//
کدخبر: ۴۷۰۷۸۶ //
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفت وگو با فرتاک نیوز:

صداقت آقای پزشکیان، مسیر تعامل دولت و مجلس را هموار می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز گفت: آقای پزشکیان انسان صادقی است و همین می تواند شرایط تعامل دولت و مجلس را فراهم کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی، رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز گفت: آقای پزشکیان انسان صادقی است و همین می تواند شرایط تعامل دولت و مجلس را فراهم کند.

وی افزود: اگر آقای دکتر پزشکیان به مباحثی که خود ایشان با زبان ساده مطرح کردند پایبند باشند، و هم چنین وزرا علاوه بر مباحث کارشناسی و کاری افرادی باشند که کلان نگر و فاقد خطوط سیاسی کار کنند، و از آن جایی که آقای پزشکیان را فردی صادق می دانیم، تعامل بین دولت و مجلس فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی افزود: با توجه به نشستی که مجلس با مقام معظم رهبری داشتند و تاکید بر همکاری مجلس و دولت با توجه به شاخص‌های مد نظر برای گزینش وزرا، مجلس آمادگی خوبی برای همکاری با دکتر پزشکیان دارد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه در خصوص انتصاب دکتر محمد جعفر قائم پناه بعنوان معاونت اجرایی و رئیس نهاد ریاست جمهوری گفت: من فکر میکنم علاوه بر اینکه معاونت اجرایی یکی از دوستان دکتر پزشکیان هستند و هماهنگی خوبی بین آنها وجود دارد، می‌تواند عامل خوبی برای همکاری در سطح ملی و فرصتی برای استان کرمانشاه برای رشد وتوسعه باشد و عقب ماندگی‌های این استان را جبران نماید.

خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز: محمد علی منتظریانی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد