//
کدخبر: ۴۵۶۱۳۶ //
مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد؛

پساب فاضلاب شهر کرمانشاه به صنایع شرق استان اختصاص خواهد یافت

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری پساب فاضلاب شهر کرمانشاه به صنایع شرق استان اختصاص خواهد یافت.

 پساب فاضلاب شهر کرمانشاه به صنایع شرق استان اختصاص خواهد یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار و مدیران و مسئولین استانی عضو ستاد بحران صبح امروز( هشتم اردیبهشت) برگزار شد.

"افشین یگانه" مدیرکل ستاد بحران با اشاره به اقدامات انجام شده در استان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در زمینه انسداد چاه‌های غیرمجاز با همکاری سایر دستگاه‌های عضو ستاد بحران ۱۳۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شد و حدود ۷/۵درصد حجم آب‌های زیرزمینی افزایش یافت.

 وی افزود: درحوزه جمع‌آوری پساب و استفاده از فاضلاب در مصارف صنعتی در استان طی سال گذشته بر اساس مصوبه ستاد بحران ، پساب شهرستان اسلام‌آبادغرب به عنوان خوراک پتروشیمی این شهرستان اختصاص یافت و بر اساس برنامه‌ریزی شده قرار است مجموعه صنایع شرق استان از جمله پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه و صنایع فولاد با اجرای خطوط لوله گذاری نسبت به انتقال پساب فاضلاب از شهر کرمانشاه به این واحدهای صنعتی اقدام نمایند.

03

04

مدیرکل ستاد بحران استان در ادامه از افزایش ۲۳.۷۶ صدم درصدی ضریب نفوذ بیمه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این ضریب نفوذ در سال قبل ۲۰.۹۷ صدم درصد بوده که افزایش داشته است و در حوزه دستگاه‌های دولتی نیز، تمامی دستگاه‌ها و ادارات دولتی استان در سال ۱۴۰۲ بیمه شده‌اند و در سال‌جاری نیز این اقدام با جدیت انجام خواهد شد.

 یگانه درگوشه‌ دیگری از سخنانش به لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان که در نقاط حادثه‌خیز قرار دارند اشاره کرد و‌گفت: در سال گذشته مشکلی در حوزه رودخانه‌ها نداشتیم.

 وی اشاره‌ای هم مصوبه ستاد بحران در حوزه شناسایی و سازماندهی تشکل‌های کنش‌گر در بخش خصوصی استان داشت و‌گفت: در حال حاضر ۱۱۶ شرکت خصوصی بزرگ مقیاس در استان شناسایی شده و نسبت به آموزش ‌آنها در قالب تیم‌های واکنش سریع اقداماتی آنجا شده است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان