//
کدخبر: ۴۶۱۰۴۴ //
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه:

تبیین خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم وظیفه تمامی مدیران استانی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در جلسه شورای اداری گفت:تبیین خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم وظیفه تمام مدیران استانی است.


 تبیین خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم وظیفه تمامی مدیران استانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه شورای اداری استان به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور مدیران و مسئولین استانی عصر امروز(۱۲ خرداد) در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

"علی صفدری" معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، دراین جلسه اظهار داشت: دو مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی را به خوبی پشت‌سر گذاشتیم در راستای مشارکت و حفظ امنیت انتخابات ریاست جمهوری نیز، نیازمند همکاری همه دستگاه ‌های دولتی هستیم.

وی افزود: تبیین و اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم تا پایان زمان باقی‌مانده پایان خدمت رسانی این دولت وظیفه تمامی مدیرانی است که در این دوره حضور داشته‌اند.

معادن توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های دولتی در استان موظفند تا دقایق پایانی دولت سیزدهم خدمت به مردم را در اولویت کار خویش قرار دهند و بدون هرگونه کاستی به وظیفه قانونی خود عمل نمایند.

وی در گوشه دیگری از سخنانش به برگزاری مراسم ارتحال امام‌خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: سیزدهم خرداد گروهی متشکل از ۵۰۰۰ نفربرای حضور در مراسم ارتحال امام(ره)به تهران اعزام خواهند شد.

 صفدری گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام گرفته توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در روز ۱۴ خرداد ساعت ۱۶ مراسم عزاداری ارتحال امام(ره) در مسجد‌النبی تاقبستان برگزار خواهد شد، همچنین در ۱۵ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا نیز مراسمی در مسجد چهارمین شهید محراب واقع در شهرک الهیه برگزار خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان