//
کدخبر: ۴۷۰۹۱۹ //
مهدی اسماعیلی؛ در گفت وگوی اختصاصی با فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان

از آقای کاظمی شناخت کافی دارم!/ اما از آقای سیمایی شناختی ندارم! +فایل صوتی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان در رابطه با وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: ظریف؛ سوار قطار نشده، پیاده شد؛ استعفاء!

به گزارش فرتاک نیوز؛ مهدی اسلامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان در رابطه با وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: آقای پزشکیان با توجه به این که چندین دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است، به خوبی با نگاه و دغدغه‌های نمایندگان آشنایی دارد و بر همین اساس سعی کرده کسانی را معرفی کند که از آنها شناخت کافی دارد.

مسعود پزشکیان- مهدی اسماعیلی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: آقای پزشکیان به دلیل اینکه یکدوره وزرات بهداشت و درمان را مدیریت نموده است، به کارهای اجرایی در سطح کلان نیز آشنایی دارد و دقیقا می داند یک وزیر بایستی دارای چه شاخصه‌هایی  باشد و خوشحالیم که وزرا با این دیدگاه و رویکرد فراجناحی و علمی انتخاب شده اند.

کاظمی در پاسخ به این سوال خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز که معرفی آقایان کاظمی و سیمایی به عنوان وزرای پیشنهادی آموزش وپرورش و  علوم ، تحقیقات و فناوری را چگونه ارزیابی میکنید، گفت: مجلس به واسطه وظیفه ذاتی خودش و بررسی صلاحیت‌ها و مدنظر قرار دادن شرایط اقتصادی و توسعه‌ای رویکردش حمایت از وزرا هست، من با آقای کاظمی کار کردم و به نظرم ایشان فرد مناسبی هستند.

نادر دارستانی- مهدی اسماعیلی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود گفت: اما در رابطه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از آقای سیمایی شناخت کافی ندارم و نمی توانم اظهار نظر کنم و بایستی ایشان به کمیسیون بیاید و در آنجا برنامه های خود را ارئه بدهد تا بتوانیم در مورد ایشان تصمیم بگیریم.
مهدی اسماعیلی- محمد علی منتظریانی
خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز: محمد علی منتظریانی 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد