//
کدخبر: ۴۱۸۱۰۵ //
استاندار کرمانشاه:

رسانه‌ها، مسائل مهم و جریان غالب استان را با تمرکز محتوایی پیگیری نمایند

استاندار کرمانشاه‌ در جلسه شورای اطلاع رسانی گفت:رسانه‌ها، مسائل مهم و جریان غالب استان را با تمرکز محتوایی پیگیری نمایند.


 رسانه‌ها، مسائل مهم و جریان غالب استان را با تمرکز محتوایی پیگیری نمایند
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه شورای اطلاع رسانی استان به ریاست استاندار کرمانشاه صبح امروز(۲۹ مرداد ماه) با حضور اعضای این شورا و تعدادی از خبرنگاران برگزار شد.

 استاندار کرمانشاه در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه در رسانه‌های استان پیگیری جریان غالب اجتماعی خودنمایی نمی‌کند گفت: مشکلات، مسائل و اهداف مهم استان از سوی رسانه‌ها باید شناسایی و با تمرکز محتوایی مورد توجه قرار گیرد.

"محمد طیب صحرایی" افزود: بر اساس فرامین مقام معظم رهبری امروز مهمترین جهاد دمیدن روح امیدواری در جامعه است و تبیین و معرفی موفقیت‌های ملی و استانی و به نمایش گذاشتن و انتشار خبرها در انظار مختلف جامعه می‌تواند نیاز کرمانشاه به هوای تازه، خون تازه، تنفس تازه و تحرک تازه را محقق نماید.

وی در ادامه زاویه مثبت جریان اربعین برای کرمانشاه را برکت دانست و گفت: با توجه به افزایش گیت‌های خروجی در مرز عراق و افزایش ۲۵ متری فضای رفت‌و آمد در مرز خسروی و وجود ۱۲ هزار سایبان برای سهولت تردد امیدواریم زائرین سفری سالم و ایمن را تجربه نمایند.

صحرایی شناسایی و رفع هشت نقطه حادثه‌خیز در استان را به یمن و برکت پیاده‌روی اربعین در استان عنوان کرد و بیان داشت: به روز‌رسانی‌ زیرساخت‌های استان  طی این مدت برای کرمانشاه ماندگار خواهد شد و شرایط خوبی در زمینه اقتصادی، توریسم درمانی و...  را در استان ایجاد خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به همزمانی هفته دولت و ایام گرامیداشت اربعین در استان نیز گفت: باید اقدامات انجام گرفته در فضای مشترک و به دور از نگاه جزیره‌ای به صورت ترکیبی تبیین گردد.

وی خاطرنشان کرد: خبرها و اقدامات خوب و مثبتی در استان انجام خواهد شد که طی چند روز آینده آنها را به مردم اعلام خواهیم کرد و در عین‌حال که خادم زائرین حرم سید‌الشهدا (ع) هستیم چند اقدام اثر‌گذار دیگر را نیز در کرمانشاه دنبال خواهیم کرد.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان