//
کدخبر: ۴۷۶۰۹۹ //

در فصل پائیز منتظر این سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی باشید

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به معرفی جذاب‌ترین سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پرداخته که در فصل پاییز منتشر می‌شود و می‌تواند علاقه‌مندان را پای تلویزیون بنشاند.

بر اساس این گزارش، اگرچه عناوین بلاک‌باستری کمتری نسبت به سال‌های گذشته وجود دارد، اما گزینه‌های جذاب زیادی برای تماشاگران وجود دارد.

یکی از مورد انتظارترین سریال‌ها، «آگاتا همه جا» است که اسپین‌آف «وانداویژن» محسوب می‌شود. کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس، جادوگری که قدرت‌هایش را از دست داده، بازمی‌گردد. این سریال در ۱۸ سپتامبر در دیزنی+ پخش خواهد شد.

برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی، «پنگوئن» با بازی کالین فارل در نقش اوزوالد کابلپات در ۱۹ سپتامبر از HBO پخش می‌شود. این مینی‌سریال دنباله‌ای بر فیلم «بتمن» سال ۲۰۲۲ است.

آلفونسو کوارون، کارگردان برنده اسکار، با سریال «سلب مسئولیت» به تلویزیون بازمی‌گردد. کیت بلانشت در نقش یک روزنامه‌نگار بازی می‌کند که خود را شخصیت اصلی یک رمان رسوایی‌آمیز ناشناس می‌یابد. این سریال در ۱۱ اکتبر در اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

برای طرفداران کمدی، فصل نهایی «آنچه ما در سایه‌ها انجام می‌دهیم» در ۲۱ اکتبر از FX پخش می‌شود. این کمدی محبوب درباره خون‌آشام‌ها پس از شش فصل به پایان می‌رسد.

سریال‌های جنایی نیز حضور پررنگی دارند. «کراس» با بازی آلدیس هاج در نقش کارآگاه الکس کراس در ۱۴ نوامبر از آمازون پخش می‌شود. همچنین «هیچ چیز نگو»، اقتباسی از کتاب پاتریک رادن کیف درباره IRA، در ۱۴ نوامبر از هولو پخش خواهد شد.

علاوه بر این‌ها، فصل‌های جدید سریال‌های محبوبی مانند «فریزر»، «آکادمی پلیس ابوت»، «نظم و قانون»، و «آناتومی گری» نیز در راه هستند.

با توجه به تنوع ژانرها و داستان‌ها، پاییز ۲۰۲۴ فصلی هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد