//
کدخبر: ۳۷۰۹۱۴ //
فال امروز | فال روزانه | فال

فال روزانه | فال امروز یک شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ | چه چیزی در انتظار شماست؟

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز یک شنبه 24 مهر 1401، فال روزانه را بخوانید.

فال روزانه | فال امروز یک شنبه 24 مهر 1401 | چه چیزی در انتظار شماست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز  یک شنبه 24 مهر 1401، فال روزانه را بخوانید.

 

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه کنید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید.  فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید. با حضور در فعالیتها و دورهمیهای دوستانه، سلامت روحی خود را تضمین کنید.

اختلاف نظری که به ظاهر بر سر مسائل مادی است به احتمال زیاد در واقع از مسئله ی دیگری ریشه می گیرد. شاید امروز با بروز مشکلات مالی بحث به اینا کشیده شده باشد، اما در واقع این تنش به احتمال زیاد از اختلاف نظرهای ریشه ای به وجود آمده است. به جای تمرکز بر روی تفاوت ها و اختلاف ها سعی کنید نقاط مشترکی بین خودتان و طرف مقابلتان پیدا کنید. شما کلا آدم رمانتیکی هستید، اما امروز این احساسات عاشقانه در وجودتان بیشتر از هر روز دیگری هستند، با سخاوت احساستان را به عشقتان هدیه کنید. گفتن حرفی در یک جلسه کاری نقشه هایتان را تغییر خواهد داد. بانی خیر و موجب آشنایی دو نفر می شوید. به یک سفر می روید. یک خرید کوچک می کنید که مدتهاست به آن فکر می کنید. می خواهید دست به کاری بزنید اما از ترس و نگرانی، انجامش را به تعویق می اندازید. یک وام مالی جور می شود و یا شخصی بدهی‌اش را به شما می پردازد.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای دلخواه را سفارش دهید. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگیتان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.  تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت.

معمولا این شما هستید که با حرف ها و کارهای عجیب و غریب و غیر منتظره ی خود همه را شگفت زده می کنید، اما امروز این جریان برعکس شده است و یکی از دوستانتان که معمولا آدمی آرام و خیلی منطقی است امروز چنان حرف های عجیبی می زند که شما را غافلگیر خواهد کرد. شما به احتمال زیاد نمی توانید گفته های او را به خوبی درک کنید، پس از او بخواهید اگر واقعا دلیل محکمی پشت حرف هایش نهفته است آن را با شما در میان بگذارد. شاید دلیل و منطق محکمی پشت حرف هایش نهفته باشد. شما حواستان به نزدیکانتان هست و از نیاز دیگران خبر دارید و بیش از دیگران به آن ها فکر می کنید. تنهایی را دوست ندارید و به زودی تدارک برای یک میهمانی خواهید دید. یک دوست قدیمی را فراموش نکنید. دوستی و همکاری و همراهی این شخص با شما برایتان بسیار مهم و در آینده تان تاثیر گذار است.

فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. چشم‌ از داراییهای خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  روز خوبی را برای مهمانی و بودن در کنار اعضای فامیل در پیش‌رو دارید. برنامه‌ای خاص و سرگرم‌کننده برای شادمانی خود و اعضای خانواده تدارک ببینید.  یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های دلخواه مشغول شوید. حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید. شک و تردید به همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید. اجازه ندهید این شک ریشه‌دار شود و با هم‌صحبتی با عشق ‌زندگیتان ریشه هرگونه شک و تردیدی را بسوزانید. فرد غریبه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و قصد آزار و اذیتتان را دارد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و حقش را کف دستش بگذارید.

امروز یک تغییر جهت ناگهانی در محل کارتان ممکن است باعث تعجب شما شود و در ابتدا نتوانید به راحتی سیستم خود را با این تغییرات هماهنگ کنید. اما به محض این که به پتانسیل و فرصت هایی که در این روند جدید نهفته است پی ببرید به سرعت خودتان را با آن تطبیق خواهید داد. شاید هم یک اتفاق دیگر که انتظارش را نداشته اید پیش بیاید و در همین حد شما را شگفت زده کند. در هر صورت شما باید سعی کنید تغییراتی که پیش می آیند را پذیرا باشید، به ویژه اگر این تغییرات از کنترل شما خارج هستند. دلتان برای یک دوست قدیمی بسیار تنگ شده، همین حالا گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید. شخصی به شما راهنمایی می کند که از سر دلسوزی نیست حواستان باشد به حرفی که می زند عمل نکنید. باید یاد بگیرید خوب گوش کنید شاید ایده های دیگران بهتر باشد، خوب است تا با رویی باز ایده های جدید را هم بشنوید.

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افقهای دیدتان را گسترش دهید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید.  قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق ‌زندگیتان تجربه کنید. خبر ناخوشایندی از طرف یکی از آشنایان دور به دست شما می‌رسد. با فردی که سنگ‌صبور شماست صحبت کنید و باز غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

شما امروز کمی عصبی و بیقرار هستید و به اوضاع زندگیتان معترض هستید و از وضعیت فعلی خود شکایت دارید. شاید بخش عمده ی صبحتان را با فکر کردن به راهی برای فرار از این وضعیت و رویاپردازی بگذرانید. ممکن است در این حین ناگهان ایده ای خیلی جالب و در عین حال عملی به سرتان بزند. سعی کنید چند روزی به این ایده ی خود فکر کرده و جوانب مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید، شاید به این نتیجه برسید که می خواهید واقعا آن را عملی کنید. اجازه ندهید کسی با شما مثل عروسک رفتار کند، هر وقت خواست زمانش را با شما بگذراند و هر وقت نخواست شما را تنها بگذارد. دنبال کسی باشید که بخواهد در خوشی و ناخوشی کنارتان باشد. یک سرمایه گذاری کوچک کرده اید که به ثمر خواهد نشست. حواستان باشد شخصی را از نان خوردن نیندازید.

فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید کمکی که می‌کنید بدون پاسخ نمی‌ماند و این شخص در اولین فرصت لطف شما را جبران می‌کند.  کار جدیدی که مدت‌ها به فکر آن هستید را امروز شروع کنید و مطمئن باشید که از انجام این کار ضرر نخواهید کرد.

امروز شما می خواهید با صحبت کردن در رابطه با یک موضوع مهم هر گونه ابهامی را بر طرف کنید، اما یک نفر انگار که نمی‌خواهد شما صحبت هایتان را کامل کنید مدام به میان حرفتان می پرد و نمی گذارد ذهنتان را روی آنچه می خواهید بگویید متمرکز کنید. اجازه ندهید این موضوع باعث انصراف شما از ادامه ی این صحبت شود،؛ این شاید آزمونی است برای این که ثابت کنید می توانید به ترس های قدیمیتان و موانعی که در برابرتان قرار می گیرند غلبه کنید. برای دیگران خیر بخواهید تا زندگی تان بخیر بگذرد. شخصی برای عذرخواهی با شما تماس خواهد گرفت، او را ببخشید اما درسی که گرفته اید را فراموش نکنید. دلتنگ یک عزیز راه دور هستید، کمی بیشتر دندان سر جگر بگذارید به زودی او را خواهید دید. هدیه ای دریافت می کنید که بسیار خوشحالتان می کند.

فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنینتان را تضمین کنید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید. هزینه‌ بیشتری برای رسیدگی به منزل یا محل ‌کار خود اختصاص دهید. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که معشوق دست رد به سینه‌تان بزند. روحیه‌ای خونگرم و مردم‌دار دارید، به لطف این روحیه، دامنه دوستانتان را گسترش دهید. فشارهای زیادی  تجربه می‌کنید، اما اجازه ندهید این فشارها فاصله‌ای عمیق میان شما و اعضای خانواده ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌هاست شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده‌ به گونه‌ای زندگی کنید که غصه‌ها و ناراحتی‌ها راه منزل شما را پیدا نکنند. به خاطر داشته‌ باشید که جلوی ضرر را هر زمان که بگیرید استفاده است و با این رویکرد از امروز به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده با دستاوردهای بیشتری روبرو شوید.

آیا باید کاری را انجام می داده اید که به دلایل مختلفی که از کنترل شما خارج بوده اند به تعویق افتاده است؟ خودتان را سرزنش نکنید و زیاد ناراحت نشوید. شما هیچ اشتباهی نکرده اید و هیچ کاری هم در این رابطه از دستتان برنمی آید. با فکر کردن زیاد از حد به این قضیه خودتان را دیوانه نکنید. حتما دست سرنوشت اینطور رقم زده بوده است که این کار امروز انجام نشود. امروز شاید با برخی از اطرافیانتان اختلاف نظرهایی داشته باشید، زیاد سر خودتان را به خاطر این بحث های نه چندان پر اهمیت به درد نیاورید. ایده های جدید و بدیعی داشته باشید و سعی کنید تمامی کارها و مسائل حول محوری که شما را به خواسته تان نزدیک می کند بچرخد. از حرف های خاله زنکی دور باشید و وقتتان را تلف نکنید، به جای آن کتاب بخوانید و یا پادکست گوش کنید. با شخصی حرفی می زنید و جرقه امید در دلش روشن می کنید ، حال خودتان هم بهتر می شود.

فال روزانه فردا مهر ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبه‌رو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دستتان خواهد داد. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است. قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید.  فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد.  خبر غیرمنتظره و جالبی به دست شما می‌رسد و حسابی تعجب خواهید کرد.

شما متوجه این هستید که طی چند سال گذشته هم خودتان و هم مسیر زندگیتان در حال تغییر هستید. این موج تغییرات همیشه هم برای شما ساده نبوده است و گاهی مجبور بوده اید با بخش هایی از وجود و زندگی خود که برایتان عزیز بوده است خداحافظی کنید. امروز خاطرات تلخ این روزها به سراغتان آمده اند، اما شما نباید اجازه بدهید این موضوع شما را اسیر خود کند. امروز یک نفر از اطرافیانتان از روی عمد قصد دارد اعصاب شما را به هم بریزد. خوشبختانه شما می توانید خونسردی خودتان را حفظ کنید و تسلیم این رفتارهای او نشوید. انسان عاقل جهان را بر خود آسان می گیرد و فکرهای اضافی که آدم را به جایی نمی رساند از سرش بیرون می کند. عینک خوش بینی به چشمتان بزنید و از نصیحت دیگران ناراحت نشوید، شاید آن ها در بعضی موارد دنیا دیده تر از شما باشند. شخصی از روی دل سوزی به شما حرفی را می زند، سعی کنید از حرفش پند بگیرید.

فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آبان

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.   به یاد خاطره‌های خوش دوران کودکی خواهید افتاد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. سری به دوستان قدیمی بزنید و یادی از خاطره‌های خوش گذشته کنید.

شما در حال حاضر آمادگی این را دارید تا با هر چیزی که مانع رسیدن شما به بالاترین اهدافی که دارید می شود روبرو شوید. هر چیزی که باعث می شود احساس ناتوانی و عدم موفقیت کنید باید از اعماق وجودتان بیرون کشیده شده و راه حلی برای آن پیدا شود. خروج از محدوده امنی که برای خود ساخته اید ممکن است باعث شود کمی عصبی و نگران شوید؛ کافی است به خودتان، توانایی هایتان و حس درونی خود اطمینان کنید تا آینده ای بسیار درخشان تر از آنچه فکرش را بکنید در انتظارتان باشد. یادتان باشد مهم نیست چه اتفاقی افتاده، از ارزش های شما چیزی کم نشده. بدترین کاری که کسی می تواند با دلتان بکند این است که باعث شود دیگر از بودن هیچ کس ذوق نکنید. به حرف های کسی زود دل نبندید تا وقتی که حقیقت حرفهایش برایتان ثابت شود. خریدی می کنید که خوشحالتان می کند.

فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌هایتان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. فرصتی پیدا می‌کنید تا کاری سرگرم‌کننده را به همراه دوستان و آشنایان انجام دهید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌ صبور خوبی برای غصه‌هایتان است. فردی سر راه شما قرار می‌گیرد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. به صلاح شماست که این پییشنهاد را قبول نکنید. در غیر این‌ صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.

شب گذشته خواب چندان راحتی نداشته اید و بارها با دیدن خواب های آشفته بیدار شده اید و امروز هم فکرتان مشغول کابوس های شب گذشته تان است. این خواب های بد در واقع از ضمیر ناخودآکاه شما ریشه می گیرند و منعکس کننده ترس ها، نگرانی ها و آشفتگی های ذهنیتان هستند. فکر کردن به نشانه هایی که در خوابتان دیده اید می تواند خیلی چیزها در مورد خودتان و افکارتان را برای شما روشن کند. سرکوب کردن احساساتی که نسبت به یک نفر دارید واقعا دلسرد کننده خواهد بود، به موج احساسات خود اجازه بدهید جریان پیدا کند. دست روی زانویتان بگذارید و دوباره بلند شوید و خاک را از سر زانویتان بتکانید و چشمتان به جلو پیش بروید. ورزش کنید و به موقع بخوابید و ویتامین بخورید. اتفاقی می افتد که بیشتر به چشمتان شبیه یک معجزه است. از این اتفاق درس زندگی بگیرید و چون شیر به جنگ روزگار بروید. همه چیز روبراه می شود.

فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاقها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. برای افزایش درآمد دست‌روی‌دست نگذارید و آستین بالا بزنید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.     کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. احساس می‌کنید روابط میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند سابق گرم نیست و دلتنگ روزهای آغازین آشنایی‌تان هستید. امروز ورق بر می‌گردد و عشق‌ زندگیتان بیشتر از چیزی که انتظار دارید به شما محبت خواهد کرد.

امروز همه چیز آنقدر خوب به نظر می رسد که شاید با خودتان فکر کنید در خواب و رویا به سر می برید و اگر بیدار شوید همه چیز جور دیگری خواهد بود. موفقیت و خوش شانسی خیلی سریع و فراوان دارند به سراغ ما می آیند و به غیر از برخی موانع خیلی کوچک هیچ چیزی در کار نیست که بخواهد جلوی شما را بگیرد. امروز دلتان می خواهد سر چیزهای بیهوده بحث کنید، اما کمی به این فکر کنید که خودتان هم چقدر از این جور آدم ها بدتان می آید. اگر دلتان می خواهد حرف بزنید و بحث کنید، حفظ احترام دیگران را فراموش نکنید. در مورد یک مسئله کاری یا تحصیلی اگر می خواهید خودتان را سرزنش نکنید بهتر است هرچه سریع تر تصمیمی بگیرید و دست به کار شوید. به کسی قول همکاری داده اید اما امروز و فردا می کنید، هرچه زودتر دست به کار شوید. اتفاقات پیش آمده ممکن است باعث شده باشد این روزها به شدت احساس ناامیدی بکنید.

فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

کارهای زیادی باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. قرارداد تجاری یا کاری مهم باید انجام دهید. برای این کار مهم حتماً نظر افراد با تجربه را جویا شوید و بیگدار به آب نزنید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر  را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.  اوقات فراغت امروز را به رسیدگی به کارهای اعضای خانواده اختصاص دهید.

در حال حاضر در حال انجام هر کاری که باشید، خواه مسائل مربوط به کارتان باشد، خواه پروژه های شخصی، تا حدود زیادی از نتیجه کارتان راضی خواهید بود. شما از کاری که انجام می دهید، این که روی جامعه اطرافتان تأثیر گذار هستید و این که دوست های جدیدی دارید پیدا می کنید بسیار خوشحال و راضی هستید. از لحاظ سلامتی جسمی و روحی نیز حالتان دارد روز به روز بهتر می شود و احساس می کنید هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد، کمی احتیاط کنید تا مبادا به خاطر موانع و مشکلات کوچکی ناراحت و دلسرد شوید. شخصی به کمک شما برای انجام کاری نیاز دارد، او را یاری کنید. انجام یک معامله برایتان سودمند است. حواستان به تغذیه تان بیشتر باشد. با گذشتن از اشتباه شخصی و قبول کردن عذرخواهی اش سبک می شوید، برکت به زندگی تان وارد می شود. یادتان باشد انسان جایزالخطاست.

فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ )

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

مدتی است اتفاقهای ناگواری در اطراف شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاقها زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در عوض تلاش بیشتری انجام دهید و اوضاع زندگیتان را بهبود بخشید. از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه خاصی برایتان تدارک دیده و قصد دارد تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. در نتیجه امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه تبدیل نمایید. فرصتی برای استراحت و خستگی‌درکردن پیدا می‌کنید. مدتی است که وقتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی سپری نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی فراهم می‌شود تا فرصتی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

شما در حال حاضر آمادگی این را دارید تا با هر چیزی که مانع رسیدن شما به بالاترین اهدافی که دارید می شود روبرو شوید. هر چیزی که باعث می شود احساس ناتوانی و عدم موفقیت کنید باید از اعماق وجودتان بیرون کشیده شده و راه حلی برای آن پیدا شود. خروج از محدوده امنی که برای خود ساخته اید ممکن است باعث شود کمی عصبی و نگران شوید؛ کافی است به خودتان، توانایی هایتان و حس درونی خود اطمینان کنید تا آینده ای بسیار درخشان تر از آنچه فکرش را بکنید در انتظارتان باشد. روی برنامه هایتان تمرکز داشته باشید. ارتقای شغلی یا دعوت به یک کار جدید شکل زندگی تان را تغییر می دهد. به ظاهرتان بیشتر توجه کنید و همیشه مرتب و آراسته باشید. برای کسب دانش یا فرا گرفتن یک فن یا هنر وقت بگذارید و علایقتان را دنبال کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد