//
کدخبر: ۴۵۲۴۹۵ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی چهارشنبه 15 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

به دلیل خرج کردن بیش از حد، وسوسه خواهید شد که عشق تان را نصیحت کنید. باید آرام و بیشتر انعطاف پذیر باشید. سعی کنید مثبت باشید و بیشتر از این عصبانی نشوید.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

عشق تان ممکن است لحظه های خاصی به شما بدهد که می توانند شما را از لاک تان بیرون بکشند. در طول شب زمان عالی را با دوستان و عشق تان سپری خواهید کرد. حس ششم تان به شما کمک خواهد کرد که تصمیمات مهمی در کار بگیرید. سعی کنید زمانی را برای یک شخص سالمند در خانواده پیدا کنید.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

مجبور هستید تصمیمات مهمی را در ارتباط با زندگی عشقی خود بگیرید. یک شخص بزرگتر توصیه های مفیدی را به شما ارائه می دهد. ممکن است امروز کارآمد نباشید، اما دوستان و خانواده تان شما را حمایت خواهند کرد. باید از درگیری و بحث اجتناب کنید و کمک یک خانم جوان را قبول کنید.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

انرژی امروز برای گشت و گذار در طبیعت و باغبانی خارق العاده است. فقط اطمینان پیدا کنید که زیاد یک جا ثابت نمی ایستید، در غیر اینصورت شاید زاویه سه گانه زمین بزرگ باعث شود که در زمین ریشه بدوانید! اگر به کشت گل یا گیاهان خوراکی مشغول شوید، ماه ثور بَدوی به شما قدرت می دهد تا با خاک ارتباط برقرار کنید. در هر صورت، هنگامی دست از کار می کشید که دیگر کاری باقی نمانده باشد. البته همیشه می توانید از این دست کارها بگذرید و مستقیماً به ساحل، روی مبل یا تختخواب پناه ببرید، اما گاهی تمام چیزی که لازم دارید، لذت های ساده است.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

توانایی شما در رها کردن احساسات پیچیده و به روشنی در مورد خود صحبت کردن موهبتی واقعی است. اما این توانایی بعضی اوقات هم می‌تواند به ضررتان تمام شود. برای دنبال کردن تمام راه‌های احساسی وقت کافی وجود ندارد. اگرچه این کار می‌تواند صبر شما را به بوته آزمایش بگذارد، اما باید سعی کنید برای همیشه نکات مبهم را از بین ببرید.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

مثل اینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

امروز برای ملاقات با دوستان مطلوب است. مشکلات خانوادگی را به آسانی حل خواهید کرد. ایده های کسب و کار که برای مدتی در نظر گرفته شده هر روز واضح تر می شود. اگر هنوز شک دارید، ممکن است بخواهید که از شخصی سالمند مشاوره بگیرید.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

امروز ریشه خلاقیت تان در عمق ضمیر ناخودآگاه شما قرار دارد و کمتر به کلمات زیرکانه، تصاویر زیبا یا کارهای سطحی علاقمند هستید. در عوض، در تعمق و مکاشفه به سر می برید و می خواهید که رفتار فعلی خود را در قالب یک زمینه فلسفی بگنجانید. استعداد خاص شما حفظ دیدگاه منطقی در هنگام سیاحت در اسرار ماورایی است. اِلیزابِت کِبلِر راس می گوید: مردم مثل پنجره هایی هستند که شیشه های رنگارنگ و منقش دارند. هنگامی که خورشید می درخشد آنها هم برق می زنند، اما با هجوم تاریکی، فقط در صورتی زیبایی حقیقی آنها آشکار می شود که نوری از درون بر آنها بتابد.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

این ایده خوبی نیست که زمان را به بطالت بگذرانید و کناری بنشینید و بگذارید که شرایط تان تغییر کنند بدون اینکه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر کند. اما به این معنی هم نیست که بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلکه به این معنی است که تمایلات خود را در راهی بگذارید که جایی برای توفع و چشمداشت نباشد یا اینکه دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده است سرزنش نکنید. دقیقا منظورتان را بیان کنید؛ بعد اجازه دهید که تلاش‌هایتان به ثمر بنشینند

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

فال انگلیسی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

اگر چه ممکن است مشکلاتی برای حل وجود داشته باشد، نباید خودتان را خسته کنید. سعی کنید بیشتر استراحت کنید. ممکن است موفق شوید که تغییراتی در خانه تان ایجاد کنید که برای زندگی عاشقانه شما مفید خواهد بود. ممکن است بخواهید مقدار قابل توجهی پول را خرج کنید. دقت کنید زمان مناسبی برای خرید وسایل های گران قیمت نمی باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد