//
کدخبر: ۳۵۴۵۹۵ //
علیرضا حقیقی

تفریح فوق العاده لاکچری علیرضا حقیقی بر روی قایق / ستاره اسبق پرسپولیس غرق در خوشحالی

علیرضا حقیقی سنگربان حال حاضر نساجی و اسبق پرسپولیس در تصویری که در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است بر روی قایق تفریحی در حال استراحت است

تفریح فوق العاده لاکچری علیرضا حقیقی بر روی قایق / ستاره اسبق پرسپولیس غرق در  خوشحالی
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا حقیقی دروازه بان فوتبالمی باشد. علیرضا حقیقی متولد ۱۳۶۷/۰۲/۱۲ در تهران دیده به جهان گشود. اصالت خانواده پدری علیرضا حقیقی از شهر زنجان می باشند.

علیرضا حقیقی

بیوگرافی علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای تیم نساجی مازندران در لیگ برتر بازی می‌کند.

او سابقه بازی در باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس، اسپورتینگ، پنافیل، ماریتیمو، اسکیلستونا، سوندسوال، گل‌گهر را دارد. وی همچنین دروازه‌بان نخست تیم ملّی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ استرالیا بود. همچنین از علیرضا حقیقی به عنوان جوان‌ترین کاپیتان تاریخ باشگاه فوتبال پرسپولیس نیز یاد می‌شود.

علیرضا حقیقی

کودکی و شروع کار حرفه‌ای

علیرضا حقیقی متولد ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۶۷ در تهران است. پدرش متولد تهران است ولی اصلیت خانواده به زنجان برمی‌گردد. او در مصاحبه‌ای گفت: «از کودکی عشق فوتبال و دروازه‌بانی داشتم برای همین بیش‌تر اوقاتم به فوتبال می‌گذشت تا این‌که تصمیم گرفتم به‌طور رسمی و حرفه‌ای وارد دنیای فوتبال شوم. برای همین کارم را از تیم‌های پایه شروع کردم.»

دوران حرفه‌ای

پرسپولیس تهران

علیرضا حقیقی زمانی که ۱۸ سال داشت در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۵ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد. او اوّلین بازی خود را در برابر سایپا وقتی که فرشید کریمی از بازی اخراج شد انجام داد و توانست ضربه پنالتی علی دایی را دفع کند.

در فصل بعد به دلیل وجود دروازه‌بانان ملی‌پوشی مانند حسن رودباریان مرد شماره یک تیم ملی ایران و مهدی واعظی، حقیقی تبدیل به یک نیمکت‌نشین مطلق و حتّی سکونشین شد و اغلب جایی در لیست ۱۸ نفره تیم نداشت تا این‌که در فصل ۸۷–۸۸ با مصدومیّت میثاق معمارزاده در ابتدای فصل و مصدومیّت و نارضایتی مسئولین فنّی از مهدی واعظی، وی توانست در اکثر بازی‌های پرسپولیس به عنوان مرد شماره یک بازی انتخاب شود و درون دروازه قرار گیرد.

حقیقی جوان‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس است که تا به حال بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بسته‌است. حقیقی در آن سال‌ها در بسیاری از بازی‌های پرسپولیس به میدان رفت و علی‌رغم جوانی‌اش بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت. از بازی در دربی‌های مختلف پایتخت تا بازی در لیگ قهرمانان آسیا، حقیقی شماره یک پرسپولیس بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد