//
کدخبر: ۳۹۵۷۳۶ //
قائم مقام شهردار کرمانشاه خبر داد؛

دوخت رایگان چادر در غرفه معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه در نمایشگاه قرآن وعترت

قائم مقام شهردار کرمانشاه از دوخت چادر رایگان در غرفه معاونت فرهنگی،اجتماعی شهرداری کرمانشاه در نمایشگاه قرآن وعترت خبر داد.

دوخت رایگان چادر در غرفه معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه در نمایشگاه قرآن وعترت
به گزارش فرتاک نیوز،

"برومند نامداری" قائم مقام شهردار و معاون خدمات شهری و‌محیط زیست کرمانشاه در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نمایشگاه قرآن و عترت به همت شهرداری کرمانشاه، اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی و به دستور استاندار در هفته پایانی ماه مبارک رمضان برگزار شد و کلیه زیرساخت‌ها توسط شهرداری کرمانشاه انجام گرفت.

 وی غرفه‌های شهرداری کرمانشاه در نمایشگاه را شامل غرفه "سینما قرآن" با ارائه فیلم و روایت‌های قرآنی،غرفه آموزش‌های قرآنی و آموزش‌های شهروندی، پاسخگویی به سوالات شرعی و تلاوت قرآن عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز با همراهی آموزش‌وپرورش در این غرفه‌ها حضور خواهند یافت.

 قائم مقام شهردار کرمانشاه اضافه کرد:با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در غرفه‌ای از گروه‌های جهادی و زنان سرپرست خانوار که محصولات فرهنگی و حجاب و عفاف در آن عرضه می‌شود دوخت رایگان چادر انجام خواهد گرفت.

 وی کار ویژه و منحصر به فرد سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری و دارالقران که برای اولین بار در راستای انس و مشارکت شهروندان در کشور کلید خورد را "کتابت قرآن شهروندی" عنوان کرد و گفت: هر فرد با هر سن، جنسیت، سطح سواد و خطی که دارد براساس ثبت‌نامی که انجام می‌دهد کتابت یک صفحه از قرآن مجید به او واگذار خواهد شد.

 نامداری تصریح کرد: کتابت قرآن از نمایشگاه قرآن و عترت آغاز و در سه ماهه اول سال در دارالقران شهید سلیمانی سازمان فرهنگی، اجتماعی‌و ورزشی شهرداری واقع در چهارراه مطهری (جوانشیر) ادامه خواهد یافت و پس از نوشتن ۳۰ جز قرآن توسط شهروندان به امام جمعه کرمانشاه سپرده خواهد شد تا به رهبر معظم انقلاب هدیه گردد.

وی در پایان از اجرای برنامه‌های متعدد و متنوعی در شهرداری کرمانشاه طی سال جاری خبر داد و گفت: به زودی این برنامه‌‌ها معرفی و اعلام خواهد شد.

گفتنی‌است؛ نمایشگاه قرآن و عترت از ۲۶ فروردین لغایت ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد آماده بازدید علاقمندان است.

 خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد