//
کدخبر: ۳۴۷۸۳۵ //

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل بهار کانون استان کرمانشاه آغاز شد

دوره‌های برگزار شده در فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌شود.

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل بهار کانون استان کرمانشاه آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ثبت‌نام کارگاه‌های برخط فصل بهار ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از ۲۷ فروردین آغاز و تا تاریخ ۳۱ فروردین ادامه خواهد داشت. 

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با پایان یافتن مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... کانون، ویژه فصل بهار، این کارگاه‌ها از روز پنج شنبه  اول اردیبهشت ماه شروع خواهد شد.

فتاحی همچنین گفت: دوره‌های برگزار شده در فصل بهار، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌شود.

شایان ذکر است این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در سایت ثبت‌نام کانون پرورش فکری استان کرمانشاه می‌توانند از طریق لینک ثبت‌نام کارگاه‌ها به این سایت مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان