//
کدخبر: ۳۶۳۴۰۴ //
تست بینایی

میخوای بدونی تمرکز داری یا نه؟ بگو ببینم چه عددی در این تصاویر مخفی است؟

در آزمون تمرکز با تصاویر عجیب، شما با چنیدین عکس روبرو هستید. در هر کدام از این تصاویر، عدد پنهان شده است. تنها یک چشم تیز بین و یک مغز فعال می تواند در عرض 10 ثانیه عدد موجود در هر عکس را پیدا کنید.

میخوای بدونی تمرکز داری یا نه؟ بگو ببینم چه عددی در این تصاویر مخفی است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برای رمزگشایی از این بازی فکری، شما به دقتع، تمرکز و همچنین صبر زیادی نیاز خواهید داشت.احتمالا خیلی از ماها نیاز به یک ذره بین خواهیم داشت. شما همواره می توانید جدیدترین تست ها و آزمون ها را در وب سایت چشمک مطالعه کنید. اگر آماده باشید به ترتیب، عکس ها را مرور می کنیم.

تصویر شماره 1

آزمون-تمرکز-با-تصاویر-عجیب-5

همانطور که اشاره شده در هر یک از تصاویر زیر یک عدد از معرض دید پنهان شده است. آیا می توانید تشخیص دهید که عدد چیست؟ چه عددی در این موزاییک رنگارنگ پنهان شده است؟ اگر نیاز به سرنخ دارید؟ شما باید به دنبال عدد زوج باشید.

تصویر شماره 2 در آزمون تمرکز با تصاویر عجیب

آزمون-تمرکز-با-تصاویر-عجیب-7

خوب اگر مورد اول را یافتید به تصویر دوم نگاه بیندازید. آیا عدد موجود در تصویر دوم را شناسایی کردید؟ با دقت به تصویر نگاه کنید. به کمک نیاز دارید؟ همان عدد قبلی در تصویر اول را می توانید در این تصویر نیز ببینید.

تصویر شماره 3

آزمون-تمرکز-با-تصاویر-عجیب-2

خوب به این عکس هم نگاه بیندازید! آیا شما توانستید عدد موجود در این تصویر را بیابید؟

پاسخ های آزمون

شما می توانید برای دیدن پاسخ به این تصاویر مراجعه کنید و عدد را ببینید!

پاسخ تصویر شماره 1 در آزمون تمرکز با تصاویر عجیب

آزمون-تمرکز-با-تصاویر-عجیب-3

خوب اگر عدد را پیدا نکردید می توانید به این تصویر مراجعه کنید. این به معنای تسلیم نیست. شما با انجام پازل ها و تست مشابه در وب سایت چشمک می توانید، فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید. با افزایش فعالیت های مغزی، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. خوب این شما و پاسخ.

پاسخ تصویر شماره 2

آزمون-تمرکز-با-تصاویر-عجیب-6

راه حل در این تصویر دیده شده است. این هم جواب. چقدر آسان.

پاسخ تصویر شماره 3 در آزمون تمرکز با تصاویر عجیب

آزمون-تمرکز-با-تصاویر-عجیب-4

احتمالا اکثرا شما دوستان در وب سایت چشمک توانسته اید پاسخ این سوال را پیدا کرده باشید. پاسخ این تصویر نیز عدد 20 است که به خوبی در عکس دیده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۴۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد