//
کدخبر: ۴۶۴۰۸۱ //
یاد داشتی از علی مسعودی؛

شماره یک ناز نازی پرسپولیس!/ عملیات تکراری برای بالا بردن مبلغ قرارداد

علیرضا بیرانوند هرساله برای بالا بردن مبلغ قرارداد یک بازی جدید رو می کند.

شماره یک ناز نازی پرسپولیس!/ عملیات تکراری برای بالا بردن مبلغ قرارداد

علی مسعودی؛ از همان روزی که برای اولین بار در دفتر تحریریه روزنامه نود نشست تا مصاحبه کند مشخص بود در عرصه دروازه‌بانی آینده روشنی دارد ولی در انتخاب و تصمیم‌گیری هایش دچار تزلزل است. دروازه‌بانی که در اولین مصاحبه اش ( این مصاحبه در آرشیو روزنامه نود موجود است) صراحتا اعلام کرد استقلالی است و روزی پیراهن آبی و تیم ملی را بر تن خواهد کرد.

 در هر حال او آنقدر انگیز و اراده داشت که تلاش کرد و به خواسته اش رسید؛ حال اینکه چرا پیراهن تیم رقیب ( پرسپولیس ) را بر تن کرد این هم داستان خودش را دارد! با این حال او، سالهاست دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ‌ و پرسپولیس است ولی با گذشت بیش از یک دهه از شماره یک بودن هنوز هم نمی داند چطور رفتار حرفه‌ای داشته باشد. رفتاری که نشأت گرفته از عدم شناخت از بزرگ بودن و حرفه‌ای شدن را دارد.

بیرانوند سالهاست چه پایان فصل و چه نیم فصل برای محبوب شدن و البته بالا بردن قراردادش ساز جدایی می زند ولی با چند روز  به اصلاح "طاقچه بالا" گذاشتن به تیم محبوبش! برمی‌گردد. برگشت هایی که دیگر کاملا عادی و حتی حال بهم زن نیز شده تا صدای هواداران، پیشکسوتان و باشگاه را درآورده است.

این دروازه‌بان نامتعادل؛ البته در تصمیم‌گیری, که دهه پایانی فوتبالش را سپری می کند و جالب اینجاست فصل ضعیفی را هم پشت سر گذاشته برای ماندن همان راهی را در پیش گرفته تا باشگاه پرسپولیس لی لی به لالایش بگذارد و نازش را بکشد. حال اینکه کدام تیم نازش را بکشد بستگی به مبلغ قراردادش دارد چون عشق به باشگاه و هوادار معنایی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان