//
کدخبر: ۸۹۲۵۱ //
شعبانی‌فرد بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی در استرالیا در گفت‌وگوی اختصاصی با فرتاک‌نیوز:

مانع فعالیت‌های اقتصادی دانشجویان نمی‌شویم/ تلاش داریم در پایان دانشگاه، نیروی ماهر کار تحویل دهیم

دانشگاه ما امروزه تأثیرات چند منظوره بر فضای کار دانشجو دارد و دانشجویان در دانشگاه ما بعداز فارغ‌التحصیل شدن در حرفه مورد نظر متخصص شده و به عنوان فردی ماهر در سراسر دنیا می‌تواند کار و فعالیت نماید.

مانع فعالیت‌های اقتصادی دانشجویان نمی‌شویم/ تلاش داریم در پایان دانشگاه، نیروی ماهر کار تحویل دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر احمد شعبانی‌فرد بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت: این دانشگاه را در سال 2013 به صورت یک مرکز آموزش عالی شروع کردم.

وی افزود: این مرکز آموزش عالی به صورت آنلاین به دانشجویان سرویس می‌دهد.

بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت: این دانشگاه به دانشجویان این تفکر و اندیشه را می‌دهد که خودشان را برای دستیابی به مشاغل آینده تجهیز کنند و با خودکفایی در زمینه‌های علمی از محیط زندگی و زیست‌بوم خودمحافظت نمایند.

دکتر شعبانی‌فرد ادامه داد: تحصیل در این دانشگاه به علت ماهیت آموزشی که در سیستم خود دارد زمینه فعالیت‌های اقتصادی از دانشجو را نمی‌گیرد و ما به طوری آماده‌ایم که زمان را با کمک خود دانشجو مدیریت کنیم.

وی افزود: امروزه دانشگاه‌ها به شکل علمی کمتر دانشجویان را با فضای کسب کار و حرفه‌آموزی و کسب مهارت آشنا می‌کنند.

بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت:  این دانشگاه ما امروزه تأثیرات چند منظوره بر فضای کار دانشجو دارد.

دکتر شعبانی‌فرد ادامه داد: این در حالی است که دانشجو در دانشگاه ما بعداز فارغ‌التحصیل شدن در حرفه و  کارش متخصص شده و به عنوان فرد ماهری در سراسر دنیا می‌تواند کار و فعالیت نماید.

وی افزود: علاوه بر مزیت‌های بالا هیچ ضربه‌ای به کار و زندگی و  اقتصاد دانشجو  وارد نمی‌شود چون زمان آموزش را خودش تعیین می‌کند که در چه ساعتی از شبانه روز تمایل دارد و وقت می‌کند آموزش را فرا گیرد.

بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت: افتخار این مرکز آموزش عالی در این است که به دانشجو و اشخاص دانش‌پذیر سرویس‌های ویژه در هزینه‌های ثبت‌نام می‌دهد.

محسن عباسی فرد- احمدشعبانی فرد

دکتر شعبانی‌فرد ادامه داد: سیستم ما بر اساس آموزش موبایل است و در کنار فعالیت‌های روزمره و هر کاری که  انجام می‌گیرد، فرصت ادامه تحصیل و کسب علم و دانش فراهم می‌نماید.

وی افزود: نظام آموزشی در این مرکز آموزشی  بر اساس زبان‌های زنده دنیا و گویش‌های پر تکلم طراحی شده است و دیگر ندانستن زبان انگلیسی مانع بزرگی برای کسب علم و مهارت و  درس خواندن نخواهد بود.

بنیان‌گذار مرکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی در استرالیا گفت: این مجموعه با توجه به توصیه‌های سازمان ملل برای مشاغل آینده جهت نیروهای انسانی مشتاق و هوشمند فعالیت خود را طراحی کرده که بتوانند ضمن صیانت از محیط زیست، تلاش‌های خود را ساماندهی کنند.

دکتر شعبانی‌فرد ادامه داد: در این دانشگاه برای برگزاری آزمون‌ها هم نیازی به حضور فیزیکی نیست و فقط  برای آشنایی و انجام مراسم دانشجویی فرصت‌های ملاقات حضوری و گردهمایی فراهم می‌شود.

وی افزود: این مرکز آموزش عالی برنامه‌های پژوهش محور را هم در دستور کار خود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد