//
کدخبر: ۴۶۱۰۵۴ //
استاندار کرمانشاه:

یک ریال از اعتبارات دستگاه‌های دولتی استان نباید برگشت بخورد

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی موظفند تا قبل از پایان سال مالی، اعتبارات خود را هزینه نمایند و یک ریال از اعتبارات دستگاه‌های دولتی استان نباید برگشت بخورد.


یک ریال از اعتبارات دستگاه‌های دولتی استان نباید برگشت بخورد
به گزارش فرتاک نیوز،

"محمدطیب صحرایی" استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری به حساسیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: این انتخابات از جهت سیاسی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است.

وی افزود: با توجه به اینکه آیت‌الله رئیسی دومین رئیس جمهور شهید ایران اسلامی است، توقع داریم با تلاش و همکاری مدیران دستگاه‌های دولتی، انتخاباتی در خور و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان شکل بگیرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نقش‌آفرینی در انتخابات وظیفه فرا سازمانی و همگانی است گفت: همه سازما‌ن‌ها و ارگان‌های دولتی استان باید در برگزاری انتخابات سهم روشن خود را ایفا نمایند.

 صحرایی در گوشه دیگری از سخنانش به مدیریت مصرف انرژی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اوج‌گیری گرمای تابستان، مدیریت مصرف انرژی در کشور و به تبع در استان، نیازمند هم‌افزایی جمعی است.

استاندار کرمانشاه افزود: هر کدام از دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی استان در مدیریت مصرف انرژی نقش بسزایی دارند که باید در ساماندهی مصرف مشارکت داشته  باشند.

به گفته صحرایی با توجه به تغییر ساعات کاری اداری در کشور و به تبع در استان، توقع داریم مدیران با نظارت دقیق، از ساعات اولیه صبح خدمت رسانی شایسته و مطلوبی را به مردم ارائه دهند و جابجایی ساعت کار خللی در ارائه خدمت‌ ایجاد نکند.

وی اضافه کرد: مدیریت مصرف انرژی به تداوم فعالیت‌های اشتغالزایی در استان کمک می‌کند و هر اندازه مردم و مسئولین مصرف انرژی را مدیریت نمایند به همان اندازه از تعطیلی صنایع جلوگیری خواهد شد و فشار کمبود انرژی از دوش صنعت و کشاورزی  برداشته می‌شود.

استاندار کرمانشاه یکی از مسائل بنیادین استان که توجه به آن لازم و ضروری است را رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال عنوان کرد و بیان داشت: با همکاری و مدیریت دولت سیزدهم و جدیت آیت‌الله شهید رئیسی در سال ۱۴۰۲ استان کرمانشاه پایین‌ترین نرخ بیکاری طی ۱۵ سال گذشته را تجربه کرد که امیدواریم نرخ بیکاری استان در سال ۱۴۰۳ تک رقمی و نزدیک به میانگین کشوری شود.

صحرایی اشاره‌ای هم به اعتبارات استانی دستگاه‌های دولتی داشت و گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی موظفند تا قبل از پایان سال مالی، اعتبارات خود را هزینه نمایند.

وی گفت:اعتبارات استانی دستگاه‌های دولتی طبق زمانبندی باید هزینه شود و یک ریال از این اعتبارات نباید برگشت بخورد.

 صحرایی همچنین توجه به پروژه‌های عمرانی طراحی شده در راستای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین را مهم دانست و‌گفت: صدها دولت تاکنون آمده و رفته‌اند اما نوکری سیدالشهدا پایبند هیچ دولتی نبوده است و در این راستا مدیران استانی باید خدمت رسانی به زائرین اربعین را با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به سال گذشته رقم بزنند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان