//
کدخبر: ۴۶۲۵۹۴ //

غیرقابل باور! زنی که ۱۶ سال است که طعم غذا و آب را نچشیده است!

در منطقه‌ای دورافتاده از اتیوپی، زنی زندگی می‌کند که بیش از ۱۶ سال است نه غذا خورده و نه آب نوشیده است!

غیرقابل باور! زنی که 16 سال است که طعم غذا و آب را نچشیده است!
به گزارش فرتاک نیوز،

این زن که «مولوورک آمباو» نام دارد، می‌گوید که در ۱۰ سالگی به طور ناگهانی اشتهای خود را برای غذا و آب از دست داده است. او آخرین بار سوپ عدس را به عنوان شام خورد و از آن به بعد دیگر تمایلی به خوردن یا نوشیدن چیزی نداشت.

با گذشت سال‌ها، سلامتی مولوورک به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار نگرفته است. او به طور منظم توسط پزشکان معاینه شده است و هیچ گونه علائم حیاتی غیرطبیعی در او مشاهده نشده است.

در سال ۲۰۲۰، مولوورک به مدت سه ماه در بیمارستان بستری شد و تحت آزمایش‌های مختلف پزشکی قرار گرفت. در طول این مدت، به او هیچ غذا یا آبی داده نشد و او فقط از ویتامین‌ها و مکمل‌های معدنی استفاده می‌کرد.با وجود عدم مصرف غذا و آب، مولوورک هیچ گونه کاهش وزن یا ضعف عضلانی را نداشته است. او همچنین هیچ گونه علائم گرسنگی یا تشنگی را احساس نمی‌کرد.

پزشکان هنوز در حال تلاش برای توجیه این پدیده عجیب و غریب هستند. برخی از آنها معتقدند که مولوورک ممکن است دارای یک جهش ژنتیکی باشد که به او اجازه می‌دهد بدون غذا و آب زنده بماند.

برخی دیگر معتقدند که او ممکن است از یک بیماری روانی رنج ببرد که باعث از دست دادن اشتهای او شده است.

با این حال این زن معتقد است که وضعیت غیرمعمول او «کار خدا» است و نمی‌داند چرا شروع شده است. او معتقد است که دیگر هرگز غذا نخواهد خورد.

مولوورک در حال حاضر در روستای خود در اتیوپی زندگی می‌کند و به عنوان کشاورز کار می‌کند. او به طور منظم توسط پزشکان معاینه می‌شود و همچنان سوژه تحقیقات علمی است. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان