//
کدخبر: ۴۶۴۰۰۹ //
شهردار کرمانشاه خبر داد؛

آغاز طرح ویژه ایمن‌سازی بزرگراه‌ها ومعابر با هدف کاهش نقاط حادثه‌خیز/ رفع ۲۹نقطه حادثه‌خیز در کرمانشاه

شهردار کرمانشاه از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی بزرگراه‌ها و معابر کرمانشاه با هدف کاهش نقاط حادثه‌خیز خبر داد.

آغاز طرح ویژه ایمن‌سازی بزرگراه‌ها ومعابر با هدف کاهش نقاط حادثه‌خیز/ رفع ۲۹نقطه حادثه‌خیز در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 نادر نوروزی اظهار داشت: پس از بررسی وضعیت هر یک از بزرگراه‌ها و تعداد تصادفات و همچنین اخذ نظرات و پیشنهادات پلیس راهور و مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری کرمانشاه، بزرگراه امام خمینی(ره) به‌ عنوان یکی از معابر بزرگراهی پرتردد و پر‌تصادف شهر کرمانشاه ، اولین بزرگراهی ‌است که برای اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز انتخاب شد.

شهردار کرمانشاه با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات، افزود:کارشناسان معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک  نسبت به احصای کاستی‌ها و کمبودها و نیز مسائل و مشکلات بزرگراه امام خمینی(ره) اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات مورد نیاز و پیمانکاران مورد نظر را مشخص کردند.

   وی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی با پلیس راهور،290 نیروی اجرایی بصورت شبانه  روز از مبدا ء بزرگراه امام خمینی(ره) به محل‌هایی که دارای معضلات ایمنی و ترافیکی بودند اعزام شده اند، اظهار کرد: نصب سرعت‌گیر ، استاپر، گل‌میخ، سیلندر،نرده‌گذاری، خط‌ کشی محوری (طولی)، مرمت و نوسازی سرعت‌گیر ، نصب تابلوهای هدایت مسیر، نصب تابلوهای خطر نما برای آشکارسازی، نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن تانک از جمله اقداماتی بود که در محدوده لاین رفت و برگشت بزرگراه امام خمینی (ره) در ده نقطه, کمربندی غربی جانبازان از ترمینال راه کربلا تا تقاطع امام حسین(ع)،از میدان امام حسین (ع) تا پل سردار سلیمانی، هم چنین میدان شهدا به سمت بیمارستان بیستون ،بلوار شهید بهشتی  و بلوارطاق بستان در مدت  یک ماه انجام شد. 

وی در ادامه گفت:بدون شک راه و وضعیت هندسی و فنی آن، به عنوان یکی از ارکان ترافیک نقش مهمی در وقوع تصادفات دارد و اصلاح یا حذف نقاط تصادف‌خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارات  دارند.

 شهردارکرمانشاه اعلام کرد: خرید، نصب، راه اندازی و بهره برادری دوربین ثبت تخلفات به روش از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی بزرگراه‌ها و معابر  کرمانشاه با هدف کاهش نقاط حادثه‌خیز خبر دادBOT با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در نقاط مختلف انجام شده است .

وی در پایان تصریح کرد: در سال جاری با وجود همه محدودیت‌ها،حدود 29 نقطه حادثه‌خیز در شهر کرمانشاه رفع شد و تا پایان سال هم با همین جدیت نسبت به رفع نقاط پرحادثه باقی مانده  اقدام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان