار گرفته است.

نماینده مردم کرمانشاه در گفت: به افراد دردمند  در مراجعه برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها گفته می‌شود، باید میانگین داشته باشید، خوب اگر فرد پول کافی می‌داشت، نیازمند نبود که  بخواهد به بانک مراجعه کند.

دبیراول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت های خود خبر از نشست اعضای کمیسیون با رئیس جمعیت هلال احمر کشور پیرامون خدمات رسانی در مراسم اربعین داد و گفت: برای آمادگی هر چه بیشتر مراسم اربعین با ریاست جمعیت هلال احمر کشور نشست خوبی داشتیم و قرار شد ایشان در جلسه بعدی اقدامات لازم و برنامه های انجام گرفته در این زمینه را توضیح بدهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد