//
کدخبر: ۴۷۱۱۰۱ //
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فرتاک نیوز:

دربرخی از گزینه‌های وزرات خانه ابهام وجود دارد/ نمایندگان نظرات خود را در صحن اعلام می‌کنند

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با فرتاک نیوز در رابطه با معرفی وزرای پیشنهادی از سوی دکتر پزشکیان صحبت کرد.

فضل الله رنجبر ، دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز برنامه نبض بهارستان گفت: در ابتدا تبریک ویژه دارم به ورزشکاران افتخار آمیز ایران در المپیک 2024 پاریس که تمامی تلاش خود را داشتند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی و سرود غرور آفرین ایران اسلامی در مهم ترین رویداد ورزشی دنیا طنین افکن بشود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: البته جا دارد تبریک ویژه‌ای به آقای آرین سلیمی داشته باشم که با دلاور مردی توانست مدال طلای المپیک در ورزش تکواندو را برای ایران به ارمغان بیاورد.

فضل الله رنجبر- آرین سلیمی- نادر دارستانی

رنجبر در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک نیوز که چه نظری در مورد وزرای پیشنهادی رئیس جمهور دارد، گفت: در وهله اول امیدوارم کابینه دولت چهاردهم زودتر تشکیل بشود چرا که هرگونه تاخیر در این موضوع به صلاح و صرفه ملت نیست.

دبیراول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در خصوص کلیت کابینه فکر میکنم اکثرا نیروهای مجرب و با تجربه‌ای باشند اما در بین این مجموعه تعداد معدودی مجلس نظر دارد که باید بررسی صورت بگیرد

فضل الله رنجبر

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: در مجموع ارزیابی خوب هست اما در برخی گزینه‌های خاص نمایندگان نظراتی خواهند داشت که در صحن عنوان خواهد شد.

خبرنگار پارلمانی فرتاک نیوز: محمد علی منتظریانی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد