//
کدخبر: ۴۷۴۲۶۳ //

بهتاش فریبا: قانون سقف‌ قرارداد را منحل کنید!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مدعی است که برخی افراد از سروسامان گرفتن این تیم هراس دارند و علیه سرمربی آبی‌ها حاشیه‌ درست می‌کنند.

بهتاش فریبا: قانون سقف‌ قرارداد را منحل کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

بهتاش فریبا درباره شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: سه روز از قبل بازی تیم به حاشیه رفت و صحبت کردن بعضی‌ افراد جو را تغییر داد. در بازی هم شاهد بودیم که چقدر بطری به زمین پرتاب کردند و برخی هم علیه جواد نکونام (سرمربی استقلال) شعار دادند و همین موضوع باعث شد بازیکنان تمرکز نداشته باشند.

وی افزود: برایم جای سوال است که چرا برای دیداری به این مهمی از کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده نشد؟ از لحاظ فنی هم تیم از ابتدا تا دقیقه ۶۰ خوب بازی نکرد و از دقیقه ۶۰ به بعد استقلال توانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند اما متاسفانه بازیکنان موفق نشدند دروازه حریف را باز کنند. امیدوارم هواداران صبوری کنند چون نکونام راه سختی را در پیش دارد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه بعضی از هواداران خواستار برکناری نکونام شده‌اند، اضافه کرد: متاسفانه بعضی‌ها از سروسامان گرفتن استقلال هراس دارند و حاشیه‌هایی علیه جواد نکونام درست می‌کنند و در بازی هم شاهد بودیم جو بازی را جوری ملتهب کرده بودند که سرمربی نتواند تیم را به خوبی مدیریت کند! در کجای دنیا دیدید که سرمربی از هفته سوم برکنار شود؟ اگر همه خاطرشان باشد آندره‌آ استراماچونی زمانی که آمد تیم در چند هفته نتوانست خوب نتیجه بگیرد. من هم از همه هواداران خواهشمندم که صبر کنند چون جواد نکونام می‌تواند این تیم را به قهرمانی برساند و تنها راه هم حمایت است. در حال‌حاضر هم عمده دلیل نتیجه نگرفتن استقلال عدم میزبانی در آزادی است چون تیم از حضور هواداران پرشور خود محروم است.

فریبا درباره اینکه باشگاه استقلال به‌ یک‌باره با چند بازیکن فسخ قرارداد کرده است، یادآور شد: اینکه باشگاه با چند بازیکن فسخ کرد به خاطر قانون سقف بودجه است. خواهشمندم از کسانی که این قانون را گذاشتند فورا این قانون را لغو کنند چون فقط استقلال ضرر کرده است. همه شاهد هستند که امسال تراکتور قانون سقف بودجه را رد کرده است و هیچ کسی هم به این تیم ایراد نمی‌گیرد. در این شرایط هم از هواداران می‌خواهم در فضای مجازی به خبرهای کذب زیاد دامن نزنند چون همین موضوعات باعث می‌شود فضای استقلال متشنج شود.

وی در مورد اولین بازی استقلال در لیگ نخبگان آسیا برابر الغرافه قطر، اظهار کرد: لیگ نخبگان آسیا برای تیم‌های ایرانی سخت است چون قرارداد یک بازیکنان آنها کل بودجه باشگاه استقلال است. اما ما با غیرتی که داریم، می‌توانیم تیم‌های عربی را شکست دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد